ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1.
Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Kotešová
IČO:
00321389
Kotešová 325, 01361 Kotešová
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
Kotešová 325, 013 61 Kotešová
Kontaktná osoba:
PhDr. Mgr. Peter Mozolík
Telefón:
+421 415575843
Fax:
+421 415575127
Email:
ocukotesova@mail.t-com.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL):
http://www.obeckotesova.sk
Ďalšie informácie možno získať na
inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
JK TINA s.r.o.
IČO:
46307192
SNP 362 , 02401 Kysucké Nové Mesto
Slovensko
Kontaktné miesto (miesta):
SNP 362, 02401 Kysucké Nové Mesto
Kontaktná osoba:
Ing. Jozef Kubala
Mobil:
+421 911311929
Telefón:
+421 911311929
Email:
info@jktina.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1.
Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona:
§ 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.
OPIS
II.1.
Názov zákazky
Zníženie energetickej náročností budovy obecného úradu v Kotešovej
II.1.2.
Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Stavebné práce
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác:
Obecný úrad Kotešová
NUTS kód:
II.1.3.
Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa na uskutočnenie stavebných prác pri zníženia energetickej náročnosti obecného úradu v Kotešovej. Práce pozostávajú zo zateplenia obvodového plášťa, zateplenia strešného plášťa, výmeny otvorových konštrukcií, osvetlenia, výmena elektrických rozvodov, vykurovania, okapových chodníkov, vybudovanie bezbariérového prístupu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník:
45300000-0,
45261000-4,
44212381-3,
44221000-5
II.1.5)
Časti
Táto zákazka sa delí na časti
Nie
II.2.
Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1.
Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu projektovej dokumentácie a zadania (výkazov výmerov).
II.2.2.
Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 254 970,0000
EUR
II.3.
Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1.
Podmienky účasti
III.1.1.
Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 odseku 1zákona o VO a to predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o VO a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. f) písm. h) čestným vyhlásením. g) písm. i) a j) čestným vyhlásením. Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. Odôvodnenie: Povinnosť takto požadovať preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z § 100 ods. 1 písm. b)kde sa vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o VO.
III.1.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Neuplatňuje sa.
III.1.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Podľa § 100 ods.1 písm. b) zákona o VO verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti doklady, ktorými sa preukazuje technická alebo odborná spôsobilosť v zmysle 28 ods. 1 písm. i) zákona o VO - údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov :
Uchádzač preukáže, že za predchádzajúce tri roky bol jeho priemerný ročný počet zamestnancov v priemere rovnom a vyššom ako 20 zamestnancov. 1.Na preukázanie údajov o priemernom ročnom počte zamestnancov za predchádzajúce tri roky (2015, 2014, 2013), uchádzač predloží ako dôkaz potvrdenie príslušnej Sociálnej poisťovne o priemernom ročnom počte zamestnancov za požadované obdobie resp. iným dokladom, z ktorého bude možné určiť priemerný ročný počet zamestnancov (napr. potvrdenie zdravotnej poisťovne, daňového úradu a pod.). V prípade ak uchádzači nemajú sídlo v Slovenskej republike predložia ekvivalentný doklad, ktorý sa vydáva v krajine jeho pôvodu. 2.Na preukázanie údajov o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky uchádzač poskytne čestné vyhlásenie o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky. 3.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Verejný obstarávateľ požaduje aby v zmluve o poskytnutí technických a odborných kapacít bolo uvedené, na ktorú časť zákazky budú uchádzačovi poskytnuté technické a odborné kapacity inej osoby z dôvodu posúdenia splnenia podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o VO tak ako ukladá § 28 ods. 2 zákona o VO. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. 4.V prípade ak uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť využitím technických a odborných kapacít inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou. Súčasťou zmluvy bude potvrdenie príslušnej Sociálnej poisťovne o priemernom ročnom počte zamestnancov za predchádzajúce tri roky resp. iným dokladom, z ktorého bude možné určiť priemerný ročný počet zamestnancov (napr. potvrdenie zdravotnej poisťovne, daňového úradu a pod.). V prípade ak osoba, ktorej kapacity majú byť použité nemá sídlo v Slovenskej republike predloží k zmluve ekvivalentný doklad, ktorý sa vydáva v krajine jeho pôvodu. Odôvodnenie: Primeranosť úrovne stanovených podmienok účasti verejným obstarávateľom požaduje vo vzťahu k charakteru, náročnosti, významu a účelu predmetu zákazky. Požiadavka na preukazovanie splnenia podmienok účasti má zaistiť, aby sa v konečnom výbere umiestnili len ponuky uchádzačov, ktorí disponujú dostatočnými kapacitami a kvalifikovanými zamestnancami na realizáciu zákazky podľa špecializovaných technických činnosti v rozsahu požadovaných stavebných prác. Minimálny počet zamestnancov vychádza s požadovaných profesií pri realizácií zákazky.
Vyhradené zákazky pre chránené dielne alebo chránené pracoviská
Nie
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena s DPH v EUR
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota realizácie v dňoch
Váha: 30
IV.1.2.
Použije sa elektronická aukcia
Nie
IV.2.
Administratívne informácie
IV.2.1.
Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2016
IV.2.2.
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.03.2016 08:00
Úhrada za súťažné podklady
Uveďte
Nie
IV.2.3.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.03.2016 08:00
IV.2.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.03.2016 08:15
Miesto :
Obecný úrad Kotešová.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk :
Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné sa vykoná v deň a čase uvedenom v bode IV.2.4 a je neverejné. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom miesto a čas otvárania častí ponúk, označených ako Kritériá.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1.
Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Áno
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): V rámci Operačného programu Kvalita životného prostredia
VI.2.
Ďalšie doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom, ktoré sa nachádzajú na zriadenom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie na webovej adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5422 . 2.Súťažné podklady ako aj všetky doplňujúce podklady si môže uchádzač prevziať taktiež z elektronického nástroja EVOSERVIS (ďalej len EN EVOSERVIS) na webovej adrese www.evoservis.sk/jktina/ . 3.Neregistrovaný záujemca/uchádzač v EN EVOSERVIS vyplní registračný formulár na webovej adrese www.evoservis.sk/jktina/ alebo www.evoservis.sk. Registrácia je bezplatná. 4.Po vykonanej registrácii budú záujemcovi/uchádzačovi zaslané prístupové údaje do systému EVOSERVIS (meno a heslo) na email uvedený v registrácií. 5.Registrovaný uchádzač v EN EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové údaje, ktoré mu boli už doručené. 6.Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania sa bude uskutočňovať podľa § 18 ods. 1 zákona o VO písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v slovenskom jazyku. Umožňuje sa komunikácia a výmena informácií aj v českom jazyku. 7.Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude prebiehať výhradne prostredníctvom komunikačného rozhrania EN EVOSERVIS. 8.Každá komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania EN EVOSERVIS bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom. 9.Informácie na získanie elektronického podpisu pre komunikáciu a výmenu informácií prostredníctvom komunikačného rozhrania v EN EVOSERVIS a informácie o používaní elektronického podpisu sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3.
Dátum odoslania tejto výzvy
04.03.2016