Oznámenie 4148 - WYP

Obsah

4148 - WYP
Vestník č. 36/2016 - 22.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
AGRO OR, s.r.o.
IČO: 36568732
Hospodársky dvor Gyňov 193, 04414 Gyňov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): AGRO OR, s.r.o., Hospodársky dvor Gyňov 193, 044 14 Gyňov
Kontaktná osoba: František Oravec
Mobil: +421 905283458
Telefón: +421 557287707
Fax: +421 557287709
Email: agroor@stonline.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
LEDAS, s.r.o.
IČO: 35886609
Ferka Urbánka 10/A , 91701 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 949761500
Email: info@ledas.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa §7, spoločnosť s ručením obmedzeným
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Malý bitúnok ošípaných s rozrábkou a predajným miestom
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: parcela registra C č. 353/36, k. ú. Gyňov (jestvujúci areál Hospodárskeho dvora v Gyňove)
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zriadenie malého bitúnku ošípaných s rozrábkou a predajným miestom.
Dispozičné členenie:
-Príjem ošípaných( stojisko ),
-Miesto na omráčenie,
-Bitúnok - (o. i. obsahuje závesné el. zariadenie a oc. dráhu na transport mäsa ),
-Chladiaci box,
-Rozrábka mäsa,
-Balenie mäsa,
-Výrobky z mäsa,
-TOV výrobky,
-Predajné miesto,
-Sociálna časť - Šatne, Sprchy, WC,
-Kancelária - prevádzka,
-Kancelária - štátny veterinárny dozor,
-Miestnosť na odpady /kateg. 1 a kateg. 3/,
-Miestnosť na kože,
-Sklad - špinavé prádlo,
-Sklad - čisté prádlo,
-Práčovňa a žehliareň ( sklad - špinavé prádlo a sklad - čisté prádlo ),
-WC zamestnanci,
-Miestnosť pre upratovanie,
-Vstup pre zákazníkov - predná terasa,
-Vstup pre zamestnancov - zadná terasa,
-Prízemie - kotol ÚK ( na pevné palivo - drevo ), príprava TÚV.

Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213230-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je zriadenie malého bitúnku ošípaných s rozrábkou a predajným miestom.
Dispozičné členenie:
-Príjem ošípaných( stojisko ),
-Miesto na omráčenie,
-Bitúnok - (o. i. obsahuje závesné el. zariadenie a oc. dráhu na transport mäsa ),
-Chladiaci box,
-Rozrábka mäsa,
-Balenie mäsa,
-Výrobky z mäsa,
-TOV výrobky,
-Predajné miesto,
-Sociálna časť - Šatne, Sprchy, WC,
-Kancelária - prevádzka,
-Kancelária - štátny veterinárny dozor,
-Miestnosť na odpady /kateg. 1 a kateg. 3/,
-Miestnosť na kože,
-Sklad - špinavé prádlo,
-Sklad - čisté prádlo,
-Práčovňa a žehliareň ( sklad - špinavé prádlo a sklad - čisté prádlo ),
-WC zamestnanci,
-Miestnosť pre upratovanie,
-Vstup pre zákazníkov - predná terasa,
-Vstup pre zamestnancov - zadná terasa,
-Prízemie - kotol ÚK ( na pevné palivo - drevo ), príprava TÚV.

Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, ktorých súčasťou je projektová dokumentácia a výkaz výmer.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 705 507,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 8
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní:
1.1 a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácií ,nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené
konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1, originálom, alebo úradne
osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 za každého člena skupiny osobitne.
1.4
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Podľa výkladového stanoviska ÚVO č. 10/2013 z 23.07.2013, uchádzač môže predložiť čestné vyhlásenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
1.5
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa
predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.6
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.7
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené
zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1
Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona.
3.2
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, sú nevyhnutné pre zabezpečenie vedenia stavebných prác osobami s dostatočnými skúsenosťami z vedenia stavebných prác, približujúcich sa svojou povahou zadávanej zákazke a tým zabezpečenia kvalitnej a odbornej realizácie obstarávaných stavebných prác a tým zaistenia predpokladu bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.
Osoba podľa § 7 ZoVO požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 3.1.
§ 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - Osoba podľa § 7 ZoVO požaduje predložiť údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi (profesijný životopis a doklad o dosiahnutom vzdelaní) minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti pozemných stavieb. Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore min. 5 rokov podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine Európskej únie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
20161
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.03.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 20,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Súťažné podklady sú zverejnené na profile verejného obstarávateľa. Sprievodná dokumentácia (t.j. projektová dokumentácia, ktorá je iba v tlačenej podobe) bude poskytnutá záujemcom na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhradu. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady pripísaná na účte č. IBAN SK42 0200 0000 0020 0591 5153, SWIFT: SUBASKBX. Pri prevode alebo vložení finančných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol
uviesť IČO záujemcu a špecifický symbol číslo výzvy. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení,
poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:00 hod do 15:00 hod na adresu Osoby podľa § 7 ZoVO. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (email, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou) a mal by byť priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby v čase od 8:00 do 15:00 hod.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.03.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.03.2016 11:00
Miesto : LEDAS s.r.o., Ferka Urbánka 10/A, 917 01 Trnava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Časť ponúk označených ako "Ostatné" budú otvárané bez účasti uchádzačov. Na otváraní ponúk časť "Kritériá" sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzačov, ktorých ponuky neboli vylúčené. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk označených "Kritériá" preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri). Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 08:00 h. do 13:00 h na adrese Osoby podľa §7 ZoVO.
Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3. Ponuku uchádzač doručuje v uzavretom obale v dvoch vyhotoveniach (1x originál dokladov 1 x kópia originálu a na pamäťovom médiu v zmysle § 9 zákona o verejnom obstarávaní) .
4.Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
5. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.
6. Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným Osobou podľa § 7 ZoVO. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
7.Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe Osoba podľa § 7 ZoVO žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na pamäťovom médiu vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
8. Osoba podľa § 7 ZoVO si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená.
9. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok.
10. Lehota viazanosti je do 31.12.2016. 11. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku na splnenie zmluvných záväzkov (ďalej len zábezpeka na splnenie zmluvných záväzkov) minimálne vo výške rovnajúcej sa 18,50 % z ponúknutej ceny (bez DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 12. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku ( ďalej NFP ), preto je zhotoviteľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu. 13. Osoba podľa § 7 ZoVO uzavrie zmluvu v súlade s § 45 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle novely účinnej od 01.11.2015. 14. Osoba podľa § 7 ZoVO uzavrie zmluvu, s uchádzačom, ktorí má v Registeri konečných užívateľov výhod (ďalej len RKUV) zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých osoby podľa § 27 ods. 2/§ 28 ods. 2 majú v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod. Pri skupine dodávateľov má povinnosť zápisu do RKUV každý člen skupiny.
15. Komunikácia medzi Osobou podľa § 7 ZoVO a záujemcami (uchádzačmi) bude v prevažnej miere písomnou
formou. Vysvetľovanie bude prebiehať aj elektronicky a vysvetlenie bude zverejnené aj na profile verejného
obstarávateľa ÚVO. Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade
dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddieli I. tejto výzvy.
16. V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude Osoba podľa § 7 ZoVO postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
17. Uchádzač je povinný predložiť ako súčasť ponuky aj náležitosti zmluvy o dielo, t.j. prílohy k ZoD, tak ako je bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité