Oznámenie 5507 - WYP

Obsah

5507 - WYP
Vestník č. 52/2016 - 15.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Šaľa
IČO: 00306185
Nám. Sv. Trojice 7, 92715 Šaľa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa v zastúpení Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
Kontaktná osoba: Ing. Elena Matajsová
Telefón: +421 911551190
Fax: +421 317706021
Email: matajsova@sala.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sala.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/4251
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 00000000
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 00000000
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
www.evo.gov.sk
IČO: 00000000
www.evo.gov.sk , 00000 www.evo.gov.sk

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): www.evo.gov.sk
Kontaktná osoba: www.evo.gov.sk
Telefón: +421 00000000
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ Šaľa
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Katastrálne územie Šaľa, parc. č. 2051/1, 2298/1, 2051/14
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je realizácia stavby Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ a spracovanie projektovej dokumentácie. Realizácia samotnej stavby zahŕňa : búracie práce odstránenie balkónových konštrukcií na celej budove MsÚ, zateplenie obvodového plášťa obvodové múry kombinácia kontaktného zatepľovacieho systému z minerálnej vlny a odvetranej fasády, strecha zateplenie, hydroizolácia, výmena vonkajších výplní dvere, okná, dodanie a montáž nového osobného výťahu, vzduchotechnika s chladením rekuperácia, rekonštrukcia ústredného kúrenia, výmena rozvodov ÚK a vykurovacích telies, zmena palivovej základne z plynu na centrálny zdroj tepla, dodanie a montáž novej objektovej odovzdávacej stanice tepla, zdravotechnika výmena strešných dažďových vpustí, výmena zabudovaných zvislých dažďových zvodov, sanita, rekonštrukcia elektroinštalácie silnoprúd zásuvková aj svetelná elektroinštalácia, výmena svietidiel, slaboprúd, serverovňa, MaR meranie a regulácia, stavebné úpravy v interiéri, výmena interiérových dverí, protipožiarna ochrana, vysprávky stien, oprava omietok, sadrokartónové kazetové podhľady, maľovky, stavebné úpravy v exteriéri.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch : projektová dokumentácia, výkazy - výmer.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215222-9
Doplnkový slovník: IA13-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45110000-1, 45111300-1, 45410000-4, 45261100-5, 45320000-6, 45321000-3, 45331100-7, 44621220-7, 42130000-9, 44621110-3, 45261300-7, 45422000-1, 45421100-5, 45442100-8, 45310000-3, 45343000-3, 45111200-0, 44221000-5, 71320000-7, 79131000-1, 45313100-5, 42416100-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu podľa bodov II.1.3. a II.2.2. danej Výzvy.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 790 963,5300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 12
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon) preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, ak nebude určené inak, resp. v zmysle § 128 zákona podnikateľ, ktorý má platný zápis v zozname podnikateľov nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a predloží len vyhlásenie o platnom zapísaní v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie s uvedením registračného čísla.

V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

Odôvodnenie primeranosti: Povinnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate predložením výkazov ziskov a strát, resp. výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia hospodárskeho roku alebo uvedením web adresy portálu www.registeruz.sk , resp. v prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR odkazu na weblink ekvivalentného registra podľa platných predpisov v krajine sídla uchádzača, na ktorej sú požadované výkazy v uvedenom portáli uložené vo verejnej časti registra a verejne prístupné všetkým osobám. Aj v prípade uvedenia web linku uchádzač so sídlom mimo územia SR musí predložiť preklad požadovaných dokladov do SJ okrem dokladov vydaných v českom jazyku. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň celkového obratu 1 790 000,- EUR bez DPH za obdobie najviac troch posledných hospodárskych rokov, za ktoré sú výkazy dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak uchádzač vznikol alebo začal prevádzkovať činnosť neskôr ako mohol dosiahnuť preukázanie celkového obratu za obdobie troch hospodárskych rokov, preukáže výšku obratu pomerne k dĺžke obdobia, od ktorého vznikol, resp. začal prevádzkovať činnosť. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Verejný obstarávateľ sa v súlade s možnosťami stanovenia podmienok finančného a ekonomického postavenia potrebuje uistiť, že uchádzač je primerane finančne a ekonomicky spôsobilý, aby dokázal financovať plnenie zákazky pokiaľ nebude mať uhradené platby zo strany verejného obstarávateľa za realizované plnenie a tým nebolo ohrozené dokončenie realizácie predmetu zákazky. Stanovená minimálna výška celkového obratu je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle zákona.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje verejný obstarávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk realizoval aspoň 3 stavebné práce so zameraním na pozemné stavby - novostavby, rekonštrukcie s dôrazom na rekonštrukcie so zachovaním prevádzky počas stavebných prác, vo výške minimálnych rozpočtových nákladov 1 500 000,- Eur bez DPH za uvedené obdobie. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky.

Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami v oblasti predmetu zákazky.

2.Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením platného certifikátu kvality ISO 9001, 14001 a OHSAS 18001 vydaných nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem kvality, environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a to v oblasti: stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, environmentálneho riadenia a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušných certifikátov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka certifikácie ISO, OHSAS musí byť splnená aspoň jedným členom skupiny, za predpokladu, že tento člen predloží výslovné písomné záväzné vyhlásenie o tom, že zabezpečí, aby jeho normy kvality certifikované normou ISO, OHSAS sa taktiež vzťahovali aj na ostatných členov skupiny. Tento člen skupiny musí uviesť, ako zabezpečí, aby skupina ako celok spĺňala tieto normy.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti kvality, environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci čoho preukázaním bude aj predloženie daných dokladov.

3.údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, v zmysle § 32 ods. 6 zákona v minimálnom rozsahu pre nižšie uvedenú spôsobilosť : profesijný životopis, čestné vyhlásenie o dispozičnosti pracovníka pre uchádzača v prípade realizácie predmetu zákazky uchádzačom, oba dokumenty podpísané daným pracovníkom a jeho osvedčenie o odbornej spôsobilosti potvrdzujúce spôsobilosť pre vykonávanie činnosti stavbyvedúceho s min. 5 ročnou praxou v odbore pozemné stavby alebo ekvivalentný doklad.

Odôvodnenie primeranosti a potreby : Požiadavky sú nevyhnutné pre možnosť výkonu predmetu zákazky.

Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá zadávateľovi podľa §44 ods.1 zákona úspešný uchádzač v čase a spôsobom, určeným zadávateľom. Pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, ale bolo predložené čestné vyhlásenie, postupuje zadávateľ podľa §33 zákona, pričom vyzve úspešného uchádzača alebo uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, na predloženie dokladov v lehote nie kratšej ako 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok účasti. Ďalšie informácie viď v dokumente Všeobecné pokyny, ktoré sa nachádzajú v priestore zákazky v systéme EVO.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.04.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.04.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.04.2016 10:00
Miesto : Mestský úrad Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa, zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Ponuky budú otvárané v dvoch termínoch, najskôr v prvom termíne časť ponuky označená ako Ostatné a neskôr v druhom termíne časť ponuky označená ako Kritériá.
Termín otvárania ponúk uvedený v tejto výzve na predkladanie ponúk sa týka otvárania ponúk časť Ostatné, ktoré sa uskutoční bez účasti uchádzačov.
Na otváraní ponúk časť Kritériá sa môžu zúčastniť zástupcovia uchádzača, ktorého ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk časť Kritériá môže byť takýto uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač ( fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača ( právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. Verejný obstarávateľ až po ukončení vyhodnotenia častí ponúk Ostatné oznámi prostredníctvom systému EVO (v prípade technických obmedzení systému EVO listinnou poštou) uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuky neboli vylúčené termín otvárania ponúk časť Kritériá, pričom medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk Kritériá bude lehota minimálne päť pracovných dní.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Kvalita životného prostredia, výzva OPKZP-PO4-SC431-2015-6
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
a)Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam :
1. Stavebné práce je nutné realizovať po etapách (napr. po jednotlivých podlažiach) tak, aby bola zachovaná nevyhnutná prevádzka MsÚ Šaľa.
2. Pred začiatkom stavebných prác treba spracovať projektovú dokumentáciu v stupni pred realizáciu stavby na základe poskytnutej projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenie Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ Šaľa, súčasťou PD v stupni pre realizáciu stavby bude plán organizácie výstavby, ktorý vypracuje úspešný uchádzač .
3. Vystavenie faktúr a úhrada prác a dodávok po zrealizovaní diela, resp. jeho časti.
4. Zálohové platby a preddavky sa neposkytujú
5. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s každým Zhotoviteľom Projektu povinnosť Zhotoviteľa Projektu strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Zhotoviteľom právo Objednávateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov.
6.Zhotoviteľ je povinný pred podpisom zmluvy preukázať sa uzatvorením poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom Zhotoviteľa a jeho subdodávateľov a to na poistnú sumu vo výške minimálne 2 000.000,- EUR (slovom dva milióny EUR) a zároveň je povinný udržiavať uvedené poistenia v platnosti po celú dobu trvania zmluvy.

b)Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byt zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku.
c)Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku.
d)Verejného obstarávateľa pri realizácii verejného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o.
e)Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné sa na portáli EVO zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO na web adrese:
https://evo.gov.sk/evo/tender/4251_4501_20160311.nsf/stddocsPub?OpenView&count=-1&ExpandView
Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO . Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení.
f)Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v priestore zákazky cez systém EVO.
g)Lehota na žiadosti o súťažné podklady - registráciu pre účasť v zadávaní zákazky je vždy totožná s lehotou na predkladanie ponúk, odporúčame však registrovať sa do systému EVO čo najskôr po jej zverejnení v systéme EVO.
h)Reálny začiatok plnenia predmetu zákazky závisí od podpisu zmluvy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.03.2016

Redakčné opravy

6688 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 67/2016
V oznámení 05507-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Šaľa, Nám. Sv. Trojice 7, 927 15 Šaľa zverejnenom vo VVO č. 052/2016 zo dňa 15.03.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov) Namiesto: Predmetom zákazky je realizácia stavby Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ a spracovanie projektovej dokumentácie. Realizácia samotnej stavby zahŕňa: búracie práce odstránenie balkónových konštrukcií na celej budove MsÚ, zateplenie obvodového plášťa obvodové múry kombinácia kontaktného zatepľovacieho systému z minerálnej vlny a odvetranej fasády, strecha zateplenie, hydroizolácia, výmena vonkajších výplní dvere, okná, dodanie a montáž nového osobného výťahu, vzduchotechnika s chladením rekuperácia, rekonštrukcia ústredného kúrenia, výmena rozvodov ÚK a vykurovacích telies, zmena palivovej základne z plynu na centrálny zdroj tepla, dodanie a montáž novej objektovej odovzdávacej stanice tepla, zdravotechnika výmena strešných dažďových vpustí, výmena zabudovaných zvislých dažďových zvodov, sanita, rekonštrukcia elektroinštalácie silnoprúd zásuvková aj svetelná elektroinštalácia, výmena svietidiel, slaboprúd, serverovňa, MaR meranie a regulácia, stavebné úpravy v interiéri, výmena interiérových dverí, protipožiarna ochrana, vysprávky stien, oprava omietok, sadrokartónové kazetové podhľady, maľovky, stavebné úpravy v exteriéri. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch: projektová dokumentácia, výkazy - výmer. Viď: Predmetom zákazky je realizácia stavby Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ a spracovanie projektovej dokumentácie s cieľom zníženia energetickej náročnosti budovy, ktorá má vysoké nároky na spotrebu energie a tým zabezpečiť jej efektívnosť. Realizácia samotnej stavby zahŕňa: búracie práce odstránenie balkónových konštrukcií na celej budove MsÚ, zateplenie obvodového plášťa obvodové múry kombinácia kontaktného zatepľovacieho systému z minerálnej vlny a odvetranej fasády, strecha zateplenie, hydroizolácia, výmena vonkajších výplní dvere, okná, dodanie a montáž nového osobného výťahu, vzduchotechnika s chladením rekuperácia, rekonštrukcia ústredného kúrenia, výmena rozvodov ÚK a vykurovacích telies, zmena palivovej základne z plynu na centrálny zdroj tepla, dodanie a montáž novej objektovej odovzdávacej stanice tepla, zdravotechnika výmena strešných dažďových vpustí, výmena zabudovaných zvislých dažďových zvodov, sanita, rekonštrukcia elektroinštalácie silnoprúd zásuvková aj svetelná elektroinštalácia, výmena svietidiel, slaboprúd, serverovňa, MaR meranie a regulácia, stavebné úpravy v interiéri, výmena interiérových dverí, protipožiarna ochrana, vysprávky stien, oprava omietok, sadrokartónové kazetové podhľady, maľovky, stavebné úpravy v exteriéri. Navrhované zmeny sa týkajú fasády budovy aj interiéru. Vplyv na okolité prostredie je minimálny. Navrhovanou obnovou budovy bude modernizovaný vonkajší vzhľad objektu zateplením a novými výplňovými konštrukciami. Objekt bude vybavený novou elektroinštaláciou kde bude osadené nové vnútorné LED osvetlenie budovy, zásuvkové rozvody, dopojenie technologických zariadení /VZT, UK/ a ochranu pred bleskom a prepätím v zmysle STN EN 62305-1 až STN EN 62305-4 / aktívny bleskozvod/. Intenzita osvetlenia v miestnostiach bude podľa charakteru činnosti a ich využívania od 60 do 500 lx, podľa normy STN 36 0450. Zlepšené tepelno-fyzikálne vlastnosti budovy mestského úradu znížia náklady na energie a predĺžia jeho životnosť. Dispozičné riešenie mestského úradu ostáva zachované. Nemení sa funkcia budovy. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch : projektová dokumentácia, výkazy - výmer. III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: 1. zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk realizoval aspoň 3 stavebné práce so zameraním na pozemné stavby - novostavby, rekonštrukcie s dôrazom na rekonštrukcie so zachovaním prevádzky počas stavebných prác, vo výške minimálnych rozpočtových nákladov 1 500 000,- Eur bez DPH za uvedené obdobie. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. Viď: 1. zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov, ktoré sa počítajú ku dňu uplynutia konečnej lehoty na predkladanie ponúk: a) realizoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom celkový objem stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky bol vo výške minimálne 1 790 000,- EUR bez DPH za uvedené obdobie, b) realizoval aspoň 1 stavebnú prácu so zameraním na zníženie energetickej náročnosti objektu realizovanej v súlade s požiadavkami energetického auditu, c) realizoval aspoň 1 stavebnú prácu s dôrazom na rekonštrukcie objektov so zachovaním prevádzky počas stavebných prác. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: 2. Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením platného certifikátu kvality ISO 9001, 14001 a OHSAS 18001 vydaných nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem kvality, environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a to v oblasti: stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, environmentálneho riadenia a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušných certifikátov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka certifikácie ISO, OHSAS musí byť splnená aspoň jedným členom skupiny, za predpokladu, že tento člen predloží výslovné písomné záväzné vyhlásenie o tom, že zabezpečí, aby jeho normy kvality certifikované normou ISO, OHSAS sa taktiež vzťahovali aj na ostatných členov skupiny. Tento člen skupiny musí uviesť, ako zabezpečí, aby skupina ako celok spĺňala tieto normy. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti kvality, environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci čoho preukázaním bude aj predloženie daných dokladov. Viď: 2. Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením platného certifikátu ISO 14001 a certifikátu OHSAS 18001 vydaných nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a to v oblasti: stavebných prác. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov EÚ a akceptuje aj iné dôkazy predložené záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie environmentálneho riadenia a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušných certifikátov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka certifikácie ISO a OHSAS musí byť splnená aspoň jedným členom skupiny, za predpokladu, že tento člen predloží výslovné písomné záväzné vyhlásenie o tom, že zabezpečí, aby jeho normy certifikované normou ISO a OHSAS sa taktiež vzťahovali aj na ostatných členov skupiny. Tento člen skupiny musí uviesť, ako zabezpečí, aby skupina ako celok spĺňala tieto normy. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ považuje za potrebné, aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v súlade s predpismi v oblasti environmentálneho manažérstva a manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci čoho preukázaním bude aj predloženie daných dokladov VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: a) Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam: 1. Stavebné práce je nutné realizovať po etapách (napr. po jednotlivých podlažiach) tak, aby bola zachovaná nevyhnutná prevádzka MsÚ Šaľa. 2. Pred začiatkom stavebných prác treba spracovať projektovú dokumentáciu v stupni pred realizáciu stavby na základe poskytnutej projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenie Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ Šaľa, súčasťou PD v stupni pre realizáciu stavby bude plán organizácie výstavby, ktorý vypracuje úspešný uchádzač. 3. Vystavenie faktúr a úhrada prác a dodávok po zrealizovaní diela, resp. jeho časti. 4. Zálohové platby a preddavky sa neposkytujú 5. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s každým Zhotoviteľom Projektu povinnosť Zhotoviteľa Projektu strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Zhotoviteľom právo Objednávateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. 6. Zhotoviteľ je povinný pred podpisom zmluvy preukázať sa uzatvorením poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom Zhotoviteľa a jeho subdodávateľov a to na poistnú sumu vo výške minimálne 2 000.000,- EUR (slovom dva milióny EUR) a zároveň je povinný udržiavať uvedené poistenia v platnosti po celú dobu trvania zmluvy. Viď: a) Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam: 1. Stavebné práce je nutné realizovať po etapách (napr. po jednotlivých podlažiach) tak, aby bola zachovaná nevyhnutná prevádzka MsÚ Šaľa. 2. Pred začiatkom stavebných prác treba spracovať projektovú dokumentáciu v stupni pred realizáciu stavby na základe poskytnutej projektovej dokumentácie v stupni pre stavebné povolenie Zníženie energetickej náročnosti budovy MsÚ Šaľa, súčasťou PD v stupni pre realizáciu stavby bude plán organizácie výstavby, ktorý vypracuje úspešný uchádzač. 3. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s každým Zhotoviteľom Projektu povinnosť Zhotoviteľa Projektu strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, službami a stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Zhotoviteľom právo Objednávateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Zhotoviteľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov, služieb, stavebných prác alebo iných postupov. 4. Zhotoviteľ je povinný pred podpisom zmluvy preukázať sa uzatvorením poistenia pre prípad zodpovednosti za škodu vzniknutú inému v súvislosti s činnosťou alebo vzťahom Zhotoviteľa a jeho subdodávateľov a to na poistnú sumu vo výške minimálne 2 000.000,- EUR (slovom dva milióny EUR) a zároveň je povinný udržiavať uvedené poistenia v platnosti po celú dobu trvania zmluvy. 5. Zhotoviteľ sa zaväzuje pred podpisom zmluvy predložiť Objednávateľovi originál nepodmienenej bankovej záruky na výšku 100 000,- € platnej po celú dobu realizácie alebo vinkulovať na bankovom účte finančné prostriedky vo výške 100 000,- € ako tzv. výkonovú zábezpeku na vykonanie prác v zmysle dojednaní zmluvy. Zhotoviteľ je povinný do 3 dní po podpise zmluvy previesť vinkulované finančné prostriedky na osobitný účet Objednávateľa, ktorý za týmto účelom zriadi Objednávateľ. Nakladať s finančnými prostriedkami je Objednávateľ oprávnený len v zmysle dojednaní Zmluvy o dielo. Výkonová zábezpeka bude vrátená Zhotoviteľovi na jeho bankový účet uvedený v záhlaví zmluvy do 5 (piatich) pracovných dní po podpise Záverečného preberacieho protokolu a Záznamu o odstránení vád a nedorobkov. 6. Verejný obstarávateľ je má právo pred uzatvorením zákazky podpisom zmluvy o dielo podľa tohto verejného obstarávania, predložiť na schválenie proces verejného obstarávania na riadiaci orgán pre Operačný program Kvalita životného prostredia, výzva OPKZP-PO4-SC431-2015-6. Bez overenia, schválenia procesu verejného obstarávania riadiacim orgánom pre Operačný program Kvalita životného prostredia, výzva OPKZP-PO4-SC431-2015-6 nedôjde k plneniu zmluvy o dielo. 7. Ak riadiaci organ bude vyžadovať predloženie dokumentácie z procesu verejného obstarávania pred podpisom zmluvy s víťazným uchádzačom, tak si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predĺženia lehoty viazanosti a zmluva o dielo bude v tom prípade podpísaná až po overení procesu verejného obstarávania. IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 05.04.2016 10:00 Viď: 31.05.2016 08:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 05.04.2016 10:00 Viď: 31.05.2016 08:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 06.04.2016 10:00 Viď: 31.05.2016 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité