Oznámenie 6325 - WYP

Obsah

6325 - WYP
Vestník č. 63/2016 - 01.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Komenského 48, 011 09 Žilina
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Hreusová
Telefón: +421 415032457
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Spojená škola Rosinská cesta, Žilina - II.etapa - rekonštrukcia budovy telocvične
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Spojená škola Rosinská cesta 4, 010 08 Žilina
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s komplexnou obnovou a rekonštrukciou telocvične Spojenej školy na Rosinskej ceste, Žilina s nasledovným rozsahom prác:
-Stavebné konštrukcie (zateplenie obvodového plášťa, výmena okenných a drevných výplní, výmena palubovky, zateplenie strechy, rekonštrukcia telocvične a priľahlých priestorov)
-Zdravotechnika komplexná rekonštrukcia hyg. zariadení na 1NP, 2NP a soc. Zázemí
-Vzduchotechnika nová rekuperačná VZT, odvetranie telocvične a soc. Zázemia
-Elektroinštalácia SO 01 umelé osvetlenie a zásuvkové rozvody v sociálnom zázemí, rozvody pre VZT
-Elektroinštalácia SO 02 prepojenie objektu ubytovne (odstránenie poruchy)
Stavebné práce budú realizované čiastočne počas letných prázdnin a počas školského roku. Harmonogram prác si víťazný uchádzač dohodne a odsúhlasí so správcom zariadenia a počas realizácie sa bude riadiť jeho pokynmi. Vytýčenie podzemných inžinierských sietí bude zabezpečovať zhotoviteľ.
Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45212222-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky sú stavebné práce súvisiace s komplexnou obnovou a rekonštrukciou telocvične Spojenej školy na Rosinskej ceste, Žilina s nasledovným rozsahom prác:
-Stavebné konštrukcie (zateplenie obvodového plášťa, výmena okenných a drevných výplní, výmena palubovky, zateplenie strechy, rekonštrukcia telocvične a priľahlých priestorov)
-Zdravotechnika komplexná rekonštrukcia hyg. zariadení na 1NP, 2NP a soc. Zázemí
-Vzduchotechnika nová rekuperačná VZT, odvetranie telocvične a soc. Zázemia
-Elektroinštalácia SO 01 umelé osvetlenie a zásuvkové rozvody v sociálnom zázemí, rozvody pre VZT
-Elektroinštalácia SO 02 prepojenie objektu ubytovne (odstránenie poruchy)
Stavebné práce budú realizované čiastočne počas letných prázdnin a počas školského roku. Harmonogram prác si víťazný uchádzač dohodne a odsúhlasí so správcom zariadenia a počas realizácie sa bude riadiť jeho pokynmi. Vytýčenie podzemných inžinierských sietí bude zabezpečovať zhotoviteľ.
Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 729 299,4200 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 5
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len zákon o VO) a preukáže ich dokladmi podľa § 26 ods. 2, 4 alebo 5 alebo podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona o VO. Doklady uchádzač predloží ako originály dokladov alebo ich osvedčené kópie.
Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o VO dokladmi:
1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať, že
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
2.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
3.potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne(í) nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
5.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky,
6.čestné vyhlásenie, že nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
7.čestné vyhlásenie, že
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona o VO, vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o VO údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona o VO vykoná verejný obstarávateľ podľa
§ 128 ods. 3 zákona o VO. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o VO v znení účinnom do 28.04.2015 môže splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. c), že nie je v reštrukturalizácii, preukázať: 1. predložením potvrdenie príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo 2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov.
Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o VO: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona o VO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie predložením originálnych dokladov alebo ich osvedčených kópií podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Doklady nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk a musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, že si plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a na jeho účet/účty nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách.

Zdôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienku účasti v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky za účelom dosiahnuť čestnú hospodársku súťaž medzi poskytovateľmi/dodávateľmi, ktorí sú schopní plniť si svoje záväzky a plniť/dodať predmet zákazky a je primeraná zložitosti a rozsahu predmetu zákazky, uchádzač týmto preukáže schopnosť plniť svoje finančné záväzky.

UPOZORNENIE: Uchádzač môže na preukázanie ekonomického a finančného postavenia využiť ekonomické a finančné postavenie inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej ekonomickými a finančnými kapacitami mieni preukázať svoju ekonomickú a finančnú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie, spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti - ekonomické a finančné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčené kópie týchto dokladov, pokiaľ nie je uvedené inak.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) a v zmysle § 28 ods. 1 písm. g), zákona o VO. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.

Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov (za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúcich dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk) doplnený potvrdením o plnení v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) bod 1. resp. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorým preukáže uskutočnenie minimálnej jednej zákazky rovnakého alebo typovo podobného uskutočnenia stavebnej práce a to v minimálnom objeme 700 000,00 EUR bez DPH/zákazka, alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Dokladom bude odberateľom potvrdená referencia, z ktorej bude zrejmý popis vykonaných prác. Ak ju uchádzač nemá k dispozícii, predloží vyhlásenie o jej uskutočnení, doplnené dokladmi, preukazujúcimi jej uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého bola uskutočnená (zmluvy, odovzdávacie protokoly, a pod.). Technickú a odbornú spôsobilosť v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) zákona o VO môže uchádzač preukázať podľa § 155m ods. 11 zákona o VO, referenciou zverejnenou v evidencii referencií podľa § 9a zákona o VO.

Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o VO: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.

V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia tejto Výzvy vo Vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.

Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.

Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) predložením Osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinierov v znení zákona 236/2000 Z.z pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním Pozemné stavby resp. iný ekvivalentný doklad, ktorý sa vydáva v krajine sídla uchádzača. Uchádzač vloží vo svojej ponuke naskenovanú kópiu dokladu s originál odtlačkom pečiatky a originálom podpisu autorizovanej osoby.
Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona o VO: Uchádzač musí preukázať že má odborne kvalifikovanú osobu zodpovednú za riadenie stavebných prác, či je odborne spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.


V zmysle § 28 ods. 2 uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Verejný obstarávateľ pred podpisom zmluvy bude požadovať od úspešného uchádzača originály alebo úradne osvedčené kópie uvedených dokladov.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.04.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 22.04.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.04.2016 10:00
Miesto : Žilinský samosprávny kraj, Odbor právny a verejného obstarávania, Komenského 48, 011 09 Žilina
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie listinných ponúk časti OSTATNÉ je neverejné. Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ich ponuka nebola zo súťaže vylúčená. Na sprístupnení elektronických ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na www.evo.gov.sk a listinnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB) a Príručke používateľa systému EVO Spoločné moduly (verzia 0.5, 19.5.2014) (PDF - 4,5 MB) ,ktoré sú zverejnené na portáli EVO (www.evo.gov.sk) v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO.

2. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní nasledovne:
2.1 Elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu:
-poskytnutie súťažných podkladov záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom na portáli EVO, neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca v systéme EVO bezplatne na stránke: www.evo.gov.sk, resp. z profilu verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVO podľa § 113 ods. 3 zákona o VO na: http://www.uvo.gov.sk/profily, verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe,
-poskytnutie vysvetlení súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemcovia o vysvetlenie požiadali,
-doplnenie informácií, uvedených v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil verejný obstarávateľ na portáli EVO, ak je to nevyhnutné,
-predkladanie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch,
-odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk označených ako KRITÉRIÁ,
-odoslanie žiadosti o vysvetlenie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk, doručenie vysvetlenia časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk;

2.2 Listinnou/písomnou formou prostredníctvom pošty, faxom, osobne, alebo ich kombináciou. Pracovný čas podateľne verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8:00 h do 12:00 h a od 12:30 h do 15:00 h, kedy je možné zo strany záujemcov/uchádzačov doručovať písomnosti osobne do podateľne verejného obstarávateľa, ak nie je uvedené inak:
-predkladanie časti ponuky označenej ako OSTATNÉ uchádzačmi, vrátane určených dokladov podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch,
-odoslanie žiadosti o doplnenie alebo vysvetlenie predložených dokladov, doručenie doplnenia alebo vysvetlenia predložených dokladov v časti ponuky označenej ako OSTATNÉ,
-odoslanie vylúčenia v prípade vylúčenia uchádzača z verejného obstarávania podľa § 100 ods. 1 písm. c) v nadväznosti na § 33 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní alebo v prípade vylúčenia ponuky podľa § 100 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 42 zákona o verejnom obstarávaní,
-odoslanie Zápisnice z otvárania časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ ako aj informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk,
-v prípade uplatnenia žiadostí o nápravu a námietok záujemcu alebo uchádzača musí byť použitá listinná forma komunikácie,
-v prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne, vrátane predkladania časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch.

2.3 Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie častí ponuky KRITÉRIÁ prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, link: /evo/tender/8276_4508_20160324.nsf

2.4 Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.

3. V zmysle § 155q ods.6 zákona postupuje verejný obstarávateľ podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.

4. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o VO čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá podľa § 100 ods. 1 písm. i) v nadväznosti na 44 ods. 1 zákona o VO úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Z čestného vyhlásenia, ktoré uchádzač predloží, musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ v prípade dôvodných pochybností o splnení podmienky účasti, aj v prípade predloženia čestného vyhlásenia, požiada uchádzača o vysvetlenie, resp. doplnenie čestného vyhlásenia podľa § 33 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.

5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.

6. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 101 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v prípade naplnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
31.03.2016

Redakčné opravy

7668 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 73/2016
V oznámení 06325-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 063/2016 zo dňa 01.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 22.04.2016 09:00 Má byť: 29.04.2016 09:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 22.04.2016 09:00 Má byť: 29.04.2016 09:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 22.04.2016 10:00 Má byť: 29.04.2016 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité