Oznámenie 6249 - WYT

Obsah

6249 - WYT
Vestník č. 62/2016 - 31.03.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Spišský hrad - Podbranisko
IČO: 37885154
Mariánske nám. č. 37 , 05304 Spišské Podhradie

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mariánske nám. č. 37
Kontaktná osoba: Mgr. Lukáš Mucha
Telefón: +421 534195119
Email: msu.region@spisskepodhradie.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.unesco-spis.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
PM - Obstarávateľ
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. e)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Informačno-navigačný systém Mikroregiónu Spišský hrad - Podbranisko
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obce mikroegiónu Spišský hrad - Podbranisko
NUTS kód:
SK
SK04
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodanie komponentov pre zrealizovanie projektu Informačno navigačný systém mikroregiónu Spišský hrad Podbranisko. Stĺpy pre smerové tabuľky (22 ks), smerové tabuľky - informačné (173 ks), smerové tabuľky - dodatkové (20 ks), uvítacie tabule obcí (16 ks). Projektová dokumentácia je zverejnená na webovom sídle mikroregiónu Spišský hrad - Podbranisko www.unesco-spis.sk
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44000000-0
Doplnkový slovník: AA09-5, AB11-2, AB06-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Stĺpy pre smerové tabuľky (22 ks),
smerové tabuľky - informačné (173 ks),
smerové tabuľky - dodatkové (20 ks),
uvítacie tabule obcí (16 ks).
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 15 000,0000 Do: 20 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 5
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Spoločnosť pracujúca v predmetnej oblasti 3 roky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.04.2016 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 19.04.2016 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.04.2016 12:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): http://www.apa.sk/index.php?navID=546
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
30.03.2016

Profil Obstarávateľa


Dôležité