Oznámenie 5504 - WYP

Obsah

5504 - WYP
Vestník č. 52/2016 - 15.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Partizánske
IČO: 00310905
Nám. SNP 212/4, 95801 Partizánske

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Visions Consulting, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava
Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Švecová
Telefón: +421 905434304
Email: svecova@visions.cc
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.partizanske.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4603
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zlepšenie energetickej hospodárnosti MŠ Malinovského
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: MŠ Malinovského
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zlepšenie energetickej hospodárnosti MŠ Malinovského, rekonštrukciou a zateplením obvodového plášťa, strechy, výmenou okien a dverí, zdravotechniky, elektroinštalácie, ústredného kúrenia a ostatných stavebných prác, v rozsahu podľa súťažných podkladov a projektovej dokumentácie. Účelom stavebných úprav objektu materskej školy je skvalitnenie pobytu detí v predškolskom veku v priestoroch škôlky a zlepšenie energetickej hospodárnosti budovy.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214100-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45261910-6, 45261410-1, 45261300-7, 45321000-3, 45421000-4, 39715210-2, 45310000-3, 45421130-4
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V zmysle časti B.1, projektovej dokumentácie a ostatných oddelených príloh súťažných podkladov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 568 570,5700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 5
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona, resp. § 128 zákona. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
1. podľa § 26 ods. 1 zákona:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním;
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
f) je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky na ktorú predkladá uchádzač ponuku;
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať;
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

2. podľa § 26 ods. 2 zákona:
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti stanovených v bode 1:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

3. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov. Podnikateľ, zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.04.2015, na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona - že nie je v reštrukturalizácii (bod 1. písm. c)), predloží potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace (bod 2. písm. b)).

4. Podnikateľ, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len členský štát), je na účely zápisu a zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov.

5. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu/uchádzača.

6. Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, bude z verejného obstarávania vylúčený.

7. Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa bodu 6 plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným.

8. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie: a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu.

9. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa bodu 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.

10. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) (bod 1 písm. g) zákona preukazuje verejný obstarávateľ.

11. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) (bod 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

12. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje osobné postavenie, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak.

Odôvodnenie:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 Zákona o verejnom obstarávaní, nakoľko verejného obstarávania sa môže zúčastniť len uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
1) § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ zadefinoval túto podmienku účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky, s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými uchádzačmi, ktorí sú schopní zabezpečiť bezproblémové uskutočnenie stavebných prác. Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ skúma schopnosť uchádzača plniť si svoje finančné záväzky, ako aj bezproblémovo zvládnuť rekonštrukciu budovy, nakoľko sa neposkytujú žiadne preddavky ani zálohy a úspešný uchádzač je oprávnený vystaviť 1 celkovú faktúru, ktorú odovzdá stavebnému dozoru po ukončení a odovzdaní diela v celosti, bez vád a nedorobkov, splatnosť ktorej je 60 dní od jej doručenia.

2) § 27 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.

Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na lehotu splatnosti faktúr a predmet zákazky je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Podmienka účasti je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skutočnosti, či záujemcovia disponujú nie len odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky, ale aj či vedia preukázať ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť požadovaný predmet zákazky. Zároveň si verejný obstarávateľ overuje finančné postavenie uchádzača na trhu.

Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ a obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.

Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky, platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje ekonomické postavenie, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1) Podľa bodu 1 - § 27 ods. 1 písm. a) verejný obstarávateľ požaduje
predložiť:
- záväzný prísľub banky (úverová zmluva alebo zmluva o budúcej úverovej zmluve, príp. iná forma záväzného prísľubu) alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, z ktorého musí vyplývať, že uchádzač spĺňa všetky podmienky pre poskytnutie úveru. Záväzný prísľub banky musí obsahovať záväzok banky, že uchádzač v prípade úspešnosti jeho ponuky bude schopný finančne zabezpečiť daný predmet zákazky v minimálnej hodnote vo výške 568 000 eur bez DPH, a súčasne z neho musí vyplývať disponibilita finančných prostriedkov uchádzača po uzatvorení zmluvy, ako aj v období realizácie zmluvného vzťahu, t. j. 5 mesiacov. Predmetný doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu, ktorým uchádzač preukáže, že disponuje vlastnými prostriedkami na účte, verejný obstarávateľ neuzná, nakoľko v čase realizácie predmetu zákazy môže byť už táto informácia pre verejného obstarávateľa irelevantná a uchádzač už nemusí mať na účte vlastné prostriedky v požadovanej výške. Verejný obstarávateľ neuzná ani bankou poskytnutý
kontokorentný úver, ktorý v zmysle rozhodnutí úradu nie je možné považovať za ekvivalentný doklad k požadovanému záväznému prísľubu banky. Verejný obstarávateľ uzná ekvivalentný doklad, ktorý bude zodpovedať obsahovým náležitostiam požadovaného dokladu.
- čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenia, resp. ekvivalentné doklady.

2) Podľa bodu 2 - § 27 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží:
- čestné vyhlásenie o celkovom obrate, za posledné tri hospodárske roky ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Čestným vyhlásením o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, musí uchádzač preukázať výšku dosiahnutého celkového obratu, minimálne vo výške 1,8 mil. Eur.
- výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch ako fotokópie alebo scan výstupy z Registra účtovných závierok.

V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát a ak je uchádzačom osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz o príjmoch a výdavkoch, za posledné tri hospodárske roky ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti, ako fotokópie alebo scan výstupy z Registra účtovných závierok.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov).

1) Podľa § 28 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, a to pre stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky.

V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné stavebné práce ako stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet tejto zákazky (zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strechy,
výmena okien a dverí), musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom alebo jeho osobou podľa § 28 ods. 2 zákona len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme ich realizoval uchádzač, alebo jeho osoba podľa § 28 ods. 2 zákona. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 EUR/30,126 Sk, pri iných menách kurzom Európskej centrálnej banky, platného v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania. Z dokladov musí byť zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byť zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti:
Podmienky účasti, týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti, určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky účasti verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky, s cieľom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi kvalifikovanými dodávateľmi, ktorí disponujú odbornými skúsenosťami z oblasti predmetu zákazky a sú oprávnení a schopní uskutočniť stavebné práce v požadovanom rozsahu a kvalite. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu a dobu trvania zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti.

2) Podľa § 28 ods. 1 písm. c) ZVO údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality obstarávaných stavebných prác, zároveň verejný obstarávateľ zistí plnenie povinností uchádzača dodržiavať bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci svojich zamestnancov, čím zaistí predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.

3) Podľa § 28 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác alebo poskytnutie služby, ak je to vhodné.

Odôvodnenie potreby a primeranosti určenej podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, zabezpečenia kvality obstarávaných stavebných prác a environmentálneho manažérstva, a tým zaistiť predpoklad bezproblémového a úspešného zvládnutia zákazky.

Všeobecné informácie, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo uchádzačov, vyhodnotí verejný obstarávateľ následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača alebo uchádzačov v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky, platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania.

Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je uvedené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1) Podľa bodu 1 - Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu a potvrdení odberateľov uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strechy, výmena okien a dverí), potvrdeného štatutárnym orgánom uchádzača, prípadne inou osobou oprávnenou konať v mene a na zodpovednosť uchádzača v plnom rozsahu, v ktorom uchádzač uvedie uskutočnené stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, za predchádzajúcich päť rokov (60 mesiacov spätne ku dňu lehoty na predkladanie ponúk).

Zoznamom stavebných prác a potvrdení odberateľmi uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác v min. objeme 568 000,00 - EUR bez DPH, súhrnne za všetky požadované roky.

2) Podľa bodu 2 - Verejný obstarávateľ požaduje predložiť:
- certifikát Systému manažérstva kvality ISO 9001 v oblasti predmetu zákazky (zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strechy, výmena okien a dverí), ktorým uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 29 zákona o verejnom obstarávaní, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu,
- certifikát Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001 v oblasti predmetu zákazky (zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strechy, výmena okien a dverí), ktorým zabezpečí bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci, a tým aj priaznivé pracovné podmienky.

Platnosť certifikátov, od vydania ktorých uplynul viac než rok, je potrebné preukázať správou z aktuálneho dozorného auditu.

3) Podľa bodu 4 -Verejný obstarávateľ požaduje predloženie certifikátu Systému environmentálneho manažérstva ISO 14 001, v oblasti predmetu zákazky (zateplenie obvodového plášťa, zateplenie strechy, výmena okien a dverí). Platnosť certifikátu, od vydania ktorého uplynul viac než rok, je potrebné preukázať správou z aktuálneho dozorného auditu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.04.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 01.04.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.04.2016 11:00
Miesto : Visions Consulting, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava - zasadačka na prízemí
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie ponúk časti Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 (verejný obstarávateľ zašle uchádzačom listom oznámenie o otváraní tejto časti ponúk) a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

Na otváraní ponúk časti Kritériá sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk, splnil podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky.

Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk časti Kritériá preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou dokladu o oprávnení podnikať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Kvalita životného prostredia, zo dňa 07.12.2015, kód Výzvy OPKZP-PO4-SC431-2015-6
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Predmet zákazky bude financovaný prostredníctvom prioritnej osi 4 Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch, investičnej priority 4.3 Podpora energetickej efektívnosti, inteligentného riadenia energie a využívania energie z obnoviteľných zdrojov vo verejných infraštruktúrach, vrátane verejných budov a v sektore bývania, špecifického cieľa 4.3.1. Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov, v rámci Operačného programu Kvalita životného prostredia na obdobie 2014-2020

2. Súťažné podklady sú na profile verejného obstarávateľa zverejnené, avšak bez oddelených príloh súťažných podkladov, ktoré obsahujú časti s informáciami alebo dokumentmi, chránenými podľa autorského zákona, t.j. podklady s opisom predmetu zákazky, v podobe projektovej dokumentácie, výkresov, správ a výkazov výmer.

Záujemca si vyžiada súťažné podklady, zaslaním písomnej žiadosti e-mailom alebo osobne, na adrese
kontaktného miesta podľa oddielu I Výzvy (Visions Consulting, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava - svecova@visions.cc).

Súťažné podklady budú poskytnuté osobne, kontaktnou osobou, e-mailom alebo budú zaslané poštovou zásielkou. V prípade osobného prevzatia si záujemca súťažné podklady prevezme v pracovných dňoch, v čase 08.30 hod. - 11.30 hod. a 12.30 hod. - 15.30 hod., po vopred telefonicky dohodnutom termíne s kontaktnou osobou (uvedenou v bode I. Výzvy).

Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej
doručovacej adresy, na ktorú sa požaduje súťažné podklady doručiť (korenšpodenčnú adresu), názov predmetu zákazky s vestníkovým označením zákazky, meno zodpovedného pracovníka (kontaktnú osobu) vrátane telefónneho čísla a spôsob prevzatia, resp. doručenia súťažných podkladov (poštou, mailom alebo osobne).

Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného
obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby, a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby, uvedenej vo Výzve, v časti I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a mailový kontakt záujemcu.

3. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na realizáciu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje 60-dňovú splatnosť faktúr. Úspešný uchádzač je oprávnený vystaviť 1. faktúru, ktorú odovzdá stavebnému dozoru po ukončení a odovzdaní diela v celosti, bez vád a nedorobkov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.03.2016

Redakčné opravy

6344 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 63/2016
V oznámení 05504-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Partizánske, Nám. SNP 212/4, 958 01 Partizánske zverejnenom vo VVO č. 052/2016 zo dňa 15.03.2016 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: 3. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na realizáciu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje 60-dňovú splatnosť faktúr. Úspešný uchádzač je oprávnený vystaviť 1. faktúru, ktorú odovzdá stavebnému dozoru po ukončení a odovzdaní diela v celosti, bez vád a nedorobkov. Viď: 3. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy na realizáciu predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje 60-dňovú splatnosť faktúr. Úspešný uchádzač je oprávnený predložiť max. 2 faktúry počas realizácie diela. Prvá faktúra bude vyhotovená úspešným uchádzačom a predložená verejnému obstarávateľovi na úhradu po vykonaní prác vo výške 80 % a je podmienená účinnosťou dodatku k zmluve o poskytnutí NFP, ktorý zabezpečí financovanie medzi verejným obstarávateľom a poskytovateľom NFP. Zvyšok ceny verejným obstarávateľ uhradí úspešnému uchádzačovi na základe faktúry vyhotovenej úspešným uchádzačom a predloženej verejnému obstarávateľovi po odovzdaní a prebratí celého diela. II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania Namiesto: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Zadajte hodnotu: 5 Viď: Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky) Zadajte hodnotu: 6 IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov: Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 01.04.2016 10:00 Viď: 11.04.2016 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 01.04.2016 10:00 Viď: 11.04.2016 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 01.04.2016 11:00 Viď: 11.04.2016 11:00 Miesto: Namiesto: Visions Consulting, s.r.o., Štefánikova 23, 917 01 Trnava - zasadačka na prízemí Viď: Mestský úrad Partizánske, Nám. SNP 212/4, 958 01 Partizánske, Zasadačka č. 253
6687 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 67/2016
V oznámení 05504-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Partizánske, Nám. SNP 212/4, 958 01 Partizánske zverejnenom vo VVO č. 052/2016 zo dňa 15.03.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 11.04.2016 10:00 Viď: 13.04.2016 10:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 11.04.2016 10:00 Viď: 13.04.2016 10:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 11.04.2016 11:00 Viď: 13.04.2016 13:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité