Oznámenie 6683 - WYP

Obsah

6683 - WYP
Vestník č. 67/2016 - 07.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinský samosprávny kraj
IČO: 37808427
Komenského 48, 01109 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Žilina
Kontaktná osoba: Danka Ďurinová
Telefón: +421 415032111 / 415032330
Fax: +421 415032431
Email: obstaravanie@zilinskazupa.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zask.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RA - Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia budovy dielní SOŠ polytechnická Ružomberok – stavebné úpravy objektu dielní D1
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: 5.1.Miestom plnenia je Slovenská republika, v mieste sídla organizácie: SOŠ polytechnická Ružomberok, Sládkovičova 104, 034 01 Ružomberok
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia budovy dielní SOŠ polytechnická Ružomberok stavebné úpravy dielní D1. Ide o samostatne stojacu budovu v areáli školy.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45214220-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Stavebné úpravy zahŕňajú komplexnú rekonštrukciu objektu. Stavebné úpravy nezahŕňajú dodávku technológie. Výkresová časť obsahuje rozmiestnenie technológie, stavebná časť zahŕňa prípravu pre osadenie a napojenie technológie. Presná a podrobná špecifikácia Opisu predmetu zákazky je bližšie špecifikovaná v súťažných podkladoch a príslušných dokumentoch k nim.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 872 514,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.08.2016
Ukončenie: 30.11.2017
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len zákon o VO) a preukáže ich dokladmi podľa § 26 ods. 2, 4 alebo 5 alebo podľa § 128 ods. 1 a 3 zákona o VO. Doklady uchádzač predloží ako originály dokladov alebo ich osvedčené kópie.
Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o VO dokladmi:
1.výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace, ktorým musí uchádzač preukázať, že
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
2.potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
3.potvrdenie (potvrdenia) Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne(í) nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
4.potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
5.doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky,
6.čestné vyhlásenie, že nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
7.čestné vyhlásenie, že
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
- nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 128 ods. 1 zákona o VO, vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 zákona o VO údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 26 zákona o VO vykoná verejný obstarávateľ podľa
§ 128 ods. 3 zákona o VO. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o VO v znení účinnom do 28.04.2015 môže splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. c), že nie je v reštrukturalizácii, preukázať: 1. predložením potvrdenie príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo 2. doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov.
Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o VO: Podmienky účastí týkajúce sa osobného postavenia uchádzačov vychádzajú z taxatívne daných podmienok v zmysle § 26 zákona o VO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač preukáže ekonomické a finančné postavenie predložením originálnych dokladov alebo ich osvedčených kópií podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO. Doklady nesmú byť staršie ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk a musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o VO: Vyjadrenie/vyjadrenia tej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky/bánk, v ktorej je uchádzač klientom a má otvorený/vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky. Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač
-nie je v nepovolenom debete,
-nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o VO: Verejný obstarávateľ požaduje potvrdenie príslušných bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač
-nie je v nepovolenom debete,
-nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) a v zmysle § 28 ods. 1 písm. g), zákona o VO. Doklady musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Požadované doklady - dôkazné prostriedky v zmysle § 28 ods. 1 písm. b) Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné):
Uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov spätne od dátumu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk zrealizoval aspoň 1 stavebnú prácu rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s rozpočtovým nákladom vyšším ako 800.000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považujú stavebné práce na výstavbe a rekonštrukcii stavieb klasifikovaných ako budovy.
Podľa § 155m ods. 11 zákona o VO splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o VO, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o VO a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o VO možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie dňa 01.03.2014 zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a v nadväznosti na § 155m zákona o VO.

Zoznam stavebných prác má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
b) názov a stručný opis predmetu zmluvy,
c) zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH,
d) lehotu uskutočnenia prác,
e) potvrdenie plnenia zákazky odberateľom.
V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné na prepočítanie tejto meny na EUR použiť kurz Európskej centrálnej banky, aktuálny v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o VO: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky. Účelom, požiadavky na predloženie zoznamu uskutočnených stavebných prác v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky.
Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO preukáže údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO predložením Osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení zákona 236/2000 Z.z pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním Pozemné stavby resp. iný ekvivalentný doklad, platný v členských krajinách ES. Uchádzač predloží kópiu dokladu s originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu autorizovanej osoby.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6 zákona o VO: preukáže svoju odbornú a technickú schopnosť realizovať zákazku na odbornej úrovni. Predložením požadovaného oprávnenia odbornej spôsobilosti uchádzača deklaruje, že disponuje kapacitami na kvalifikované riadenie stavby podobného charakteru ako je predmet zákazky. Overenie stability a odbornosti uchádzača na trhu je dôvodom pre zabezpečenie bezproblémovej realizácie predmetu obstarávania predovšetkým z hľadiska kvality a bezpečnosti.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 2 využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov spätne od dátumu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk zrealizoval aspoň 1 stavebnú prácu rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky s rozpočtovým nákladom vyšším ako 800.000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považujú stavebné práce na výstavbe a rekonštrukcii stavieb klasifikovaných ako budovy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO predložením Osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení zákona 236/2000 Z.z pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním Pozemné stavby resp. iný ekvivalentný doklad, platný v členských krajinách ES. Uchádzač predloží kópiu dokladu s originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu autorizovanej osoby.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2705/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.04.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 28.04.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.04.2016 10:00
Miesto : Otváranie listinných ponúk časti OSTATNÉ sa uskutoční: dňa 28.04.2016 o 10.00 hod. miestneho času na adrese: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina, OPaVO a pre uchádzačov je neverejné.
Po otvorení listinnej časti ponuky, označenej ako OSTATNÉ, komisia vykoná všetky úkony spočívajúce vo vyhodnotení tejto časti ponuky, podaní vysvetlení, doplnení tejto časti ponuky a vo vyhodnotení splnenia podmienok účasti alebo vylúčení ponúk uchádzačov
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk KRITÉRIA, t.j. sprístupnenie elektronických častí ponúk KRITÉRIA v systéme EVO vo vzťahu k tým ponukám, ktoré neboli vylúčené, sa uskutoční v zmysle § 41 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ vykoná komisia najskôr deň nasledujúci po dni márneho uplynutia lehôt uvedených v § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní častí ponúk označených KRITÉRIA tým uchádzačom, ktorých ponuky v časti OSTATNÉ neboli vylúčené.
Na sprístupnení častí ponúk označených KRITÉRIA môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1.Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na stránke www.evo.gov.sk
a listinnou formou. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. Postup záujemcu/uchádzača je upravený v Príručke používateľa systému EVO - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 0.3, 22.12.2015) (PDF - 2,5 MB) a Príručke používateľa systému EVO Spoločné moduly (verzia 0.5, 19.5.2014) (PDF - 4,5 MB) ,ktoré sú zverejnené na portáli EVO (www.evo.gov.sk) v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO.
2. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní nasledovne:
2.1 Elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu:
-poskytnutie súťažných podkladov záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie súťažných podkladov verejným obstarávateľom na portáli EVO, neobmedzený prístup k SP získa každý záujemca v systéme EVO bezplatne na stránke: www.evo.gov.sk, resp. z profilu verejného obstarávateľa t.j. v elektronickom úložisku zriadeného ÚVO podľa § 113 ods. 3 zákona o VO na: http://www.uvo.gov.sk/profily, verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe,
-poskytnutie vysvetlení súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemcovia o vysvetlenie požiadali,
-doplnenie informácií, uvedených v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil verejný obstarávateľ na portáli EVO, ak je to nevyhnutné,
-predkladanie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch,
-odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk označených ako KRITÉRIÁ,
-odoslanie žiadosti o vysvetlenie časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk, doručenie vysvetlenia časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ alebo mimoriadne nízkej ponuky v rámci vyhodnocovania ponúk;
2.2 Listinnou/písomnou formou prostredníctvom pošty, faxom, osobne, alebo ich kombináciou. Pracovný čas podateľne verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8:00 h do 12:00 h a od 12:30 h do 15:00 h, kedy je možné zo strany záujemcov/uchádzačov doručovať písomnosti osobne do podateľne verejného obstarávateľa, ak nie je uvedené inak:
-predkladanie časti ponuky označenej ako OSTATNÉ uchádzačmi, vrátane určených dokladov podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch,
-odoslanie žiadosti o doplnenie alebo vysvetlenie predložených dokladov, doručenie doplnenia alebo vysvetlenia predložených dokladov v časti ponuky označenej ako OSTATNÉ,
-odoslanie vylúčenia v prípade vylúčenia uchádzača z verejného obstarávania podľa § 100 ods. 1 písm. c) v nadväznosti na § 33 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní alebo v prípade vylúčenia ponuky podľa § 100 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 42 zákona o verejnom obstarávaní,
-odoslanie Zápisnice z otvárania časti ponúk označených ako KRITÉRIÁ ako aj informácie o výsledku vyhodnotenia ponúk,
-v prípade uplatnenia žiadostí o nápravu a námietok záujemcu alebo uchádzača musí byť použitá listinná forma komunikácie,
-v prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO možno komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne, vrátane predkladania časti ponuky označenej ako KRITÉRIÁ uchádzačmi podľa požiadaviek verejného obstarávateľa, stanovených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch.
2.3 Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie častí ponuky KRITÉRIÁ prostredníctvom systému EVO je potrebné vykonať registráciu do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (www.evo.gov.sk). Záujemca o zákazku sa zaregistruje priamo v príslušnej zákazke, zverejnenej v zozname zákaziek na stránke Portál EVO, ktorej detaily sa zobrazia kliknutím na príslušnú ikonku na začiatku riadku s názvom zákazky, link: https://evo.gov.sk/evo/tender/8276_4507_20160404.nsf

2.4 Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal.
3. V zmysle § 155q ods.6 zákona postupuje verejný obstarávateľ podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015.
4. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o VO čestným vyhlásením, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá podľa § 100 ods. 1 písm. i) v nadväznosti na 44 ods. 1 zákona o VO úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, do desiatich pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na predloženie dokladov. Z čestného vyhlásenia, ktoré uchádzač predloží, musí byť jednoznačne zrejmé, že spĺňa podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom. Verejný obstarávateľ v prípade dôvodných pochybností o splnení podmienky účasti, aj v prípade predloženia čestného vyhlásenia, požiada uchádzača o vysvetlenie, resp. doplnenie čestného vyhlásenia podľa § 33 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní.
5. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk.
6. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať v zmysle § 101 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v prípade naplnenia podmienok nevylučujúcich možnosť postupovať priamym rokovacím konaním.
8. Obhliadka stavby je stanovená na deň 14.04.2016 o 11.00 hod. v zmysle súťažných podkladov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.04.2016

Redakčné opravy

7832 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 77/2016
V oznámení 06683-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina zverejnenom vo VVO č. 067/2016 zo dňa 07.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania Namiesto: Obdobie v intervale Začatie: 01.08.2016 Ukončenie: 30.11.2017 Má byť: Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: v mesiacoch: 12 mesiacov

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité