Oznámenie 6319 - WYS

Obsah

6319 - WYS
Vestník č. 63/2016 - 01.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Technická univerzita vo Zvolene - Rektorát
IČO: 00397440
T.G.Masaryka 24, 96053 Zvolen

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Technická univerzita vo Zvolene
Kontaktná osoba: Ing. Miroslava Kapustová
Telefón: +421 455206122
Fax: +421 455330027
Email: miroslava.kapustova@tuzvo.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zabezpečenie leteckej prepravy osôb, cestovných lístkov a ostatných služieb
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
3 - Letecká osobná a nákladná doprava s výnimkou prepravy poštových zásielok
Hlavné miesto poskytovania služieb: Technická univerzita vo Zvolene, T. G. Masaryka 24, 960 53 Zvolen
NUTS kód:
SK032
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je komplexné zabezpečenie leteckej prepravy a s tým súvisiacich služieb, ostatných cestovných lístkov (autobusové, vlakové, lodné a trajektové cestovné lístky) pre zamestnancov Technickej univerzity vo Zvolene a pre ňou určené osoby pri zahraničných pracovných cestách.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 60440000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60400000-2, 63510000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah plnenia bude maximálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 189 168,2100 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 36
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle §26 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní
1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť.
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, 2b právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a.písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b.písm. c) potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace
c.písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d.písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e.písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu
f.písm. h) čestným vyhlásením. Vzor čestného vyhlásenia je v Prílohe C súťažných podkladov.
g.písm. i) a j) čestným vyhlásením. Vzor čestného vyhlásenia je v Prílohe C súťažných podkladov.

Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle §128.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.

Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30.06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa §
26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.

Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 04. 2015 splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) o tom, že nie je v reštrukturalizácii preukáže:
1.Predložením potvrdenia príslušného súdu nie starším ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo
2.doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.

Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.

Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 5 zákona.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov vyplýva z obsahu § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1) V zmysle §28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. uchádzač predloží zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky 2013, 2014, 2015 doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Zoznam dodávok musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Každá z dodávok uvedených v zozname musí byť doložená referenčným listom, prípadne vyhlásením uchádzača o ich dodaní doplneným kópiou dokladu, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Uvedenou podmienkou účasti verejný obstarávateľ požaduje vzhľadom na povahu predmetu zákazky preukázanie primeraných skúseností s poskytnutím služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvných záväzkov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (predaj leteniek, cestovných lístkov a súvisiacich služieb) poskytnutých za predchádzajúce tri roky, t. j. roky 2013, 2014, 2015, ktorých sumárna hodnota je rovná alebo vyššia ako 90 000,- EUR bez DPH.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Celková konečná cena letenky v EUR
Váha: 80
Časť: 2
Názov: Celkový čas prepravy z miesta odletu do miesta príletu.
Váha: 20
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
31032016/OVO
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.04.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.04.2016 13:00
Miesto : Technická univerzita vo Zvolene, T. G. Masaryka 24, 960 53 Zvolen, III. poschodie, blok B, zasadačka Rektorátu.

Informáciu o mieste a čase otvárania ponúk časť Kritériá verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené minimálne 5 pracovných dní vopred.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk časť Ostatné je neverejné.
Na otváraní ponúk časť Kritériá sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač alebo poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a poverený zástupca uchádzača plnou mocou na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OP Výskum a vývoj, OP Vzdelávanie
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady si uchádzači vyžiadajú na základe písomnej žiadosti zaslanej mailom na adresu:miroslava.kapustova@tuzvo.sk (doporučený spôsob) alebo poštou na adresu verejného obstarávateľa. Zaslaná žiadosť musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, e-mailová adresa, na ktorú majú byť súťažné podklady zaslané). Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom alebo českom jazyku.
Súťažné podklady budú zasielané elektronicky a uchádzač je povinný stanoveným spôsobom potvrdiť ich prijatie.
Uchádzač predkladá všetky doklady ako originály alebo úradne overené kópie (ak nie je uvedené inak).
V zmysle § 32, ods. 11, splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti predloží len úspešný uchádzač v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.03.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité