Oznámenie 6021 - MST

Obsah

6021 - MST
Vestník č. 59/2016 - 24.03.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Dopravný podnik mesta Prešov, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31718922
Bardejovská 7, 08006 Ľubotice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: § 7 ods. 4
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Poskytovanie dopravných služieb verejnosti v oblasti trolejbusovej dopravy a pravidelnej autobusovej dopravy
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Modernizácia vozového parku trolejbusov v Prešove.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Dopravný podnik mesta Prešov, akciová spoločnosť, Bardejovská 7, 080 06 Ľubotice
Kód NUTS
SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú nízkopodlažné trolejbusy MHD pre prevádzkovanie na trolejbusovej dráhe s menovitým napätím 600V DC:
- Dodávka nových úplne nízkopodlažných dvojnápravových trolejbusov s asynchrónnym trakčným pohonom, pre prevádzkovanie MHD na trolejbusovej dráhe s menovitým napätím 600V DC (5 ks štandardných trolejbusov),
- Dodávka nových úplne nízkopodlažných kĺbových trojnápravových trolejbusov s asynchrónnym trakčným pohonom, pre prevádzkovanie MHD na trolejbusovej dráhe s menovitým napätím 600V DC (10 ks kĺbových trolejbusov).
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky bude uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34622300-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Bude uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 14 455 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
Opis týchto opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje v kúpnej zmluve opciu na nákup ďalších 4 ks štandardných trolejbusov a 6 ks kĺbových trolejbusov počas trvania kúpnej zmluvy za rovnakých podmienok, ako pre pôvodných 5 ks štandardných trolejbusov a 10 ks kĺbových trolejbusov stanovených v kúpnej zmluve.
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 600 000,00 Eur. Podrobné vymedzenie zloženia a vrátenia zábezpeky bude uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra 2014-2020 a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného predávajúcim, splatnosť ktorého je do 60 dní odo dňa jeho preukázateľného doručenia.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie
preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

1.2 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

1.3 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

1.4 V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané
príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.6 Pri vyhodnocovaní podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, do ktorej bolo od 29.4.2015 doplnené, že verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť uchádzač, ktorý je v reštrukturalizácii, bude verejný obstarávateľ postupovať podľa výkladového stanoviska úradu č. 5/2015.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejnenom na internetovej stránke úradu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 27 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladania ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu, že uchádzač je schopný plniť svoje finančné záväzky, jeho účet/účty za posledné tri roky ku dňu predkladania ponúk nebol/i v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách, pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke nemá vedený účet.

Odôvodnenie primeranosti:
Požadované kladné vyjadrenie banky/bánk má garantovať finančné a ekonomické postavenie uchádzača a to s
prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky a predpokladanú dobu plnenia.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA:
2.2 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
2.3 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.4 V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
2.5 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.6 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
2.7 Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na Eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedené v podmienkach na preukázanie ekonomického a finančného postavenia.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
3.1. podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri
roky (t.j. tri roky predchádzajúce ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) doplneným potvrdeniami o kvalite
dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Minimálna požadovaná úroveň:
Uchádzač preukáže, že za predchádzajúce tri roky ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk realizoval dodávky v rozsahu:
- minimálne 5 ks dvojnápravových nízkopodlažných asynchrónnych trolejbusov a
- minimálne 10 ks trojnápravových kĺbových nízkopodlažných asynchrónnych trolejbusov.
Zoznam dodávok má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa;
b) názov a stručný opis predmetu zmluvy;
c) zmluvnú cenu zákazky v Eur bez DPH;
d) lehota dodania tovaru;
e) potvrdenie plnenia zákazky odberateľom;

Odôvodnenie primeranosti:
Požadovaný zoznam dodávok tovarov má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie
skúseností uchádzača s dodaním tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s
prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

3.2 podľa § 28 ods. 1 písm l) bod b. zákona o verejnom obstarávaní - Uchádzač predloží osvedčenia vo vzťahu k dodávkam tovaru, ktoré preukazujú splnenie technických a právnych noriem EÚ pre schválenie technickej spôsobilosti tovaru na prevádzku v EÚ spolu s overeným potvrdením o schválení typu takto dodaného každého tovaru. Plnenie vyššie uvedenej minimálnej požadovanej úrovne štandardov preukáže uchádzač predložením vyplneného formulára podľa Prílohy č. 9 súťažných podkladov.

Odôvodnenie primeranosti:
Požadovaný zoznam dodávok tovarov má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie
skúseností uchádzača s dodaním tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s
prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI:
3.3 Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
Na účely podľa prvej a druhej vety úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6.
Dátum zriadenia evidencie referencií: 01. 03. 2014
Dátum zverejnenia vzoru referencie: 01. 03. 2014
3.4 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
3.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.6 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.7 Podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
3.8 Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene Euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako Euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene Euro. Prepočet inej meny na Euro uchádzač prepočíta priemerným ročným kurzom ECB za príslušný rok.
Za rok 2016 uchádzač prepočíta inú menu na Euro kurzom ECB ku dňu zverejnenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedené v podmienkach na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii búdú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PM_DPMP
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 047-077733
z: 08.03.2016
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 09.05.2016 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 09.05.2016 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2017
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 09.05.2016 12:00
Miesto: Uvedený dátum a čas sa vzťahuje na otváranie ponúk časti "Ostatné".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Integrovaná infraštruktúra 2014 - 2020.
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod.

2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 38 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ poskytne požadované vysvetlenie, ktoré mu bude doručené aj po uvedenej lehote, v takom prípade, ak si to budú vyžadovať okolnosti, verejný obstarávateľ predĺži lehotu na predkladanie ponúk.

3. Pokiaľ v tomto oznámení nie je uvedené inak, všetky dokumenty predložené v rámci žiadosti o účasť alebo v ponuke, a to vrátane plnomocenstiev, čestných vyhlásení alebo dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť v origináli alebo ako úradne osvedčené kópie originálu.

4. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku.

5. Všetky informácie a dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 49a zákona o verejnom
obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

6. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa ustanovenia § 45 odsekov 2 až 7, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Ak úspešný uchádzač alebo uchádzači odmietnu uzavrieť zmluvu alebo nie sú splnené povinnosti podľa prvej vety alebo podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí odmietnu uzavrieť zmluvu neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na ich uzavretie tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa, keď boli na ich uzavretie písomne vyzvaní alebo ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí, ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 nesplnia povinnosť podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí, ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2, sú povinní splniť povinnosť podľa zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa, keď boli na ich uzavretie písomne vyzvaní.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Dopravný podnik mesta Prešov, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31718922
Bardejovská 7 , 08006 Ľubotice

Slovensko
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
22.03.2016

Redakčné opravy

6581 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 66/2016
V oznámení 06021-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Dopravný podnik mesta Prešov, akciová spoločnosť, Bardejovská 7, 080 06 Ľubotice zverejnenom vo VVO č. 059/2016 zo dňa 24.03.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI: 3.3 Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Na účely podľa prvej a druhej vety úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6. Dátum zriadenia evidencie referencií: 01. 03. 2014 Dátum zverejnenia vzoru referencie: 01. 03. 2014 3.4 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 3.6 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. 3.7 Podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 3.8 Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene Euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako Euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene Euro. Prepočet inej meny na Euro uchádzač prepočíta priemerným ročným kurzom ECB za príslušný rok. Za rok 2016 uchádzač prepočíta inú menu na Euro kurzom ECB ku dňu zverejnenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Viď: VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI: 3.3 Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Na účely podľa prvej a druhej vety úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6. Dátum zriadenia evidencie referencií: 01. 03. 2014 Dátum zverejnenia vzoru referencie: 01. 03. 2014 3.4 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 3.6 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. 3.7 Podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 3.8 Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene Euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako Euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene Euro. Prepočet inej meny na Euro uchádzač prepočíta priemerným ročným kurzom ECB za príslušný rok. Za rok 2016 uchádzač prepočíta inú menu na Euro kurzom ECB ku dňu zverejnenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ.
8175 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2016
V oznámení 06021-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Dopravný podnik mesta Prešov, akciová spoločnosť, Bardejovská 7, 080 06 Ľubotice zverejnenom vo VVO č. 059/2016 zo dňa 24.03.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3. Technická spôsobilosť Namiesto: Bod 3.1 v pôvodnom znení podľa Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Má byť: Bod 3.1 v pôvodnom znení podľa Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania sa dopĺňa: Plnenie vyššie uvedenej minimálnej požadovanej úrovne štandardov preukáže uchádzač predložením vyplneného formulára podľa Prílohy č. 9 súťažných podkladov. III.2.3. Technická spôsobilosť Namiesto: 3.2 podľa § 28 ods. 1 písm l) bod b. zákona o verejnom obstarávaní - Uchádzač predloží osvedčenia vo vzťahu k dodávkam tovaru, ktoré preukazujú splnenie technických a právnych noriem EÚ pre schválenie technickej spôsobilosti tovaru na prevádzku v EÚ spolu s overeným potvrdením o schválení typu takto dodaného každého tovaru. Plnenie vyššie uvedenej minimálnej požadovanej úrovne štandardov preukáže uchádzač predložením vyplneného formulára podľa Prílohy č. 9 súťažných podkladov. Odôvodnenie primeranosti: Požadovaný zoznam dodávok tovarov má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s dodaním tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Má byť: 3.2 podľa § 28 ods. 1 písm l) bod b. zákona o verejnom obstarávaní - Uchádzač predloží osvedčenia vo vzťahu k dodávkam tovaru, ktoré preukazujú splnenie technických a právnych noriem EÚ pre schválenie technickej spôsobilosti tovaru na prevádzku v EÚ spolu s overeným potvrdením o schválení typu takto dodaného každého tovaru. Odôvodnenie primeranosti: Požadovaný zoznam dodávok tovarov má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s dodaním tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité