Oznámenie 5471 - WYP

Obsah

5471 - WYP
Vestník č. 52/2016 - 15.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Baška
IČO: 00323942
Baška 70 , 04016 Baška

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Baška 71, 040 16 Košice - okolie
Kontaktná osoba: Ján Serbin
Telefón: +421 556853116
Email: urad@baska-obec.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.baska-obec.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zníženie spotreby energie pri prevádzke budovy Obecného úradu v Baške
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obecný úrad Baška, Baška 71, 040 16 Košice - okolie
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Projektová dokumentácia rieši zníženie spotreby energie pri prevádzke budovy Obecného úradu v Baške a navrhuje riešiť nasledovné stavebné úpravy :
a, zateplenie obvodových stien a ostení okien a dverí
b, zateplenie soklov
c, zateplenie stropnej konštrukcie
d, nové podlahy s tepelnou a hydroizoláciou
e, sanácia vlhkých múrov
f) nová ochrana budovy proti blesku
g) rekonštrukcia systému vykurovania
h) rekonštrukcia elektroinštalácie
i) fotovoltické zariadenie
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45310000-3, 45321000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa výkazu výmer a projektovej dokumentácie, ktorá je prílohou súťažných podkladov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 154 394,7800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní osobné postavenie

a)Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2,4a5 v súlade s výkladovým stanoviskom č. 5/2015 k reštrukturalizácii ako novej podmienke účasti.
b)Uchádzač musí byť v súlade s § 134b zapísaný do registra konečných užívateľov výhod.
c)Ak je uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov, podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia preukáže v súlade s § 128 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v súlade s Výkladovým stanoviskom č.10/2013 k osobnému postaveniu vydaným ÚVO.
d)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zák. č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov a musí mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod za každého člena skupiny dodávateľov.
e)Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Uchádzač v ponuke predloží nasledovný doklad/doklady , ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
a)§ 27 ods.1) písmeno a) zákona 25/2006 Z. z. nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu na predkladanie ponuky. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzači predložili vyjadrením banky alebo vyjadreniami bánk (bánk vtedy, ak záujemca má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách), že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a jeho bežný účet nie je a nebol vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk výpisom z účtu v príslušnej banke/bankách.
b)Predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že v iných bankách nemá účty.
c)Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a v súlade s § 134b musí byť zapísaný do registra konečných užívateľov výhod vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
d)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4
e)Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie
f)Splnenie podmienky účasti možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača v súlade s § 32 ods. 11, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Touto podmienkou si verejný obstarávateľ overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných
záväzkov voči banke. Podmienka je primeraná a vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti:
Technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 zákona o verejnom obstarávaní preukáže uchádzač predložením týchto dokladov podľa:
§ 28 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov
doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt
uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak
odberateľom
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je
referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujucim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Za predchádzajúcich päť rokov sa na účely preukázania vyššie uvedenej podmienky účasti považuje päť rokov spätne ku dňu predkladania ponúk.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa tohto bodu predovšetkým z
dôvodu, aby uchádzač preukázal schopnosť a praktické skúsenosti s realizovaním rovnakých alebo podobných projektov ako je predmet zákazky. Cieľom týchto podmienok je zdokumentovanie skúseností z projektov obdobného zamerania.
§ 28 ods. 1 písm. g) - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Splnenie podmienky účasti uchádzač preukáže zoznamom zamestnancov s údajmi o vzdelaní a
odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii.
Podľa § 32 ods.6 - údaje o vzdelaní a odbornej praxi osôb zodpovedných za stavebné práce vo
vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky, čo uchádzač u týchto osôb preukáže predložením,
príslušnými platnými certifikátmi vydanými nezávislou inštitúciou, na zhotovenie vonkajších
tepelne izolačných kontaktných systémov a/alebo platnými potvrdeniami vydanými nezávislou
inštitúciou o absolvovaní príslušných školení osôb zodpovedných za stavebné práce vo vzťahu k
obstarávanému predmetu zákazky alebo ekvivalentnými dokladmi, ktorými sa potvrdzuje
splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi
členských štátov.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo
záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na
vystavenie príslušného certifikátu.
Uchádzač musí preukázať licenciu vydanú nezávislou inštitúciou na zhotovovanie vonkajších
tepelnoizolačných kontaktných systémov a písomný doklad vydaný nezávislou inštitúciou o
zaškolení minimálne dvoch pracovníkov, ktorí budú zodpovedať a vykonávať tepelnoizolačné
práce.
V zozname s údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácie riadiacich
zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác verejný obstarávateľ
požaduje uviesť meno zamestnanca, dosiahnutú úroveň vzdelania, pracovné zaradenie a dĺžku
praxe v činnosti, ktorá je predmetom zákazky. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač
uviedol osobu/osoby, ktoré budú priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác ,ktorá musí
mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavby vedúci , t. j. musí mať osvedčenie o
odbornej spôsobilosti resp. o vykonaní odbornej skúšky, alebo ekvivalentný doklad a predloží
kópiu osvedčenia s originálom podpisu a odtlačkom pečiatky odborne spôsobilej osoby.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Verejný obstarávateľ potrebuje mať istotu o tom, že uchádzač disponuje pracovníkmi s
potrebnými oprávneniami v zmysle platných predpisov a tým ručí za kvalitu dodávok a prác
a bezpečnosť na stavenisku pri výkone prác.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať
čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti
predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálnou podmienkou účasti je, aby uchádzač v zozname stavebných prác uviedol a následne preukázal, že v období predchádzajúcich piatich rokov zrealizoval minimálne 1 stavbu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky spolu v celkovom objeme minimálne 150 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene.
Prepočet inej meny na EUR: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku , v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia podmienok účasti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota realizácie
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.04.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.04.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.04.2016 11:00
Miesto : Zasadacia miestnosť - Obecný úrad Baška, Baška 71, 040 16 Košice - okolie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložil ponuku v lehote na
predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: Kvalita životného prostredia;Zameranie: Zníženie energetickej náročnosti verejných budov Kód OPKZP-PO4-SC431-2015-6, Špecifický cieľ:4.3.1
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Objednávateľ požaduje od Zhotoviteľa finančnú zábezpeku( depozit) na plnenie diela vo výške 5 % z celkovej ceny diela bez DPH, ako inštitút zábezpeky na riadne a včasné zhotovenie diela podľa zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť finančnú zábezpeku najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy na uzavretie Zmluvy o dielo zo strany objednávateľa.
Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorou bude schválenie procesu verejného obstarávania v rámci kontroly Riadiacim orgánom. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly príslušného verejného obstarávania, ktorou Riadiaci orgán neschváli predmetné verejné obstarávanie .Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adresu uvedenú v bode A.II. a v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa zriadeného na stránke ÚVO.. Verejný obstarávateľ nebude na žiadosti zaslané e-mailom reagovať. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www. uvo.gov.sk. V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.
V zmysle § 155 q ods. 6 zákona č. 25/2006 postupuje verejný obstarávateľ podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. Informácie a dokumenty, ktoré je verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 49 a) zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa zriadenom na stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité