Oznámenie 5300 - WYT

Obsah

5300 - WYT
Vestník č. 51/2016 - 14.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
AGRO-HNIEZDNE, s.r.o.
IČO: 36462179
Hniezdne 180, 06501 Hniezdne

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 06401 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: JUDr. Michal Mertiňák, Gabriela Mertiňáková
Telefón: +421 903525515
Email: mertinak.f@ememconsulting.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/9114
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
eMeM Consulting s.r.o.
IČO: 47127830
Námestie sv. Mikuláša 8/8 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 06401 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: JUDr. Michal Mertiňák, Gabriela Mertiňáková
Telefón: +421 903525515
Email: mertinak.f@ememconsulting.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
eMeM Consulting s.r.o.
IČO: 47127830
Námestie sv. Mikuláša 8/8 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 06401 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: JUDr. Michal Mertiňák, Gabriela Mertiňáková
Telefón: +421 903525515
Email: mertinak.f@ememconsulting.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
eMeM Consulting s.r.o.
IČO: 47127830
Námestie sv. Mikuláša 8/8 , 06401 Stará Ľubovňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 06401 Stará Ľubovňa
Kontaktná osoba: JUDr. Michal Mertiňák, Gabriela Mertiňáková
Telefón: +421 903525515
Email: mertinak.f@ememconsulting.sk
Internetová adresa (URL): http://www.ememconsulting.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Osoba podľa § 7 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Technologická linka na spracovanie mlieka
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obec Hniezdne, katastrálne územie Hniezdne, okres Stará Ľubovňa.
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka technologickej linky na spracovanie mlieka.

Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42211000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42221100-2, 42221000-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V súlade s časťou B.1. Opis predmetu zadávania zákazky Súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 060 900,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: A)
Preukázanie osobného postavenia podľa § 26 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO):
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača uvedené v § 26 ods. 1 ZVO v súlade s ustanoveniami ZVO a Výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie a preukáže ich v súlade s § 26 ods. 2 ZVO, spôsobom podľa § 128 ods. 3 ZVOpredložením nasledujúcich dokladov:
1.1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, že:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
1.2. potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
1.3.a) potvrdenie Sociálnej poisťovne nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.3.b) potvrdenie zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.4. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
1.5.doklad o oprávnení dodávať tovar, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku :
a) aktuálny výpis zo živnostenského registra (predkladá fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ),
b) aktuálny výpis z obchodného registra (predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri),
c) iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov,
1.6. čestné vyhlásenie, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, alebo nie je osobou,
1.6.1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.6.2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
a)spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
b)právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
1.6.3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
1.7.čestné vyhlásenie, že:
1.7.1.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
1.7.2.nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 ZVO.
3.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06.2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) ZVO, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30.06.2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok (§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) ZVO, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) ZVO.
4. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľaZVO v znení účinnom do 28.4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii, 1. predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo 2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
5.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží v ponuke doklady podľa § 26 ods. 2 ZVO na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.

B)
1.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť podľa § 26 ods. 4 ZVO, čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Podľa § 26 ods. 5 ZVO, ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzač.
2.Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená v tomto verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti predkladá doklady každý člen skupiny dodávateľov samostatne v súlade s § 31 ods. 3 ZVO, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
3.Ak uchádzač má sídlo podnikania mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne tieto doklady musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
4.Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti môže uchádzač v zmysle § 32 ods. 11 ZVO preukázať čestným vyhlásením, z ktorého bude zrejmé, že spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením a je schopný túto skutočnosť preukázať. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO.
5.Všetky doklady preukazujúce osobné postavenie a majetkovú účasť uchádzača musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené fotokópie, a to v súlade s § 19 ods. 3 ZVO.

C)
Odôvodnenie primeranosti stanovených podmienok účasti:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vyplývajú z § 26 ZVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.04.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.04.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.04.2016 14:00
Miesto : eMeM Consulting s.r.o., Námestie sv. Mikuláša 8/8, 064 01 Stará Ľubovňa.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 1.) Na otváraní ponúk pre časť Ostatné sa zúčastní len komisia menovaná verejným obstarávateľom.

2.) Na otváraní ponúk pre časť Kritériá sa zúčastní taktiež len komisia menovaná verejným obstarávateľom. Uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená sa na tomto otváraní ponúk pre časť Kritériá nezúčastnia nakoľko sa uplatňuje elektronická aukcia. Toto otváranie je pre nich z dôvodu uplatnenia elektronickej aukcie neverejné v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ taktiež neodošle zápisnicu z otvárania ponúk v súlade s § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program Rozvoja Vidieka SR 2014 - 2020.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.) Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2016.

2.) Záujemcom/uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky ani na plnenie zmluvy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

3.) Zákazka bude financovaná:
- z prostriedkov štátneho rozpočtu Slovenskej republiky,
- z prostriedkov EÚ Pôdohospodárska Platobná Agentúra
- z vlastných zdrojov obstarávateľa.

Na plnenie predmetu zákazky nebudú poskytované finančné preddavky ani zálohové platby. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým prevodom na účet. Úhrada bude vykonávaná na základe dňového dokladu - faktúry, vystavenej Zhotoviteľom so splatnosťou 60 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi.

Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy nachádzajúcej sa v časti B.2 Obchodné podmienky.

4.) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe odoslaním na emailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o súťažné podklady. Verejný obstarávateľ však zároveň v prípade zaslania súťažných podkladov elektronicky požaduje zaslanie potvrdzujúceho emailu o obdržaní a bezproblémovom otvorení súťažných podkladov od záujemcov. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov.

5.) Verejný obstarávateľ pre účely komunikácie v tomto verejnom obstarávaní postupuje v súlade s § 155q zákona o verejnom obstarávaní podľa ustanovení § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.

6.) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.

7.) Pokyny a pravidlá pre použitie elektronickej aukcie, ktorými sa riadi priebeh elektronickej aukcie sú uvedené v
súťažných podkladoch a na adrese: http://www.aukciaas.sk/priebeh.html#title.

8.) Telefonická komunikácia je možná iba v prípadoch overenia doručenia písomností a v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky s kontaktnou osobou uvedenou v oddiely I. tejto výzvy na predkladanie ponúk. Telefonická komunikácia je možná v pracovných dňoch v čase od 09:00 do 15:00 hod. Žiadne iné informácie nebudú telefonicky poskytované!
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité