Oznámenie 5929 - WYP

Obsah

5929 - WYP
Vestník č. 57/2016 - 22.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Trenčiansky samosprávny kraj
IČO: 36126624
K dolnej stanici 7282/20A , 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EkoAuris, s.r.o., Kúpeľná 3, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Fax: +421 32326555709
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.tsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
EkoAuris, s.r.o.
IČO: 44526539
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EkoAuris, s.r.o., Kúpeľná 3, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
EkoAuris, s.r.o.
IČO: 44526539
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EkoAuris, s.r.o., Kúpeľná 3, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
EkoAuris, s.r.o.
IČO: 44526539
Kúpeľná 3 , 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EkoAuris, s.r.o., Kúpeľná 3, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: PhDr. Matúš Džuppa
Telefón: +421 904281818
Email: dzuppa@ekoauris.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
„REKONŠTRUKCIA TELOCVIČNE“ – Stredná odborná škola obchodu a služieb, Trenčín
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Stredná odborná škola obchodu a služieb ul. P Jilemnického 24, Trenčín
NUTS kód:
SK022
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Telocvičňa bude opravovaná z dôvodov už nevyhovujúceho stavu povrchových úprav a a havarijného stavu a tým aj riziko úrazov.
- nová podlaha telocvične
-nový obklad telocvične
-nátery oceľových prvkov a maľby stien
-výmena článkových radiatorov
-úprava obkladu v mieste vykurovacíchh telies
-klimatizácia priestoru v letnom období
-úprava núteného vetrania
-nové osvetlenie telocvične
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah je definovaný súťažnými podkladmi a ich prílohami - projektovou dokumentáciou a výkazom
výmer
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 207 978,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre

nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné 1/3 dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
(2)Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f)písm. h) čestným vyhlásením,
g)písm. i) a j) čestným vyhlásením.
(3)Ak ide o zákazku v oblasti obrany a bezpečnosti, verejný obstarávateľ a obstarávateľ vylúči uchádzača alebo záujemcu, o ktorom má preukázateľné informácie alebo údaje vrátane informácií alebo údajov pochádzajúcich z chránených zdrojov, že nie je natoľko spoľahlivý, aby sa vylúčili riziká spojené s ochranou bezpečnostných záujmov Slovenskej republiky.
(4)Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
(5)Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
(6)Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž9a) vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania,9ab) za ktoré bola právoplatne
uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
(7)Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d)iný právoplatný rozsudok súdu.
(8)Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.9b).
Odôvodnenie: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia uvedené v § 27 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje tohto verejného obstarávania

2.1 Podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní:

Minimálna požadovaná úroveň štandardov

Uchádzač predloží :

2.1.1

Vyjadrenie banky, alebo pobočky zahraničnej banky ktorým je prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky
poskytnúť úver na plnenie predmetu zákazky REKONŠTRUKCIA TELOCVIČNE Stredná odborná škola obchodu a služieb, Trenčín v objeme minimálne 100 000,00 EUR, alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.

Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.

2.1.2

Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, ktorým uchádzač preukáže, že
- uchádzač nebol v nepovolenom debete za obdobie posledného kalendárneho roka 2015, a nebol a nie je v
nepovolenom debete ku dňu vystavenia vyjadrenia banky,
- jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie a blokácie za obdobie posledného kalendárneho roka 2015 a do dňa
vystavenia vyjadrenia nebol a nie je predmetom exekúcie a blokácie.
- v prípade splácania úveru, dodržuje splátkový kalendár,

Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky.

2.1.3

Čestné vyhlásenie uchádzača, že ku dňu predkladania ponúk má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie.

Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti, vo vzťahu k predmetu zákazky a možnosť jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní Požiadavka je určená z dôvodu výberu schopného ekonomicky a finančne stabilného dodávateľa zmluvného partnera, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a ktorý je schopný bezproblémového čiastočného prefinancovania realizácie diela bez požiadavky na zálohové platby pri plnení predmetu zákazky.

2.2
Podľa § 27 ods. zákona o verejnom obstarávaní

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:

Uchádzač preukáže že požadovaný obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky (2012, 2013 a 2014) spolu, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia
prevádzkovania činnosti, je minimálne vo výške 600 000,00 EUR bez DPH.

Uchádzač na preukázanie splnenia danej podmienky predloží doklady a dokumenty - prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné hospodárske roky 2012, 2013 a 2014 , za ktoré sú požadované doklady dostupné, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti nasledovne.

2.2.1.
Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za hospodárske roky 2012, 2013 a 2014
- overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii,
alebo
- overené správcom Registra účtovných závierok, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii,
alebo
- uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/) s
presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú
špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete), a

2.2.2

Vyhlásenie uchádzača o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za hospodárske roky 2012, 2013 a 2014, za ktoré sú požadované doklady dostupné, v ktorom uvedie údaje za jednotlivé roky a údaje za požadované hospodárske roky spolu. Vyhlásenie musí byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie).

Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účasti, vo vzťahu k predmetu zákazky a možnosť jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní

Určená požiadavka sleduje posúdenie ekonomickej a finančnej situácie uchádzača a je určená za účelom výberu
schopného ekonomicky a finančne stabilného dodávateľa - zmluvného partnera,

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať ekonomické a finančné postavenie určenými dokladmi,
verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie. Objektívne dôvody musia byť riadne zdôvodnené a dokazuje ich uchádzač. Pre vylúčenie pochybností odporúčame v prípade predkladania ekvivalentných dokladov využiť §38 ZVO.
Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní . vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.

Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Ak uchádzačom je skupina dodávateľov, ktorá predkladá spoločnú ponuku, umožňuje sa preukázanie splnenia
podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených v tejto časti oznámenia
.
Splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní na základe výzvy a v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Z čestného vyhlásenia musí byť jednoznačné a zrejmé:
- že ide o čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní ktoré podmienky/podmienku účasti uchádzač preukazuje týmto čestným vyhlásením, jednoznačným vymenovaním znenia podmienok, alebo ich číselným označením z oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania,
- že uchádzač je schopný pravdivosť čestného vyhlásenia preukázať v prípade potreby/pochybností na vyžiadanie
verejného obstarávateľa a to v čase a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľom,
- že v prípade ak bude uchádzač úspešný, alebo sa umiestni v tomto verejnom obstarávaní na prvom až treťom mieste v poradí, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, ktoré nahradil čestným vyhlásením na základe výzvy verejného obstarávateľa a to v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti uvedené v § 28 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.

Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje tohto verejného obstarávania

3.1§ 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní

Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov ) ku dňu predkladania ponúk, doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác (ďalej len referencie). Zoznam aj referencie musia obsahovať minimálne tieto údaje:
3.1.1obchodné meno a sídlo zhotoviteľa,
3.1.2obchodné meno a sídlo objednávateľa,
3.1.3zmluvný termín uskutočnenia stavebných prác, skutočný termín uskutočnenia stavebných prác,
3.1.4popis uskutočnených stavebných prác,
3.1.5celkovú cenu za uskutočnenie stavebných prác, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác. V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto fakturačná hodnota (ďalej len cena)
Mena pre cenu: EUR. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne. Cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskej centrálnej banky nadaný rok, ku ktorému sa referencia viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa uskutočnenie stavebných prác uvedené v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť referencie daného obdobia. Prepočet ceny takejto referencie sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm v EUR jednotlivých rokov.
3.1.6Meno a priezvisko, funkciu a telefónne číslo alebo e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v j referencii, Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dokladom je referencia podľa § 9a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní resp. v nadväznosti na § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní , dokladom je odberateľom potvrdená referencia obsahujúce údaje podľa § 9a ods. 2 písm. a), b), c), d) a g) zákona o verejnom obstarávaní
b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov

3.1.1.1 Celkový súčet cien predložených referencií musí byť rovný alebo vyšší ako 1 000 000,00 EUR bez DPH. Pre účely jednoznačného posúdenia a výpočtu súčtu cien referencií pre posúdenie splnenia minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z ceny každej referencie jednoznačne vyčíslená hodnota, ktorá
-zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované obdobie (ak je to uplatniteľné),
-zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné),
-zohľadňuje alikvotný podiel realizovaných stavebných prác uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné),
-a jej minimálna hodnota je 100 000,00 EUR bez DPH (verejný obstarávateľ v zozname stavebných prác uzná len referencie vyčíslené podľa vyššie uvedených kritérií s minimálnou hodnotou sto tisíc eur bez DPH)
-je správne vyčíslená podľa bodu 3.1.5. (meny EUR) tohto oznámenia

3.1.7
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru pre účely predloženej referencie/ií sa rozumejú stavebné práce realizované (realizáciou sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia) na rekonštrukcii a/alebo výstavbe pozemných stavieb.

Odôvodnenie primeranosti j určenej podmienky účasti, vo vzťahu k postupu zadávania zákazky a predmetu zákazky a možnosti jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s realizáciou uskutočnením stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, čím sa vytvorí predpoklad pre riadne plnenie predmetu zákazky. .

3.2§28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač uvedie údaje a predloží doklady o osobách zodpovedných za riadenie stavebných prác

Minimálna požadovaná úroveň štandardov

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov preukázať, že osoba zodpovedná za riadenie stavebných prác (tzv. kľúčový odborník) má potrebné vzdelanie a odbornú prax na riadenie stavebných prác, ktoré sú predmetom tejto verejnej súťaže.

Za kľúčového odborníka sa na účely tohto verejného obstarávania považuje hlavný stavbyvedúci

3.3.1.Hlavný stavbyvedúci - uchádzač za kľúčového odborníka predloží v ponuke doklad o jeho vzdelaní a odbornej praxi a osvedčenie stavbyvedúceho na pozemné stavby.

Ak niektorá krajina nevydáva osvedčenie stavbyvedúceho na pozemné stavby so špecializáciou pozemné stavby, uchádzač môže nahradiť uvedený doklad rovnocenným dokladom, z ktorého bude vyplývať splnenie podmienky, že stavbyvedúci je oprávnený vykonávať túto činnosť a v prípade, že niektorá krajina takýto doklad vôbec nevydáva, môže sa nahradiť čestným vyhlásením, že je stavbyvedúci spôsobilý vykonávať požadovanú činnosť, pričom toto čestné vyhlásenie musí byť vyhotovené podľa predpisov platných v krajine sídla uchádzača.

Uchádzač je povinný preukázať, že hlavný stavbyvedúci má odbornú prax s výkonom činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby za posledných 10 rokov.

Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti, vo vzťahu k postupu zadávania zákazky a predmetu zákazky a možnosti jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní:

Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícií odborníkov na kvalifikované a odborné plnenie predmetu zákazky, čím sa vytvorí predpoklad pre riadne plnenie predmetu zákazky. .

Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať technickú spôsobilosť určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje technická spôsobilosť.

Z uchádzačom predložených dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich technickú spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie uvedených minimálnych úrovne/úrovní štandardov požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.

V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje technické alebo odborné kapacity, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 a § 26a zákona o verejnom obstarávaní . vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú alebo odbornú spôsobilosť zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.

Ak uchádzačom je skupina dodávateľov, ktorá predkladá spoločnú ponuku, umožňuje sa preukázanie podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne.

Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov bodu III.2.3) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.

Splnenie podmienok účasti technickej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní . v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Z čestného vyhlásenia musí byť jednoznačné a zrejmé:
-že ide o čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní ktoré podmienky účasti uchádzač preukazuje týmto čestným vyhlásením, jednoznačným vymenovaním znenia podmienok, alebo ich číselným označením z oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania,
-že uchádzač je schopný pravdivosť čestného vyhlásenia preukázať v prípade potreby/pochybností na vyžiadanie verejného obstarávateľa a to v čase a spôsobom stanoveným verejným obstarávateľom,
-že v prípade ak bude uchádzač úspešný, alebo sa umiestni v tomto verejnom obstarávaní na prvom až treťom mieste v poradí, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, ktoré nahradil čestným vyhlásení na základe výzvy verejného obstarávateľa a to v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková cena bez DPH za predmet zákazky
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota výstavby v dňoch
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.04.2016 08:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 08.04.2016 08:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 08.04.2016 08:05
Miesto : EkoAuris, s.r.o., Kúpeľná 3, 080 01 Prešov.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Áno, v súlade so súťažnými podkladmi.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať doručením písomnej žiadosti o ich poskytnutie doručenej elektronicky na e-mailovú adresu kontaktnej osoby na adrese dzuppa@ekoauris.sk. Žiadosť musí obsahovať identifikáciu verejného obstarávateľa, vyhláseného verejného obstarávania v rámci ktorého žiada poskytnutie súťažných podkladov, identifikáciu záujemcu a jeho kontaktné údaje. Doplnenie žiadosti doručením v listinnej forme sa nevyžaduje. Súťažné podklady sú zároveň uverejnené v profile verejného obstarávateľa.

1.1.Verejný obstarávateľ v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní zverejňuje súťažné podklady a doplňujúce
dokumenty vo svojom profile. Každý uchádzač, ktorý požiada o poskytnutie súťažných podkladov bude
presmerovaný na profil verejného obstarávateľa. Iné typy a formáty súťažných podkladov nebudú poskytované.

2.Verejný obstarávateľ bude v profile zverejňovať všetky odpovede na doručené žiadosti o vysvetlenie súťažných
podkladov, ktoré zároveň doručí všetkým známym záujemcom a v prípade doplnenia súťažných podkladov zverejní v profile aj znenie rozsahu ich doplnenia. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania

3.V prípade predkladania ponuky skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu verejného obstarávania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov a predložené ako originál alebo overená kópia.

4.pre potreby podania žiadosti o vysvetlenie a inej komunikácie sa odporúča využiť elektronickú poštu.

5. Upozornenie pre uchádzačov: V prípade ak na kontaktnej adrese je možné získať aj súťažné podklady pre iné zákazky podobného charakteru, a uchádzač má v úmysle požiadať o viacero súťažných podkladov, je nevyhnutné, aby uchádzač požiadal o každé zo súťažných podkladov v samostatnej obálke. Táto povinnosť platí aj v prípade doručovania iných písomností

6. Upozorňujeme uchádzačov, že pracovná doba je od 08:00 do 15:00 hod. Doručovanie formou osobného doručenia, pošty, kuriérom alebo elektronicky počítané na pracovné dni je nevyhnutné zo strany uchádzačov prispôsobiť ukončeniu pracovného dňa. Doručenie po 15:00 daného dňa sa bude považovať za doručenie v deň nasledujúci. V deň predkladania ponúk bude na kontaktnom mieste umožnené osobné predkladanie ponúk od 07:45 hod
.
7. Spolufinancovanie projektu je predpokladané z dotačných zdrojov Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky. V prípade ak verejný obstarávateľ nezíska tieto dotačné zdroje vyhradzuje si právo zrušiť predmetné verejné obstarávanie.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
18.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité