Oznámenie 5246 - WYP

Obsah

5246 - WYP
Vestník č. 50/2016 - 11.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Hendrichovce
IČO: 00327077
Hendrichovce 72, 08235 Hendrichovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): OcÚ Hendrichovce 72, 082 35 Hendrichovce
Kontaktná osoba: Martin Martaus – starosta
Telefón: +421 517795107
Email: obec@hendrichovce.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Public tenders, s.r.o.
IČO: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Public tenders, s.r.o.
IČO: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Public tenders, s.r.o.
IČO: 47397021
Sibírska 2 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
HENDRICHOVCE, KAŠTIEĽ - ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Hendrichovce
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom prác je zníženie energetickej náročnosti stavby - kaštieľa v obci Hendrichovce, ktorý je národnou kultúrnou pamiatkou. V roku 1832 bol kompletne prebudovaný na klasicistický kaštieľ. V súčasnosti v budove kaštieľa sídli na 2.NP obecný úrad so zázemím, spoločenská sála, sociálne zariadenia a predajňa potravín. Kaštieľ je z jednej štvrtiny podpivničený (v južnej častí objektu). Podkrovie je nevyužívané a zachovalý drevený manzardový krov s námetkami je prekrytý azbestovou krytinou. Materiál, z ktorého je stavba realizovaná je kombináciou pálenej a nepálenej tehly a kameňa. Všetky stropy sú klenbové. V pivnici kamenné a v podlažiach tehlové.
Ako východiskový dokument pre stavebné práce slúži energetický audit. Na základe toho je nutné zateplenie celej stavby, výmena vykurovacieho systému, doplnenie vetracieho systému, príprava teplej vody, svetelné rozvody a MaR jednotlivých rozvodov. Všetky zásahy do búracích prác sú v súlade s rozhodnutím KPU v Prešove. Obnova a rekonštrukcia objektu si vyžiada dočasné, postupné prerušenie niektorych kancelárskych priestorov na 2NP (v prípade, ak sa do začiatku prác nestihne OcÚ presťahovať do alternatívnych priestorov), pričom je potrebne všetky práce kooordinovať s obcou.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45212314-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45454000-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
bližšie uvedené v súťažných podkladoch a vo výkaze výmer.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 327 029,2700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako "zákon"). Na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzač predkladá doklady podľa § 26 ods. 2 resp. 4 a 5 zákona. Ak je uchádzač platne zapísaný v "Zozname podnikateľov", postačuje, ak uchádzač predloží prehlásenie, že je platne zapísaný na Úrade pre verejné obstarávanie. Ďalej musí predložiť doklad o reštrukturalizácii, ak tento doklad nebol predložený na Úrad pre verejné obstarávanie. Odôvodnenie podmienok účasti : Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú v súlade s § 100 ods. 1 písm. b) zákona z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí predložiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nasledovné informácie a dokumenty:
2.1. Podľa § 27 ods. 1, písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
2.2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. V takomto prípade verejný obstarávateľ odporúča postupovať podľa bodu 10. časti súťažných podkladov A.1 Pokyny pre uchádzačov".
2.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
2.5. Ak bude obrat uvedený v inej mene ako v EUR, použije sa pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 2.1.: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorej je uchádzač klientom, že disponuje finančnou hotovosťou vo výške minimálne 50.000,00 Eur alebo ekvivalent v inej mene, alebo predloží prísľub banky resp. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške minimálne 50.000,00 Eur alebo ekvivalent v inej mene, ktorý bude slúžiť výhradne na účely financovania realizácie diela, ktoré je predmetom tejto zákazky. Z predloženého prísľubu alebo vyjadrenia banky musí byť zrejmé, že banka je pripravená uchádzačovi tento úver poskytnúť bezodkladne po tom, ako sa stane úspešným v tejto zákazke, resp. už takýmto úverom uchádzač disponuje. Takýto prísľub banky resp. vyjadrenie banky musí byť predložený ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia, nie starší ako tri mesiace. V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj rovnocenné doklady alebo osvedčenia vydané podľa právnych noriem daného štátu. Odôvodnenie podmienok účasti : Primerane stanovené k predpokladanej hodnote zákazky. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dobu realizácie je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky bez poskytnutia finančných záloh.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí predložiť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nasledovné informácie a dokumenty:
3.1. Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam stavebných prác rovnakých alebo podobných ako je predmet
obstarávania uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia; ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich
zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
3.3. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.5. Pri sumách uvedených v inej mene ako v EUR sa použije pri prepočte z inej meny na EUR kurz inej meny k EUR uvedený v kurzovom lístku ECB zverejnený Národnou bankou Slovenska v deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania a ak to nie je možné, potom v najbližší predchádzajúci deň pred dňom zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 3.1.: Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie minimálne 3 stavebných prác alebo ich častí rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (rekonštrukcia národnej kultúrnej pamiatky); zároveň sa požaduje uskutočnená 1 stavebná práca rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, v minimálnej hodnote predpokladanej hodnoty zákazky, to všetko za predchádzajúcich 5 rokov ( ku dňu lehoty na predkladanie ponúk). Odôvodnenie podmienok účasti: obligatórna požiadavka na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti uchádzača vo vzťahu k minimálnej požadovanej úrovni štandardov.
K bodu 3.2.: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky stavbyvedúceho s
minimálnou praxou 5 rokov pre pozemné stavby s odtlačkom okrúhlej pečiatky stavbyvedúceho s pripojeným podpisom stavbyvedúceho, resp. ekvivalentný doklad. Požadovanú prax dokladuje životopisom a zároveň deklaruje, že bude k dispozícii pre zhotoviteľa počas celej doby realizácie stavených prác. Odôvodnenie podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje, aby stavbu viedla zodpovedná osoba s dostatočnou praxou v odbore.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena zákazky s DPH
Váha: 80
Časť: 2
Názov: Lehota výstavby
Váha: 20
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.03.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 23,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Prevodom alebo vložením na číslo účtu: SK2409000000005048571278 , variabilný symbol: IČO záujemcu, do poznámky uviesť názov zákazky. Záujemca sa pri podaní písomnej žiadosti o súťažné podklady preukáže zaplatením úhrady. Súťažné podklady obsahujú aj vytlačenu výkresovu dokumentáciu vrátane editovateľného výkazu výmer.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 31.03.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 31.03.2016 11:00
Miesto : Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" sa uskutoční na kontaktnej adrese poverenej osoby : Public
tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov. Otváranie ponúk je neverejné. Otváranie častí ponúk, označených ako
"Kritériá" bude vykonané len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom
uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené; medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako "Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní časti ponúk "Kritériá" môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Kvalita životného prostredia
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné podklady bezprostredne pred lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
2. Ponuku uchádzač doručuje v 3 vyhotoveniach: - 1 x originál, ktorý sa uchádzačom nevracia a ostáva ako súčasť
dokumentácie z verejného obstarávania; - 1 x kópia v listinnej podobe - kópia celej ponuky bude súčasťou fotokópie dokumentácie, ktorá bude odstúpená poskytovateľovi NFP; - 1 x kópiu v elektronickej forme na CD alebo DVD nosiči alebo inom elektronickom nosiči vo formáte pdf, vyhotovenú v súlade s §18a zákona, ktorá bude z dôvodu nariadenia podľa § 9 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní odstúpená Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v tejto elektronickej podobe ponuky vyčierni (odstráni) informácie, ktoré považuje na obchodné tajomstvo alebo dôverné informácie. Ak uchádzač neoznačí obchodné tajomstvo a dôverné informácie vo svojej ponuke, obstarávateľ zašle Úradu pre verejné obstarávanie ponuku tak, ako bola predložená. Uchádzač je zároveň povinný vo svojej ponuke, vrátane priložených dokladov a dokumentov predkladaných v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči zabezpečiť ochranu osobných vúdajov podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov. Pod ponukou uchádzača predloženej v elektronickej forme na pamäťovom médiu sa rozumie len tá časť ponuky, ktorá neobsahuje doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 Výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov, ak nie je určené inak.
4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods.11 zákona č.25/2006 Z.z. čestným vyhlásením
uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi (v prípade predloženia čestného prehlásenia v ponuke) podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom po vyhodnotení ponúk.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku. V súlade s §155q ods. 6 zákona
verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom predkladať ponuku v elektronickej forme.
6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého subdodávatelia podľa bodu 7, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ ďalej neuzavrie zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
7. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na
subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
8. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže zložiť depozit 5% z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa), a to najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Zhotoviteľ môže namiesto depozitu predložiť objednávateľovi neodvolateľnú bankovú záruku vystavenú bankou. Objednávateľ nie je povinný odovzdať zhotoviteľovi stavenisko, pokiaľ nie je na jeho účet pripísaná plná výška depozitu. V prípade oneskorenia zloženia depozitu na účet objednávateľa nie je zhotoviteľ oprávnený sankcionovať objednávateľa za oneskorené odovzdanie staveniska.
9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie
podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka prevýši predpokladanú hodnotu zákazky, resp. ak nebudú zabezpečene zdroje na prefinancovanie predmetu zákazky.
11. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.03.2016

Redakčné opravy

5565 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 52/2016
V oznámení 05246-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Hendrichovce, Hendrichovce 72, 082 35 Hendrichovce zverejnenom vo VVO č. 050/2016 zo dňa 11.03.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 31.03.2016 10:00 Viď: 04.04.2016 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 31.03.2016 10:00 Viď: 04.04.2016 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 31.03.2016 11:00 Viď: 04.04.2016 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité