Oznámenie 5826 - MSS

Obsah

5826 - MSS
Vestník č. 56/2016 - 21.03.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
BIBIANA, Medzinárodný dom umenia pre deti
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00682357
Panská 41, 81539 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Sídlo verejného obstarávateľa
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Weidling
Telefón: +421 220467261
Fax: +421 254434986
Email: namestnik@bibiana.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bibiana.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Rekreácia, kultúra a náboženstvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 26 - Služby rekreačných, kultúrnych a športových zariadení
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Najmä v priestoroch BIBIANA, medzinárodný dom umenia pre deti, Panská. 41, ak verejný obstarávateľ neurčí inak.
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 92000000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Na základe rámcovej dohody s opätovným otvorením súťaže sa predpokladá realizácia cca 35 výstav v priebehu 4 rokov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 749 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 5 000,00 eur. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa.Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok na financovanie predmetu zákazky. Lehota splatnosti faktúr je 21 kalendárnych dní od ich doručenia objednávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie/poskytnutie/uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy; vyžadujú sa úradne overené podpisy na splnomocnení.
Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny vyžaduje v prípade, že sa stane úspešným uchádzačom. Vyžaduje však, aby členovia skupiny, ktorí vytvoria napr. subjekt bez právnej subjektivity zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu § 26 ods. 1, a to:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený
za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať.
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia..
Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1nasledovnými dokladmi podľa § 26 ods.2:
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku du predloženia ponuky,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky (konkurz, likvidácia a reštrukturalizácia),
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku du predloženia ponuky,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky,
e)písm. f) dokladom o oprávnení poskytovať službu.
f)písm. h) čestným vyhlásením (že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou podľa bodu 1 až 3)
g)písm. i) čestným vyhlásením (že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia),
h)písm. j) čestným vyhlásením (že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia).
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov nemusí predložiť potvrdenie o zápise do zoznamu podnikateľov v prípade, že doložil k zápisu aj doklad o reštrukturalizácii. Ak takýto doklad nedoložil ÚVO, je povinný predložiť na splnenie podmienok účasti potvrdenie príslušného okresného súdu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že podnikateľ nie je v reštrukturalizácii.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z požadovaných dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač predloží:
1.Kópiu účtovnej závierky za roky 2013 a 2014 a kópiu daňového priznania za roky 2013, 2014, ktoré musí byť úradne overené príslušným daňovým úradom : - osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky súvahu, výkaz ziskov a strát, - účtovná závierka osoby, vedúcej jednoduché účtovníctvo, musí obsahovať výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a záväzkoch;
2.Uchádzač predloží aj Čestné vyhlásenie, že kópia účtovnej závierky, ktorú predkladá verejnému obstarávateľovi je totožná s originálom predloženým správcovi dane.
3.Vyjadrenie každej banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet/účty, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za uplynulé obdobie predchádzajúcich dvoch rokov napr. že uchádzač nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár a jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie. Originál, resp. úradne overená kópia originálu vyjadrenia banky nesmie byť staršia ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.
4.Čestné vyhlásenie uchádzača, že predkladá vyjadrenia banky, resp. všetkých bánk v ktorých má zriadené účty.
5.Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, dôkazné prostriedky k preukázaniu finančnej a ekonomickej spôsobilosti predkladá skupina spoločne.
Odôvodnenie primeranosti hore uvedených podmienok účasti na preukázanie finančného a ekonomického postavenia vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba ich zahrnutia medzi podmienky účasti :
Verejný obstarávateľ si potrebuje overiť ekonomickú stabilitu uchádzača a jeho
schopnosť plniť si svoje finančné záväzky. Verejný obstarávateľ považuje za potrebné vzhľadom na rozsah predmetu zákazky a časový horizont poskytovania predmetnej služby požadovať doklady uvedené v predchádzajúcich bodoch 1. a 2.
Uchádzač musí v ponuke preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie predložením dôkazov, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uvedená v bode 3.2.2
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač predloží:
1.Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2013, 2014, 2015) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
2. Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby ;
3. Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom.
4. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v tejto zákazke, predložené uchádzačom, musia byť originály alebo ich úradne overené kópie, pokiaľ nie je určené inak. Všetky doklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady vydávané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne overenou kópiou okrem dokladov predložených v českom jazyku.
Ak ponuku predloží skupina dodávateľov, dôkazné prostriedky k preukázaniu technickej spôsobilosti predkladá skupina spoločne. Všetky doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak.
Zdôvodnenie:
Verejný obstarávateľ má záujem na tom, aby úspešný uchádzač mal skúsenosti s plnením predmetu zákazky. Uvedené podmienky účasti majú garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky uchádzačom, ako aj preukázať skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie účtovnej závierky za obdobie rokov 2013 a 2014 ako aj vyjadrenie banky z dôvodu posúdenia finančnej spôsobilosti dodania predmetu zákazky; predloženie referencií týkajúcich sa obdobných služieb ako je predmet zákazky čo má slúžiť na posúdenie skúseností uchádzača dodať predmet zákazky k spokojnosti verejného obstarávateľa; Verejný obstarávateľ má záujem na tom, aby úspešný uchádzač mal skúsenosti s plnením predmetu zákazky. Uvedené podmienky účasti majú garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky uchádzačom, ako aj preukázať skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby sú potrebné na posúdenie, či uchádzač vie bezproblémovo vyrobiť jednotlivé prvky do výstav, ktoré sú predmetom tejto rámcovej dohody. Zoznam subdodávateľov prostredníctvom ktorých bude uchádzač zabezpečovať plnenie predmetu zákazky s uvedením podielu subdodávky verejný obstarávateľ vyžaduje aj kvôli posúdeniu, či subdodávateľ, ktorý spĺňa podmienky podľa § 45 ods. 10 má v Registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Podmienky, ktoré stanovil verejný obstarávateľ jednoznačne smerujú k tomu, aby získal informáciu o zmluvnom partnerovi, či je technicky a odborne schopný a spôsobilý dodať predmet zákazky v požadovanej dobrej kvalite. Podmienky účasti, vzhľadom na rozsah a obsah predmetu zákazky na jeho dôležitosť a odbornú náročnosť, považuje verejný obstarávateľ za primerané a nediskriminačné. Verejný obstarávateľ má záujem vybrať uchádzača, ktorý vie poskytnúť čo najkvalitnejšie služby.
V súlade s § 32 ods. 11 splnenie podmienok účasti podľa § 26, § 27 a § 28 možno preukázať aj čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač, resp. úspešní uchádzači podľa § 44 ods. 1 ZVO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1
Uchádzač predloží k zoznamu poskytnutých služieb minimálne 6 referencií za predchádzajúce tri roky (2013, 2014, 2015), ktorých predmetom sú služby obdobné službám, ktoré sú predmetom tejto zákazky. Celková zmluvná cena, vyplývajúca z týchto 6 referencií, je minimálne 200 000,- EUR vrátane DPH. Za obdobné služby verejný obstarávateľ považuje služby spočívajúce v zhotovení výstav, rôznych scén napr. divadelných, resp. iných formátov, umeleckých dekorácií, kašírovaných predmetov vrátane výroby panelov do výstav, resp. iných scén profesionálneho charakteru, ktoré uchádzač zrealizoval za predchádzajúce roky 2013, 2014 a 2015.
Referencie budú obsahovať:obchodné meno odberateľa s adresou sídla alebo miesta podnikania,zmluvnú cenu v EUR s DPH, resp. bez DPH, termín dodania (aby bolo možné posúdiť, či referencie sú za predchádzajúce tri roky, potvrdenie o kvalite poskytnutých služieb, kontakt na odberateľa, meno a telefónne číslo zodpovednej osoby.
Uchádzač môže spracovať zoznam poskytnutých služieb a referenciu podľa vzorov uvedených v časti H súťažných podkladov. Zoznam poskytnutých služieb ako aj referencia môže mať aj iný formát, musí však obsahovať požadované údaje.
K bodu 2
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzači mali k dispozícii výrobu umelecko-dekoračného charakteru, minimálne so stolárskou, drevárskou, elektro a zámočníckou produkciou.
V prípade, že uchádzači nemajú vlastnú výrobu umelecko-dekoračného charakteru, minimálne s požadovanými činnosťami, musia predložiť písomnú zmluvu uzavretú s takým subjektom (fyzickou, resp. právnickou osobou), ktorý takúto výrobu umelecko-dekoračného charakteru, prevádzkuje a v prípade úspešnosti uchádzača v súťaži bude mu reálne k dispozícii.
Táto fyzická, resp. právnická osoba je povinná : v uzavretej zmluve sa zaviazať uchádzačovi, že v prípade úspešnosti jeho ponuky budú jeho technické kapacity k dispozícii na plnenie zmluvy, ktorá bude výsledkom súťaže, počas celého trvania zmluvného vzťahu; preukázať, že takúto výrobu, ktorá je predmetom tejto súťaže aj reálne prevádzkuje, čo preukáže : dokladom o oprávnení poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto súťaže a čestným vyhlásením, že má vlastnú výrobu umelecko-dekoračného charakteru, minimálne so stolárskou, drevárskou, elektro a zámočníckou produkciou. Fyzická, resp. právnická osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
K bodu 3
V rámci minimálnej úrovne uchádzač predloží: 1. zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých bude uchádzač zabezpečovať plnenie predmetu zákazky s uvedením obchodného mena, sídla alebo miesta podnikania, ak je mu známy 2. podiel subdodávky v % a stručný opis zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky 3. čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1; osobitne uvedie subdodávateľa, ktorý sa bude podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % a viac z hodnoty plnenia. Vzory sú uvedené v prílohe H.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
187/2016-VO
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.05.2016 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.05.2016 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Jazyk slovenský
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2016 10:00
Miesto: Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné, preto sa účasť oprávnených zástupcov uchádzačov, ktorí predložili ponuku do predmetnej súťaže neumožňuje.
Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom otváranie časti ponúk Kritériá.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemcovia žiadosť o účasť (žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov) posielali elektronicky na adresu : namestnik@bibiana.sk. Vyžaduje sa, aby uviedli v žiadosti o účasť: Identifikáciu tejto súťaže číslo oznámenia vo vestníku, Obchodné meno, sídlo záujemcu a IČO, Kontaktnú osobu na komunikáciu, e-mailovú adresu na poskytnutie SP, vysvetľovanie a ďalšiu komunikáciu, tel. č. na kontaktnú osobu.
2. Verejný obstarávateľ poskytne SP elektronicky vo formáte pdf. na e-mailovú adresu uvedenú záujemcom v žiadosti o účasť. Verejný obstarávateľ poskytne záujemcom vzory vybraných dokumentov vrátane návrhu zmlúv aj v programe MS Word pre jednoduchšie spracovanie ponuky.
3. Záujemcovia sú povinní posielať žiadosti na mailovú adresu: namestnik@bibiana.sk
4. Od záujemcov sa vyžaduje, aby potvrdili elektronicky prevzatie súťažných podkladov, a to slovne: SP nám boli doručené dňa ... .
5.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom sledovať webovú stránku - http://www.bibiana.sk a profil verejného obstarávateľa, kde verejný obstarávateľ zverejní
5.1. žiadosti o vysvetlenie vrátane odpovede podľa § 38 zák. č. 25/2006 Z.z.
5.2. prípadnú úpravu súťažných podkladov v súlade s § 34 ods. 14 zák. . 25/2006 Z. z. a v profile verejného obstarávateľa verejný obstarávateľ zverejní aj súťažné podklady.
6. Vzhľadom na predmet zákazky neorganizuje sa spoločná prehliadka miesta jeho dodania. V prípade, že uchádzači majú záujem sa zoznámiť s priestormi, kde sa budú výstavy realizovať ohlásia sa u kontaktnej osoby, ktorou je Ing. Rastislav Weidling, námestník pre ekonomiku a technickú realizáciu, ktorý prehliadku zorganizuje pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
7. Ponuka musí byť vyhotovená v listinnej forme ako aj v elektronickej forme na CD nosiči. Podrobnosti sú uvedené v časti A SP, body 16.- 18.
8. V prípade, že záujemca nemá možnosť komunikovať v elektronickej forme, môže žiadosť o účasť a žiadosť o vysvetlenie podmienok uvedených vo výzve na predloženie ponuky a v súťažných podkladoch poslať aj písomne prostredníctvom pošty tak, aby boli doručené v stanovených lehotách. Verejný obstarávateľ v takomto prípade zašle SP ako aj vysvetlenie záujemcom v listinnej forme.
9. Vysvetľovanie podmienok uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch: Verejný obstarávateľ dopyty vyžaduje doručiť najneskôr do 10 kalendárnych dní pred lehotou na predkladanie ponúk.
10. Odpoveď na každú požiadavku o vysvetlenie súťažných podkladov zo strany ktoréhokoľvek záujemcu verejný obstarávateľ oznámi elektronicky bezodkladne najneskôr však 6 kalendárnych dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady.
11. Rámcová dohoda bude uzatvorená na obdobie 4 rokov (predpokladaný termín účinnosti jún 2016). S neskorším termínom sa počíta v prípade neukončenia súťaže v stanovenom termíne.
12. Výsledkom tejto verejnej súťaže bude uzavretie rámcovej dohody s viacerými účastníkmi. Počet predpokladaných účastníkov rámcovej dohody sú traja (3). Verejný obstarávateľ uzavrie rámcovú dohodu s uchádzačmi, ktorých ponuky sa umiestnili na prvých troch miestach v rámci vyhodnotenia ponúk na základe kritéria najnižšia cena. Ostatným uchádzačom oznámi, že ich ponuka v tejto verejnej súťaži neuspela.
13. Rámcová dohoda na Zhotovenie výstav vrátane výstavných prvkov, umeleckých dekorácií a kašírovaných predmetov s viacerými účastníkmi bude uzavretá v súlade s § 3, 11 a 64 ods. 5 písm. b) zák. č. 25/2006 Z. z. s opätovným otvorením súťaže a podľa § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka.
14. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešnými uchádzačmi v súlade s § 45 v lehote viazanosti ponúk. Úspešní uchádzači musia mať v súlade s § 45 zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod (týka sa to aj subdodávateľov, ktorí spĺňajú podmienky podľa § 45 ods. 10 a tretích osôb (§ 27 a § 28 ods.2) ak ich dodávateľ použije.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
16.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité