Oznámenie 4483 - MST

Obsah

4483 - MST
Vestník č. 41/2016 - 29.02.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
VNL, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45743886
Štefánikova 18, 06601 Humenné

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
LASACHI, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
LASACHI, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI,s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
LASACHI, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46545727
Volgogradská 9 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: JUDr. Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Email: lasachisro@gmail.com
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Nezisková organizácia
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Sociálna starostlivosť
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Výroba a dodávka hotového jedla
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Denné stacionáre v pôsobnosti neziskovej organizácie.
Pakostov 63, 094 07 Nižná Sitnica
Košarovce 31, 094 06 Košaroce
Oľka 174, 067 04 Oľka
Vyšná Sitnica 110, 097 07 Nižná Sitnica
Víťazovce 90, 067 24 Lukačovce
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 4
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
Hodnota 501 600,0000 EUR
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výroba a dodávka hotového jedla. Predmet zákazky pozostáva z výroby a dodávky obeda Predmet zákazky pozostáva z výroby a dodávky cca 190 obedov/deň, 5 krát v týždni. Špecifikácia jedál je nasledovná: Diéta s obmedzením tuku, Diéta - S - diabetická šetriaca, Diéta neslaná šetriaca, Racionálna. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15894200-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15894300-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je výroba a dodávka hotového jedla. Predmet zákazky pozostáva z výroby a dodávky obeda Predmet zákazky pozostáva z výroby a dodávky cca 190 obedov/deň, 5 krát v týždni. Špecifikácia jedál je nasledovná: Diéta s obmedzením tuku, Diéta - S - diabetická šetriaca, Diéta neslaná šetriaca, Racionálna. Podrobná špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 501 600,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa požaduje vo výške 10 000 EUR. Bližšie informácie o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak sa úspešnou stane skupina dodávateľov musí vytvoriť právne vzťahy tak, aby zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní v origináli alebo úradne
overenej fotokópii. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia budú vyhodnocované v súlade s platnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle výkladového stanoviska Úradu pre verejné obstarávania č. 5/2015 viažuce sa na novelizované ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti,že nie je v reštrukturalizácii, 1.predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného
obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo 2.doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
Odôvodnenie: Podmienka účasti je daná zákonom o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: v zmysle § 27 ods. 1 písm. d) prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky (2013, 2014, 2015) za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. K prehľadu záujemca pripojí výkazy ziskov a strát
alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky (2013, 2014, 2015), alebo ich ekvivalenty používané v krajne sídla uchádzača. ( V prípade zverejnenia dokladov na internetovej stránke, uchádzač uvedené doklady nepredkladá) Zároveň verejný obstarávateľ požaduje predložiť čestné vyhlásenie o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Uchádzač môže využiť ustanovenie § 27 ods. 2 na splnenie podmienok účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia. Všetky doklady požaduje verejný obstarávateľ v originálnom vyhotovení alebo úradne overené fotokópie.
Odôvodnenie určenej podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží požadované doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
k § 27 ods. 1 písm. d) Požaduje sa, aby dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky bol min. 400 000 EUR. V prípade, ak uchádzač predkladá výkazy o ziskoch a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch ,resp. ekvivalentné doklady v inej mene ako je €, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v €, ktorú stanoví kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Zoznamom dodaných tovarov
za predchádzajúce tri roky doplnenými potvrdeniami o kvalite dodania tovaru
uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia ,ak
odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí
odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich
dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli
dodané.Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa
technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač uviedol podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača podľa § 28 ods. 1 písm. k) v nadväznosti na ustanovenie § 32 ods. 3 písm. b) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní. Údaje o sobdodávateľoch budú uvedené v rozsahu podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže na preukázanie splnenia týchto podmienok účasti použiť ustanovenie § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Odôvodnenie: uchádzač má preukázať skúsenosti s plnením predmetu podobného charakteru ako je predmet zákazky. Podmienka účasti týkajúca sa subdodávateľov vyplýva z vyššie citovaných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť min. 3 dodávky dodaných tovarov rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky, pričom aspoň jedna
musí byť v min. hodnote 100 000 EUR bez DPH.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 12.04.2016 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 12.04.2016 10:00
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.04.2016 11:00
Miesto: Verejný obstarávateľ uskutoční najprv otváranie ponúk na časť "Ostatné". Následne vykoná všetky potrebné
úkony v zmysle ustanovenia § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk v časti "Kritériá" uskutoční
verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk časť
"Ostatné" je neverejné. Otváranie časť - Kritériá sa uskutoční v sídle spoločnosti zabezpečujúcej verejné obstarávanie.
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu
uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca
uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. V Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý majú v registri konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní.
Úradné hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovné dni od 8,00-12,00 hod.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
VNL, n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45743886
Štefánikova 18 , 06601 Humenné

Slovensko
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
25.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité