Oznámenie 6147 - WYP

Obsah

6147 - WYP
Vestník č. 60/2016 - 29.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Valaliky
IČO: 00324850
Poľná 8, 04413 Valaliky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Valaliky
Kontaktná osoba: Ing. Štefan Petrik – starosta obce
Telefón: +421 556999829
Fax: +421 556999804
Email: obec@valaliky.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.valaliky.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/5711
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Peter Mati - IPM
IČO: 41423585
Bauerova 44 , 04023 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bauerova 44
Kontaktná osoba: Ing. Peter Mati
Mobil: +421 903612171
Telefón: +421 903612171
Email: ing_peter_mati@centrum.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Peter Mati - IPM
IČO: 41423585
Bauerova 44 , 04023 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Bauerova 44
Kontaktná osoba: Ing. Peter Mati
Mobil: +421 903612171
Telefón: +421 903612171
Email: ing_peter_mati@centrum.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
Obec Valaliky
IČO: 00324850
Poľná 8 , 04413 Valaliky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Valaliky, Poľná 8, 044 13 Valaliky
Kontaktná osoba: Ing. Štefan Petrik – starosta obce
Telefón: +421 556999829
Fax: +421 556999804
Email: obec@valaliky.sk
Internetová adresa (URL): http://www.valaliky.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Predĺženie ulice Pri studničke
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Valaliky
NUTS kód:
SK0
SK04
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
V zmysle projektovej dokumentácie (ďalej len PD) zrealizovať zákazku : Predĺženie ulice Pri studničke
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45112000-5, 45112730-1, 45300000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Rozsah stavebných úprav je stanovený projektovou dokumentáciou.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 57 827,1000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia podľa §26 ods.1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len cit. zákon), predložením dokladov podľa §26 ods. 2, v prípade zahraničného uchádzača s použitím aj § 26 ods. 4 alebo ods. 5 a § 19 ods.3 cit. zákona. Uvedené doklady je možné nahradiť dokladom podľa § 128 ods.1 cit. zákona.
Ak je uchádzačom skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 31 ods.3 cit. zákona.
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej
republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
Doklady uchádzačov musia byť predložené len v origináloch alebo úradne overených kópiách, preukazujúcich reálny stav a platnosť ku dňu predkladania ponúk.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ nepožaduje preukázanie finančného a ekonomického postavenia uchádzača.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 28 zák. 25/2 006 Z.z. v znení neskorších predpisov:
Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2011 - 2015) doplneným potvrdeniami o
uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Tento zoznam musí byť podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou.
V prípade, ak budú tieto údaje uvedené v inej mene ako v EUR, prepočíta uchádzač túto hodnotu na EUR podľa kurzu Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) z inej meny na EUR, ktorý bol zverejnený ECB ako posledný v príslušnom roku, v ktorom bola uskutočnená fakturácia zákazky objednávateľovi zo strany uchádzača.
Tým nie je dotknutá povinnosť verejného obstarávateľa vylúčiť ponuku, v ktorej budú uvedené nepravdivé alebo
skreslené údaje.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ sa chce uistiť, že plnenie zmluvy bude zabezpečované odborne spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý stavebné práce už realizoval a to v požadovanom rozsahu a kvalite.

Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ sa chce uistiť, že plnenie zmluvy bude zabezpečované odborne spôsobilým zmluvným partnerom, ktorý stavebné práce už realizoval a to pod vedením odborne spôsobilých osôb.

Údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác.
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ sa chce uistiť, že plnenie zmluvy bude zabezpečované odborne spôsobilým zmluvným
partnerom,ktorý stavebné práce realizoval a to s potrebným strojovým a technickým zariadením, ktoré má na realizáciu zákazky k dispozícii.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca
verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s
kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto
skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu.
Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo
uchádzačovi poskytnuté Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť
technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá., v súlade s § 28 ods. 2 cit. zákona.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková zmluvná cena za predmet zákazky s DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Lehota kompletného zhotovenia od odovzdania staveniska ( uvádza sa počet kalendárnych dní)
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.04.2016 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2016 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.04.2016 13:00
Miesto : Obecný úrad Valaliky, Poľná 8, 044 13 Valaliky
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky v termíne na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukážu na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý doručí písomnú žiadosť o súťažné
podklady e-mailom na adresu ing_peter_mati@centrum.sk, uvedenú v časti ODDIEL I. tejto výzvy.
Žiadosť o súťažné podklady musí obsahovať názov a sídlo záujemcu, IČO, DIČ, kontaktnú osobu, číslo telefónu,
emailovú adresu, pečiatku a podpis.
Súťažné podklady budú poskytované elektronickou komunikáciou v elektronickej forme spolu projektovou
dokumentáciou.
Verejný obstarávateľ v e-maily určí spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca je povinný
použiť stanovený spôsob a neodkladne (po doručení) potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú (mailovú) komunikáciu
verejný obstarávateľ stanovuje pri doručení žiadostí o súťažné podklady, pri ich poskytovaní a vysvetľovaní.
V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s
kontaktnou osobou verejného obstarávateľa.

Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa.

Splnenie podmienok účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom
doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a
spôsobom určeným verejným obstarávateľom.

Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. týkajúce sa vyhláseného postupu verejného obstarávania, ktoré nie
sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a v súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými
ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky.

Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu.
Uchádzač predloží ponuku v dvoch vyhotoveniach - originál ( písomná forma) a kópia ponuky na CD/DVD nosiči vo
formáte .pdf v súlade s § 18a zákona ( ak uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky).
Uchádzač berie na vedomie, že kópia predložená v elektronickej podobe bude po uzavretí zmluvy s úspešným
uchádzačom zverejnená na Profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle § 9 ods. 6 písm. b) zákona.
Kópia ponuky na pamäťovom médiu bude obsahovať tie dokumenty ako originál ponuky, ale bez osobných údajov a
dôverných skutočností. Ak ponuka uchádzača obsahuje informácie, ktoré uchádzač pokladá za obchodné tajomstvo
alebo považuje za dôverné informácie v zmysle § 20 zákona, (t.j. za dôverné informácie na účely zákona o verejnom
obstarávaní možno označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory) je potrebné zo strany uchádzača tieto údaje na kópii ponuky na CD/DVD nosiči anonymizovať v súlade s právnymi predpismi. V prípade, ak ponuka uchádzača obsahuje osobné údaje, uchádzač je povinný postupovať v súlade s § 11 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (predložiť súhlas dotknutých osôb, anonymizovať osobné údaje.

Ponuky podľa zákona o verejnom obstarávaní budú doručené v uzatvorenom obale s heslom: súťaž - Predĺženie ulice Pri studničke - neotvárať, v termíne na predkladanie ponúk. Obal musí byť označený obchodným menom a sídlom
uchádzača alebo miestom podnikania uchádzača a názvom adresáta.

Ponuka musí byť podpísaná uchádzačom, v prípade skupiny dodávateľov sa skupina riadi podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou ponuky aj písomné splnomocnenie pre člena skupiny, ktorý je určený na komunikáciu s verejným obstarávateľom v procese verejného obstarávania. Splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.

Zmluva o dielo bude podpísaná až po vykonaní všetkých úkonov spojených s verejným obstarávaním a dodržaní
požadovaných lehôt v zmysle zákona 25/2006 a nadobudne účinnosť najskôr deň nasledujúci po dni jej zverejnenia na webovej stránke verejného obstarávateľa v zmysle § 47a zákona 546/2 010 z 9. decembra 2010.

V prípade nesplnenia podmienok účasti alebo prekročenia predpokladanej ceny zákazky uchádzačmi verejný
obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť predmetné verejné obstarávanie.

Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z procesu verejného obstarávania ak uchádzač nesplní podmienky účasti, predloží neplatné doklady, nepredloží požadované doklady alebo informácie alebo poskytne nepravdivé alebo skreslené informácie.
Verejný obstarávateľ vylúči skupinu dodávateľov z procesu verejného obstarávania, ak v období od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uzavretia zmluvy dôjde k zmene zloženia tejto skupiny dodávateľov.

Úspešný uchádzač musí pre zákazku na uskutočnenie stavebných prác pred podpisom ZoD a zahájením realizácie prác uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom minimálne do výšky hodnoty zákazky.

Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom predložiť ekvivalentné doklady , ktoré sa vydávajú v krajine ich sídla. V
prípade dokladov vystavených v inej mene ako EUR prepočet bude ako ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu tejto meny platného v Národnej banke Slovenska k 31. decembru príslušného roku.
Ak ponuku predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, všetky doklady musia byť predložené v
pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.

Všetky zmeny predmetu zákazky sa môžu robiť len so súhlasom verejného obstarávateľa. Tieto zmeny nesmú mať
negatívny vplyv na kvalitu ani cenu dodávok predmetu zákazky.

Práce budú uhradené až po ukončení celej zákazky, podľa skutočne vykonaných prác odsúhlasených stavebným
dozorom verejného obstarávateľa a následným predložením faktúr.

Akékoľvek práce naviac pôjdu na riziko dodávateľa.

Upozornenie uchádzačov a záujemcov viažúce sa k registrácií konečných užívateľov výhod :
Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov a uchádzačov, že v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk s úspešným uchádzačom ak táto zmluva nebude v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom a ktorý poskytne na jej uzavretie riadnu súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona o verejnom obstarávaní , ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy (s príslušným podielom subdodávok uvedených v danom ustanovení zákona o verejnom obstarávaní), nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.

Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: do termínu 31.10.2016.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
24.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité