Oznámenie 6407 - WYP

Obsah

6407 - WYP
Vestník č. 64/2016 - 04.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Trnava
IČO: 00313114
Trhová 3, 91771 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad v Trnave
Kontaktná osoba: Miroslav Lalík, Ing.
Telefón: +421 333236132
Fax: +421 333236400
Email: miroslav.lalik@trnava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.trnava.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Skládka komunálneho odpadu Trnava Zavarská cesta, V. etapa výstavby sektory 10,11,12
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Skládka komunálneho odpadu, Zavarská cesta Trnava.
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rozšírenie skládkového priestoru pre trvalé ukladanie odpadov, ktorý nie je nebezpečný v rozsahu troch sektorov.
Rozšírenie skládky a ostatné stavebné objekty využívané pre odpadové hospodárstvo sú navrhnuté podľa platných zákonných predpisov a technických noriem s využitím skúseností spoločnosti .A.S.A. s výstavbou a s prevádzkou skládok odpadov.
Výstavba rozšírenia skládky je vyvolaná potrebou ďalšieho priestoru pre možnosť ukladania komunálnych odpadov. Bude možné využiť existujúce inžinierske siete, zariadenia objektov, monitorovacích objektov a komunikácií. V súčasnej dobe je postavená a využívaná I.-IV. etapa skládky komunálneho odpadu na ploche cca 7,1 ha. Predmetom realizácie je vybudovanie V. etapy, plocha telesa skládky V. etapy je cca 2,24 ha. Skládka bude komunikačne nadväzovať na súčasný areál skládky.
Záujmové územie sa nachádza cca 1,5 km východne od zastavanej časti mesta Trnava. Lokalita skládky je na katastrálnom území Trnava cca 0,85 km severovýchodne od štátnej cesty č. III/05131 Trnava-Zavar. Stavba je pôdorysne obdĺžnikového tvaru umiestnená v areáli jestvujúcej zabezpečenej skládky. Súčasťou zákazky sú i všetky ostatné súvisiace práce.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45222110-3
Doplnkový slovník: IA34-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233226-9, 45311000-0
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky: realizácia stavby Skládka komunálneho odpadu - V. etapa výstavby, sektory 10, 11,12, v zmysle projektovej dokumentácie pre realizáciu stavby spracovanou firmou .A.S.A s. r. o., Praha, zodpovedný projektant Ing. Jaroslav Sedláček (12/2015), je delený na dve fázy a to:
1. fáza - sektor 10
2. fáza - sektory 11 a 12
Pôdorysná plocha skládky V. etapy (pôdorysný rozsah fólie) je2,24 ha.
Užitočná kubatúra skládky V. etapy je 690 000 m3.
životnosť V. stavby
Opis predmetu zákazky technické riešenie (podrobnejšie v technickej správe).
Členenie stavby na stavebné objekty, uvedené vo výkaze výmer:
SO 02 Obslužná komunikácia
SO 02a Obslužná komunikácia
SO 03 Teleso skládky
SO 11 Odvod dažďových vôd (pri sektore 10)
SO 12 Odplynenie skládky
SO 13 Oplotenie ochranná sieť
SO 21 Rozvody NN
SO 22 Príprava územia

SO 22 Príprava územia
Stavebný objekt bude zahŕňať nasledujúce činnosti:
V rámci výstavby 1. fázy sektor 10:
- sňatie ornice (iba na sporadických plochách, najme v priestoroch pozdĺž oplotenia)
- odstránenie vrchnej znehodnotenej vrstvy zeminy v priestoroch komunikácie SO 02
V rámci výstavby 2. fázy sektory 11 a 12:
- sňatie ornice hr. 0,5m (viď TS)
- odstránenie vrchnej znehodnotenej vrstvy zeminy v priestoroch komunikácie SO 02
- premiestnenie deponovaných zemín a ornice, ktoré budú v kolízii s výstavbou.
Časť zemín bude premiestnená do 1km s upotrebením do zemných konštrukcií rekultivácie. Zvyšná časť zemín bude premiestnená na pozemky prevádzkovateľa do vzdialenosti do 3 km.
Všetky dotknuté plochy, resp. objemy prác sa nachádzajú v priestore pod plánovaným telesom skládky - v rozsahu pre výstavbu sektorov 10, 11 a 12, ďalej pod komunikáciami a v miestach výkopov rýh pre inžinierske siete (potrubie, káblové rozvody NN).
Prebytočné zeminy z výkopov 1. fáze budú deponované (premiestnené) do priestoru umiestneného bezprostredne vedľa jestvujúcich depónií (vzdialenosť do 300m), následne budú tieto zeminy spolu s jestvujúcimi depóniami ornice a spraše v rámci prípravných prác pre druhú fázu premiestňované primárne do rekultivácie a prebytkové na vymedzené pozemky prevádzkovateľa.
Odstránenie vrchnej znehodnotenej vrstvy zeminy pod SO 02 v priestore pod SO 02 bude odstránená vrchná neúnosná zemina v mieste stavby.
SO 02 Obslužná komunikácia
SO 02a Obslužná komunikácia
Obslužná komunikácia umožňuje pohyb vozidiel v areáli skládky, príjazd do priestoru vlastného telesa skládky, k šachtám, ku komorám (nádržiam) priesakových a povrchových vôd. V rámci V. etapy sú navrhnuté dve konštrukcie vozoviek asfaltobetónová konštrukcia a štrková a s vibrocementovým povrchom.
Skladby sú uvedené v projektovej dokumentácii.
Zemné práce budú nadväzovať na prípravu územia. Budú spočívať v urovnaní zemnej pláne do požadovanej nivelety a v prehutnení pláne na požadované hodnoty. Požiadavky na únosnosť základovej spary vyplývajú z STN 72 1006.
SO 02 Obslužná komunikácia
Nová obslužná komunikácia bude umožňovať bezpečný príjazd k novému rozšíreniu telesa skládky. Bude napojená na jestvujúcu obslužnú komunikáciu popri skládke. U jestvujúceho asfaltobetónového povrchu dôjde k odrezaniu a zarovnaniu styčnej špáry.
Komunikácia bude jednopruhová, s nespevnenými krajnicami, s šírkou jazdného pruhu 3,5m, záverečný úsek komunikácie v dĺžke 29,15m je rozšírený. Krajnica pri vnútornom okraji je navrhnutá v šírke 0,85m, pri vonkajšom okraji potom v šírke 1,0m. Zemné krajnice sú navrhnuté zo štrkopiesku fr. 0/32mm alt. hlinitopiesčitého materiálu vhodného pre zemná telesa komunikácií. Smerovo bude komunikácia kopírovať okraj fólie telesa skládky. Celková dĺžka časti budovanej komunikácie vr. rozšírenia je 88,8m.
V pozdĺžnom aj priečnom smere je obslužná komunikácia riadne vyspádovaná a odvodnená. Priečny sklon vozovky aj pláne jednopruhovej komunikácie je jednostranný vo sklone 3 % od telesa skládky.
Pred výstavbou komunikácie bude urobený výkop a hutnený násyp do úrovne navrhnutej pláne, s predstihom budú položené všetky inžinierske siete v dotknutej oblasti - odvodnenie telesa skládky (drény, zberače, šachty).
SO 02a Obslužná komunikácia
Umožňuje príjazd (výjazd) a pohyb vozidiel do priestoru vlastného telesa skládky. Komunikácia je navrhnutá v šírke 6 m (2 jazdné pásy) pozdĺž telesa skládky, záverečný úsek komunikácie v dĺžke 30,21m je rozšírený.
Komunikácia bude dvojpruhová, s nespevnenými krajnicami, s šírkou jazdného pruhu 3+3m. Krajnica pri vnútornom okraji je navrhnutá v šírke 1,5m, pri vonkajšom okraji potom v šírke taktiež 1,5m. Zemné krajnice sú navrhnuté zo štrkopiesku fr. 0/32mm alt. hlinitopiesčitého materiálu vhodného pre zemná telesa komunikácií. Pri vonkajšom okraji bude osadené cestné zvodidlo v dĺžke 90m. Smerovo bude komunikácia kopírovať okraj telesa skládky. Celková dĺžka časti budovanej komunikácie bude 89,1 m.
V priečnom smere je obslužná komunikácia riadne vyspádovaná a odvodnená. Vybudovanie dočasných zjazdov na terén v rámci 1. fázy výstavby (sektor 10)
V rámci ukončení úsekov komunikácie (SO 02 aj SO 02a) prvej fázy výstavby budú zo spevnenej komunikácie na okolitý terén vybudované dočasné zjazdy (viď B.02a). Povrch bude spevnený prehutnenou vrstvou betónového recyklátu.
SO 03 Teleso skládky
Predmetom výstavby v rámci objektu SO 03 budú:
hrubé terénne úpravy (odkopávky a násypy tvoriace vaňu skládky), zhutnenie upravenej pláne dna a svahov - statická zaťažovací skúška podložia (pláne) a podkladných vrstiev podľa STN (moduly pretvárnosti pre podložie), miera (stupeň) zhutnenia dle STN, detekčný systém tesnosti, tesnenie dna a svahov skládky, ochranné vrstvy.
Teleso skládky je objemovo najrozsiahlejším objektom. Predmetom výstavby telesa skládky budú 3 nové sektory o spoločnej výmere 2,24 ha.
Tvar rozšírenej časti bude obdĺžnikový o rozmeroch cca 90 x 250 m.
V. etapa výstavby:
Zemné práce 1. fáze aj 2. fáze výstavby spočívajú v odkopávkach spraší, vytvarovaní násypov a výkopov do predpísaných profilov a v odvozu prebytočnej zeminy na medziskládku (priestory v bezprostrednej blízkosti jestvujúcich depónií zemín). V rámci 2. fáze výstavby budú z priestorov výstavby navyše premiestnené všetky depónie zemín. Základovou pôdou telesa skládky sú hnedé pevné spraše, ktoré z hľadiska zrnitosti predstavujú hliny a prachovité hliny.
Výstavba bude vyžadovať stálu prítomnosť inžinierskeho geológa, určujúceho priamo "in situ" použiteľnosť jednotlivých materiálov pri ťažbe na základe skutočnosti.
Na minerálne tesnenie bude využitý miestny materiál z výkopov priamo na stavbe skládky. Pri ťažbe zemného materiálu z medziskládky, prípadne pri jeho ukladaní na medziskládku, sa podľa potreby bude tento materiál saturovať vodou tak, aby jeho vlhkosť a ďalšie technické parametre zodpovedali požiadavkám projektu spresneným závermi zhutňovacieho (poľného) pokusu. Spôsob ukladania a odoberania materiálu z medziskládky musí zároveň zabezpečiť maximálnu homogénnosť v jednotlivých vrstvách minerálneho tesnenia. Tesniace vrstvy, podložie skládky a materiál uložený na medziskládke musia byť chránené pred nežiaducimi klimatickými vplyvmi a bezprostredne po zhotovení časti tesnenia ich treba zakrývať fóliou.
Povrch pláne bude upravený k prevzatiu podľa požiadaviek uvedených v PD.
Spätné zásypy sa musia zhotovovať po vrstvách a pri odpovedajúcej vlhkosti materiálu. Povrch sa profiluje do tvaru strechovitej plochy, čím sa vytvárajú základové podmienky pre odtokový spád vody tak v sekciách, ako aj medzi jednotlivými sekciami.
Tesnenie dna a svahov skládky
Je navrhnuté kombinovaným tesniacim systémom, ktorý tvorí umelú geologickú bariéru a fóliu PE-HD. Skladba tesnenia skládky vyhovuje platnej legislatíve.
Minerálne tesnenie skládky je navrhnuté ako dvojvrstvové v min. hrúbke 0,5 m, hrúbka jednej vrstvy 250mm v zhutnenom stave, realizované v zmysle PD.
Tesniaca fólia - pre konštrukciu fóliového tesnenia dna skládky je navrhnutá fólia z vysokohustotného polyetylénu (PEHD) s mechanickou, chemickou a biologickou stálosťou. Pre tesnenie dna i svahov skládky je navrhnutá fólia s hladkým povrchom, chránená geotextíliou. Skúšanie a zaisťovanie kvality (kontrolné skúšky) vykonajú na základe platných noriem autorizované skúšobne. Budú preskúšavané všetky zvary fólie a o tomto bude vedená zvláštna dokumentácia. Pre dlhodobú kontrolu tesnosti fólie bude medzi minerálnu tesniacu vrstvu a fóliu inštalovaný detekčný systém tesnosti fólie. Systém pozostáva zo siete snímačov trvale zabudovaných tesne pod izolačnou fóliou.
Plošný drén - na geotextiliu bude zhotovený plošný drén zo štrku v hrúbke 30 cm. Hrúbka 30 cm musí byť dodržaná i nad trubnými drénmi. Plošný drén je navrhnutý z riečneho štrku guľatého zrna fr. 16-32 mm bez vápnitých prímesí. Štrk sa bude navážať pomocou ľahkých mechanizmov s čelnou radlicou na položenú geotextiliu. Je nutné zabrániť možnému poškodení geotextilie a fólie. PE-HD fólia a geotextilia sa nesmie pri navážaní a rozhrnovaní štrku zvlniť alebo prehnúť. Po položení drenážnej vrstvy bude prevedené kontrolné meranie neporušenosti tesniacej fólie detekčným systémom tesnosti fólie.
Odvodnenie skládky
Všetka znečistená voda z priestoru skládky (priesaková voda) bude zachytávaná na fóliovom tesnení vane skládky a vďaka spádovaniu dna sa dostane k odvodňovaciemu systému, ktorý bude tvoriť:
a) Rúrová drenáž v telese skládky - v údolnici dna sektorov 10, 11 a 12 budú uložené drény. Potrubie bude uložené na geotextílii pod vrstvou drenážneho štrku a bude odvádzať vody z telesa skládky do šachiet na zbernom dréne priesakovej vody. V telese skládky bude potrubie perforované zo 3/4 svojho obvodu, otočené perforovanou častou nahor. Rúry musia byť prístupné z oboch strán čistiacim a kontrolným mechanizmom. Preto sú na hornom konci vyvedené 1 m nad povrch skládky a zaslepené zaslepovacou prírubou s antikoróznymi skrutkami. Rúry budú spájané zrkadlovými zvary. Priechod tesnením dna skládky je umožnený prefabrikovanou tvarovkou - prestupovým kusom. Celková dĺžka rúrovej drenáže PEHD D 225 bude 717 m, z toho bude 817 m perforovaného potrubia. Hĺbka výkopu pre potrubie v úseku prestupový kus zberný drén priesakovej vody je rátaná v priemeru 4,6 m.
SO 11 Odvod dažďových vôd
Predmetom výstavby v rámci objektu SO 11 budú:
hlavný zvodný systém priesakovej a povrchovej vody (zberače, šachty)
recirkulácia
b) Zberné šachty Š10, Š11 a Š12 budú umiestnené na zbernom dréne vo vzdialenostiach 30 m od seba. Dno šachty bude urobené ako monolitické zo železového vodostavebného betónu. Na dne šachty bude pomocou spádového betónu vytvorená kyneta zberača priesakovej vody. Z vnútornej strany bude dno chránené fóliou a to pod i nad spádovým betónom. Vstup do šachiet bude umožnený cez poklop opatrený dvomi úchytmi. Šachty budú vystrojené armatúrami pre ovládanie prítoku priesakovej kvapaliny z telesa skládky.
c) Hlavný zberač priesakovej vody trasa bude vedená cez zberné šachty podľa obslužnej cesty v nespevnenom teréne. Prietok vody potrubím bude gravitačný. Koniec jestvujúceho potrubia zberača priesakových vôd nebol zameraný! Výšku v mieste treba overiť. Miesto napojenia, resp. ukončenie jestvujúceho potrubia z predošlej etapy (IV.) dôraz na zvýšenú pozornosť na kvalitu napojenia nového potrubia. Zberný drén bude urobený z trúb PE-HD v celkovej dĺžke 66,2 m. Koniec zberača bude vodotesne zaslepený, geodeticky zameraný a na teréne bude ukončenie jasne označené.
d) Hlavný zberač povrchovej vody je navrhnutý z rúr PVC v dĺžke 66,18m a ide súbežne s vedením priesakovej vody s výškovým osadením. Napojí sa na ukončenie potrubia z predošlej etapy a ďalej vede ku kanalizačnej šachte ŠK1, kde dochádza k zalomeniu potrubia a nasledujúce k zaústeniu do železobetónovej nádržky /jímky/ povrchovej vody .
Na potrubí zberača povrchových vôd je osadená v najvyššom mieste prefabrikovaná kontrolná šachta ŠK4.
Recirkulácia - pre spätnú recirkuláciu na teleso skládky je pri akumulačnej komore vybudovaná čerpacia železobetónová šachta recirkulácie, kde je osadené vysokotlakové čerpadlo. Čerpaná voda tečie cez manipulačnú šachtu recirkulácie až k päte telesa skládky, kde je vyústenie recirkulačného potrubia (VR 5).
SO 12 Odplynenie skládky
Na jestvujúcej skládke je prevádzkovaný systém aktívneho zachytávania plynu. Systém je založený na podtlakovom odsávaní skládkového plynu z telesa skládky a jeho zneškodneniu. Odplynenie skládky sa skladá z odsávacích studní, potrubných trás, kondenzačnej šachty, čerpacej stanice a z vysoko teplotnej pochodne.
Predmetom výstavby v rámci objektu SO 12 bude:
základy plynových studní 11ks, vertikálne potrubie, štrkový obsyp, výpažnice 11ks.
Detail plynovej studne viď. PD. Na ploche dvoch budovaných sektorov bude založených 11 studní (označenie PS50 PS60).
SO 13 Oplotenie ochranná sieť
Proti prípadnému úletu ľahkého mimo teleso skládky budú inštalované záchytné siete priamo v telese skládky aj pozdĺž obslužnej komunikácie.
Predmetom výstavby v rámci objektu SO 13 bude:
pevné záchytné siete s kotevnými pätkami = 4 + 39ks, celkom 43 ks
prenosné záchytné siete = 40 +40 ks, celkom 80 ks
a) Pevné záchytné siete skladajú sa z pevných oceľových stĺpov vsadených do betónových základov. V rámci V. etapy budú urobené základové pätky z prostého betónu s oceľ. rúrami. Na stojky bude pripnutá nylonová sieť výšky 5,5 m v dĺžke 150 m.
b) Prenosné záchytné siete skladajú sa z mobilných oceľ. stĺpov vsadených do ojazdených nákladných pneumatík a zabetónovaných. Do pneumatík sú najviac zabetónované oceľové tyče. V rámci V. etapy budú použité jestvujúce, budú osadené v rozstupoch 6m, na ne bude pripnutá nová nylonová sieť v 3m. Všetky oceľové konštrukcie budú opatrené nátermi.
SO 21 Rozvody NN
Rozvody NN pre V. etapu výstavby skládky budú tvorené podzemným káblovým vedením pre vonkajšie osvetlenie v dĺžke 131m. V mieste poslednej lampy predchádzajúce IV. etapy v stožiari VO3 je situovaný bod napojenia pre nové káblové vedenie V. etapy. Trasa káblového vedenia je zakreslená v PD. Zo stožiaru bude vedený nový kábel do zeme smerom k novým stožiarom VO4, VO5 a VO6. Na osvetlenie budú použité výbojkové svietidlá. Stožiare VO budú typu STK 76/100/4 s výložníkom VUD 20A. Na ochranu pred atmosferickým prepätím bude v celej trase rozvodu vo výkope vedený zemniaci pás. Detaily v PD.
SO 23 Sadové úpravy nie sú predmetom zákazky!
Podrobnejšie je rozsah prác a skúšok uvedený v projektovej dokumentácii.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 1 019 977,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 9
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 26 ods. 4 alebo 5 za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať uskutočňovať stavebné práce, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nedokladuje,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo členom ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhradu mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

* Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

* Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže požadované doklady nahradiť predložením platného Potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona. /predložený ako fotokópia/.
Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
Za závažné porušenie odborných povinností sa považujú okolnosti v zmysle ods. 6 a posudzujú sa podľa ods. 7. a 8. § 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o VO v znení neskorších predpisov.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z.:
* doklady zmysle ustanovenia § 27 ods.1 písm. a) , t. j. vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky (pobočky zahraničnej banky) o poskytnutí úveru klientovi.
Vo vyjadrení banka alebo pobočka zahraničnej banky potvrdí, že uchádzač ako klient tejto banky:
a)si plní svoje záväzky,
b)nie je v nepovolenom debete,
c)bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie.
Zároveň uchádzač predloží čestné prehlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých predkladá potvrdenia, nemá vedené účty a ani žiadne iné záväzky.

Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnými vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. Doklady musia byť predložené ako originály alebo overené fotokópie.
Skupina preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie: verejný obstarávateľ má záujem, aby uchádzač reálne disponoval požadovanými finančnými prostriedkami vzhľadom k hodnote zákazky a tým neohrozil plnenie zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť na poskytnutie prác, t. j. doklady podľa § 28 ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní.
* zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2010 - 2015) doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Tu požadujeme zo zoznamu prác za predchádzajúcich 5 rokov predložiť minimálne jednu referenciu (- realizáciu telesa skládky komunálneho odpadu) na samostatnom liste s min. nákladmi 400 000,- eur za zákazku bez DPH, s potvrdením obstarávateľa o uspokojivom vykonaní prác a obsahom v zmysle § 28 ods.1, písm. b).
V zozname referencií za posledných 5 rokov uchádzač uvedie názov (obchodné meno) a adresu investora predmetnej stavby, názov a charakteristiku stavby, objem diela zrealizovaného uchádzačom v €, rok začatia a ukončenia výstavby, meno, tel. č. a e-mail kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si možno overiť uvedené informácie, potvrdenie uvedených skutočností zo strany oprávnenej osoby investora s uvedením dátumu, mena, funkcie a podpisu oprávnenej osoby a odtlačku pečiatky objednávateľa.
V prípade, že uchádzač má zverejnené referencie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie, uvedie ich len v zozname svojich referencií s poznámkou UVO.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na euro použiť kurz Národnej banky Slovenska, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t.j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene euro.
* údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, pričom súčasťou dokladov k § 28 ods. 1, písm. g) požadujeme predložiť:
doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho (s odborným zameraním inžinierske stavby) vydaného SKSI v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov, t. j. fotokópiu tohto dokladu s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom držiteľa tohto oprávnenia,
doklad o odbornej spôsobilosti geodeta vydaného Komorou geodetov a kartografov v zmysle zákona Národnej rady (NR) Slovenskej republiky (SR) č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii, t. j. fotokópiu tohto dokladu s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom držiteľa tohto oprávnenia.
V prípade uchádzača so sídlom mimo územia SR je potrebné doložiť doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača.
Stavbyvedúci uchádzača musí mať min. 3 roky praxe vo funkcii stavbyvedúceho.
V zmysle uvedeného uchádzač predloží štruktúrovanú informáciu /životopis stavbyvedúceho/ obsahujúcu/i:
1. funkcia: meno a priezvisko, stupeň zodpovednosti - funkcia na akej/akých stavbe/stavbách;
2. vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov školy, dátum ukončenia školy;
3. iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum;
4. prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky), prax vo funkcii stavbyvedúceho (roky),
5. zamestnávateľ od/do (roky), pracovné zaradenie/ funkcia, kontakt (tel., e-mail).,
Zároveň požadujeme čestné prehlásenie stavbyvedúceho,
- že ako stavbyvedúci bude uchádzačovi k dispozícii počas realizácie stavby, respektíve že bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho na predmetnej stavbe bez ohľadu na to, v akom právnom vzťahu (zamestnaneckom pomere) je voči uchádzačovi,
- že má prax vo funkcii stavbyvedúceho minimálne tri roky.
- že ako stavbyvedúci realizoval v období posledných piatich rokoch minimálne jednu stavbu charakteru predmetu zákazky, t. j. výstavby skládky komunálneho odpadu, pričom uvedie názov stavby, miesto stavby meno objednávateľa a náklady stavby (min. 400 000 eur bez DPH).,
* vyhlásenie o priemernom ročnom počte zamestnancov a počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky ( 2013, 2014, 20015),
* údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác
V súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestnými vyhlásením uchádzača v zmysle § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 31 ods. 3 a 4 zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Doklady musia byť v originálnom vyhotovení alebo ako overené fotokópie jednotlivých dokladov.
Zdôvodnenie podmienok podľa § 28, ods. 1 písm. b), g), i) a j) zákona o verejnom obstarávaní: Splnením podmienky účasti uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a spôsobilosť, technickú a strojovú vybavenosť, podmienky a organizačné zabezpečenie splnenia úrovne kvality pre vykonanie požadovaných stavebných prác v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
OIV/28825-2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.04.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 21.04.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 21.04.2016 10:30
Miesto : na Hlavnej ulici v Trnave č. 1, Radnici, v zasadačke zástupcu primátora.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie obálok s ponukami, časti Ostatné je neverejné.
Po otvorení súťažných ponúk, časti Ostatné, komisia určená verejným obstarávateľom vyhodnotí splnenie podmienok účasti jednotlivých uchádzačov, prípadne požiada o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, respektíve o vysvetlenie ponuky v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
Po vyhodnotení časti Ostatné všetkých predložených ponúk bude uchádzačom, ktorí neboli vylúčení, zaslané oznámenie o otváraní ponúk, časti Kritériá, v ktorom bude uvedený termín, čas a miesto otvárania ponúk.
Na otváraní obálok s ponukami, časti Kritériá sa môžu zúčastniť oprávnení uchádzači, ktorí predložili ponuky a ktorých ponuka nebola vylúčená. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač, štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami časti Kritériá preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Na otváraní obálok s ponukami časti Kritériá za účasti uchádzačov sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia názvy alebo obchodné mená, adresy alebo sídla všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie kritérií, určených verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu zo súťažných ponúk, ak budú v rozpore s finančnými
možnosťami verejného obstarávateľa a ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bola súťaž vyhlásená. V prípade ak nevyhovie žiadna s ponúk, súťaž bude zrušená. Žiadosť o účasť, respektíve žiadosť o súťažné podklady si záujemca vyžiada zaslaním písomnej žiadosti poštou na adresu Mestský úrad v Trnave, Trhova č. 3, 917 71 Trnava alebo osobne na podateľňu Mestského úradu v Trnave.
Súťažné podklady budú zverejnené na stránke www.uvo.gov.sk. Podklady budú poskytnuté osobne kontaktnou osobou alebo budú zaslané poštovou zásielkou. V prípade osobného prevzatia si uchádzač súťažné podklady prevezme v pracovných dňoch v čase 08.30 hod. - 11.30 hod. a 12.30 hod. - 15.30 hod., v piatok vždy do 14.00 hod. po vopred telefonicky dohodnutom termíne s kontaktnou osobou (uvedenej v bode I. 1). Písomná (printová) žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane poštovej doručovacej adresy, na ktorú sa požaduje súťažné podklady doručiť (korešpodenčnú adresu), názov predmetu zákazky s vestníkovým označením súťaže, meno zodpovedného pracovníka (kontaktnú osobu) vrátane telefónneho čísla a spôsob prevzatia resp. doručenia súťažných podkladov (poštou alebo osobne). V prípade, ak záujemca pošle oskenovanú žiadosť emailom, verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie (doručenie) žiadosti prostredníctvom pošty do troch dní odo dňa zaslania žiadosti emailom.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady z internetovej stránky profilu verejného
obstarávateľa, aby sa zaregistrovali ako záujemcovia u verejného obstarávateľa zaslaním mailu na kontaktný mail:
miroslav.lalik@trnava.sk. s údajmi: názov zákazky, obchodné meno záujemcu, adresu sídla/miesta podnikania, IČO,
kontaktnú osobu (meno, mailový a telefonický kontakt). V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, oznámenie o zmenách a iné informácie, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky uchádzača.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
01.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité