Oznámenie 5989 - WYS

Obsah

5989 - WYS
Vestník č. 58/2016 - 23.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
IČO: 30794536
Špitálska 8, 81267 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny, odbor verejného obstarávania, Župné nám. 5-6, Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Michal Trnavský
Telefón: +421 220441707
Email: michal.trnavsky@upsvr.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upsvar.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/8716
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
MS - Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. a)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodinách, pre ktoré sa
vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
21 - Právne služby
Hlavné miesto poskytovania služieb: Miestom poskytovania mediačných služieb je celé územie SR
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v
rodinách, pre ktoré sa vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately. Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately.
Mediácia ako odborná metóda na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodine bude vykonávaná prijímateľom
finančného príspevku so zameraním na riešenie problémov, sporov a konfliktov v rodine, ktoré rodina nie je schopná samostatne riešiť a potrebuje pomoc pri obnovení komunikácie, zmiernení a odstránení konfliktov medzi rodičmi alebo osobami, ktoré sa osobne starajú o dieťa a deťmi navzájom.
Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312300-2
II.1.5) Časti
Počet častí: 3
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Zabezpečenie služieb mediácie pre Bratislavský kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v
rodinách, pre ktoré sa vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately. Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately.
Mediácia ako odborná metóda na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodine bude vykonávaná prijímateľom
finančného príspevku so zameraním na riešenie problémov, sporov a konfliktov v rodine, ktoré rodina nie je schopná samostatne riešiť a potrebuje pomoc pri obnovení komunikácie, zmiernení a odstránení konfliktov medzi rodičmi alebo osobami, ktoré sa osobne starajú o dieťa a deťmi navzájom.
Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312300-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
predpokladaný počet 158 rodín
Hodnota 66 360,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Zabezpečenie služieb mediácie pre Trnavský, Banskobystrický, Nitriansky a Košický kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v
rodinách, pre ktoré sa vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately. Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately.
Mediácia ako odborná metóda na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodine bude vykonávaná prijímateľom
finančného príspevku so zameraním na riešenie problémov, sporov a konfliktov v rodine, ktoré rodina nie je schopná samostatne riešiť a potrebuje pomoc pri obnovení komunikácie, zmiernení a odstránení konfliktov medzi rodičmi alebo osobami, ktoré sa osobne starajú o dieťa a deťmi navzájom.
Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312300-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
predpokladaný počet 118 rodín
Hodnota 35 718,6000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Zabezpečenie služieb mediácie pre Trenčiansky, Žilinský a Prešovský kraj
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je zabezpečenie mediácie ako odbornej metódy na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v
rodinách, pre ktoré sa vykonávajú opatrenia sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately. Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately.
Mediácia ako odborná metóda na uľahčenie riešenia konfliktných situácií v rodine bude vykonávaná prijímateľom
finančného príspevku so zameraním na riešenie problémov, sporov a konfliktov v rodine, ktoré rodina nie je schopná samostatne riešiť a potrebuje pomoc pri obnovení komunikácie, zmiernení a odstránení konfliktov medzi rodičmi alebo osobami, ktoré sa osobne starajú o dieťa a deťmi navzájom.
Cieľovou skupinou sú rodiny s maloletými deťmi evidované na oddelení sociálnoprávnej ochrany detí a sociálnej kurately
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79100000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 85312300-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
predpokladaný počet 108 rodín
Hodnota 27 723,6000 EUR
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
predpokladaný počet 384 rodín
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 129 802,2000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 20
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon). Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona, resp. § 128 zákona. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:

1. podľa § 26 ods. 1 zákona:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme;
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním;
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku;
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia;
f)je oprávnený poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky na ktorú predkladá uchádzač ponuku, alebo žiadosť o účasť;
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať;
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia;
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

2. podľa § 26 ods. 2 zákona: uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti stanovených v bode 1:
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar,
f)písm. h) čestným vyhlásením,
g)písm. i) a j) čestným vyhlásením.

3.Podnikateľ vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.04.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona - že nie je v reštrukturalizácii (bod 1. písm. c)) predloží potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace (bod 2. písm. b)) alebo doplní potvrdenie príslušného súdu, že nie je v reštrukturalizácii, do zoznamu podnikateľov.

4.Podnikateľ, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len členský štát), je na účely zápisu a zmeny údajov v zozname podnikateľov oprávnený predložiť rovnocenné doklady, vydané príslušným orgánom iného členského štátu, alebo potvrdenie o zápise do obdobného zoznamu alebo iný rovnocenný doklad, vydaný príslušným orgánom iného členského štátu, ktorý obsahuje potvrdenie skutočností, ktoré sú predmetom zápisu alebo zmeny údajov v zozname podnikateľov.

5.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla záujemcu/uchádzača;

6.Ak uchádzačovi bolo v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, bude z verejného obstarávania vylúčený;

7.Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa bodu 6 plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným;

8.Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie: a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu;

9.Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa bodu 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu;

10.Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) (bod 1 písm. g) zákona preukazuje verejný obstarávateľ;

11.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) (bod 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

12.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

V prípade že uchádzač predkladá cenovú ponuku na viac častí zákazky, postačuje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o VO len v jednom vyhotovení.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje
splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych alebo úradne osvedčených dokladov:
1 - podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) nie starším ako 3 mesiace k poslednému dňu lehoty na predloženie ponuky o schopnosti záujemcu
plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať potvrdenie o tom, že :
-jeho bežný účet nie je nepovolenom debete,
-v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
-jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie.
V prípade, že záujemca má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Doklad musí byť originál alebo úradne overená kópia. Záujemca ďalej predloží čestné vyhlásenie o tom, že v iných bankách nemá otvorený účet.
Odôvodnenie primeranosti:
Potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po
finančnej stránke spoľahlivým partnerom ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne a je schopný prefinancovať predmet zákazky v lehote splatnosti faktúr.

V prípade, že uchádzač predkladá cenovú ponuku na viac častí zákazky, postačuje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti podľa § 27 zákona o VO len v jednom vyhotovení.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o
odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením dokladov o vzdelaní, odbornej kvalifikácii, dosiahnutých odborných spôsobilostiach a predložením životopisu mediátorov zodpovedných za poskytnutie služieb, z ktorého obsahu bude jednoznačne vyplývať splnenie tejto podmienky:
pre 1. časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Bratislavský kraj
zoznamom minimálne 5 mediátorov, doplnený dokladmi preukazujúcimi ich kvalifikáciu:
predložením dokladu o splnení predpokladov na výkon činnosti mediátora v zmysle § 9 zákona č. 420/2004 Z.z. o
mediácii a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
pre 2. časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Trnavský, Banskobystrický, Nitriansky a Košický kraj
zoznamom minimálne 4 mediátorov, doplnený dokladmi preukazujúcimi ich kvalifikáciu:
predložením dokladu o splnení predpokladov na výkon činnosti mediátora v zmysle § 9 zákona č. 420/2004 Z.z. o
mediácii a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
pre 3. časť zákazky zabezpečenie služieb mediácie pre Trenčiansky, Žilinský a Prešovský kraj
zoznamom minimálne 3 mediátorov, doplnený dokladmi preukazujúci ich kvalifikáciu:
predložením dokladu o splnení predpokladov na výkon činnosti mediátora v zmysle § 9 zákona č. 420/2004 Z.z. o
mediácii a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Uchádzač, ktorý tvorí skupinu dodávateľov zúčastnenému vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti: Touto podmienkou účasti chce verejný obstarávateľ zabezpečiť plynulý prieh mediačných stretnutí vzhľadom na ich predpokladaný počet.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.04.2016 11:00
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 25.04.2016 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.04.2016 13:00
Miesto : Ústredie práce sociálnych vecí a rodiny, Župné nám. 5-6, 812 67 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné a pri otváraní ponúk komisia postupuje podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie časti ponúk Kritériá sa uskutoční na adrese podľa bodu IV.2.4. výzvy verejného obstarávania a v čase podľa § 41 ods. 2 a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Otváranie časti ponúk Kritériá je verejné. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Zákazka bude financovaná zo Štátneho rozpočtu Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny bude realizovať predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (www.evo.gov.sk). Súťažné podklady budú sprístupnené každému záujemcovi po úspešnej registrácii. Pre úspešnú registráciu je každý záujemca povinný pravdivo a úplne vyplniť všetky položky registračného formulára.
Pre túto verejnú súťaž verejný obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania len na:
- fázu poskytovania súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie,
- fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o
vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa.
Pre fázu predkladania ponúk verejný obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. Uchádzač predloží ponuku v písomnej listinnej podobe v uzavretom obale označenom podľa časti IV súťažných podkladov osobne, alebo ju zašle poštovou zásielkou na adresu kontaktnej osoby v bode IV.2 súťažných podkladov v lehote na predkladanie ponúk podľa časti V súťažných podkladov.
Začatie trvania zmluvy uvedené v bode II.3 je predpokladané a je závislé od ukončenia procesu verejného obstarávania.
Zmluva sa začne plniť po nadobudnutí účinnosti, t. j. deň nasledujúci po dni jej zverejnenia v centrálnom registri zmlúv na www.crz.gov.sk. V zmysle § 19, ods. 3 )zákona doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku, pokiaľ nie je uvedené inak. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzačom predkladané doklady musia byť v rovnakej, alebo ekvivalentnej forme podľa uvedenej požiadavky verejného obstarávateľa, pričom z týchto dokladov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 a § 28 zákona musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovaných minimálnych úrovní požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované čestným vyhlásením, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať.

Verejný obstarávateľ upresňuje bod II.3.Trvanie zmluvy alebo lehota dodania nakoľko sa v tomto bode nedá uviesť presný dátum trvania zmluvy uviedli sme dobu trvanie zmluvy 20 mesiacov.
Trvanie zmluvy bude do 30.11.2017.
Rámcová dohoda bude podpísaná na každú časť zákazky osobitne.

V zmysle § 45 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní,
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzavrie zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva, koncesná zmluva a rámcová dohoda nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú
v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia podľa odseku 10, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných
užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo
rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa
§ 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej
spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
22.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité