Oznámenie 5453 - WYP

Obsah

5453 - WYP
Vestník č. 52/2016 - 15.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Čebovce
IČO: 00319244
Szedera Fabiana 320/162, 99125 Čebovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): VOLUMA s.r.o. Cesta na Senec 2/A, Shopping Palace, 821 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mária Šuleková, Mgr. Ľuboš Kakaš
Mobil: +421 903711533
Telefón: +421 238104790
Fax: +421 244371359
Email: mariasulekova@agenturavo.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.cebovce.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/profily
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrucia budovy obecného úradu Čebovce.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obecný úrad v Čebovciach, Szedera Fabiana 320/162.
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Na základe súčasného stavu budovy obecného úradu sú navrhnuté nasledovné stavebné úpravy, ktorých cieľom je znížiť energetickú náročnosť stavby, najmä:
- zateplenie obvodového plášťa budovy kompaktným zatepľovacím systémom,
- výmena strechy nad celým objektom,
- rekonštrukcia vnútorného vodovodu, riešenie prípravy TÚV,
- rekonštrukcia a modernizácia vykurovania s použitím tepelných čerpadiel,
- výmena pôvodných drevených okien a vchodových dverí za plastové,
- výmena vonkajších dažďových zvodov a žľabov ,
- rekonštrukciu elektroinštalácie objektu a rekonštrukcia a modernizácia systémov osvetlenia fotovoltaických panelov,
- riešenie výmeny vzduchu v objekte pomocou rekuperačných jednotiek,
- riešenie nového bleskozvodu objektu.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45210000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39715210-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
....
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 424 643,2300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 180
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní:
1.1 a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestny čin korupcie,
za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za
trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo
podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, v reštrukturalizácií ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné
konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávneny dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou, 1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní
najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu,
prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu
ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej
štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uloženyý zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, 3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo,
právoplatne uloženy zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na
ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú vykonom rozhodnutia.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1, originálom, alebo úradne osvedčenou kópiou:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
1.3 Uchádzač zapísanž do zoznamu podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a
platnosti v zmysle zákona.
1.4 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov
uvedených v odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa
predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.5 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského
štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym
orgánom,notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu
alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.6 Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečnym. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovanych skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj inym prostriedkom.
1.7 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorym bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá
alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
1.8 Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená
pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
1.9 Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Podmienky sú taxatívne stanovené
zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
1.10 Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať
čestnym vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá
verejnému obstarávateľovi úspešny uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určenym verejnym obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Finančné a ekonomické
postavenie uchádzač preukazuje:
2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) :
vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorym môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru,
2.2 podľa § 27 ods. ods. 1 písm. d)
prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky tyka, najviac
za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
2.3.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba
poskytne plnenie počas celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na
ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.4.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom,
verejný obstarávateľ môže uznať aj iny doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.5.Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky
alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba
zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa stavby , ktory si plní všetky svoje finančné záväzky včas a riadne.
Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate a čestné vyhlásenie o obrate v stavebných prácach rovnakých alebo
porovnateľnych ako je predmet zákazky je primeraná a uchádzač tym preukazuje skúsenosti v stavebnej oblasti a v
stavebných prácach porovnateľných ako je predmet zákazky.
2.6 Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať
čestnym vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému
obstarávateľovi úspešny uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
2.7 Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač preloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvoreny účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky. Uchádzač predloží vykaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalent za posledné tri uzatvorené hospodárske roky, (2012, 2013, 2014) ako fotokópie potvrdené príslušným daňovym úradom. (verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady potvrdené daňovym úradom a úradne osvedčené). Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ príjme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny súhrnný obrat v realizácii stavebných prác vo vyške min. 500 000 Eur v poslednych troch uzatvorených hospodárskych rokoch, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač k predloženým výkazom priloží čestné vyhlásenie v ktorom uvedie výšku požadovaného obratu za predchádzajúce tri roky ( 2012, 2013, 2014) v oblasti stavebných prác rovnakých alebo porovnateľných ako je predmet zákazky. V prípade ak sú požadované doklady uložené v registri účtovnych závierok vedené správcom Ministerstva financií Slovenskej republiky prostredníctvom svojej rozpočtovej organizácie Datacentrum, nie je potrebné predkladať ich v ponuke, ale uchádzač uvedie odkaz na webové sídlo: www.registeruz.sk kde bude verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) vychádzať z údajov uvedených v účtovných závierkach. Súčasne uchádzač musí predložiť čestné vyhlásenie v ktorom uvedie výšku požadovaného obratu v uskutočnených stavebných prácach za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014) v rovnakých alebo porovnateľných, ako je predmet zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukazuje:
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov
doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a
zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také
potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvny vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. c) zákona údajmi o technikoch, alebo technických orgánoch, tych ktorí sú zodpovední za
kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi, alebo záujemcovi, ak ide o zákazku na
stavebné práce, tých, na ktorých sa môže záujemca alebo uchádzač obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
3.3 podľa § 28 ods. 1 písm.g) zákona údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich
zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác, alebo za poskytnutie služby.
3.4 podľa § 28 ods. 1 písm.h), § 30 zákona údajmi o opatrení environmentálného manažérstva, ktoré uchádzač, alebo
záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby, ak je
to vhodné.
3.5 podľa § 29 zákona predložením certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie
noriem zabezpečenia kvality uchádzačom, alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplyvajúce z
európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských
štátov. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom ktoré sú rovnocenné opatreniam na
zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
3.6 podľa § 30 zákona Ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu kvality vydaného
nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom alebo
záujemcom, môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo normy
environmentálneho manažérstva vyplyvajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodnych noriem
certifikovanych orgánov. Verejny obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z
členskych štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo
záujemcom,ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného
certifikátu.
3.7 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na
preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou
zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni
preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého
trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej
spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli
kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickymi a odbornymi kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávneny toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto
postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tym nie je dotknutá.
3.8 Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ
vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača,
schopnosť a oprávnenosť uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností za účelom zabezpečenia kvality a úspešnej realizácii stavebných prác. Zoznamom stavebných prác získa verejný obstarávateľ informácie o
realizovaných zákazkách. Predloženou referenciou/referenciami si verejný obstarávateľ overí skúsenosti s rovnakými
alebo podobnymi uskutočnenými stavebnymi prácami. Požadovaním odborných pracovníkov si verejný obstarávateľ
zabezpečí splnenie STN pri realizácii zákazky, ďalej si zabezpečí spoľahlivosť, kvalitu zákazky, správny technologicky
postup , plynulosť a bezproblémový postup stavebných prác. Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne zodpovedných za riadenie stavebných prác si verejný obstarávateľ
zabezpečí pravidelný monitoring stavebných prác, sledovanie harmonogramu stavebných prác a tým predpoklad
úspešného plnenia zmluvy. Certifikátom systému environmentálneho manažérstva uchádzač preukáže schopnosť v
zmysle právnych predpisov nakladenie odpadov a ekologickej likvidácie.Certifikátom kvality uchádzač preukáže overenú schopnosť realizovať stavebné práce v požadovanej kvalite.
3.9 Podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať
čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá
verejnému obstarávateľovi úspešny uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určenym verejným obstarávateľom.
3.10 Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Podľa § 28 ods.1 písm. b) zákona uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác a k zoznamu uskutočnených stavebných prác predloží referenčny list/ listy v originálnom prevedení, alebo úradne osvedčenej kópií o uskutočnenych stavebnych prácach rovnakých alebo podobných stavebných pác, ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov (2011, 2012, 2013, 2014, 2015). Verejný obstarávateľ bude akceptovať referenčné listy v súčtovej hodnote 400 000 Eur bez DPH, pričom aspoň jeden referenčny list musí byť v hodnote min. 90 000 Eur bez DPH. Stavebné práce musia byť uskutočnené na stavbe súvisiace s predmetom zákazky a
to: vystavba budov, rekonštrukcie budov, zateplenie budov, výmeny okien, dverí, a rôzne stavebné práce na budovách.
Predložené referenčné listy alebo dôkazy o plnení musia byť potvrdené odberateľom a musia obsahovať identifikačné
údaje zhotoviteľa a odberateľa, podrobný popis prác, cenu bez DPH, miesto a lehotu uskutočnených stavebných prác a
zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok a kontaktné údaje odberateľa, na ktorých si verejný
obstarávateľ môže overiť pravdivosť uvedených údajov. Podľa § 28 ods. 1 písm. c) zákona uchádzač predloží zoznam
technikov s uvedením titl. meno, priezvisko, rok narodenia, dosiahnuté vzdelanie a odbornú prax alebo odbornú
kvalifikáciu osôb zodpovedných za kontrolu kvality vykonaných prác. Podľa § 28 ods.1 písm. g) zákona uchádzač
predloží originál podpísaný profesionálny životopis stavbyvedúceho (osvedčenie SKSI) (prax min. 3 roky pozemné
stavby) s prílohou - platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky, resp. obdobné osvedčenie vydané v krajine
Európskej únie. Životopis a kópiu platného osvedčenia s originál pečiatkou musí podpísať príslušný stavbyvedúci. V
prípade ak stavbyvedúci nie je zamestnancom uchádzača, predkladá o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie v ktorom
uvedie, že bude uchádzačovi k dispozícií na plnenie zmluvy. Ak je stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu. Podľa § 28 ods. 1 písm. h), § 30 uchádzač predloží kópiu úradne osvedčeného
platného certifikátu ISO 14001, alebo ekivalent. Podľa § 29 uchádzač predloží kópiu úradne osvedčeného platného
certifikátu ISO 9001, alebo ekivalent, viažúci sa k predmetu zákazky.
Podľa ustanovenia § 155 m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, je možné preukázať splnenie podmienky účasti
podľa § 28 ods. 1 písm. b), ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa
nasledujúcehopo dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 aj
potvrdenym dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom
do 30. júna 2013. Uchádzač musí v referenčnych listoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste
uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom
uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu výzvy na predkladanie ponúk; uchádzač pripojí k prepočtu kurzovy lístok;
platny kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je dany zverejneným kurzovym lístkom NBS v
deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena diela v EUR vrátane DPH
Váha: 80
Časť: 2
Názov: Počet kalendárnych dní realizácie stavebnych prác odo dňa prevzatia staveniska v dňoch
Váha: 20
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PZCEBOVCE712016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.04.2016 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.04.2016 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.04.2016 11:00
Miesto : VOLUMA s.r.o. Cesta na Senec 2/A Shopping Palace 821 04 Bratislava, kancelária na I.poschodí č.dv. 2
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponuky označenej ako časť Ostatné je neverejné, bude bez účasti uchádzačov. Otváranie častí ponúk, označených ako časť Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom ktorych ponuky neboli vylúčené. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom účasť na otváraní častí ponúk, označených ako časť "Kritériá". Verejný obstarávateľ elektronickou poštou mailom oznámi uchádzačom termín otvárania ponúk časti Kritériá minimálne 5 pracovných dní vopred.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Toho času nie je známy.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Súťažné podklady sa poskytujú mailom, alebo osobne na základe žiadosti o súťažné podklady, na adrese:
mariasulekova@agenturavo.sk. Záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady kontaktnú osobu a mail adresu.
2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v slovenskom jazyku, poštou, osobne, faxom, alebo e-mailom. Súťažné podklady sú k dispozícií aj v profile verejného obstarávateľa. V prípade ak ich uchádzač získa z profilu verejného obstarávateľa je
potrebné uviesť túto informáciu na adresu mariasulekova@agenturavo.sk za účelom poskytovania prípadných ďalších
informácií súvisiacich s predmetom zákazky.
3.Verejný obstarávateľ nemá k dispozícií finančné prostriedky na predmet zákazky, ale plánuje ich získať z fondov EÚ,
alebo inych finančnych nástrojov.
4. Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe a súčasne ich predloží v elektronickej
podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky,
predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu
podpisu, bez uvedenia podpisu tychto osôb a odtlačku pečiatky.
5. Verejný obstarávateľ použije v procese verejného obstarávania elektronickú formu komunikácie so záujemcami/
uchádzačmi, pričom sú záujemcovia/uchádzači povinní potvrdiť prijatie mailovej správy.
6. Verejný obstarávateľ upozorňuje na dodržanie § 12a) zákona, Konečny užívateľ výhod.
7. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ ani obstarávateľ nesmie
vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ a
obstarávateľ však môže vyžadovať vytvorenie určitej právnej formy, ak ponuka skupiny dodávateľov bola prijatá a
vytvorenie právnej formy je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie
podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a
splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej
alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen
skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné
zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo inych osôb podľa § 27 ods. 2, technické a odborné kapacity účastníkov
skupiny dodávateľov alebo inych osôb podľa § 28 ods. 2.
8. Verejný obstarávateľ nepožaduje obhliadku predmetu zákazky.
9. Verejný obstaraváteľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktory nemá v registri konečnych užívateľov výhod zapísaných
konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona , ktorí sú verejnému
obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných
užívateľov výhod. Verejný obstaráváteľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podla § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti, alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov vyýhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov vyýhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje aj na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov.
10. Požiadavky verejného obstarávateľa: uchádzač v ponuke predloží licenciu na ponuknutý zatepľovací systém.
11. Zmluvná podmienka: a) uchádzač sa zmluvne zaviaže, že v tejto zákazke vytvorí min. jedno pracovné miesto osoby (t.j. úspešny uchádzač musí zamestnanosť pri plnení predmetnej zmluvy napr. jednu nezamestnanú osobu do 26 rokov, alebo dôchodcu, alebo ZŤP a pod.), b) Úspešny uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo na základe vyzvania objednávateľa vinkuluje na bankovom účte dodávateľa bankovú záruku vo vyške 5% z ceny diela, alebo zloží na účet objednávateľa sumu vo vyške 5% z ceny diela bez DPH ako vykonovú záruku. Nezloženie vykonovej záruky bude považované za odmietnutie uzatvorenia Zmluvy o dielo zo strany dodávateľa. Vykonová záruka bude vrátená dodávateľovi do 10 kalendárnych dní po riadnom odovzdaní diela objednávateľovi, resp. po odstránení nedorobkov uvedenych v preberacom protokole.
12. Ostatné podmienky a pravidlá v procese zadania tejto zákazky neuvedené vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažnych podkladoch sa riadia zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.03.2016

Redakčné opravy

5810 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 55/2016
V oznámení 05453-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Čebovce, Szedera Fabiana 320/162, 991 25 Čebovce zverejnenom vo VVO č. 052/2016 zo dňa 15.03.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2 Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH Namiesto: 424 643,2300 EUR Viď: 438 480,6900 EUR III.1.2 Ekonomické a finančné postavenie, Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: Uchádzač preloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvoreny účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky. Uchádzač predloží vykaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalent za posledné tri uzatvorené hospodárske roky, (2012, 2013, 2014) ako fotokópie potvrdené príslušným daňovym úradom. (verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady potvrdené daňovym úradom a úradne osvedčené). Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ príjme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny súhrnný obrat v realizácii stavebných prác vo vyške min. 500 000 Eur v poslednych troch u zatvorených hospodárskych rokoch, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač k predloženým výkazom priloží čestné vyhlásenie v ktorom uvedie výšku požadovaného obratu za predchádzajúce tri roky ( 2012, 2013, 2014) v oblasti stavebných prác rovnakých alebo porovnateľných ako je predmet zákazky. V prípade ak sú požadované doklady uložené v registri účtovnych závierok vedené správcom Ministerstva financií Slovenskej republiky prostredníctvom svojej rozpočtovej organizácie Datacentrum, nie je potrebné predkladať ich v ponuke, ale uchádzač uvedie odkaz na webové sídlo: www.registeruz.sk kde bude verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) vychádzať z údajov uvedených v účtovných závierkach. Súčasne uchádzač musí predložiť čestné vyhlásenie v ktorom uvedie výšku požadovaného obratu v uskutočnených stavebných prácach za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014) v rovnakých alebo porovnateľných, ako je predmet zákazky. Viď: Uchádzač preloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky. V prípade splácania úveru dodržuje voči banke splátkový kalendár. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvoreny účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky. Uchádzač predloží vykaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo ekvivalent za posledné tri uzatvorené hospodárske roky, (2012, 2013, 2014, alebo 2013, 2014, 2015 ) ako fotokópie potvrdené príslušným daňovym úradom. (verejný obstarávateľ bude akceptovať aj doklady potvrdené daňovym úradom a úradne osvedčené). Ak záujemca nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ príjme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny súhrnný obrat v realizácii stavebných prác vo vyške min. 500 000 Eur v poslednych troch uzatvorených hospodárskych rokoch, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač k predloženým výkazom priloží čestné vyhlásenie v ktorom uvedie výšku požadovaného obratu za predchádzajúce tri roky ( 2012, 2013, 2014, alebo 2013, 2014, 2015) v oblasti stavebných prác rovnakých alebo porovnateľných ako je predmet zákazky. V prípade ak sú požadované doklady uložené v registri účtovnych závierok vedené správcom Ministerstva financií Slovenskej republiky prostredníctvom svojej rozpočtovej organizácie Datacentrum, nie je potrebné predkladať ich v ponuke, ale uchádzač uvedie odkaz na webové sídlo: www.registeruz.sk kde bude verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti podľa § 27 ods. 1 písm. d) vychádzať z údajov uvedených v účtovných závierkach. Súčasne uchádzač musí predložiť čestné vyhlásenie v ktorom uvedie výšku požadovaného obratu v uskutočnených stavebných prácach za predchádzajúce tri roky (2012, 2013, 2014, alebo 2013, 2014, 2015) v rovnakých alebo porovnateľných, ako je predmet zákazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité