Oznámenie 5105 - WYP

Obsah

5105 - WYP
Vestník č. 48/2016 - 09.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Základná škola s materskou školou Hronský Beňadik
IČO: 35650729
Pod Kláštorom 158, 96653 Hronský Beňadik

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): ZŠ s MŠ Hronský Beňadik
Kontaktná osoba: Mgr. Terézia Budáčová
Mobil: +421 948097100
Telefón: +421 456893188 / 456893188
Email: zshronbenadik@post.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://zshronbenadik.edupage.org
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zvýšenie energetickej účinnosti objektu ZŠ- Základná škola s materskou školou Hronský Beňadik
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: ZŠ s MŠ, Hronský Beňadik, súp. č. 158, C KN parc.č. 902
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu Základnej školy za účelom zvýšenia energetickej účinnosti. Súčasťou realizácie bude celková rekonštrukcia obvodového plášťa, výmena výplní okenných a dverných otvorov a zasklených stien. Ďalej bude realizovaná rekonštrukcia vykurovania s výmenou kotlov, vykurovacích telies a armatúr, úprava plynovej kotolne vrátane elektroinštalácie s meraním a reguláciou.
Stavba bude pozostávať z nasledovných stavebných objektov:
E-SO.01 Objekt ZŠ
E-SO.01.A1 Výmena výplní okenných otvorov
E-SO.01.A2 Rekonštrukcia vykurovania
E-SO.01.A2.02 Plynoinštalácia
E-SO.01.A2.03 Elektroinštalácia
E-SO.01.A2.04 Meranie a regulácia
Podrobné vymedzenie zákazky tvorí súčasť Súťažných podkladov C. Opis predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214200-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45310000-3, 45321000-3, 45331100-7, 45421100-5, 45410000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Je vymedzený projektovou dokumentáciou a výkazom výmer. Viac informácií je uvedených v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 185 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 16.05.2016
Ukončenie: 31.08.2016
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 26 ods. 1, písm. a) - j) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon)

a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie,
za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním;
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku;
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané porušenie odborných povinností, ktoré dokáže zadávateľ zákazky preukázať;
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní; bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní;
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo
odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace;
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace;
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace;
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace;
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu;
f) písm. h) čestným vyhlásením;
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sú stanovené zákonom.
.
Pri predkladaní dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia (aj v prípade uchádzačov zapísaných do zoznamu podnikateľov) uchádzačom odporúčame postupovať v súlade s Výkladovým stanoviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 10/2013 a pri preukazovaní o reštrukturalizácii Výkladovým staviskom Úradu pre verejné obstarávanie č. 5/2015, ktoré sú zverejnené na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží doklady podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie uchádzač predkladá zo všetkých bánk, kde má vedené účty, s čestným prehlásením, v ktorom uvedie, že v iných bankách nemá vedené peňažné účty. Vyjadrenie musí byť predložené ako originál, alebo úradne osvedčená fotokópia a nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. V predmetnom potvrdení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky: nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho účet nie je predmetom exekúcie a blokácie.
.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: vyjadrenie banky má byť pre verejného obstáravateľa zárukou solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky.
-
Uchádzač v ponuke predloží doklad podľa § 27 ods.1 písm. d) zákona: prehľad o celkovom dosiahnutom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.Požaduje sa, aby uchádzač predložil úradne overené kópie Výkazov ziskov a strát alebo Výkazov o príjmoch a výdavkoch.Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj výkazy ziskov a strát vytlačené z registra účtovných závierok ( www.registeruz.sk).
.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: vzhľadom na charakter a rozsah zákazky je potrebné, aby úspešný uchádzač mal priaznivé finančné a ekonomické postavenie a teda aj platobnú schopnosť uhrádzať splatné záväzky. V prípade úpadku úspešného uchádzača je tento schopný zo svojich likvidných prostriedkov v plnej výške uspokojiť záväzky všetkých veriteľov, ktoré vzniknú z tohto obchodného vzťahu. Ukazovateľ celkovej likvidity väčší ako jeden znamená istotu okamžitého vyrovnania všetkých záväzkov, ktoré vzniknú z tohto obchodného vzťahu.
.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods.1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.

Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
.
V zmysle § 32 ods. 11 zákona je možné podmienky účasti preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi zákazky úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo VO týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia preukazuje spoločne podľa § 31 ods. 3 zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : uchádzač preukáže ročný obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka v minimálnej výške vo výške 270 000,00 € alebo ekvivalent v inej mene za posledné 3 hospodárske roky, alebo za hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti uchádzač preukazuje prehľadom o obrate.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: uchádzač predloží v ponuke doklad podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam 3 zákaziek stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2011-2015) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak takéto potvrdenie záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením záujemcu o ich uskutočnení, doplnený dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
.
Za stavebné práce, ako je predmet zákazky, sa považujú stavebné práce na realizácií budov.
.
V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočnenie presahuje stanovené obdobie rokov (2011-2015), uchádzač v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť, ktorá bola uskutočnená v požadovanom období.
.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo VO týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne podľa § 31 ods. 3 zákona o VO.
.
V zmysle § 32 ods. 11 zákona je možné podmienky účasti preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi zákazky úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na preukázanie skúseností s realizáciou obdobných zákaziek a tým k zabezpečeniu predpokladu stabilného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky.
Uchádzač v ponuke predloží doklad podľa § 28 ods. 1 písm.g) zákona: údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác: doklad osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, odborné zameranie: pozemné stavby alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží kópiu osvedčenia SKSI s originálom podpisu a odtlačkom pečiatky odborne spôsobilej osoby alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR.
.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienok účasti nasledovne: verejný obstarávateľ má záujem, aby uchádzač preukázal odborné vedenie stavby, aby predmet zákazky bol zrealizovaný kvalitne a načas. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k bezproblémovej realizácii predmetu zákazky.
.
uchádzač v ponuke predloží doklad podľa § 28 ods.1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby.

Splnenie podmienky preukazuje predložením v čase podania ponuky a po dobu realizácie platného certifikátu ISO 14001:2004 pre rovnakú alebo podobnú oblasť ako je predmet zákazky na vykonávanie stavieb podľa § 30 a to originál alebo úradne overenú kópiu certifikátu ISO 14001:2004 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým potvrdzuje splnenie noriem environmentálneho riadenia. Uchádzač môže predložiť aj iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi z členských štátov, alebo aj iné dôkazy o zabezpečení systému environmentálneho riadenia. Tieto dôkazy však musia byť rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
.
uchádzač v ponuke predloží k zabezpečeniu kvality podľa § 29 v čase podania ponuky a po dobu realizácie certifikát riadenia kvality ISO 9001:2008. Požaduje sa predloženie originálu alebo úradne overenej kópie certifikátu kvality ISO 9001: 2008, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality. Uchádzač môže predložiť aj iné rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, alebo aj iné dôkazy o zabezpečí systému riadenia kvality. Tieto dôkazy však musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Uchádzač predloží originál alebo úradne overenej kópie certifikátu manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001:2008 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým potvrdzuje splnenie určených noriem bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Uchádzač môže predložiť aj iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi z členských štátov, alebo aj iné dôkazy o zabezpečení manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. Tieto dôkazy však musia byť rovnocenné s opatreniami na zabezpečenie manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Ďalšie požiadavky:
uchádzač v čase predkladania ponuky predloží platnú licenciu na zhotovovanie tepelnoizolačných a hydroizolačných systémov so zoznamom komponentov uvedených v technickej špecifikácii licencie tepelnoizolačného kontaktného systému vydaného nezávislou inštitúciou.

Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia, doklady, licencie vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné požadovaným dokladom.
.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienok účasti podľa § 28, § 29, a ďalších požiadaviek verejného obstarávateľa nasledovne: verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, zabezpečenia kvality obstarávaných stavebných prác a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky. Požiadavky vyplývajú z charakteru predmetu zmluvy. Uplatnením týchto podmienok je vytvorený reálny predpoklad, že zákazku bude realizovať uchádzač s primeranými technickými a odbornými znalosťami v požadovanom termíne a v požadovanej a primeranej kvalite a s plnením noriem environmetálneho riadenia a bezpečnosti a ochrany zdravia pri vykonávaní prác.
.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
.
Uchádzač predloží doklady ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie
.
V zmysle § 32 ods. 11 zákona je možné podmienky účasti preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi zákazky úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo VO týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne - § 31 ods. 3 zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác minimálne jednej zákazky v objeme
185 000 Eur bez DPH.

Certifikáty ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 a OHSAS 18001:2008 iné rovnocenné certifikáty alebo iné dôkazy na realizáciu rozhodujúcej činnosti predmetu zákazky na vykonávanie stavieb.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
13/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.03.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.03.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 31.03.2016 10:30
Miesto : ZŠ s MŠ Hronský Beňadik, Pod Kláštorom 158, 966 53 Hronský Beňadik
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk, časť "Ostatné" je neverejné.
Otváranie časti ponúk "Kritériá", vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Termín otvárania časti ponúk "Kritériá" bude uchádzačom oznámený samostatným listom v zákonom určenom časovom predstihu. Na otváraní časti ponúk "Kritériá", sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku a ktorého ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného alebo živnostenského registra. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a výpisom z obchodného alebo živnostenského registra uchádzača, ktorého zastupuje. Na otváraní ponúk komisia zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov, ktorých ponuky boli doručené v lehote na predkladanie ponúk, a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou, určených obstarávateľom na vyhodnotenie ponúk. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, bude najneskôr do 5 dní odo dňa otvárania ponúk, odoslaná Zápisnica z otvárania ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Zákonom sa v rámci tohto verejného obstarávania myslí zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Všetky postupy tejto súťaže sa riadia ustanoveniami tohto zákona.
.
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa predkladá poštou alebo e-mailom, na adresu ZŠ s MŠ Hronský Beňadik,Pod Kláštorom 158, 966 53 Hronský Beňadik, e-mail zshronbenadik@post.sk , v lehote, uvedenej v bode IV.2.3. Napriek dlhej lehote na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, odporúčame uchádzačom, aby si tieto vyžiadali v dostatočnom časovom predstihu, aj s ohľadom na obhliadku miesta realizácie projektu a vysvetlenie Súťažných podkladov. Žiadosti o súťažné podklady, žiadosti o vysvetlenie a ponuky sa môžu predkladať iba v slovenskom .
Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu iba s takým uchádzačom, ktorý má v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a to v zmysle § 12a zákona. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na každého člena skupiny dodávateľov.
.
Predmet zákazky je potrebné zrealizovať najneskôr do 31.8.2016
Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohu ani preddavky na vykonanie diela .Úhrada ceny diela sa uskutoční na základe faktúr vystavených v troch fakturačných celkoch, pričom cena fakturovaných prác a dodávok v rámci prvého fakturačného celku nebude nižšia ako 60 % z ceny diela bez DPH a cena fakturovaných práca dodávok v rámci tretieho fakturačného celku bude v rozsahu 5 až 10% z ceny diela bez DPH..
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v súťaži znáša uchádzač v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
.
Podrobnejšie podmienky súťaže sú uvedené v Súťažných podkladoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité