Oznámenie 4818 - IPT

Obsah

4818 - IPT
Vestník č. 45/2016 - 04.03.2016

INFORMÁCIA O UZAVRETÍ ZMLUVY (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 9 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
IČO: 35946024
Tomášikova 22, 82102 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Kabátová
Telefón: +421 335314671
Fax: +421 248262910
Email: kabatova.andrea@javys.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.javys.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Obchodná spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona § 6 ods. 1 písm. f)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým palivom.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Kancelárske potreby
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
b) Hlavné miesto dodania tovarov : Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., pracovisko 919 31 Jaslovské Bohunice
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa (ak je to uplatniteľné)
II.1.4. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka kancelárskych potrieb širokého sortimentu používaných pri administratívnych prácach v JAVYS, a.s. Plnenie bude prebiehať na základe opakovaných, nepravidelných čiastkových objednávok reagujúcich na momentálnu potrebu útvarov.
II.1.5. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30192000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 22830000-7, 30192125-3, 30191400-8, 22852000-7, 30192132-5, 30199230-1, 30195900-1, 22800000-8, 22851000-0, 30124510-2, 30192121-5, 30197642-8, 39241200-5, 30192130-1, 30192800-9, 30141200-1, 30192100-2, 22816100-4
II.2. Celkové množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodu II.1.4 a II.2.1
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 81 630,0000 EUR
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
IV.3. Administratívne informácie
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
20/2016
ODDIEL V. UZATVORENIE ZMLUVY
V.1. Dátum uzatvorenia zmluvy
29.02.2016
V.2. Počet uchádzačov, ktorí predložili ponuku
2
V.3. Počet vylúčených uchádzačov alebo záujemcov
0
V.4. Názov a adresa dodávateľa s ktorým sa uzatvorila zmluva
Tibor Varga TSV PAPIER
IČO: 32627211
Adyho 14 , 98401 Lučenec

Slovensko
Telefón: +421 917443163
V.5. Informácie o hodnote zmluvy
Hodnota 78 400,0000 EUR
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu/programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Predchádzajúce oznámenie týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia vo VVO: 21706-WYT, číslo VVO 214/2015 z 29.10.2015
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
02.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité