Oznámenie 4635 - WYP

Obsah

4635 - WYP
Vestník č. 42/2016 - 01.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Nitriansky samosprávny kraj
IČO: 37861298
Rázusova 2/A , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ÚNSK, Rázusova 2A, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Masarik
Telefón: +421 376925914
Email: michal.masarik@unsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.unsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia bytových jadier a systému ÚK pre bytový dom v BARACHA ZSS Bardoňovo
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Baracha Zariadenie sociálnych služieb Bardoňovo, Čerešňová 365, 941 49 Bardoňovo
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Bytový dom - osem identických sociálnych zariadení - kompletná výmena bytových jadier:
- vybúranie pôvodných drevených sendvičových stien kúpeľní a WC
- vybúranie inštalovaných zariadení - vaňa, umývadlo, záchodová misa, kuchynská linka
- vybudovanie priestorov, kúpeľní a WC vymurovaním nových stien
- výmeny podláh a dverí
- výmena zariaďovacích predmetov
- rekonštrukcia elektroinštalácie a zdravotechnických rozvodov
- stavebné úpravy vyplývajúce a súvisiace s rekonštrukciou týchto priestorov
- hydraulické vyregulovanie systému ÚK
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45300000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45333000-0, 45310000-3, 45215213-3, 45332200-5, 45332000-3, 45332400-7, 45331100-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa podkladov a výkazu výmer
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 80 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

-Uchádzač musí predložiť doklad podľa § 26 ods. 1 písmeno c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku

Verejný obstarávateľ pri posudzovaní splnenia podmienok účasti bude postupovať v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 10/2013, 04/2015 a 05/2015 a novelou zákona č. 252/2015.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok;
a)Zoznam stavebných prác je zoznam uskutočnených prác zodpovedajúci predmetu zákazky za predchádzajúcich päť rokov, t.j. za roky, 2011, 2012, 2013, 2014 a 2015 vo forme - tabuľka s uvedením : názov a sídlo objednávateľa; názov stavby, poprípade zrealizovaných prác; termín realizácie; zmluvná cena v € s DPH; kontakt na osobu objednávateľa, u ktorej je možné preveriť uvedené údaje:
-ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní doplnený dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
b) Uchádzač k zoznamu predloží referenčné listy z uvedených rokov, s minimálnym rozpočtovým nákladom 80.000,- € bez DPH. Rozpočtový náklad je v súlade s predpokladanou hodnotou zákazky. Referenčné listy musia byť originál alebo úradne overené kópie s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje.

Primeranosť: Získať prehľad o solídnosti záujemcu na trhu s možnosťou preverenia kvality záujemcu, výška požadovaného množstva je primeraná predpokladanému množstvu predmetu obstarávania.

Potreba: Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované dodávky tovarov a súvisiace služby


§ 28 ods. 1 písm. c) údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad o revíznom technikovi vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, vrátane úradne overenej kópie platného dokladu oprávňujúceho k výkonu požadovanej činnosti alebo iný, obsahom a rozsahom ekvivalentný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte v origináli alebo v úradne overenej fotokópii. Súčasťou dokladov bude aj prehlásenie, že odborne spôsobilé osoby sú jeho zamestnancom, ak odborne spôsobilá osoba nie je zamestnancom, jej čestné vyhlásenie, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky.

Primeranosť: Preukázanie skúsenosti záujemcu vo vzťahu k predmetu zákazky a tým úspešne realizovať stavbu.


§ 28 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác
Verejný obstarávateľ požaduje, aby min. 1 z osôb priamo zodpovedných za riadenie stavebných prác predložila údaje o odbornej kvalifikácii so spôsobilosťou stavbyvedúci so zameraním na pozemné stavby. Uchádzač predloží úradne overené fotokópie osvedčení potvrdzujúcich odbornú spôsobilosť týchto osôb vydaných podľa slovenskej legislatívy alebo legislatívy krajiny pôvodu odborne spôsobilej osoby. Súčasťou dokladov bude aj prehlásenie, že odborne spôsobilé osoby sú jeho zamestnancom, ak odborne spôsobilá osoba nie je zamestnancom, jej čestné vyhlásenie, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky.

Primeranosť : Dielo bude zhotovované v zmysle zmluvných podmienok na výstavbu pre stavebné a inžinierske diela, z toho dôvodu sa od záujemcu vyžaduje preukázanie, že má odborné kapacity na uskutočnenie stavebných prác a teda, že majú potrebnú odbornú prax. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti zabezpečuje kvalitné dodanie predmetu zákazky v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky.

Potreba : Preukázanie skúseností záujemcov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku.


§ 29 certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality
Uchádzač splnenie podmienky účasti preukáže platným Certifikátom systému riadenia kvality podľa ISO 9001 a systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001.
Uchádzač môže predložiť aj iný relevantný dôkaz o vykonaných opatreniach na zabezpečenie kvality (napr. potvrdenie príslušného certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému manažérstva kvality, ale z nejakých dôvodov nestihol vydať samotný certifikát za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania plnenia požiadaviek normy; resp. správa z auditu, vykonaného podľa požiadaviek príslušnej normy verejným obstarávateľom alebo ním poverenou organizáciou za predpokladu, že by z tejto správy vyplývalo, že preverovaná spoločnosť spĺňa požiadavky príslušnej normy).
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, príp. iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Primeranosť : Vlastnenie uvedeného dokladu dáva reálny predpoklad o dlhodobej a kvalitnej práci záujemcu, ktorým uchádzač predkladá dôkaz o pravdivosti vyhlásení a potvrdzuje splnenie požiadaviek podľa platných právnych predpisov.

Potreba : Cieľom je výber schopného dodávateľa. Uchádzač preukazuje kvalitatívnu a technickú spôsobilosť na uskutočnenie stavebných prác v požadovanej kvalite
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2016-PL-2
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.03.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.03.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.03.2016 10:00
Miesto : Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, Nitra, zasadacia miestnosť č. 210 - II. poschodie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk bude v súlade s § 100 ods. 6 písmeno a) zákona. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže
na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený
zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Na otváraní ponúk za účasti uchádzačov sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie určených kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania ponúk, pošle všetkým uchádzačom, ktorí
predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady spolu s doplňujúcou dokumentáciou a výkazmi výmer budú sprístupnené všetkým záujemcom na
profile verejného obstarávateľa. Záujemca môže o súťažné podklady a doplňujúce podklady požiadať ELEKTRONICKOU FORMOU na e-mailovej adrese: michal.masarik@unsk.sk.
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady uvedená v bode IV.2.2. je totožná s lehotou na predkladanie ponúk.
Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné podklady v lehote kratšej ako 6 dní pred
lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
29.02.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité