Oznámenie 5339 - WYP

Obsah

5339 - WYP
Vestník č. 51/2016 - 14.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Trenčín
IČO: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): STUDNICA, n.o.
Kontaktná osoba: Ing. Zuzana Lenická
Telefón: +421 917381833
Email: info@studnica-no.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.trencin.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4695
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zníženie energetickej náročnosti Materskej školy, Opatovská 654/39 Trenčín
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Miestom dodania predmetu zákazky je: Opatovská 654/39, Trenčín 911 01- Kubrá, Parcelné číslo: 671
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Projekt stavby rieši návrh obnovy Materskej školy. Riešený objekt je umiestnený v meste Trenčín 911 01- Kubrá, na adrese Opatovská 654/39 na parcele č. 671 na rovinatom území v zástavbe. Objekt stavby je riešený ako pavilónový. Práce na objekte súvisia hlavne so zateplením obvodovej konštrukcie, zateplením strechy, výmenou výplňových konštrukcií, obnovou chodníka, sanáciou balkónov, elektroinštalačnými prácami, vykurovaním, elektromontážou fotovoltaiky, vzduchotechnikou.
Podrobný opis prác je definovaný v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45210000-2, 45214100-1, 45300000-0, 45310000-3, 45312311-0, 45331100-7, 45321000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Uvedené v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 683 931,7500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA OSOBNÉHO POSTAVENIA
-PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ A O ZMENE A DOPLNENÍ NIEKTORÝCH ZÁKONOV V ZNENÍ NESKORŠÍCH PREDPISOV (ZVO):
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) ZVO, preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) ZVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 ZVO.

Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) ZVO, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.

Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) ZVO, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) ZVO.

Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží doklady podľa § 26 ods. 2 ZVO na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) ZVO preukazuje verejný obstarávateľ.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Uchádzač musí predložiť doklad podľa § 26 ods. 1 písmeno c) ZVO

- nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
Verejný obstarávateľ pri posudzovaní splnenia podmienok účasti bude postupovať v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 10/2013, 04/2015 a 05/2015 a novelou zákona č. 252/2015 Z.z.

Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace.
Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname podnikateľov a do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk nepredložil toto potvrdenie príslušného súdu Úradu pre verejné obstarávanie je povinný pri preukazovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v ponuke predložiť potvrdenie príslušného súdu o tom, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii.

Odôvodnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Podmienky účasti týkajúce sa preukázania osobného postavenia sú taxatívne určené ZVO.
Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie musia byť v ponuke predložené ako originál alebo ich úradne osvedčené kópie.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 ZVO.

Čestné vyhlásenie musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú konkrétnu podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA PREUKAZOVANIA EKONOMICKÉHO A FINANČNÉHO POSTAVENIA PODĽA § 27 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:
1.Podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:

a)vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Požiadavka predložiť prísľub banky je zadávaná za účelom preukázania, že uchádzač je serióznym obchodným
partnerom so stabilným zázemím, ktorý si svoje záväzky plní riadne a včas a dodržiava platobnú a finančnú disciplínu a je schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky preukázateľnými finančnými zdrojmi počas celej doby realizácie predmetu zákazky.
Vyjadrením banky uchádzač preukáže svoje ekonomické a finančné postavenie, schopnosť bez prieťahov plniť predmet zákazky a počas obdobia plnenia zmluvy predmet zákazky prefinancovať.
Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia
schopný úspešne plniť zmluvu a že má dostatok preukázateľného zdrojového krytia na riadne plnenie svojich zmluvných záväzkov súvisiacich s realizáciou stavebných prác. Potreba predloženia dokladu o zdrojovom krytí (záväzný úverový prísľub) uchádzača vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky preukázateľnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr.

2. Podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO:
a) prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Požiadavka na prehľad o obrate má preukázať, že je obchodným partnerom so stabilným ekonomickým a finančným
postavením na trhu.
Predloženie výkazov verifikuje údaje o obrate a objektívne vyhodnocuje celkové finančné hospodárenie podniku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 1. (§ 27 ods. 1 písm. a) ZVO):

- Uchádzač predloží záväzný úverový prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške 340.000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, ktorý banka alebo pobočka zahraničnej banky vystaví v prospech uchádzača na financovanie predmetu zákazky.
Vyhlásením a vystavením takéhoto prísľubu vzniká banke záväzok , že uchádzačovi v prípade úspešnosti jeho ponuky poskytne úver , na základe ktorého bude schopný finančne zabezpečiť daný predmet zákazky, v hodnote 340.000,00 EUR (slovom: tristoštyridsaťtisíceur). Z tohto prísľubu musí jednoznačne vyplývať disponibilita uchádzača s týmito finančnými prostriedkami na účely zabezpečenia predmetu zákazky po uzatvorení zmluvy, ako aj v období realizácie zmluvného vzťahu. V predmetnom prísľube banky, banka prehlási, že na základe finančno-ekonomickej analýzy uchádzača, uchádzač bude disponovať finančnými prostriedkami 340.000,00 EUR na účely zabezpečenia daného predmetu zákazky po uzatvorení zmluvy a v období realizácie zmluvného vzťahu. V prísľube banky bude jednoznačne uvedené najmä, že záväzný úverový prísľub je vydaný na základe finančno-ekonomickej analýzy, predmet zákazky, výška záväzného úverového prísľubu, disponibilita týmito finančnými prostriedkami po uzatvorení zmluvy a v období realizácie zmluvného vzťahu a doba platnosti predmetného prísľubu, ktorá nesmie skončiť skôr, ako uplynie lehota viazanosti ponúk. Doba platnosti predmetného prísľubu súvisí s uzavretím zmluvy o dielo s uchádzačom, kedy úspešný uchádzač (zhotoviteľ) preukáže (predloží) k podpisu zmluvy o dielo už samotnú zmluvu o úvere, v zmysle podmienok stanovených v zmluve o dielo. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný doklad na úrovni prísľubu o poskytnutí úveru v požadovanej minimálnej výške, vydanej bankovou inštitúciou iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Záväzný úverový prísľub banky musí byť predložený ako originál alebo úradne osvedčená fotokópia.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 2. (podľa § 27 ods. 1 písm. d) ZVO):

-Verejný obstarávateľ požaduje preukázať prehľadom (čestným vyhlásením) výšku dosiahnutého celkového obratu za obdobie posledných troch hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v kumulatívnej hodnote minimálne 1.231.075,80 EUR. Prehľad (čestné vyhlásenie) musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača.
K prehľadu /čestnému vyhláseniu/ pripojí uchádzač výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky , resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti potvrdené miestne príslušným správcom dane, a to v origináli alebo overenej fotokópii. Takéto predloženie potvrdených výkazov nemá povinnosť predložiť ten subjekt, ktorého účtovné závierky sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk. V prípade, že vykázaný obrat je v inej mene ako Euro, uchádzač vykoná prepočet na menu Euro a to podľa kurzového lístka k 31.12.príslušného roka, v ktorom bol dosiahnutý obrat vykázaný v inej mene ako Euro.
V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka.
Súčasne musí uviesť, ktorý údaj v doklade preukazuje požadovanú výšku obratu. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu ECB - Európskej centrálnej banky aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.

Podľa § 27 ods. 2 ZVO uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takom prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.

Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 ZVO. Čestné vyhlásenie musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú konkrétnu podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.
Doklady musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ, TÝKAJÚCE SA PREUKAZOVANIA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPOSOBILOSTI PODĽA §28 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ:
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť:
1. Podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Verejný obstarávateľ sa týmto presvedčí, že uchádzač má skúsenosti s predmetom zákazky a je odborne a technicky schopný dodať požadovaný predmet zákazky. Minimálna úroveň štandardov bola verejným obstarávateľom stanovená primerane k rozsahu a charakteru predmetu zákazky, ktorý je predmetom zákazky pričom hodnota požadovaných referencií nepresahuje výšku PHZ.

2. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti vyžaduje od uchádzača preukázanie disponovanie kvalifikovanými odbornými kapacitami, ktoré sú vyžadované pre plnenie predmetu zmluvy. Zároveň verejný obstarávateľ požaduje zabezpečenie riadenia stavebných prác odborníkmi so zodpovedajúcou kvalifikáciou a skúsenosťami pri realizácií prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.
3. § 28 ods. 1 písm. h) zákona uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 30 zákona o verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 ZVO:
Požadovaním tejto podmienky účasti sa skúma schopnosť uchádzača poskytnúť stavebné práce v súlade s enviromentálnym riadením stavebných prác. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť enviromentálne riadenie pri realizácii predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 1. (§ 28 ods. 1 písm. b) ZVO):

-Podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky v minimálnom objeme v kumulatívnej hodnote 820.700,00 EUR za obdobie predchádzajúcich päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom, pred dňom lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzač môže preukázať splnenie tejto podmienky účasti predložením referencie v zmysle ustanovenia § 9a, bod 2 ZVO, alebo potvrdenými referenciami/dôkazy o plnení, potvrdzujúce uskutočnenie stavebných prác uvedených v predloženom zozname. Pokiaľ uchádzač nepredkladá referencie v zmysle ustanovenia § 9a, bod 2 ZVO, predloží referenciu/dôkaz o plnení ako originál alebo overenú fotokópiu potvrdení od verejných obstarávateľov, obstarávateľov alebo odberateľov, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác. Referencia/Dôkaz o plnení v takomto prípade musí obsahovať:
*názov obchodného mena zhotoviteľa,
*sídlo a adresa podnikania zhotoviteľa,
*názov obchodného mena objednávateľa,
*sídlo a adresa podnikania objednávateľa,
*stručný opis rozsahu predmetu zmluvy,
*celková zmluvná cena v EUR ( s DPH) za požadované referenčné obdobie/ resp. prepočítaná na EUR,
*celková skutočnú cenu v EUR( s DPH) za požadované referenčné obdobie/ resp. prepočítaná na EUR,
*v prípade, že je rozdiel medzi celkovou zmluvnou cenou a celkovou skutočnou cenou aj krátke zdôvodnenie rozdielu,
*termín začatia a ukončenia prác,
*miesta realizácie prác,
*vyjadrenia objednávateľa, že práce boli uskutočnené v súlade so zmluvou a požadovanej kvalite,
*potvrdenie objednávateľa - podpis štatutárneho zástupcu objednávateľa s pripojeným odtlačkom pečiatky,

Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 2. (§ 28 ods. 1 písm. g) ZVO):

-Podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží:
Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom nasledovných riadiacich zamestnancov:
Riadiaci zamestnanec stavbyvedúci (min. 1 osoba)
Riadiaci zamestnanec stavbyvedúci (min. 1 osoba) musí spĺňať nasledovné podmienky:
Minimálna 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb-stavbyvedúci (oblasť pozemných stavieb) Preukázateľná profesionálna praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb účasť na realizácii (realizáciou sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia) minimálne 3 stavieb/projektov v kumulatívnej hodnote 820.700,00 EUR (uvedené v životopise). Za účasť sa považuje zotrvanie daného riadiaceho zamestnanca na pozícii stavbyvedúceho počas celej doby realizácie stavby/projektu.
Doklad o odbornej spôsobilosti Osvedčenie SKSI v zmysle zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalent dokladu.
Profesijný životopis musí obsahovať:
*meno a priezvisko,
*vzdelanie,
*história zamestnania zamestnávateľ,
*trvanie pracovného pomeru,
*pracovná pozícia,
*praktické skúsenosti - názov a sídlo odberateľa,
*názov referenčného projektu,
*hodnota referenčného projektu,
*popis pozície na referenčnom projekte,
*krátky popis rozsahu činností, ktoré zabezpečoval,
*obdobie účasti na realizácii referenčného projektu v štruktúre od /mesiac a rok/ - do /mesiac a rok/,
*meno a priezvisko a tlf. kontaktnej osoby odberateľa),
*dátum a podpis riadiaceho zamestnanca

Minimálna požadovaná úroveň štandardov pre bod 3. (§ 28 ods. 1 písm. h) ZVO):

Verejný obstarávateľ požaduje predloženie platného certifikátu v zmysle § 30 zákona o verejnom obstarávaní:
systému environmentálneho manažérstva zodpovedajúceho EN ISO 14 001 .
Verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalent a rovnocenný certifikát vydaný orgánmi z iných členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému environmentálneho manažérstva, avšak musia byť rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 ZVO, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 ZVO.
Čestné vyhlásenie musí obsahovať jednoznačnú informáciu, ktorú konkrétnu podmienku účasti ním uchádzač preukazuje.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
VO-KŽP-TN/MS_Opatovskeho
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.04.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.04.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.04.2016 12:00
Miesto : Studnica n.o., Košická 56, 821 08 Bratislava 2.poschodie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk OSTATNÉ bude neverejné.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti.
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a overeným splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačného programu Kvalita životného prostredia Prioritná os: 4. Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch, Investičná priorita: 4.3. Podpora energetickej efektívnosti, inteligentného riadenia energie a využívania energie z obnoviteľných zdrojov vo verejných infraštruktúrach, vrátane verejných budov a v sektore bývania, Špecifický cieľ: 4.3.1 Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov, Kód výzvy: OPKZP-PO4-SC431-2015-6
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
2.Všetky doklady a dokumenty predložené na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť predložené Verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom
jazyku.
3.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
4.Uchádzač vo svojej ponuke predloží platný certifikát systému riadenia rizík BOZP - OHSAS 18001 alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie manažérskych systémov riadenia rizík BOZP podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
5.Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly a poskytnúť súčinnosť pri výkone kontroly v súlade so zákonom č. 292/2014 Z. z. o príspevku poskytovanom z európskych štrukturálnych a investičných fondov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len Zákon č. 292/2014 Z. z.) a podľa článku 59 a nasl. nariadenia Rady (ES) č. 1083/2006, ktorým sa ustanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde a Kohéznom fonde a ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 1260/1999, ako aj podľa nariadenia Rady (ES) č. 1303/2013, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde, Európskom poľnohospodárskom fonde pre rozvoj vidieka a Európskom námornom a rybárskom fonde a ktorým sa stanovujú všeobecné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde, Kohéznom fonde a Európskom námornom a rybárskom fonde, a ktorým sa zrušuje nariadenie Rady (ES) č. 1083/2006.
6.Dávame do pozornosti možnosť preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 26 - § 30 ZVO čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 ZVO.
7.Zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu zmluvnými stranami a účinnosť kumulatívne po splnení (i) odkladacej podmienky účinnosti, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi riadiacim orgánom a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je Objednávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie Diela, s tým že v prípade, ak v lehote do 2 rokov odo dňa uzavretia zmluvy so Zhotoviteľom nebude účinná zmluva o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi riadiacim orgánom a príjemcom nenávratného finančného príspevku, ktorým je Objednávateľ (a to aspoň na časť finančných prostriedkov) a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej na financovanie Diela, tak zmluva uzavretá so Zhotoviteľom zaniká; a zároveň (ii) po zverejnení podľa osobitných predpisov.
8.V súlade s § 45 ZVO ods. 1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva, koncesná zmluva a rámcová dohoda nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa odseku 10, ktorí sú Verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
9.Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu Verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie vo formáte pdf.
Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu Verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to vyplnením formulára http://1drv.ms/1SnD0X9
10.Verejný obstarávateľ zákona o verejnom obstarávanie odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude Verejný obstarávateľ zákona o verejnom obstarávaní uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohoto verejného obstarávania.
11.Verejný obstarávateľ bude podľa § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní uplatňovať pri realizácii zmluvy o dielo osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk, a to vo vzťahu k ľuďom znevýhodneným na trhu práce. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť ZoD.
12.Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača, pri realizácii zmluvy o dielo, uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škody na majetku a zdraví tretím osobám v súvislosti s jeho činnosťou a prevádzkou v minimálnej výške ceny diela počas celej doby realizácie Diela. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť ZoD.
13.Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača, pri realizácii zmluvy o dielo, zložiť na účet Zhotoviteľa v lehote pätnásť (15) dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy o dielo, najneskôr tri (3) dni pred začatím stavebných prác, zádržné vo výške (desať) 10 % z ceny diela. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, časť ZoD.
15.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.03.2016

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Mesto Trenčín
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité