Oznámenie 4538 - WYP

Obsah

4538 - WYP
Vestník č. 41/2016 - 29.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Badín
IČO: 00313262
Sládkovičova 4, 97632 Badín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Badín, Sládkovičova 4, 976 32 Badín
Kontaktná osoba: Mgr. Pavol Hric
Telefón: +421 484182601
Email: starosta@obecbadin.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obecbadin.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Dobudovanie a rekonštrukcia rozhlasu v obci Badín
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Badín v zmysle časti B.1 Opis predmetu zákazky
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obec Badín v zmysle časti B.1 Opis predmetu zákazky
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45231600-1, 45310000-3, 51311000-5, 32344250-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Verejný obstarávateľ neumožňuje rozdeliť predmet zákazky. Uchádzač musí predložiť ponuku na celý predmet zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 77 719,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 45
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti osobné postavenie uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií (notárom, matrikou) podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní.
1.2Uchádzač môže doklady uvedené v bode 1.1 nahradiť predložením platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia sa uchádzačom odporúča postupovať v súlade s výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013.
(http://www.uvo.gov.sk/documents/10157/2678390/vykladove_stanovisko_2013_10_20130723.pdf )
1.3Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže nahradiť niektorý z požadovaných dokladov čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z požadovaných dokladov podľa bodu 1.1 nevydávajú. Uchádzač v takomto prípade postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a 5.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukázania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne.

Odôvodnenie primeranosti (§32 ods. 6): Podmienky účasti na osobné postavenie a preukázanie majetkovej účasti vyplývajú z § 26, § 32 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 2.1.§ 28 ods. 1 písm. b.) - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov ku dňu predkladania ponúk s uvedením cien vrátane DPH, lehôt dodania a odberateľov, s tým, aby zoznam stavebných prác obsahoval minimálne dve stavebné práce z ktorých aspoň jedna bola uskutočnená vo výške min. 70 000,00 Eur bez DPH predmetom ktorých bolo uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného druhu ako je predmet zákazky; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplnené dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah.
Uchádzač je povinný uvádzať referencie v €.

Zdôvodnenie primeranosti požadovanej podmienky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní : Verejný obstarávateľ si takto overí stabilitu, skúsenosti a schopnosť uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom.

V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.03.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 17.03.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 17.03.2016 15:30
Miesto : Otváranie ponúk sa uskutoční dňa 17.3.2016 o 15,30 hod. v zasadačke budovy Obecného úradu Badín v súlade s § 100 ods. 6 a je pre uchádzačov verejné.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
25.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité