Oznámenie 4738 - WYP

Obsah

4738 - WYP
Vestník č. 43/2016 - 02.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Stará Ľubovňa
IČO: 00330167
Obchodná 1, 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obchodná 1, 064 01 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: Mgr. František Grich
Telefón: +421 524315111 / 524315270
Fax: +421 524323033
Email: rvo@staralubovna.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.staralubovna.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Modulová MŠ - Tatranská, Stará Ľubovňa
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Stará Ľubovňa, ul. Tatranská 21, (areál materskej škôlky, súp. č. 1067), parc. KN C č. 2846/2, 2846/243
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1. Stavebná sústava objektu:

Predmetom riešenia projektovej dokumentácie je návrh jednopodlažnej budovy v tvare písmena L s pôdorysnými rozmermi 21,42 x 10,15 m. Nový objekt pozostáva zo 7 ks modulov, ktoré sú uložené vedľa seba a 1 modulu otočeného o 90° a priloženého z pravej dolnej strany. Svetlá výška všetkých miestnosti je 2,6 m. Tieto moduly sú vopred vyhotovené a na mieste stavby sa pomocou spojovacích prvkov vzájomné spájajú, čím vytvoria jeden ucelený objekt.

2. Nosné konštrukcie:

Nosnou konštrukciou objektu je oceľový skelet kontajnerového typu zateplený vo zvislých stenách, podlahe a strope minerálnou vatou. Každý modul zostavy má vlastnú nosnú oceľovú konštrukciu, ktorá je statický navrhovaná ako samostatná jednotka. Obvodové steny sú hrúbky 230 mm a tvorí ich tepelná izolácia na baze minerálnej vlny hr. 120 mm uložená medzi oceľ. Nosníky a dodatočné 80 mm smerom i interiéru. Z exteriéru je objekt opatrený izoláciou Styrodurom hr. 20 mm, na ktorý bude nanesené lepidlo s sklotex. Mriežkou následné sa aplikuje silikónová omietka žltej resp. okrovej farby. Z interiérovej strany sú na nosníky priskrutkovane sadrokart. dosky hr. 12,5 mm v dvoch vrstvách. Celkový opis predmetu zákazky je v P.D., ktorú obdržia účastníci súťaže.
Stavebné dielo bude realizované podľa realizačnej PD a výkazu výmer - Rozpočtu, ktoré sú súčasťou prílohy č.1 súťažných podkladov. Pokiaľ úspešný uchádzač bude potrebovať dopracovať realizačnú PD alebo výrobnú dokumentáciu, tak si zabezpečí ich spracovanie na vlastné náklady. Stavebné dielo bude realizované podľa vydaného stavebného povolenia.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Uvedené v bode II.1.3 - Stručný opis predmetu zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 93 762,3600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca, resp. uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 ZVO. Uvedené podmienky záujemca, resp. uchádzač preukazuje predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 ZVO. Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle ZVO a súťažných podkladov. Ak je to uplatniteľné, uchádzač môže v súvislosti s preukázaním splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia použiť § 26 ods. 4 alebo ods. 5 ZVO. Pozn.: uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti uvedenej v § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky, dokladom podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO vo vzťahu k hlavnému predmetu zákazky, na ktorú ponuku predkladá, t.j. je oprávnený realizovať stavebné práce v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Ak bude uchádzačovi verejným obstarávateľom preukázané v súlade § 26 ods. 1 písm. g) ZVO závažné porušenie odborných povinností v predchádzajúcich troch rokoch, bude z verejnej súťaže uchádzač vylúčený. Závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona je definované v § 26 ods. 6 ZVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca, resp. uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené v § 27 ods. 1 ZVO. Nižšie uvedené minimálne podmienky záujemca, resp. uchádzač preukazuje predložením nasledujúcich dokladov: Záujemca, resp. uchádzač predloží doklad v zmysle § 27 odst.1 písm. d ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom o výške dosiahnutého celkového obratu za obdobie posledných troch hospodárskych rokov (2013, 2014, 2015 alebo za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) v kumulatívnej hodnote minimálne 500 000,- EUR, ktoré musia byť podpísané štatutárnym orgánom záujemcu, resp. uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene záujemcu, resp. uchádzača. Pojem obrat musí zahŕňať výnosy (príjmy) bez dane s pridanej hodnoty a musí byť definovaný podľa § 4 ods. 9 zákona o dani z pridanej hodnoty (zákona 224/2004 Z. z.). K prehľadu (čestnému vyhláseniu) pripojí záujemca, resp. uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky (2013, 2014, 2015), resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v originály alebo overenej fotokópii. Uchádzač, ktorý nebude v čase predkladania ponúk mať posledný hospodársky rok ešte ukončený a teda výkaz ziskov a strát za rok 2015 overený príslušným daňovým úradom, predloží čestné vyhlásenie o obrate a potvrdenie miestne príslušným správcom dane o odloženie povinnosti. V prípade predloženia týchto dokladov v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa okrem predloženia v pôvodnom jazyku aj predloženie prekladu v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka. V prípade obratov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska platný ku dňu zaslania výzvy k predkladaniu ponúk. Platný kurz na prepočet uvedenej meny je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň. Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle ZVO a súťažných podkladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 ZVO: Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate je zadávaná za účelom preukázania, že uchádzač vykazuje stabilnú ekonomickú a finančnú situáciu a zodpovedajúcu platobnú schopnosť. Predloženie výkazov ziskov a strát, resp. výkazov o príjmoch a výdavkoch verifikuje údaje o obrate a objektívne vyhodnocuje celkové finančné hospodárenie podniku.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Záujemca, resp. uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce technickej alebo odbornej spôsobilosti uvedené v § 28 ods. 1 ZVO s nasledujúcimi požadovanými minimálnymi štandardami: Verejný obstarávateľ podľa § 28 ods.1 písm. b ZVO požaduje predložiť zoznam zrealizovaných stavieb na rekonštrukciách alebo stavbách podobného charakteru obstarávanej zákazky za posledné tri roky (203, 2014, 2015 alebo za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. ) minimálne však 3 zákazky. Zoznam záujemcom, resp. uchádzačom zrealizovaných stavieb musí obsahovať odberateľa zákazky, uvedením ceny a s ohodnotením kvality zrealizovaných prác. Zoznam záujemca, resp. uchádzač doplní potvrdeniami s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: bol tento verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia, bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie záujemca, resp. uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením záujemcu, resp. uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Verejný obstarávateľ podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO požaduje predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii. Záujemca, resp. uchádzač predloží zákonom požadované údaje minimálne jednej osoby riadiaceho zamestnanca (osoby zodpovednej za priame riadenie stavebných prác stavbyvedúci s rozsahom oprávnenia pre pozemné stavby), napr. vo forme vyhlásenia stavbyvedúceho, kde budú uvedené údaje o jeho dosiahnutom vzdelaní; odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii v riadiacej stavebnej činnosti a s uvedením terajšej pracovnej pozície. Vyhlásenie predložiť v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii s podpisom stavbyvedúceho a podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača alebo iného zástupcu uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača. Taktiež predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu dôkazného prostriedku dokladu, osoby zodpovednej za priame riadenie stavebných prác stavbyvedúceho s rozsahom oprávnenia min. pre pozemné stavby (napr. vydané osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci min. s odborným zameraním pozemné stavby, podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisoch, resp. iný rovnocenný doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača). Titul, meno a priezvisko stavbyvedúceho uchádzač doplní aj do návrhu ZoD. Verejný obstarávateľ podľa § 28 ods. 1 písm. i) ZVO požaduje predloženie údajov o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky. Predložiť napr. vo forme vyhlásenia záujemcu, resp. uchádzača, kde budú uvedené zákonom požadované údaje a ktoré musí byť podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu, resp. uchádzača alebo iným zástupcom záujemcu, resp. uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene záujemcu, resp. uchádzača, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii. Verejný obstarávateľ podľa § 28 ods. 1 písm. j) ZVO požaduje predloženie údajov o strojovom a technickom vybavení, ktoré má záujemca, resp. uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Predložiť napr. vo forme vyhlásenia záujemcu, resp. uchádzača, kde budú uvedené zákonom požadované údaje a ktoré musí byť podpísané štatutárnym zástupcom záujemcu, resp. uchádzača alebo iným zástupcom záujemcu, resp. uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene záujemcu, resp. uchádzača, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii. Verejný obstarávateľ podľa § 28 ods.1 písm. k ZVO požaduje uvedenie podielu plnenia zmluvy, ktorý ma uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom vo výške max. 50 %.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať realizáciu zákaziek za predchádzajúce 3 roky v stanovenom minimálnom rozsahu a objeme z dôvodu výberu zmluvného partnera, majúceho dostatočné skúsenosti s úspešnou realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek.
Predloženie dokladov v rámci § 28 ods. 1 písm. g, i, j, k v minimálnych požadovaných štandardoch sú požadované za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti a praktických skúseností spoločnosti a jej riadiacich zamestnancov a pracovníkov riadiacich priamo stavebné práce. To vedie k výberu dodávateľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov, v zodpovedajúcej kvalite, ako aj jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
415/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.03.2016 13:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.03.2016 13:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 31.03.2016 10:00
Miesto : Mestský úrad Stará Ľubovňa, Obchodná 1, 064 01 Stará Ľubovňa
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
01.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité