Oznámenie 5032 - WYP

Obsah

5032 - WYP
Vestník č. 47/2016 - 08.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Kotešová
IČO: 00321389
Kotešová 325, 01361 Kotešová

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Kotešová 325, 013 61 Kotešová
Kontaktná osoba: PhDr. Mgr. Peter Mozolík
Telefón: +421 415575843
Fax: +421 415575127
Email: ocukotesova@mail.t-com.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obeckotesova.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
JK TINA s.r.o.
IČO: 46307192
SNP 362 , 02401 Kysucké Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SNP 362, 02401 Kysucké Nové Mesto
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Kubala
Mobil: +421 911311929
Telefón: +421 911311929
Email: info@jktina.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zníženie energetickej náročností budovy obecného úradu v Kotešovej
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obecný úrad Kotešová
NUTS kód:
SK0
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa na uskutočnenie stavebných prác pri zníženia energetickej náročnosti obecného úradu v Kotešovej. Práce pozostávajú zo zateplenia obvodového plášťa, zateplenia strešného plášťa, výmeny otvorových konštrukcií, osvetlenia, výmena elektrických rozvodov, vykurovania, okapových chodníkov, vybudovanie bezbariérového prístupu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45300000-0, 45261000-4, 44212381-3, 44221000-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu projektovej dokumentácie a zadania (výkazov výmerov).
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 254 970,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 odseku 1zákona o VO a to predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o VO
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
f) písm. h) čestným vyhlásením.
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

Odôvodnenie: Povinnosť takto požadovať preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z § 100 ods. 1 písm. b)kde sa vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o VO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Neuplatňuje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 100 ods.1 písm. b) zákona o VO verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie splnenia podmienok účasti doklady, ktorými sa preukazuje technická alebo odborná spôsobilosť v zmysle 28 ods. 1 písm. i) zákona o VO - údajmi o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač preukáže, že za predchádzajúce tri roky bol jeho priemerný ročný počet zamestnancov v priemere rovnom a vyššom ako 20 zamestnancov.
1.Na preukázanie údajov o priemernom ročnom počte zamestnancov za predchádzajúce tri roky (2015, 2014, 2013), uchádzač predloží ako dôkaz potvrdenie príslušnej Sociálnej poisťovne o priemernom ročnom počte zamestnancov za požadované obdobie resp. iným dokladom, z ktorého bude možné určiť priemerný ročný počet zamestnancov (napr. potvrdenie zdravotnej poisťovne, daňového úradu a pod.). V prípade ak uchádzači nemajú sídlo v Slovenskej republike predložia ekvivalentný doklad, ktorý sa vydáva v krajine jeho pôvodu.
2.Na preukázanie údajov o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky uchádzač poskytne čestné vyhlásenie o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce tri roky.
3.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Verejný obstarávateľ požaduje aby v zmluve o poskytnutí technických a odborných kapacít bolo uvedené, na ktorú časť zákazky budú uchádzačovi poskytnuté technické a odborné kapacity inej osoby z dôvodu posúdenia splnenia podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o VO tak ako ukladá § 28 ods. 2 zákona o VO. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o VO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
4.V prípade ak uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť využitím technických a odborných kapacít inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou. Súčasťou zmluvy bude potvrdenie príslušnej Sociálnej poisťovne o priemernom ročnom počte zamestnancov za predchádzajúce tri roky resp. iným dokladom, z ktorého bude možné určiť priemerný ročný počet zamestnancov (napr. potvrdenie zdravotnej poisťovne, daňového úradu a pod.). V prípade ak osoba, ktorej kapacity majú byť použité nemá sídlo v Slovenskej republike predloží k zmluve ekvivalentný doklad, ktorý sa vydáva v krajine jeho pôvodu.
Odôvodnenie:
Primeranosť úrovne stanovených podmienok účasti verejným obstarávateľom požaduje vo vzťahu k charakteru, náročnosti, významu a účelu predmetu zákazky. Požiadavka na preukazovanie splnenia podmienok účasti má zaistiť, aby sa v konečnom výbere umiestnili len ponuky uchádzačov, ktorí disponujú dostatočnými kapacitami a kvalifikovanými zamestnancami na realizáciu zákazky podľa špecializovaných technických činnosti v rozsahu požadovaných stavebných prác. Minimálny počet zamestnancov vychádza s požadovaných profesií pri realizácií zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena s DPH v EUR
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota realizácie v dňoch
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 29.03.2016 08:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 29.03.2016 08:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 29.03.2016 08:15
Miesto : Obecný úrad Kotešová.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné sa vykoná v deň a čase uvedenom v bode IV.2.4 a je neverejné. Verejný obstarávateľ umožňuje účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom miesto a čas otvárania častí ponúk, označených ako Kritériá.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): V rámci Operačného programu Kvalita životného prostredia
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom, ktoré sa nachádzajú na zriadenom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie na webovej adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5422 .
2.Súťažné podklady ako aj všetky doplňujúce podklady si môže uchádzač prevziať taktiež z elektronického nástroja EVOSERVIS (ďalej len EN EVOSERVIS) na webovej adrese www.evoservis.sk/jktina/ .
3.Neregistrovaný záujemca/uchádzač v EN EVOSERVIS vyplní registračný formulár na webovej adrese www.evoservis.sk/jktina/ alebo www.evoservis.sk. Registrácia je bezplatná.
4.Po vykonanej registrácii budú záujemcovi/uchádzačovi zaslané prístupové údaje do systému EVOSERVIS (meno a heslo) na email uvedený v registrácií.
5.Registrovaný uchádzač v EN EVOSERVIS sa neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové údaje, ktoré mu boli už doručené.
6.Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania sa bude uskutočňovať podľa § 18 ods. 1 zákona o VO písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v slovenskom jazyku. Umožňuje sa komunikácia a výmena informácií aj v českom jazyku.
7.Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude prebiehať výhradne prostredníctvom komunikačného rozhrania EN EVOSERVIS.
8.Každá komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom prostredníctvom komunikačného rozhrania EN EVOSERVIS bude vyžadovať potvrdenie elektronickým podpisom.
9.Informácie na získanie elektronického podpisu pre komunikáciu a výmenu informácií prostredníctvom komunikačného rozhrania v EN EVOSERVIS a informácie o používaní elektronického podpisu sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
04.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité