Oznámenie 5108 - WYP

Obsah

5108 - WYP
Vestník č. 48/2016 - 09.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Rozhanovce
IČO: 00324655
SNP 48, 04442 Rozhanovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Rozhanovce, SNP 48,044 42 Rozhanovce
Kontaktná osoba: Mgr. Milan Kič
Mobil: +421 911540598
Telefón: +421 911540598
Email: kic@rozhanovce.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.rozhanovce.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia chodníkov a odvodnenia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Rozhanovce
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Rekonštrukcia chodníkov a rigolov v obci Rozhanovce. Na realizáciu diela je vypracovaná projektová dokumentácia, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233161-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45111240-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah je uvedený v projektovej dokumentácie a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných
podkladov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 417 937,9000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 10
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
a)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2,4a5 v súlade s výkladovým stanoviskom č. 5/2015 k reštrukturalizácii ako novej podmienke účasti.
b)Uchádzač musí byť v súlade s § 134b zapísaný do registra konečných užívateľov výhod.
c)Ak je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov, podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia preukáže v súlade s § 128 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v súlade s Výkladovým stanoviskom č.10/2013 k osobnému postaveniu vydaným ÚVO.
d)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov a musí mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod za každého člena skupiny dodávateľov.
e)Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovný doklad/doklady , ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
a)§ 27 ods.1) písmeno a) zákona 25/2006 Z. z. nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu na predkladanie ponuky. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzači predložili vyjadrením banky alebo vyjadreniami bánk (bánk vtedy, ak záujemca má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho bežný účet nie je a nebol vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk výpisom z účtu v príslušnej banke/bankách.
b)Predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá účty.
c)Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté a musí byť zapísaný do registra konečných užívateľov výhod. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
d)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4
e)Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie
f)Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných
záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: a) Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov ( 2011 -2015 ) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
b)Podľa § 28 ods.1 písm.g) zákona o verejnom obstarávaní údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác:
Uchádzač musí preukázať, že bude mať k dispozícii pracovníka ktorý bude vykonávať činnosť vedúceho stavby .U pracovníka - vedúci stavby je potrebné doložiť doklad o odbornej kvalifikácii v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, s odborným zameraním inžinierske stavby - dopravné stavby, alebo adekvátny ekvivalent vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla.
c) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté a musí byť zapísaný do registra konečných užívateľov výhod. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

d) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní.
e) Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa §44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
f) Zahraničný uchádzač môže osvedčenia, oprávnenia alebo certifikáty požadované v zmysle slovenských právnych noriem na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nahradiť ekvivalentnými dokladmi vydanými podľa práva krajiny pôvodu uchádzača. Ekvivalentnosť zahraničných osvedčení, oprávnení alebo certifikátov posudzuje príslušná komora (Slovenská komora stavebných inžinierov).
g)Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť u objednávateľa charakteristiku uskutočnených stavieb, ktoré boli predmetom zákazky uvedenej v zozname ako aj cenu, miesto a lehoty ich uskutočnenia a pravdivosť zhodnotenia prác podľa obchodných podmienok. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač neuviedol pravdivé údaje a informácie, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže.
Verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienky účasti nasledovne: verejný obstarávateľ vyžaduje predmetné doklady na preukázanie skúseností s realizáciou obdobných zákaziek a tým k zabezpečeniu predpokladu stabilného a bezproblémového plnenia predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : a)Uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov ( 2011 -2015 ) uskutočnil stavebné práce s celkovým objemom uskutočnených prác vyšším ako 1 000 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Za stavebné práce s obdobným predmetom zákazky sa považujú stavebné práce na výstavbe a rekonštrukcii ciest, výstavbe a rekonštrukcii spevnených plôch, výstavbe a rekonštrukcii komunikácií pre peších.

b)Preukázať, zoznam uskutočnených stavieb , doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní činnosti, že ako vedúci stavby, alebo zástupcu vedúceho stavby vykonával činnosť min. pre 2 projekty týkajúce sa výstavby alebo rekonštrukcie ciest, výstavby alebo rekonštrukcie spevnených plôch resp. výstavby alebo rekonštrukcie komunikácií pre peších s hodnotou projektu minimálne 100.000,00 EUR bez DPH (jednotlivo), z toho:- aspoň jeden projekt počas obdobia 2000 až 2015 vrátane.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena
Váha: 90
Časť: 2
Názov: Lehota výstavby
Váha: 10
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
1/MB/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 30.03.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 30.03.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.04.2016 15:00
Miesto : Otváranie časti ponúk označených Ostatné je neverejné na adrese: Obecný úrad Rozhanovce, SNP č. 48, 044 42 Rozhanovce - zasadačka. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Termín a miesto otvárania ponúk verejný obstarávateľ oznamy uchádzačom min. päť pracovné dni pred otváraním ponúk.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
K získaniu SP
1.Súťažné podklady sa budú vydávať elektronicky vo formáte PDF na mailovej adrese: kic@rozhanovce.com na základe žiadosti záujemcu na jeho emailovú adresu uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
2.Súťažné podklady budú súčasne zverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie .
3.Verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe.
4.V žiadosti o vydanie súťažných podkladov žiadame záujemcu uviesť kontaktné údaje kontaktnú osobu, telefonický a mailový kontakt.
5.Súčasťou súťažných podkladov je aj projektová dokumentácia, ktorá je zverejnená v profile verejného obstarávateľa. Ak by chcel záujemca nahliadnuť aj do PD v listinnej podobe môže si u kontaktnej osoby telefonicky dohodnúť termín.
6.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby verejnému obstarávateľovi oznámili, že majú záujem alebo že zvažujú podanie ponuky aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži.
7.Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile až do termínu na predkladanie ponúk, nakoľko všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov, budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke

Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok.
2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľ a záujemcami (uchádzačmi) bude písomnou formou. Vysvetľovanie bude zverejnené aj na profile verejného obstarávateľa ÚVO.
3.Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v odd. I. tohto oznámenia.
4.Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 12:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú poskytované telefonicky !
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.03.2016

Redakčné opravy

5256 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 50/2016
V oznámení 05108-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Rozhanovce, SNP 48, 044 42 Rozhanovce zverejnenom vo VVO č. 048/2016 zo dňa 09.03.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 30.03.2016 Viď: 31.03.2016 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 30.03.2016 Viď: 31.03.2016
6274 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 62/2016
V oznámení 05108-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Rozhanovce, SNP 48, 044 42 Rozhanovce zverejnenom vo VVO č. 048/2016 zo dňa 09.03.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 31.03.2016 12:00 Viď: 14.04.2016 12:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 01.04.2016 15:00 Viď: 15.04.2016 15:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité