Oznámenie 6362 - MSS

Obsah

6362 - MSS
Vestník č. 64/2016 - 04.04.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603147
Vajanského nábr. 3, 81421 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36356794
Gaštanová 13 , 81104 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Varga
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Starostlivosť o verejné priestranstvá.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27 - Ostatné služby
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Územie mestskej časti Bratislava - Staré Mesto.
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 36
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú služby:
- starostlivosť o miestne komunikácie. Ide o letnú údržbu, tzn. čistenie miestnych komunikácií III. a IV. triedy v správe mestskej časti Bratislava-Staré Mesto (komunikácií, chodníkov, schodísk) vrátane zberu a odvozu organického a anorganického odpadu, čistenie kanalizačných vpustov; zimná údržba miestnych komunikácií odhŕňanie snehu, odstraňovanie ľadu a námrazy podľa operačného plánu zimnej údržby,
- starostlivosť o verejnú zeleň. Ide o orez, príp. výrub stromov v sťažených podmienkach (v neprístupnom teréne, v úzkych uliciach, vo vnútroblokoch, pri historických objektoch), orez, príp. výrub stromov v zariadeniach a na ostatných pozemkoch mestskej časti s odvozom vzniknutého odpadu s možnosťou prístupu s vysokozdvižnou plošinou a bez možnosti prístupu s vysokozdvižnou plošinou (stromolezecký ručný orez), odstraňovanie inváznych druhov drevín, orez krov a živých plotov, výsadba stromov a kríkov s prípravou priestoru a starostlivosťou o vysadené stromy a kry, údržba trávnatých plôch, údržba kvetinových záhonov a kvetinovej výsadby v samozavlažovacích vegetačných nádobách, prevádzka a údržba zavlažovacích systémov a fontán, likvidácia odpadu uloženého v rozpore so zákonom o odpadoch. Zákazka zahŕňa odvoz, zhodnotenie, prípadne zneškodnenie všetkého vzniknutého odpadu.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B. 1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 77310000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 77312000-0, 77312100-1, 77313000-7, 77314000-4, 77314100-5, 77315000-1, 77320000-9, 77340000-5, 77341000-2, 77342000-9, 90500000-2, 90600000-3, 90610000-6, 90918000-5, 90611000-3, 90612000-0, 90620000-9, 90630000-2, 90640000-5, 90641000-2, 90642000-9, 77311000-3, 50500000-0, 77211400-6, 77211500-7, 77211600-8, 77300000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Bude uvedené v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 3 270 047,2000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 90 000,00 Eur (slovom: deväťdesiattisíc Eur). Podrobné informácie o zložení a vrátení zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov mestskej časti Bratislava Staré Mesto. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok, ani zálohovú platbu. Vlastná platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku na základe daňového dokladu vystaveného poskytovateľom. Doba splatnosti daňového dokladu je 30 dní od jeho doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie
preukáže podľa § 26 ods. 2, ods. 4, ods. 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

1.2 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným
vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

1.3 Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na základe skutočnosti, že verejný obstarávateľ v takomto prípade bude v zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnocovať splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.

1.4 V zmysle § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané
príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.

1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.6 Pri vyhodnocovaní podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, do ktorej bolo od 29.4.2015 doplnené, že verejného obstarávania sa nemôže zúčastniť uchádzač, ktorý je v reštrukturalizácii bude verejný obstarávateľ postupovať podľa výkladového stanoviska úradu č. 5/2015.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom č. 10/2013 k osobnému postaveniu podľa zákona o verejnom obstarávaní zverejnenom na internetovej stránke úradu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní uvedených podľa tohto bodu, preukazujúcich splnenie finančného a ekonomického postavenia:
2.1 podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladania ponúk. Banková informácia musí obsahovať informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.

Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.

2.2 podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona - Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ na preukázanie tejto podmienky akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/) s uvedením presného odkazu na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov).
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 3 000 000,00 Eur.

Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA:
2.3 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
2.4 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.5 V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych noriem členského štátu.
2.6 Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
2.7 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
2.8 Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedené v podmienkach na preukázanie ekonomického a finančného postavenia.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov):
3.1 podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (t.j. tri roky spätne od dátumu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk) doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom:
- bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač musí preukázať, že poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru verejný obstarávateľ považuje:
- poskytovanie služieb v oblasti letnej a zimnej údržby mestských komunikácií v lokalite s minimálnym počtom obyvateľov 40 000,
- poskytovanie služieb v oblasti údržby trávnatých plôch verejnej zelene v lokalite s minimálnym počtom obyvateľov 40 000,
- výsadba a orez drevín na plochách verejnej zelene v lokalite s minimálnym počtom obyvateľov 40 000.

Uchádzač musí preukázať, že poskytol služby:
1) v oblasti letnej údržby mestských komunikácií v minimálnej súhrnnej hodnote spolu 600 000,00 Eur bez DPH, z toho minimálne jedna zákazka v hodnote minimálne 200 000,00 Eur bez DPH a súčasne,
2) v oblasti zimnej údržby mestských komunikácií v minimálnej súhrnnej hodnote 600 000,00 Eur bez DPH, z toho minimálne jedna zákazka v hodnote minimálne 200 000,00 Eur bez DPH a súčasne,
3) v oblasti údržby drevín týkajúcej sa orezov drevín a ich výsadby na plochách verejnej zelene v minimálnej súhrnnej hodnote 150 000,00 Eur bez DPH a z toho minimálne jedna zákazka v hodnote minimálne 50 000,00 Eur bez DPH a súčasne
4) v oblasti údržby trávnatých plôch na plochách verejnej zelene v minimálnej súhrnnej hodnote 600 000,00 Eur bez DPH, z toho minimálne jedna zákazka v hodnote minimálne 200 000,00 Eur bez DPH.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k zložitosti, rozsahu a objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude schopný poskytovať službu v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. Uchádzač musí preukázať, že je spoľahlivý a má praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky. Zoznamom poskytovaných služieb za predchádzajúce tri roky má garantovať odborné a kvalitné plnenie predmetu zákazky ako aj preukázanie skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný rozsah, dôležitosť, komplexnosť a finančný objem požadovanej služby.

3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona - predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služieb.
Uchádzač predloží/uvedie osobu zodpovednú za poskytnutie služieb kľúčového experta - Arborista
Podmienky účasti uvedené pri danej pozícii musí spĺňať jedna fyzická osoba.
Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé:
a) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii kľúčového experta vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky, čo uchádzač u kľúčového experta preukáže predložením profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom, uchádzačom podpísaného predloženého profesijného životopisu príslušného zamestnanca alebo osoby zodpovednej za poskytnutie služieb (životopis) alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb,
- funkcia,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, špecializácia, rok ukončenia štúdia,
- opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto,
mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušnej osoby zodpovednej za
poskytnutie služieb,
- praktické skúsenosti príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb (názov referencie/projektu,
odberateľ/zamestnávateľ, popis referencie/projektu, hodnota zmluvy/projektu, pozícia na projekte,
obdobie rok od do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový
kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
- musí byť držiteľom minimálne jedného z nasledovných arboristických certifikátov - certifikát ISA akreditovaný arborista, ISA certified arborist, EAC European treeworker/tree technitian, FLL zertifizierter Baumkontroleur, Český certifikovaný arborista/ konzultant/ alebo ekvivalent. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie kľúčového experta, že v prípade ak uchádzač bude úspešný v tejto verejnej súťaži, kľúčový expert bude k dispozícii počas plnenia predmetu rámcovej dohody.

Uchádzač predloží/uvedie 3 osoby zodpovedné za poskytnutie služieb kľúčového experta - Pilčík spôsobilý na prácu vo výškach s použitím horolezeckej techniky.
Podmienky účasti uvedené pri danej pozícii musia splniť tri fyzické osoby.
Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé:
a) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii kľúčového experta vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky, čo uchádzač u kľúčového experta preukáže predložením profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom, uchádzačom podpísaného predloženého profesijného životopisu príslušného zamestnanca alebo osoby zodpovednej za poskytnutie služieb (životopis) alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb,
- funkcia,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, špecializácia, rok ukončenia štúdia,
- opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto,
mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušnej osoby zodpovednej za
poskytnutie služieb,
- praktické skúsenosti príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb (názov referencie/projektu,
odberateľ/zamestnávateľ, popis referencie/projektu, hodnota zmluvy/projektu, pozícia na projekte,
obdobie rok od do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový
kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
- musí byť držiteľom oprávnenia na prácu s motorovou pílou a zároveň držiteľom oprávnenia na prácu vo výškach s použitím horolezeckej techniky. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie kľúčového experta, že v prípade ak uchádzač bude úspešný v tejto verejnej súťaži, kľúčový expert bude k dispozícii počas plnenia predmetu rámcovej dohody.

Uchádzač predloží/uvedie 2 osoby zodpovedné za poskytnutie služieb kľúčového experta - Obsluha pracovnej plošiny pre prácu vo výškach.
Podmienky účasti uvedené pri danej pozícii musia splniť dve fyzické osoby.
Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé:
a) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii kľúčového experta vo vzťahu k obstarávanému predmetu zákazky, čo uchádzač u kľúčového experta preukáže predložením profesijného životopisu alebo ekvivalentným dokladom, uchádzačom podpísaného predloženého profesijného životopisu príslušného zamestnanca alebo osoby zodpovednej za poskytnutie služieb (životopis) alebo ekvivalentného dokladu musia byť zrejmé nasledovné údaje/skutočnosti:
- meno a priezvisko príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb,
- funkcia,
- najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, špecializácia, rok ukončenia štúdia,
- opis/zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto,
mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušnej osoby zodpovednej za
poskytnutie služieb,
- praktické skúsenosti príslušnej osoby zodpovednej za poskytnutie služieb (názov referencie/projektu,
odberateľ/zamestnávateľ, popis referencie/projektu, hodnota zmluvy/projektu, pozícia na projekte,
obdobie rok od do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový
kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
- musí byť držiteľom oprávnenia na obsluhu pracovnej plošiny vo výškach. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie kľúčového experta, že v prípade ak uchádzač bude úspešný v tejto verejnej súťaži, kľúčový expert bude k dispozícii počas plnenia predmetu rámcovej dohody.

Odôvodnenie primeranosti:
Požiadavky na kľúčového experta sú potrebné a primerané vzhľadom na štruktúru predmetu zákazky. Preukázanie profesionálnych praktických skúseností kľúčového experta požaduje verejný obstarávateľ pre účely overenia, či daný kľúčový expert má dostatočné skúsenosti a zručnosti pre zvládnutie plnenia predmetu zákazky a príslušnej časti úloh a kompetencií pripadajúcich na danú pozíciu.

3.3 podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona - uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ primeranými požiadavkami k zložitosti, rozsahu a objemu predmetu zákazky vyhodnocuje, či uchádzač bude schopný poskytovať službu v rozsahu a kvalite požadovanej verejným obstarávateľom. Uchádzač musí preukázať, že je spoľahlivý a má praktické skúsenosti s realizáciou zmlúv rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky.

3.4 podľa § 28 ods. 1 písm. d) a h) zákona - vo väzbe a v znení § 29 a 30 záujemca predloží certifikát Systémy manažérstva kvality a systémy environmentálneho manažérstva podľa STN ET ISO 9001:2009, STN EN ISO 14001 : 2005 pre oblasť pôsobnosti údržba a tvorba zelene, pre oblasť letnej a zimnej údržby mestských komunikácií a pre oblasť odpadového hospodárstva.
§ 29 Zabezpečenie kvality
Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
§ 30 Environmentálne manažérstvo
Ak verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom alebo záujemcom, môže využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo normy environmentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné aby uchádzač preukázal, že je schopný plniť predmet zmluvy v požadovanej kvalite.

3.5 podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona - údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby a to nasledovne:
a) Minimálna požadovaná úroveň štandardov - minimálne strojné vybavenie - letná údržba:
-minimálne 1 ks cisternové auto s nádržou minimálne 7m3, zabezpečené GPS a certifikovaným meračom vody,
-minimálne 1 ks cestný zametač s objemom zbernej nádrže minimálne 5 m3, so záberom zametania v šírke minimálne 250cm, zabezpečené GPS,
-minimálne 1 ks chodníkový zametač s objemom zbernej nádrže minimálne 3 m3, so záberom zametania v šírke minimálne 200 cm, zabezpečené GPS,
-minimálne 2 ks auto na rozvoz pracovníkov, zabezpečené GPS,
-minimálne 2 ks auto na zber zmesového odpadu, zabezpečené GPS,
-minimálne 1 ks aplikátor na chemický postrek s objemom minimálne 50 litrov, minimálny výkon 6 l/min., minimálny tlak 60 PSI,
- minimálne 1 ks mechanizmu na vysokotlakové čistenie kanalizačných vpustov.

b) Minimálna požadovaná úroveň štandardov - minimálne strojné vybavenie - zimná údržba:
-minimálne 2 ks sypač cestný s náhonom 4x4 a radlicou šírky minimálne 275 cm s gumovým britom s možnosťou dávkovania posypového materiálu, objem korby minimálne 5 m3, nad 7,5 tony,
-minimálne 2 ks sypač cestný s náhonom 4x4 a radlicou šírky minimálne 200 cm s možnosťou dávkovania posypového materiálu, objem korby minimálne 1 m3, do 7,5 tony,
-minimálne 1 ks komunálny stroj s náhonom 4x4 s radlicou šírky minimálne 200 cm s gumovým britom, objem násypníka minimálne 1 m3,
-minimálne 3 ks komunálny stroj s náhonom 4x4 s radlicou šírky minimálne 150 cm s gumovým britom, objem násypníka minimálne 0,3 m3,
-minimálne jeden malý nakladač na soľ a sneh, čistenie chodníkov,
-minimálne jeden veľký nakladač na soľ a sneh,
-minimálne 4 ks automobilov na prevoz pracovníkov, ktorí budú zabezpečovať ručné odhŕňanie snehu, odstraňovanie ľadu a rozsýpanie soli,
-minimálne 1 ks vozidlo s vyklápacou korbou na odvoz snehu nad 3,5 tony,
-minimálne 1 ks snežná fréza s výkonom minimálne 7 kW a šírkou záberu minimálne 65 cm.

c) Minimálna požadovaná úroveň štandardov - minimálne strojné vybavenie - údržba trávnatých plôch:
-minimálne 2 ks samochodná kosačka so zberným košom,
-minimálne 2 ks samochodná kosačka so zberačom a mulčovačom,
-minimálne 1 ks stroj na kosbu cestnej zelene traktorová kosačka ramenová, polohovacia,
-minimálne 2 ks traktorová kosačka,
-minimálne 3 ks motorová píla,
-minimálne 3 ks vysávač na zber lístia,
-minimálne 1 ks vertikulátor,
-minimálne 3 ks nákladný automobil na zber odpadu, minimálne hmotnosť 3,5 tony,
-minimálne 1 ks hrabačka so samochodným pohonom,
-minimálne 8 ks krovinorezov,
-minimálne 1 ks drvič konárov,
-minimálne 1 ks fréza na pne,
-minimálne 3 ks fúkačov,
-minimálne 1 ks vysokozdvižná plošina,
-minimálne 1 ks nákladný automobil s nosnosťou nad 3,5 tony osadený hydraulickou rukou,
-minimálne 1 ks nákladný automobil s kontajnerovou nadstavbou,
-minimálne 5 ks kontajnerov s minimálnym objemom 8 m3,
-minimálne 1 ks cisterna na vodu.

Uchádzač na preukázanie bodov a) až c) uvedie typ, pocet a preukáže v prípade že strojné a technické vybavenie nie je v jeho vlastníctve má možnost disponovat uvedeným strojným a technickým vybavením pocas trvania rámcovej dohody. d) Uchádzac preukáže vlastníctvo alebo prenájom skladového priestoru na uskladnenie posypovej soli na území hlavného mesta SR Bratislavy s minimálnou skladovacou kapacitou 200 ton a s popisom stavby - sklad soli.
e) Uchádzac preukáže vlastníctvo alebo prenájom prevádzkového areálu na umiestnenie techniky a strojov v zmysle bodov a) až c) na území hlavného mesta SR Bratislavy.Uchádzac na preukázanie bodu d) predloží list vlastníctva alebo nájomnú zmluvu na prenájom skladového priestoru na uskladnenie posypovej soli na území hlavného mesta SR Bratislavy s minimálnou skladovacou kapacitou 200 ton a s popisom stavby - sklad soli. V prípade nájomnej zmluvy predloží uchádzač v prílohe zmluvy list vlastníctva s popisom stavby - sklad soli. Uchádzač na preukázanie bodu e) predloží list vlastníctva alebo nájomnú zmluvu.

Odôvodnenie primeranosti:
Podmienky účasti sú primerané a ich potreba vyplynula z dôvodu overenia si skutočnosti, či je uchádzač schopný a spôsobilý pre poskytnutie predmetu zákazky v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI:
3.6 Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní , ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
Na účely podľa prvej a druhej vety úrad zverejní vo vestníku informáciu o dátume zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6.
Dátum zriadenia evidencie referencií: 01. 03. 2014
Dátum zverejnenia vzoru referencie: 01. 03. 2014
3.7 Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
3.8 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
3.9 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.10 Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene Euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako Euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene Euro. Prepočet inej meny na euro uchádzač prepočíta priemerným ročným kurzom ECB za príslušný rok. Za rok 2016 uchádzač prepočíta inú menu na Euro kurzom ECB ku dňu zverejnenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedená v texte jednotlivých podmienok účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
PM_BA StM
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2015/S 165-301749
z: 27.08.2015
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 17.05.2016 10:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 17.05.2016 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.03.2017
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 17.05.2016 12:00
Miesto: Uvedená lehota sa vzťahuje na otváranie ponúk časť "Ostatné".
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Záujemca si môže prevziať súťažné podklady aj osobne na základe písomnej žiadosti. Osobné prevzatie súťažných podkladov si dohodne telefonicky s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1). Odovzdanie, prevzatie súťažných podkladov sa uskutoční v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 15:00 hod.

2. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 38 zákona o verejnom obstarávaní.

3. Pokiaľ v tomto oznámení nie je uvedené inak, všetky dokumenty predložené v rámci žiadosti o účasť alebo v ponuke, a to vrátane plnomocenstiev, čestných vyhlásení alebo dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byť v origináli alebo ako úradne osvedčené kópie originálu.

4. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku.

5. Všetky informácie a dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 49a zákona o verejnom
obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.

6. Verejný obstarávateľ predpokladá reálne plnenie zmluvy do konca roka 2018, ale zároveň predpokladá zazmluvniť poskytnutie predmetu zákazky prostredníctvom spoločného obstarávania, ktorého gestorom má byť Hlavné mesto SR Bratislava.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603147
Vajanského nábr. 3 , 81421 Bratislava

Slovensko
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.03.2016

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité