Oznámenie 5507 - WYP
5507 - WYP
Vestník č. 52/2016 - 15.03.2016
VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7
podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
6688 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 67/2016 |
---|
V oznámení 05507-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 052/2016 zo dňa 15.03.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) Namiesto: Predmetom zákazky je realizácia stavby Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ a spracovanie projektovej dokumentácie. Realizácia samotnej stavby zahŕňa: búracie práce odstránenie balkónových konštrukcií na celej budove MsÚ, zateplenie obvodového plášťa obvodové múry kombinácia kontaktného zatepľovacieho systému z minerálnej vlny a odvetranej fasády, strecha zateplenie, hydroizolácia, výmena vonkajších výplní dvere, okná, dodanie a montáž nového osobného výťahu, vzduchotechnika s chladením rekuperácia, rekonštrukcia ústredného kúrenia, výmena rozvodov ÚK a vykurovacích telies, zmena palivovej základne z plynu na centrálny zdroj tepla, dodanie a montáž novej objektovej odovzdávacej stanice tepla, zdravotechnika výmena strešných dažďových vpustí, výmena zabudovaných zvislých dažďových zvodov, sanita, rekonštrukcia elektroinštalácie silnoprúd zásuvková aj svetelná elektroinštalácia, výmena svietidiel, slaboprúd, serverovňa, MaR meranie a regulácia, stavebné úpravy v interiéri, výmena interiérových dverí, protipožiarna ochrana, vysprávky stien, oprava omietok, sadrokartónové kazetové podhľady, maľovky, stavebné úpravy v exteriéri. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch: projektová dokumentácia, výkazy - výmer. Viď: Predmetom zákazky je realizácia stavby Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ a spracovanie projektovej dokumentácie s cieľom zníženia energetickej náročnosti budovy, ktorá má vysoké nároky na spotrebu energie a tým zabezpečiť jej efektívnosť. Realizácia samotnej stavby zahŕňa: búracie práce odstránenie balkónových konštrukcií na celej budove MsÚ, zateplenie obvodového plášťa obvodové múry kombinácia kontaktného zatepľovacieho systému z minerálnej vlny a odvetranej fasády, strecha zateplenie, hydroizolácia, výmena vonkajších výplní dvere, okná, dodanie a montáž nového osobného výťahu, vzduchotechnika s chladením rekuperácia, rekonštrukcia ústredného kúrenia, výmena rozvodov ÚK a vykurovacích telies, zmena palivovej základne z plynu na centrálny zdroj tepla, dodanie a montáž novej objektovej odovzdávacej stanice tepla, zdravotechnika výmena strešných dažďových vpustí, výmena zabudovaných zvislých dažďových zvodov, sanita, rekonštrukcia elektroinštalácie silnoprúd zásuvková aj svetelná elektroinštalácia, výmena svietidiel, slaboprúd, serverovňa, MaR meranie a regulácia, stavebné úpravy v interiéri, výmena interiérových dverí, protipožiarna ochrana, vysprávky stien, oprava omietok, sadrokartónové kazetové podhľady, maľovky, stavebné úpravy v exteriéri. Navrhované zmeny sa týkajú fasády budovy aj interiéru. Vplyv na okolité prostredie je minimálny. Navrhovanou obnovou budovy bude modernizovaný vonkajší vzhľad objektu zateplením a novými výplňovými konštrukciami. Objekt bude vybavený novou elektroinštaláciou kde bude osadené nové vnútorné LED osvetlenie budovy, zásuvkové rozvody, dopojenie technologických zariadení /VZT, UK/ a ochranu pred bleskom a prepätím v zmysle STN EN 62305-1 až STN EN 62305-4 / aktívny bleskozvod/. Intenzita osvetlenia v miestnostiach bude podľa charakteru činnosti a ich využívania od 60 do 500 lx, podľa normy STN 36 0450. Zlepšené tepelno-fyzikálne vlastnosti budovy mestského úradu znížia náklady na energie a predĺžia jeho životnosť. Dispozičné riešenie mestského úradu ostáva zachované. Nemení sa funkcia budovy. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch : projektová dokumentácia, výkazy - výmer. III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: 1. zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk realizoval aspoň 3 stavebné práce so zameraním na pozemné stavby - novostavby, rekonštrukcie s dôrazom na rekonštrukcie so zachovaním prevádzky počas stavebných prác, vo výške minimálnych rozpočtových nákladov 1 500 000,- Eur bez DPH za uvedené obdobie. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. Viď: 1. zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk: a) realizoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 1 790 000,- EUR bez DPH za uvedené obdobie, b) realizoval aspoň 1 stavebnú prácu so zameraním na zníženie energetickej náročnosti objektu realizovanej v súlade s požiadavkami energetického auditu, c) realizoval aspoň 1 stavebnú prácu s dôrazom na rekonštrukcie objektov so zachovaním prevádzky počas stavebných prác. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: 2. Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením platného certifikátu kvality ISO 9001, 14001 a OHSAS 18001 vydaných nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem kvality, environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a to v oblasti: stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, environmentálneho riadenia a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušných certifikátov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka certifikácie ISO, OHSAS musí byť splnená aspoň jedným členom skupiny, za predpokladu, že tento člen predloží výslovné písomné záväzné vyhlásenie o tom, že zabezpečí, aby jeho normy kvality certifikované normou ISO, OHSAS sa taktiež vzťahovali aj na ostatných členov skupiny. Tento člen skupiny musí uviesť, ako zabezpečí, aby skupina ako celok spĺňala tieto normy. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti kvality, environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci čoho preukázaním bude aj predloženie daných dokladov. Viď: 2. Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením platného certifikátu ISO 14001 a certifikátu OHSAS 18001 vydaných nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a to v oblasti: stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho riadenia a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušných certifikátov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka certifikácie ISO a OHSAS musí byť splnená aspoň jedným členom skupiny, za predpokladu, že tento člen predloží výslovné písomné záväzné vyhlásenie o tom, že zabezpečí, aby jeho normy certifikované normou ISO a OHSAS sa taktiež vzťahovali aj na ostatných členov skupiny. Tento člen skupiny musí uviesť, ako zabezpečí, aby skupina ako celok spĺňala tieto normy. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci čoho preukázaním bude aj predloženie daných dokladov VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: a) Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam: 1. Stavebné práce je nutné realizovať po etapách (napr. po jednotlivých podlažiach) tak, aby bola zachovaná nevyhnutná prevádzka MsÚ Šaľa. 2. Pred začiatkom stavebných prác treba spracovať projektovú dokumentáciu v stupni pred realizáciu stavby na základe poskytnutej projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenie Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ Šaľa, súčasťou PD v stupni pre realizáciu stavby bude plán organizácie výstavby, ktorý vypracuje úspešný uchádzač. 3. Vystavenie faktúr a úhrada prác a dodávok po zrealizovaní diela, resp. jeho časti. 4. Zálohové platby a preddavky sa neposkytujú 5. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s každým Zhotoviteľom Projektu povinnosť Zhotoviteľa Projektu strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Zhotoviteľom právo Objednávateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. 6. Zhotoviteľ je povinný pred podpisom zmluvy preukázať sa uzatvorením poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom Zhotoviteľa a jeho subdodávateľov a to na poistnú sumu vo výške minimálne 2 000.000,- EUR (slovom dva milióny EUR) a zároveň je povinný udržiavať uvedené poistenia v platnosti po celú dobu trvania zmluvy. Viď: a) Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam: 1. Stavebné práce je nutné realizovať po etapách (napr. po jednotlivých podlažiach) tak, aby bola zachovaná nevyhnutná prevádzka MsÚ Šaľa. 2. Pred začiatkom stavebných prác treba spracovať projektovú dokumentáciu v stupni pred realizáciu stavby na základe poskytnutej projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenie Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ Šaľa, súčasťou PD v stupni pre realizáciu stavby bude plán organizácie výstavby, ktorý vypracuje úspešný uchádzač. 3. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s každým Zhotoviteľom Projektu povinnosť Zhotoviteľa Projektu strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Zhotoviteľom právo Objednávateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. 4. Zhotoviteľ je povinný pred podpisom zmluvy preukázať sa uzatvorením poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom Zhotoviteľa a jeho subdodávateľov a to na poistnú sumu vo výške minimálne 2 000.000,- EUR (slovom dva milióny EUR) a zároveň je povinný udržiavať uvedené poistenia v platnosti po celú dobu trvania zmluvy. 5. Zhotoviteľ sa zaväzuje pred podpisom zmluvy predložiť Objednávateľovi originál nepodmienenej bankovej záruky na výšku 100 000,- € platnej po celú dobu realizácie alebo vinkulovať na bankovom účte finančné prostriedky vo výške 100 000,- € ako tzv. výkonovú zábezpeku na vykonanie prác v zmysle dojednaní zmluvy. Zhotoviteľ je povinný do 3 dní po podpise zmluvy previesť vinkulované finančné prostriedky na osobitný účet Objednávateľa, ktorý za týmto účelom zriadi Objednávateľ. Nakladať s finančnými prostriedkami je Objednávateľ oprávnený len v zmysle dojednaní Zmluvy o dielo. Výkonová zábezpeka bude vrátená Zhotoviteľovi na jeho bankový účet uvedený v záhlaví zmluvy do 5 (piatich) pracovných dní po podpise Záverečného preberacieho protokolu a Záznamu o odstránení vád a nedorobkov. 6. Verejný obstarávateľ je má právo pred uzatvorením zákazky podpisom zmluvy o dielo podľa tohto verejného obstarávania, predložiť na schválenie proces verejného obstarávania na riadiaci orgán pre Operačný program Kvalita životného prostredia, výzva OPKZP-PO4-SC431-2015-6. Bez overenia, schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom pre Operačný program Kvalita životného prostredia, výzva OPKZP-PO4-SC431-2015-6 nedôjde k plneniu zmluvy o dielo. 7. Ak riadiaci organ bude vyžadovať predloženie dokumentácie z procesu verejného obstarávania pred podpisom zmluvy s víťazným uchádzačom, tak si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺženia lehoty viazanosti a zmluva o dielo bude v tom prípade podpísaná až po overení procesu verejného obstarávania. IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 05.04.2016 10:00 Viď: 31.05.2016 08:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.04.2016 10:00 Viď: 31.05.2016 08:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 06.04.2016 10:00 Viď: 31.05.2016 11:00 |
Zákazka: | Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ Šaľa |
---|---|
Obstarávateľ: | Mesto Šaľa |