Oznámenie 5924 - WYP

Obsah

5924 - WYP
Vestník č. 57/2016 - 22.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestská krytá plaváreň
IČO: 42319374
Protifašistických bojovníkov č. 4 , 04001 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Protifašistických bojovníkov 4, 040 01 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Hlivák
Telefón: +421 556222316
Email: hlivak.mkp@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.plavarenkosice.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obnova bazénovej haly MKP-II.etapa
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Budova MKP Protifašistických bojovníkov 4 Košice
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Obnova podlahovej podlohy bazénovej haly vrátane vykurovania podľa vypracovaného projektu a Technickej správy.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45300000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45331000-6, 45400000-1, 45431100-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Jedná sa o udržiavacie práce v rámci interiéru prízemia bazénovej hale Mestskej krytej plavárne o rozlohe 889,61 metrov štvorcových. Bližšie údaje v projektovej dokumentácií.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 408 030,7000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 50
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo §128 ods. 1 zákona o verejnom
obstarávaní.
1.2 Podľa §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať
čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujuce splnenie podmienok účasti predkladá
verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase
a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.3 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní-osobné postavenie a majetkovú účasť za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen
skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú ma zabezpečiť.
Pri vyhodnocovaní podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní sa
nemôže zúčastniť uchádzač, ktorý je v reštrukturalizácii.K preukázaniu podmienky účasti, že uchádzač
nie je v reštrukturalizácii bude verejný obstarávateľ akceptovať doklady v zmysle výkladového
stanoviska č. 5/2015 Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 15.05.2015, zároveň môže uchádzač
v ponuke predložiť kópiu Výpisu zo zoznamu podnikateľov vedenom na Úrade pre verejné
obstarávanie, ktorého súčasťou je zoznam dokladov preukazujucich splnenie podmienok účasti podľa
§ 26 ods. 2 zákona.
1.4 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva
niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich
nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač alebo
záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu
neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov
platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.5 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení
účinnom od 01.07.2013 (t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po
30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávania vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme
elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods. 2 zákona.
Odôvodnenie potreby a primeranosti určených podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o
verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v
súlade s ustanoveniami § 26 zákona o verejnom obstarávaní, ako obligatórne podmienky určené
zákonom o verejnom obstarávaní v súlade s výkladovými stanoviskami UVO uverejnenými na
internetovej stránke UVO..
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné informácie a dokumenty (originál alebo úradne
overené kópie), ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 zákona o
verejnom obstarávaní.
2.1 § 27 ods. 1 písm. a)
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky
v ktorej ma uchádzač vedený účet o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky (banková
informácia). Vyjadrenie banky musí obsahovať najmä informácie, že uchádzač za roky 2013, 2014 a
2015 až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky, resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od
vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti:
a) uchádzač nebol v nepovolenom debete,
b) v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
c) jeho bežný účet / účty nebol /-li a ani nie je / nie sú predmetom exekúcie.
d)uchádzač musí preukázať prístup k úveru alebo k iným finančným prostriedkom (napr. prísľub
banky o poskytnutí úveru) vo výške minimálne 450 tis eur (štyristopaťdesiattisíc eur) na
zabezpečenie finančného krytia zákazky počas jej realizácie až do zaplatenia ceny diela zo strany
objednavateľa. Dátum vystavenia úverového prísľubu nesmie byť starší ako tri mesiace k dátumu
zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže vo Vestníku UVO a doba jeho platnosti musí byť
minimálne do lehoty viazanosti ponúk. V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách,
verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z nich a vo vyššie uvedenom rozsahu,
okrem dokladu od banky označenom pod písm. d).
Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo iným
oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že nemá bankové
účty v iných bankách ako tých, za ktoré predložil vyjadrenie banky.
2.2 § 27 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú
dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky
súvahu a výkaz ziskov a strát, za roky 2013, 2014, 2015. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie
jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov a výkaz o majetku a
záväzkoch za roky 2013, 2014, 2015. Pre vyhodnotenie Obratu sa do úvahy bude brať riadok 05 Tržby
z predaja vlastných výrobkov a služieb z Výkazu ziskov a strát, alebo riadok 02 Predaj výrobkov a
služieb z Výkazu o príjmoch a výdavkoch.
Odôvodnenie: Podmienky účasti týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia sú určené v
súlade s §27 zákona o verejnom obstarávaní a požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o
schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ
vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky riadne a podmienka preukázania
vlastných finančných prostriedkov na účte alebo preukázania poskytnutia úverového prísľubu zo
strany banky/bánk je primeraná k výške hodnoty zákazky a jej splatnosti. Podmienka splnenia výšky
obratu sleduje cieľ zabezpečiť dodávateľa, ktorý z hľadiska svojich podnikateľských činností je na
trhu stabilný a je predpoklad, že bude spĺňať požiadavky kladené na dodanie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálny vyžadovaný obrat musí byť vo výške 7.200 tis.eur (slovom: sedemmiliónovdvestotisíc eur)
spolu za hospodárske roky 2013, 2014, 2015, resp. v závislosti od začiatku vzniku podnikania z
uvedených rokoch. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu,
resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla.
2.3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť
finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo
záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude
môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou
uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné
a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí
spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú
boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov,
preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za
všetkých členov skupiny spoločne.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 3.1 Uchádzač predloží podľa §28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom
stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o
uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia prác a
zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení
potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením
uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie
alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Zoznam musí obsahovať minimálne tieto informácie: obchodné meno a sídlo objednávateľa, opis
predmetu plnenia zmluvy, zmluvnú cenu, miesto plnenia, lehota výstavby v celých mesiacoch, mená,
priezviská a telefónne čísla osôb objednávateľa, u ktorých je možné referenciu overiť. Potvrdenie
objednávateľa o uspokojivom zrealizovaní predmetu plnenia zmluvy musí byť podpísané osobou
oprávnenou konať v mene objednávateľa a musí byť predložené v origináli alebo overenej kópii.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Uchádzač stanovenými podmienkami preukáže
skúsenosť s realizáciou stavby v primeranom rozsahu a špecifikácii ako je predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží minimálne tri potvrdenia odberateľov o realizácii stavebných prác rovnakého alebo
podobného charakteru za roky 2011 až 2015, t.j. pať rokov spatne k dátumu uplynutia lehoty na
predkladanie ponúk v hodnote rozpočtového nákladu aspoň 300 000,- eur s DPH za každú zmluvu/
stavbu, ktorej predmet realizácie sa týkal stavieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako predmet
obstarania, pričom minimálne jedna stavebná práca musí obsahovať pokládku podlahy s vykurovaním
v bazénovej hale o rozlohe minimálne 900 metrov štvorcových. V prípade, ak stavebné práce
realizoval uchádzač ako člen združenia, vyčísli iba finančný objem, realizovaný ním samotným.
Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať kurzom ECB platným ku dňu
31.12. v roku, v ktorom boli stavebné práce ukončené (odovzdané). Verejný obstarávateľ bude
akceptovať aj referencie ktoré ma uchádzač zverejnené na webovom sídle Úradu verejného
obstarávania na svojom. V tejto súvislosti doporučujeme uchádzačovi, aby v ponuke predložil
prehľadnú tabuľku v ktorej uvedie prehľad o všetkých relevantných zákazkách k predmetu
obstarávania aj vrátané tých, ktoré ma ako referencie na UVO, ktoré chce predložiť ako dokaz
splnenia technickej alebo odbornej sposobilosti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
29/2016/EU
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.04.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.04.2016 11:00
Miesto : Adresa verejného obstarávateľa, kancelária riaditeľa.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk "Ostatné" je neverejné.
Na otváraní ponúk časti "Kritéria" sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky a ktorých ponuka nebola vylúčená.
Na otváraní časti ponúk "Kritéria" sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia názvy alebo obchodné mená , adresy alebo sídla všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady môžu záujemcovia získať aj z Profilu verejného obstarávateľa, V prípade záujmu sú na základe žiadosti záujemcov k dispozícií súťažné podklady aj na adrese verejného obstarávateľa. Pre možnosť ocenenie výkazu-výmer vo formáte excel je potrebné požiadať o jeho zaslanie verejného obstarávateľa na kontaktnej adrese. Verejný obstarávateľ bude požadovať od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky vo výške 20% z hodnoty zákazky a poistenie podnikateľa za škody pri výkone povolania.
Verejný obstarávateľ doporučuje záujemcom, ktorí získali súťažne podklady z internetovej stránky profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia na adrese verejného obstarávateľa zaslaním všetkých svojich údajov: obchodné meno záujemcu, adresu sídla, IČO, miesto podnikania a kontaktné údaje na osobu oprávnenú konať za záujemcu, názov mailu a tel. číslo, uviesť názov zákazky so žiadosťou o účasť vo verejnej súťaži s podpisom oprávnenej osoby konať za záujemcu/cov.
V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať kontaktné údaje, nebude vedieť doručiť vysvetlenia, oznámenia o zmenách a iné informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie ponuky uchádzača.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.03.2016

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Mestská krytá plaváreň
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité