Oznámenie 3945 - WYP

Obsah

3945 - WYP
Vestník č. 34/2016 - 18.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Podhradie
IČO: 00800023
Podhradie 91, 95501 Podhradie

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCURE - CARE s.r.o., T. Ružičku 2184/11, 010 01 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Michaela Donovalová
Mobil: +421 948320400
Telefón: +421 000000000
Email: obstaravanie@obstaravanie.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obecpodhradie.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia kultúrneho domu v Podhradí
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Podhradie, 955 01 Podhradie 91
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s rekonštrukciou kultúrneho domu v rozsahu:
Interiér objektu:
- výmena starých drevených okien za nové, plastové s izolačným dvojsklom /suterén, podkrovie/,
- zateplíenie celého stropu nad sálou kultúrneho domu a voľného priestoru pri pomúrniciach obvodových stien,
- výmena pôvodného podhľadu s osvetlením,
- doplnenie plastových žalúzií na oknách sály kultúrneho domu,
- výmena pôvodnej keramickej dlažby, drevených parkiet a podlahy javiska za nové,
- výmena povrchovej úpravy podláh miestností v suteréne objektu a aj keramickej dlažby na schodisku v
podpivničenej časti objektu,
- výmena pôvodného zábradlia pri vstupe na obecný úrad za nové,
- výmena pôvodných oceľových vstupných dverí do priestorov miestností č. 2 a 12 /chodby/ za interiérové dvere
dvojkrídlové, hliníkové, otváravé s nadsvetlíkmi, zasklené izolačným dvojsklom,
- uskutočnenie potrebných stavebných úprav, žiadané premiestnenie pôvodného dvojdrezu a doplnenie
technológie k využitiu solárnej energie v kuchynke pri sále kultúrneho domu,
- doplnenie a úprava rozvodov zdravotechniky v objekte,
- uskutočnia sa úpravy v elektroinštalácii objektu, súvisiace s realizáciou predchádzajúcich opatrení.

Exteriér objektu:
- osadenie 2 ks solárnych kolektorov ULTRASOL solárneho systému HOVAL na streche objektu alebo ekvivalent.
- obklad sokla /všetkých nezateplených častí stien exteriéru/ prírodnou štiepanou bridlicou farby šedočiernej,
šablóny 100x250x10 mm, horné lemovanie pod zateplením sa uskutoční lištou z medeného plechu,
- vybudovanie monolitického, betónového, vystuženého a dilatovaného chodníka, šírky 600 mm, hrúbky 100 mm
na zhutnenom štrkopieskovom lôžku.

Súčasťou súťažných podkladov je súhrnný rozpočet (formát .xslx), výkaz výmer (formát .xslx) a projektová
dokumentácia (formát .pdf).
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45200000-9, 45210000-2, 45212000-6, 45233161-5, 45421100-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Realizácia predmetu zákazky bude uskutočnená v rozsahu vyplývajúcom zo súťažných podkladov, podľa predloženej projektovej dokumentácie a výkazu výmer, ktorý bol vypracovaný na základe projektovej dokumentácie.
Súčasťou súťažných podkladov je:
- projektová dokumentácia, formát .pdf,
- výkaz výmer - stavebná časť, formát .xls,
- výkaz výmer - elektroinštalácia, formát.xls
- výkaz výmer - zdravotechnika, formát.xls
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 125 875,9100 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 8
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Účastník musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené
konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením nasledovných dokladov:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.4 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.5 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, a ktorý preukázal
spôsobilosť na uzavieranie zmlúv vo verejnom obstarávaní, môže podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní doklady požadované v bode 1.2 nahradiť predložením informácie o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní.

Zdôvodnenie primeranosti podmienok účasti
Podmienky účasti boli určené v súlade s § 26 ods. 1 a § 100 ods. 1 písm. b) zákona.
Upozornenie
Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, v ktorom uchádzač prehlási splnenie požadovaných podmienok účasti uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, prostredníctvom ktorej bolo verejné obstarávanie vyhlásené ku dňu predkladania ponúk. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, resp. uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Doklady, uvedené v bode 1.2 písm. a) až g) musia byť úspešným uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Doklad uvedený v bode 1.2 písm. e) musí byť aktuálny a musí byť predložený ako originál alebo jeho úradne osvedčená kópia.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa nasledujúce podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona:
1. Kladným vyjadrením banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky, resp. zahraničných bánk, v
ktorej/ktorých je uchádzač klientom, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, t.j. že nie je a nebol v debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je a nebol predmetom exekúcie.
Vyjadrenie banky musí byť aktuálne, vydané bankou, nie staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
Ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad od každej z nich.
2. Čestným vyhlásením podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača, ktoré nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, ktorým uchádzač potvrdí, že nemá vedené účty ani záväzky v inej banke alebo bankách ako v tej, resp. tých, od ktorej, resp. od ktorých predložil potvrdenie.

Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Zaradenie tejto podmienky účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia sleduje cieľ nájsť takého dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje finančné záväzky riadne a včas. Stanovenou podmienkou účasti sa vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastane problém s financovaním predmetu zákazky zo strany úspešného uchádzača, keďže verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky na plnenie predmetu zákazky.

Upozornenie
Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa preukazovania finančného a ekonomického postavenia možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, v ktorom uchádzač prehlási splnenie podmienok účasti uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, prostredníctvom ktorej bolo verejné obstarávanie vyhlásené ku dňu predkladania ponúk. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na 1. až 3. mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona. Doklady alebo čestné vyhlásenie musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou, s ktorou toto postavenie preukázal.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Verejný obstarávateľ stanovením podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona skúma schopnosť uchádzača plniť si finančné záväzky a skúma finančnú stabilitu uchádzača. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, rozsah predmetu zákazky a dĺžku trvania zákazky.
Uchádzač predloží doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v
predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvy, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia
schopný včas a riadne plniť takúto zmluvu.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa nasledujúce podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač preukáže, že za päť rokov (60 mesiacov) predchádzajúcich dňu predloženia ponuky plnil zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t. j. stavebné práce týkajúce sa výstavby alebo rekonštrukcie stavieb (kultúrnych zariadení, polyfunkčných budov a pod.) v celkovej súhrnnej (kumulatívnej) hodnote 100 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Za stavbu rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje pozemná stavba - výstavba alebo rekonštrukcia objektov určených pre spoločensko-kultúrne podujatia, objekty verejnej správy (obecné úrady) a pod.
Uchádzač musí preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa bodu 1. tejto kapitoly predložením určených dokladov/dokumentov podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona alebo pri využití technických a odborných kapacít inej osoby dokladmi/dokumentmi podľa § 28 ods. 2 zákona zoznamom stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom
1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia ,
2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré majú rovnaký alebo porovnateľný predmet ako je predmet zákazky. Na tento účel je preto potrebné, aby uchádzač uviedol, ak to nie je zrejmé už zo samotnej referencie, aký podiel zmluvy predstavovali stavebné práce rovnaké alebo porovnateľné ako predmet zákazky a stručný opis týchto prác, aby bolo možné predmetné overiť. Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu stavebných prác len tie časti stavebných prác, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období (t. z. predchádzajúcich päť rokov k termínu lehoty na predkladanie ponúk). Ak by išlo o práce, ktoré boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia (ktorým sa rozumie predchádzajúcich päť rokov k termínu lehoty na predkladanie ponúk), uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto stavebným prácam (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem stavebných prác (v € bez DPH) bol uskutočnený v rozhodnom období (ktorým sa rozumie predchádzajúcich päť rokov k termínu lehoty na predkladanie ponúk).

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Ad 1.
Zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich 5 rokov má slúžiť na to, aby zákazku realizoval taký
uchádzač, ktorý už má skúsenosti s uskutočňovaním stavieb rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je
predmet tejto zákazky. Verejný obstarávateľ si stanovením tejto podmienky účasti overí schopnosti uchádzača
zrealizovať zákazku v požadovanom rozsahu a zabezpečí profesionálnu a bezproblémovú realizáciu zákazky bez
zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.

2. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa nasledujúce podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods.1 písm. d) vo väzbe na § 29 zákona o verejnom obstarávaní:
Uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu platného Certifikát uchádzača o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 alebo ekvivalentný z krajín EÚ. Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu kvality v zmysle § 29 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Ad 2.
Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti, vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne
štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len kvalitní uchádzači, ktorí majú prepracovaný aj systém kvality na stavenisku počas realizácie predmetu zákazky. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.

3. Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom
obstarávaní:
Uchádzač je odborne spôsobilý, ak disponuje minimálne 1 osobou - riadiacim zamestnancom, osobitne zodpovedným za riadenie stavebných prác v profesii:
- stavbyvedúci 1 osoba odborne spôsobilá na výkon činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov
Vyžaduje sa:
a) minimálne tri roky odbornej praxe stavbyvedúceho
b) minimálne tri profesionálne praktické skúsenosti v oblasti vedenia uskutočňovania stavieb podľa § 45 ods. 1 písm. b), § 45 ods. 3 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov,
c) získané osvedčenie stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho podľa zákona č.
138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov.

Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ.
Uchádzač predloží za osobu uvádzanú v bode 2 nasledovné doklady:
stavbyvedúci - životopis alebo údaje o odbornej praxi preukazujúce splnenie podmienky účasti a príslušné osvedčenie.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Ad 3.
Požiadavka na predloženie dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 3 - 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci) v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo dokladu ekvivalentného podľa práva EÚ je nevyhnutnosťou vyplývajúcou z platnej legislatívy pri uskutočňovaní stavieb.
Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom odborne spôsobilej osoby stavbyvedúci, ktorý má odbornú prax ako predpoklad úspešného realizovania predmetu zákazky v súlade so všetkými zmluvnými požiadavkami. Z tohto dôvodu sa od záujemcu vyžaduje, aby preukázal, že má odborné kapacity s príslušnou odbornou praxou. V záujme získania relevantných a overiteľných informácií verejný obstarávateľ stanovil doklady, ktoré svojim obsahom potvrdia požadované údaje.
Verejný obstarávateľ požaduje týmito podmienkami účasti, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí disponujú min. jedným stavbyvedúcim s predpísaným min. rozsahom oprávnenia, ktorý bude prichádzať do úvahy ako kandidát na riadenie stavebných prác počas ich realizácie. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.

4. Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom
obstarávaní:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť úradne overenú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho
manažérstva v zmysle § 30 zodpovedajúceho EN ISO 14 001 v oblasti realizácie stavebných prác.
Verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Ad 4
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti environmentálneho manažérstva, čoho preukázaním bude aj predloženie dokladu o zavedení opatrení environmentálneho manažérstva.

5. Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 29 v spojení s § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje predložiť úradne overenú kópiu platného certifikátu systému managementu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa OHSAS 18001, vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskych spoločenstiev.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti:
Ad5.
Verejný obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti, vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne
štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len kvalitní uchádzači, ktorí majú prepracovaný aj systém managementu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci počas realizácie predmetu zákazky. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.

Upozornenie
Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, v ktorom uchádzač prehlási splnenie požadovaných podmienok účasti uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, prostredníctvom ktorej bolo verejné obstarávanie vyhlásené, ku dňu lehoty na predkladania ponúk.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo
uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti alebo čestné vyhlásenie musia byť úspešným uchádzačom predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť technickými alebo odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO/08/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.03.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 11.03.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.03.2016 16:00
Miesto : PROCURE - CARE s.r.o., T. Ružičku 2184/11, 010 01 Žilina
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk OSTATNÉ je neverejné.
Termín a miesto otvárania častí ponúk KRITÉRIÁ oznámi verejný obstarávateľ formou e-mailovej správy. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú akciu je otváranie ponúk verejné a zápisnica sa uchádzačom zasiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program rozvoja vidieka pre roky 2014 - 2020.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca zaslať elektronicky na e-mail: obstaravanie@obstaravanie.com.
V žiadosti o SP záujemca uvedie:
a) názov spoločnosti
b) adresa
c) meno a priezvisko, tel. číslo, e-mail kontaktnej osoby
Súťažné podklady sa záujemcovi poskytnú výhradne elektronicky formou e-mailu.
2. Presný dátum, čas a miesto konania otvárania ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené minimálne päť pracovných dní pred otváraním ponúk.
3. V zmysle § 18 ods. 2 zákona verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii, vrátane
doručovania bude prebiehať v zmysle bodu 9 súťažných podkladov:
9. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi
9.1 Komunikácia a iné dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp.
uchádzačmi sa bude uskutočňovať:
a)v písomnej podobe formou listu, prostredníctvom pošty a
b)v elektronickej podobe, prostredníctvom elektronických prostriedkov, najmä prostredníctvom e-mailu.
9.2 Komunikácia v písomnej podobe
V písomnej podobe, formou listu, verejný obstarávateľ doručí záujemcom, resp. uchádzačom najmä dokumenty
súvisiace s hodnotením ponúk (Rozhodnutie o vylúčení uchádzača, Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk) a v prípade revíznych postupov.
Pri revíznych postupoch v zmysle § 136 zákona o verejnom obstarávaní, pri zaslaní informácie o vylúčení uchádzača a výsledku vyhodnotenia ponúk medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať výhradne písomnou formou prostredníctvom pošty, bod 1.1., v zmysle § 24 Správneho poriadku (Doručovanie do vlastných rúk) a § 25 Správneho poriadku (Doručovanie písomností).
Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom, najmä písomností, z ktorých doručením tento zákon spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní.
9.3 Komunikácia v elektronickej podobe V elektronickej podobe, prostredníctvom e-mailu obstaravanie@obstaravanie.com, verejný obstarávateľ doručí záujemcom resp. uchádzačom najmä súťažné podklady, informácie a dokumenty v súlade s § 38 zákona (poskytovanie vysvetlení SP), výzvy týkajúce sa vyhodnotenia splnenia podmienok účasti v súlade s § 33 zákona a žiadosti o vysvetlenie ponuky, resp. neobvykle nízkej ponuky a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi.
9.4 Verejný obstarávateľ určil pre e-mailovú komunikáciu nasledujúce pravidlo:
V prípade doručenia písomnej informácie elektronickou poštou, verejný obstarávateľ v texte správy vyzve
záujemcu/uchádzača, aby potvrdil prijatie a prečítanie tejto informácie. Verejný obstarávateľ vyžaduje písomné
elektronické potvrdenie tejto skutočnosti ako slovnú odpoveď na zaslanú informáciu alebo ako zaslanie samostatnej správy, v ktorej túto skutočnosť uchádzač slovne potvrdí (nepostačuje automatická odpoveď nastavená v e-mailom klientovi).
9.5 Pri poskytnutí informácií inou ako listinnou podobou, alebo elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len
elektronické prostriedky), t.j. prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah napr. telefonicky; sa tieto
informácie doručia aj v písomnej forme prostredníctvom pošty, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania
informácie elektronickými prostriedkami.
9.6 Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma.
Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi bude
uskutočňovaná iba v slovenskom jazyku.
4. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa bude považovať požiadavka o
vysvetlenie doručená najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou predkladania ponúk.
5. Zdroje finančných prostriedkov:
- Verejná zákazka bude financovaná z prostriedkov Operačného programu rozvoja vidieka pre roky 2014 - 2020.
- Dohodnutú zmluvnú cenu za uskutočnené práce uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom, bez poskytnutia preddavku na základe predloženej faktúry za preukázateľne uskutočnené práce po ich vykonaní max. do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry.
- Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu
poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača.
- Fakturácia sa uskutoční v dvoch etapách. Prvá fakturácia sa uskutoční po vykonaní cca 50% prác na základe
stavebného denníka a skutočne odpracovaných osobohodín.
6. Predmet zákazky bude spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku( ďalej len NFP), preto je
dodávateľ povinný umožniť oprávneným kontrolným orgánom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v
súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu.
V prípade neschválenia žiadosti o NFP respektíve nenadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, stráca táto zmluva platnosť.
7. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak ich získajú v profile. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
16.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité