Oznámenie 6317 - WYT

Obsah

6317 - WYT
Vestník č. 63/2016 - 01.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
AGRO-IPEĽ, spol. s r.o.
IČO: 31645496

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): AGRO-IPEĽ, spol. s r.o., Holiša, 985 57
Kontaktná osoba: Ing. Milan Mrva
Mobil: +421 905666281
Telefón: +421 905666281
Email: ipelagro@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Spoločnosť s ručením obmedzeným
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Technológia bitúnok Holiša
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Sídlo verejného obstarávateľa.
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Technológia bitúnok Holiša. Kompletné vybavenie bitúnku na spracovanie mäsa.Viac informácií bude uvedených v súťažných podkladoch.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39711200-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42200000-8, 39717000-1
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Technológia bitúnok Holiša.Viac informácií bude uvedených v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 624 348,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 4
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať
podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 až ods. 8 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. Predmetné podmienky účasti sú stanovené taxatívne podľa § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.V zmysle §27 ods. 1
písm.d)ZVO: prehľad o dosiahnutom celkovom obrate za posledné tri ukončené hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač požadovaný obrat preukáže: Výkazom ziskov a strát resp. výkazom o príjmoch a výdavkoch, resp. ekvivalentným dokladom za posledné tri ukončené hospodárske roky, v prípade ak sú relevantné údaje z výkazov zverejnené podľa zákona na internetovej stránke http://.registeruz.sk/ stačí, ak uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky a poukáže na zverejnenie relevantných údajov.
2. Odôvodnenie primeranosti : V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 ZVO, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť podmienok účasti nasledovne: verejný obstarávateľ zadefinoval podmienky účasti, týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia striktne vo vzťahu k predmetu zákazky a to za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi uchádzačmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť predmet zákazky. Verejný obstarávateľ má záujem uzavrieť zmluvu s takým dodávateľom, ktorý vie preukázať svoju finančnú stabilitu a ktorý bude schopný zabezpečiť realizáciu predmetu zákazky vo vlastnej réžii, nakoľko mu nebudú poskytnuté žiadne preddavky. Minimálna úroveň bola stanovená v ohľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, zložitosť a rozsah plnenia, vrátane podmienok jeho uskutočnenia.
3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu.Osoba,ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí preukázať minimálny celkový dosiahnutý obrat vo výške 2 000 000 EUR spolu za posledné tri (uzatvorené) hospodárske roky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predloží uchádzač zoznam poskytnutých tovarov rovnakého alebo podobného charakteru predmetu zákazky za predchádzajúce 3 roky ku poslednému dňu lehoty predkladania ponúk v tejto súťaži, doplnený potvrdeniami o kvalite dodaného tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
2. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo k skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia
realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro.
4.Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod.1 ZVO technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť uchádzač je povinný preukázať doložením: vzorkami, opismi alebo fotografiami,
5. Odôvodnenie primeranosti: Splnením podmienky účasti uvedenej v bode III.1.3.uchádzač preukáže schopnosť a spôsobilosť pre poskytnutie požadovaných tovarov v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
6. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. § 28 ods. 1 písm. a) ZVO - verejný obstarávateľ požaduje predložiť
zoznam aspoň troch referencií/realizovaných projektov rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (dodávka technológií pre bitúnok) za predchádzajúce 3 roky ku poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, pričom minimálne jedna referencia z nich musí byť v hodnote najmenej 624 000,- EUR. Referencie musia byť doplnené potvrdením o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania tovarov a odberateľov. Referencie musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj iné dodávky tovarov v závislosti od hlavného predmetu zákazky, musí byť z referencie resp. potvrdenie odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota dodania tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j. je potrebné túto časť dodávky samostatne vyčísliť s DPH aj bez DPH a uviesť podrobný opis realizácie zákazky.
2. § 28 ods. 1 písm. l) ZVO verejný obstarávateľ požaduje predloženie katalógových listov, ponukových listov alebo opisné formuláre resp. iné doklady a fotografie súvisiace s ponúkaným tovarom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena
Váha: 80%
Časť: 2
Názov: Servisný zásah (dostupnosť v hod. od nahlásenia poruchy)
Váha: 20%
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
25/2016/AgroIpeľ
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.04.2016 08:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.04.2016 08:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.04.2016 09:00
Miesto : nie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program: Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020, číslo výzvy 8/PRV/2015, Opatrenie: 4 Investície do hmotného majetku, Podopatrenie: 4.2 Podpora pre investície na spracovanie/uvádzanie na trh a/alebo vývoj poľnohospodárskych výrobkov.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
2. Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. Odporúčame z dôvodu urýchlenia využívať elektronickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov. O súťažné podklady odporúčame požiadať na uvedenom kontaktnom e-maile z dôvodu rýchlej komunikácie a prípadných vysvetlení. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu prostredníctvom e-mailov pokiaľ to neodporuje ZVO. Potvrdenie prijatia e-mailu má na účely tohto verejného obstarávania rovnaké účinky ako prevzatie doporučenej poštovej zásielky,pokiaľ to neodporuje ZVO.
3. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky.
4. Vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii, verejný obstarávateľ poskytne bezodkladne, v súlade so ZVO. O vysvetlenie možno požiadať e- mailom na uvedenú kontaktnú emailovú adresu alebo poštou na vyššie uvedenej adrese.
5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
6. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač kurzom ECB, vždy k
poslednému dňu v kalendárnom roku, t.j. 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje.
7. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
8. Lehota viazanosti ponúk sa končí 31.12.2016.
9. Plnenie zmluvy podlieha kontrolným mechanizmom podľa zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku uzavretej medzi verejným obstarávateľom a riadiacim orgánom operačného programu/poskytovateľom finančných prostriedkov. Predávajúci bude musieť strpieť výkon kontroly/audit/overenia súvisiaceho s dodávaným predmetom zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly/auditu sú najmä: a. Poskytovateľ finančných prostriedkov a ním poverené osoby, b. Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c. Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,d.Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
10. Ak nie je uvedené inak, tak pojmom "ZVO" a pojmom "zákon" sa označuje zákon č. 25/2006 Z.z. o verejnom
obstarávaní v znení neskorších predpisov
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité