Oznámenie 4567 - WYP

Obsah

4567 - WYP
Vestník č. 41/2016 - 29.02.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A , 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín
Kontaktná osoba: Ing. Henrieta Klobušická
Telefón: +421 326555864
Fax: +421 32326555909
Email: verejne.obstaravanie@tsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.tsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zvýšenie energetickej efektívnosti v DSS - Zemianske Podhradie, pavilón pracovnej terapie.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Domov sociálnych služieb Zemianske Podhradie pavilón pracovnej terapie, 913 07 Zemianske Podhradie č. 4, parc. č. 433/8.
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Cieľom je zvýšenie energetickej účinnosti existujúcej verejnej budovy v DSS Zemianske Podhradie, Pavilón pracovnej terapie.
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác uvedených v projektovej dokumentácii v rozsahu:
-zateplenie obvodového plášťa s použitím kontaktného zatepľovacieho systému (novéoplechovanie vonkajších parapetov, úprava bleskozvodu na fasáde, osadenie vetracích mriežok)
-zateplenie stropnej konštrukcie zhora ( zateplenie steny oddelujúcu povalu od obytného podkrovia minerálnou vlnou, položenie parozábrany)
-výmenu drevenných okien, okenných parapetov (vnútorné) a výmenu vonkajších drevených dverí a povalových dverí (drevený záklop na povale)
-vyspravenie omietok po osadení okien + maľba
-demontáž pôvodného bleskozvodu a spätná montáž
-demontáž strešných zvodov, ich úprava a montáž , náter zvodov a strešných žľabov
-položenie drenáže okolo celej budovy napojenie do odvodňovacej šachty, po položení drenážneho potrubia a po zateplení sokla nutný zásyp štrkom
-zhotovenie betónového odkvapového chodníka okolo budovy s povrchovou úpravou
-úpravy : zúženie oceľových poklopov, preloženie vonkajších svietidiel pred fasádu, osadenie servisných dvierok elektrickej skrinky
-demontáž a montáž vetracieho potrubia v priestoroch kotolne a okenných kovových mreží.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215200-9
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 77 053,3700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a v súlade s výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

2. V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom . Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.
Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokumentov/dokladov.

3. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

4. V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku

6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

7. Pri vyhodnocovaní podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní do ktorej bolo od 29.4.2015 doplnené, že verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť uchádzač, ktorý je v reštrukturalizácii, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa výkladového stanoviska úradu č. 5/2015 uverejnenom na internetovej stránke úradu.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 100 ods. 1 písm. b), § 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejnenom na internetovej stránke úradu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov) :
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, t.j. 2011, 2012, 2013, 2014, 2015 doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnenia prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
-bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia obsahujúca údaje podľa § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdený dôkaz o plnení v súlade s § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní;
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Každá uchádzačom predložená referencia musí spĺňať podmienky uvedené v §9a ods.2 zákona o verejnom obstarávaní a každý iný uchádzačom predložený potvrdený dôkaz o plnení musí obsahovať minimálne:
-názov/obchodné meno a sídlo objednávateľa,
-názov/obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
-predmet zmluvy a jeho stručný opis,
-celkovú zmluvnú cenu v EUR bez DPH,
-fakturovaná čiastka/cena v EUR bez DPH,
-uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvnou cenou a fakturovanou čiastkou/cenou,
-miesto plnenia zmluvy,
-čas plnenia zmluvy zmluvný termín (od - do, mesiac, rok),
-skutočný termín (od-do, mesiac,rok),
-uviesť dôvod v prípade rozdielu medzi zmluvným termínom a skutočným termínom,
-vyhlásenie objednávateľa o uspokojivom uskutočnení prác, resp. zhodnotenie uskutočnených prác podľa zmluvných/obchodných podmienok,
-identifikáciu (meno a priezvisko, kontakt - telefón a e-mail) osoby odberateľa/objednávateľa

Potvrdenia o plnení musia byť potvrdené odberateľom/objednávateľom t.j. odtlačkom pečiatky odberateľa a podpísané štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené splnomocnenie na zastupovanie.

K zoznamu stavebných prác verejný obstarávateľ požaduje predložiť dôkaz o plnení zmlúv, pričom dôkaz o plnení minimálne jednej zmluvy musí byť v hodnote minimálne 70 000,00 EUR bez DPH za uvedené obdobie, ktorých predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
Zoznam stavebných prác musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať.
Na vyčíslenie uvedených cien uskutočnených stavebných prác sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. Z uchádzačom predkladaných dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej minimálnej úrovne požadovanej verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu výzvy.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ podmienku účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky jeho jednotlivým aktivitám s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či uchádzači disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a preukázania minimálnych praktických skúseností uchádzača. Dôvodom požadovania stanovenej podmienky účasti je preukázanie schopnosti zrealizovať rozsah požadovaných prác v stanovenom rozsahu a kvalite.

2. Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, ktoré preukáže v nasledovnom rozsahu:
-údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi: ak ide o zákazku na stavebné práce tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje doklad preukazujúci, že uchádzač má k dispozícii osobu, ktorá má autorizačné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním pozemné stavby. Uchádzač predloží osvedčenie, ktoré musí byť fotokópia s originálnou pečiatkou a originálnym podpisom majiteľa a musí byť vydané podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj ekvivalent tohto osvedčenia.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní:
Dôvodom požadovania stanovenej podmienky účasti je preukázanie odborného vedenia stavby.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI:
- Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

- V súlade s § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom . Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom uchádzač predložil ponuku. V prípade podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk bude víťazný uchádzač vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote desať pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti.

- Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

- Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
TSK/2016/01705
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.03.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.03.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 23.03.2016 13:00
Miesto : Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín- zasadačka na 8. poschodí.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a notársky overeným splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní).
1. Záujemca písomnú žiadosť o súťažné podklady doručí osobne alebo poštou na adresu : Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7282/20A, 911 01 Trenčín alebo elektronicky na e-mailovú adresu: henrieta.klobusicka@tsk.sk.
Písomná žiadosť musí obsahovať identifikáciu uchádzača. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie obchodné meno, adresu sídla, názov predmetu zákazky, meno a telefón kontaktnej osoby záujemcu a spôsob doručenia súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady osobne, e-mailom alebo pošle poštou na adresu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady.
V prípade osobného prevzatia si záujemca dohodne s kontaktnou osobou termín osobného prevzatia súťažných
podkladov. Pri osobnom prevzatí sa súťažné podklady budú poskytovať v pracovných dňoch od 08.00 hod. do 14.00 hod. na kontaktnej adrese.
Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami/uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v slovenskom jazyku.
2. Verejný obstarávateľ vo svojom profile zriadenom Úradom pre verejné obstarávanie zverejní nie len súťažné
podklady, ale aj všetky prípadné otázky a odpovede na žiadosti o vysvetlenie, ktoré budú doručené verejnému
obstarávateľovi v súlade s § 100 zákona o verejnom obstarávaní a do stanoveného termínu.
Záujemcovia môžu podať žiadosť o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Prípadné odpovede na žiadosti o vysvetlenia verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom a aj zverejní vo svojom profile najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom a uchádzačom sledovať profil verejného obstarávateľa :
http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/2812
3. Verejný obstarávateľ má právo zrušiť výzvu na predkladanie ponúk, ak predložené ponuky prekročia limit predpokladanej hodnoty zákazky a ak nebudú zodpovedať finančným možnostiam verejného obstarávateľa.
4.Lehota viazanosti ponúk do 10.8.2016
5.Dovoľujeme si upriamiť pozornosť uchádzačom na zákon č. 252/2015 Z. z., ktorým sa zavádza ako inštitút definícia konečného užívateľa výhod podľa § 12a zákona.
So zavedením pojmu konečný užívateľ výhod sa zavádza povinnosť uzatvárať zmluvy, ktoré sú výsledkom verejného obstarávania výhradne s uchádzačmi so známou majetkovou štruktúrou.
Úrad pre verejné obstarávanie ku dňu 1. 11. 2015 zriadil register konečných užívateľov výhod podľa § 134a zákona o verejnom obstarávaní. Úrad vykoná zápis do tohto registra na základe žiadosti fyzickej alebo právnickej osoby. Predpokladom na zápis do registra konečných užívateľov výhod je doručenie žiadosti o zápis do tohto registra spolu s dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, čestným vyhlásením podľa § 134b ods. 2 písm. b) a čestným vyhlásením podľa § 134b ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných
konečných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň neuzavrie zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje :
a) na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v
ponuke uchádzača,
b) na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania,
c) na každého člena skupiny dodávateľov
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
26.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité