Oznámenie 5021 - WYP

Obsah

5021 - WYP
Vestník č. 47/2016 - 08.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Liptovská Teplička
IČO: 00326330
Štefana Garaja 398/16, 05940 Liptovská Teplička

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad
Kontaktná osoba: Mgr. Slavomír Kopáč
Telefón: +421 527798373
Fax: +421 527798132
Email: ouliptteplicka@sinet.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.liptovskateplicka.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Abiz, s.r.o.
IČO: 46659579
Hraničná 4716 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hraničná 4716
Kontaktná osoba: Ing. Monika Ivanová
Telefón: +421 907353952
Email: abizsro@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Abiz, s.r.o.
IČO: 46659579
Hraničná 4716 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hraničná 4716
Kontaktná osoba: Ing. Monika Ivanová
Telefón: +421 907353952
Email: abizsro@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Abiz, s.r.o.
IČO: 46659579
Hraničná 4716 , 05801 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hraničná 4716
Kontaktná osoba: Ing. Monika Ivanová
Telefón: +421 907353952
Email: abizsro@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zateplenie fasády Spoločenského domu v Liptovskej Tepličke
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: intravilá obce Liptovská Teplička, k. ú. Liptovská Teplička, okres Poprad
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zateplenie fasády Spoločenského domu v Liptovskej Tepličke a výmenu časti výplňových otvorových konštrukcií, ktoré ešte neboli vymenené podľa projektovej dokumentácie.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45321000-3, 45312311-0, 45450000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
SKUTKOVÝ STAV

Stavebne je objekt z murovaných nosných konštrukcií. Strop nad I.np je železobetónový hr.210mm. Strecha je klasickej tesárskej konštrukcie. Väčšia časť otvorových konštrukcií je vymenená za nové plastové.
Na obvodovom plášti sa vyskytujú nedostatky, ktoré vyplývajú z nedostatočných tepelnotechnických vlastností deliacich stien medzi vykurovaným a nevykurovaným priestorom. V čase výstavby objektu tepelnotechnické vlastnosti konštrukcií domu vyhovovali vtedy platným normám. V súčasnosti je v platnosti norma STN 73 05402 z roku 2013 a konštrukcie susediace s nevykurovanými priestormi a vonkajším prostredím, nevyhovujú podmienkam, ktoré sú požadované touto normou.
Na stenách sa môžu vyskytnúť nedostatky, ktoré sa prejavujú sa zatekaním dažďovej vody do konštrukcií, vznikom prasklín na vonkajšom povrchu stien.
Tieto nedostatky navrhujeme odstrániť zateplením obvodových konštrukcií, výmenou výplní otvorov


NOVÝ STAV

Pri návrhu sa vychádza z požiadaviek uvedených s STN 73 05402 z roku 2013 a to zvýšením tepelného odporu obvodového plášťa na doporučovanú hodnotu pre rekonštruované objekty. Riešením zateplenia musí byť na obnovovaných miestach vnútorného povrchu stien dosiahnutá minimálna povrchová teplota 12,6°C zvýšená o bezpečnostnú prirážku pre uvažované parametre vnútorného vzduchu ti = 20°C a vlhkosť vzduchu 50%. Pri výpočte bol posudzovaný objekt aj na energetické kritérium, kritérium výmeny vzduchu.
Taktiež sa navrhuje výmena starých okien a dverí ešte pred realizáciou zateplenia objektu.
Hrúbka tepelnej izolácie je navrhnutá podľa požiadaviek STN 73 0540. Zatepľovací systém sa zhotoví podľa technologických predpisov výrobcov zatepľovacích systémov a STN 73 2901 zhotovenie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov /ETICS/.
Zateplenie stien sa prevedie z polystyrénu hr.120mm. Strop nad nevykurovaným priestorom sa zateplí minerálnou vlnou hr.200mm.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 92 951,2300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 2
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní:

a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácií ,nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.2 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1, originálom, alebo úradne osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

1.3 Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Podľa výkladového stanoviska ÚVO č. 10/2013 z 23.07.2013, uchádzač môže predložiť čestné vyhlásenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Verejný obstarávateľ upozorňuje na novelu ZVO, na základe ktorej sa rozširuje §26 ods.1 prím. c) o podmienku o reštrukturalizácii.

1.4 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.5 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

1.6 Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.

1.7 Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 27 ods. 1 písm. a) ZVO vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým je prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru alebo potvrdenie o disponibilite prostriedkov na účte uchádzača.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Vyjadrenie banky, že uchádzač disponuje finančnými prostriedkami potrebnými na prefinancovanie predmetu zákazky, a to v minimálnej výške rovnajúcej sa predpokladanej hodnote zákazky. Vyjadrenie banky musí obsahovať identifikáciu uchádzača, identifikáciu verejnej súťaže, do ktorej uchádzač predkladá ponuku a samotné vyjadrenie banky obsahujúce prísľub banky, že uchádzačovi poskytne úver v prípade, ak uchádzača bude identifikovaný ako úspešný v predmetnej verejnej súťaži alebo obsahujúce sumu disponibilných prostriedkov na účte uchádzača. Doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie.

Odôvodnenie primeranosti v zmysle § 32 ods. 6 ZVO:
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani priebežné platby počas realizácie zákazky. Verejný obstarávateľ sa chce preto stanovením tejto podmienky účasti ubezpečiť , že pri plnení zmluvy nenastanú problémy so zabezpečovaním financovania realizácie zákazky zo strany zmluvného partnera. Táto podmienka účasti je preto primeraná, priamo súvisí s predmetom zákazky a potreba jej stanovenia logicky vyplýva z obchodných podmienok určených verejným obstarávateľom.

2.2. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) a § 26a ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO,
3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. c) ZVO,
3.3 podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO,
3.4 podľa § 28 ods. 1 písm. h) ZVO.
Doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak nie je uvedené inak. Doklady a dokumenty musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav ku dňu predkladania ponuky.

3.1Uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom.
1. bol verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Podmienkou účasti uchádzača je uskutočnenie minimálne 5 stavebných diel (rovnakých alebo podobných predmetu zákazky práce na objektoch pozemného staviteľstva), pričom aspoň jedna zákazka musí byť v minimálnej rozpočtovej hodnote ako je predpokladaná hodnota zákazky a to v období predchádzajúcich 5 rokov stanovených k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk.

Odôvodnenie primeranosti v zmysle § 32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ chce zabezpečiť, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované z pohľadu technickej a odbornej spôsobilosti v požadovanom rozsahu a kvalite, a preto sa chce ubezpečiť, že uchádzač má skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaná minimálna hodnota uskutočnených stavebných prác je vzhľadom na predpokladanú dobu realizácie zákazky adekvátna. Podmienka účasti súvisí priamo s predmetom zákazy, je primeraná a jej stanovenie má za cieľ výber takého zmluvného partnera, ktorý bude schopný riadne a včas plniť svoje zmluvné záväzky.

3.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode v zmysle §28 ods. 1 písm. c) ZVO - údaje o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi a uchádzač sa na nich môže obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác v nadväznosti na § 29 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Podmienkou účasti uchádzača je predloženie úradne overenej kópie platných certifikátov a licencií:
a)certifikát systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001, alebo ekvivalentný, pre oblasť predmetu zákazky uskutočnenie stavebných prác,
b)certifikát systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001, alebo ekvivalentný, pre oblasť predmetu zákazky uskutočnenie stavebných prác.

Odôvodnenie primeranosti v zmysle § 32 ods. 6 ZVO: Verejný obstarávateľ sa chce uistiť, že uzavrie Zmluvu s uchádzačom, ktorý je oprávnený a schopný zabezpečiť v maximálnej možnej miere kvalitu riadenia a efektivitu procesov vo svojej firme, uspokojenie požiadaviek verejného obstarávateľa na kvalitu realizovaných prác, tým že uchádzač disponuje technikmi alebo technickými orgánmi za to zodpovednými, ako i bezpečnosť svojich zamestnancov a subdodávateľov, kde základom celého systému je identifikácia nebezpečenstva a ohodnotenie vyplývajúcich rizík voči zamestnancom, následne riadenie týchto rizík podľa ich závažnosti a prípadná minimalizácia ich dopadov.

3.3Uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode v zmysle § 28 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo poskytnutie služby.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o odbornej praxi osôb, ktoré budú zodpovedné za realizáciu stavebných prác:

3.3.1. Minimálne jedna osoba vo funkcii riaditeľ stavby resp. manažér stavby. Riaditeľ/manažér stavby uchádzača musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
- musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti autorizovaného stavebného inžiniera pre pozemné stavby, t.j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov.
- minimálne 10 rokov odbornej praxe pri stavbách pozemných objektov,
- minimálne 5 rokov odbornej praxe vo funkcii hlavného stavbyvedúceho,
- minimálne 2zrealizované zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v pozícii riaditeľa/manažéra stavby za predchádzajúcich 10 rokov, pričom zmluvná cena každej zákazky bola minimálne v hodnote ako je predpokladaná hodnota zákazky.
Pod predchádzajúcimi desiatimi rokmi sa myslí desať rokov predchádzajúcich dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

3.3.2. Minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác hlavný stavbyvedúci. Hlavný stavbyvedúci musí spĺňať nasledovné minimálne požiadavky:
- musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby, t.j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov.
- minimálne 10 rokov praxe pri stavbách pozemných objektov
- minimálne 5 rokov praxe vo funkcii hlavného stavbyvedúceho
- minimálne 2 zrealizované zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v pozícii riaditeľa/manažéra stavby za predchádzajúcich 10 rokov, pričom zmluvná cena každej zákazky bola minimálne v hodnote ako je predpokladaná hodnota zákazky. Pod predchádzajúcimi desiatimi rokmi sa myslí desať rokov predchádzajúcich dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.

Verejný obstarávateľ požaduje ako dôkaz predložiť tieto doklady:
a.) Štruktúrovaná informácia obsahujúca údaje:
- funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia na stavbe,
- vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy,
- iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum,
- odborná prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky, finančný objem), prax vo funkcii riaditeľa/manažéra stavby resp. hlavného stavbyvedúceho (roky)
- súčasný zamestnávateľ od/do (roky), pracovné zaradenie, funkcia, kontakt (tel., e-mail)

b) Osvedčenie autorizovaného stavebného inžiniera resp. stavbyvedúceho vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR originál alebo fotokópia opatrená originálom pečiatky a podpisom.
c) Čestné vyhlásenie riaditeľa/manažéra stavby resp. hlavného stavbyvedúceho, že ako riaditeľ/manažér stavby resp. hlavný stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, resp. že bude vykonávať danú funkciu na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) je voči uchádzačovi.


Odôvodnenie primeranosti v zmysle § 32 ods. 6 ZVO:
Vzhľadom na charakter obstarávaných stavebných prác, požaduje verejný obstarávateľ primeranú prax zodpovedných osôb, majúcu priamu súvislosť s predmet zákazky.

3.4Uchádzač preukazuje splnenie podmienky uvedenej v tomto bode v zmysle §28 ods. 1 písm. h) ZVO opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 30 ZVO.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť platný certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001. Verejný obstarávateľ uzná aj iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi krajín Európskej únie, resp. iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Tieto dôkazy však musia byť rovnocenné s požadovaným certifikátom, teda mali by spĺňať minimálne požiadavky, ktoré zaručujú uvedené vydané osvedčenie.

Odôvodnenie primeranosti v zmysle § 32 ods. 6 ZVO:
Podmienka vyplýva z plnenia príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky a slúži k preukázaniu riadneho nakladania s odpadom, toku odpadu a k preukázaniu jeho ekologickej likvidácie v súlade s platnou legislatívou.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena diela bez DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Termín dodania predmetu zákazky vyjadrený v kalendárnych dňoch
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
6/VO/2015/LT
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.04.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.04.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.04.2016 09:30
Miesto : Sídlo osoby poverenej verejným obstarávaním: ABIZ, s.r.o., Hraničná 4716, 058 01 Poprad
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Podľa ustanovenia § 100 ods.6 písm. g) ZVO je pri použití elektronickej aukcie otváranie ponúk neverejné a zápisnica sa neodosiela.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Environmentálneho fondu na činnosť L2: Zvyšovanie energetickej účinnosti existujúcich verejných budov vrátane zatepľovania a z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, osobne, alebo emailom. Adresa získania súťažných podkladov: ABIZ s.r.o., Hraničná 4716, 058 01 Poprad, abizsro@gmail.com
Súťažné podklady budú odosielané výhradne elektronicky - emailom.
2. Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 ZVO preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom
doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a
spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
3. Zmluva o dielo bude účinná len v prípade schválenia finnačných prostriedkov v rámci NFP a schválením procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom.
4. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku (ďalej NFP ), preto je zhotoviteľ
povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu po dobu určenú riadiacim orgánom a aj po skončení realizácie projektu.
5. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok.
6. Úspešný uchádzač je povinný zaopatriť si (na svoje náklady) zábezpeku, resp. kauciu na splnenie zmluvných minimálne vo výške rovnajúcej sa 20 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, podrobnejšie v súťažných podkladoch.
7. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že do 3 (troch) dní odo dňa účinnosti zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude následne prílohou zmluvy o dielo.
8. Verejný obstarávateľ bude v zmysle § 155q ods. 6 ZVO postupovať podľa § 18 v znení účinnom do 31.10.2015
9. Verejný obstarávateľ týmto informuje o prípadnom použití priameho rokovacieho konania, ak nastane situácia v
súlade s § 101 ods.1 písm. d) ZVO.
10. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v
príslušných právnych predpisoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité