Oznámenie 6838 - MST

Obsah

6838 - MST
Vestník č. 69/2016 - 11.04.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00492736
Olejkárska 1, 81452 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Kontaktná osoba: Ing. Betíková
Telefón: +421 259501428
Fax: +421 259501301
Email: verejne.obstaravanie@dpb.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/6484
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.dpb.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 4 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Služby mestskej, železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy.
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Nákup prevodoviek pre autobusy SOR, SOLARIS, IRISBUS
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Dopravný podnik Bratislava, a.s., Hlavný sklad, Vajnorská 124, Bratislava, v dodacej parite DAP podľa INCOTERMS 2010.
Kód NUTS
SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je uzavretie zmlúv v súlade s ustanovením § 45 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) za stanovených podmienok v súťažných podkladoch, ktorých predmetom bude dodanie 11 ks nových prevodoviek pre autobusy SOR, SOLARIS, IRISBUS. Bližšia technická špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Zákazka je rozdelená na 3 časti:
- 8 ks prevodoviek pre autobusy SOR (1. časť zákazky - zmluva),
- 2 ks prevodoviek pre autobusy SOLARIS ( 2. časť zákazky - zmluva) a
- 1 ks prevodovky pre autobusy IRISBUS (3. časť zákazky - zmluva).
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34320000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34913000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 3
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 236 500,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Nákup prevodoviek pre autobusy SOR.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy v súlade s ustanovením § 45 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za stanovených podmienok v súťažných podkladov, ktorej predmetom bude dodanie 8 ks nových prevodoviek pre autobusy SOR (1. časť zákazky - zmluva). Bližšia technická špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34320000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34913000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
8 ks nových prevodoviek pre autobusy SOR.
Hodnota 172 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
Časť: 2
NÁZOV
Nákup prevodoviek pre autobusy SOLARIS.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy v súlade s ustanovením § 45 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za stanovených podmienok v súťažných podkladov, ktorej predmetom bude dodanie 2 ks nových prevodoviek pre autobusy SOLARIS (2. časť zákazky - zmluva). Bližšia technická špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34320000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34913000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
2 ks nových prevodoviek pre autobusy SOLARIS.
Hodnota 43 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
Časť: 3
NÁZOV
Nákup prevodoviek pre autobusy IRISBUS.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je uzavretie zmluvy v súlade s ustanovením § 45 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za stanovených podmienok v súťažných podkladov, ktorej predmetom bude dodanie 1 ks novej prevodovky pre autobusy IRISBUS (3. časť zákazky - zmluva). Bližšia technická špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34320000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34913000-0
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
1 ks novej prevodovky pre autobusy IRISBUS.
Hodnota 21 500,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ bude požadovať od uchádzačov zloženie zábezpeky pri predložení ponuky na 1. časť
zákazky vo výške 5 000 EUR (slovom: päťtisíc EUR), pri predložení ponuky. Pri predložení ponuky na 2. a 3. časť zákazky sa zábezpeka nevyžaduje. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov pridelených obstarávateľskej organizácii z rozpočtu
hlavného mesta SR Bratislavy.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Záujemca musí pre 1. časť zákazky , 2. časť zákazky a 3. časť zákazky spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4 a 5, alebo § 128 ods. 1, resp. § 32 ods. 11, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byt predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. (6) ZÁKONA O VEREJNOM
OBSTARÁVANÍ: Obstarávateľská organizácia určila podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia v súlade s ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomickej a finančnej spôsobilosti podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov, preukazujúcich splnenie podmienok účasti alebo
podľa § 32 ods. 11 čestným vyhlásením. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky lebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie ekonomického a finančného postavenia zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie ekonomického a finančného postavenia v súlade s § 27 ods. 2. zákona o verejnom obstarávaní.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 31 ods. 3, resp. ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Splnenie vyššie uvedeného uchádzač pre 1. časť zákazky preukáže vyjadrením banky, ktoré musí obsahovať informácie o tom, že uchádzač je klientom banky, v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár, jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie a čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie/vyjadrenia.
Pre 2 a 3. časť zákazky sa táto podmienka účasti neuplatňuje.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. (6) ZÁKONA O VEREJNOM
OBSTARÁVANÍ: Obstarávateľská organizácia požadovaním tejto podmienky skúma finančné a ekonomické postavenie uchádzača. Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Doklady
musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
V zmysle § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o
kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponúk, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2.
Skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu v súlade s § 31 ods. 3, resp. ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal, že a) zmluvná cena dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru spolu za tri predchádzajúce roky ku dňu predkladania ponúk je minimálne vo výške 90 000,00 EUR bez DPH (slovom: deväťdesiattisíc EUR bez DPH) pre 1. časť zákazky, vo výške 20 000,00 EUR bez DPH (slovom: dvadsaťtisíc EUR bez DPH) pre 2. časť zákazky. Pre 3. časť zákazky sa táto podmienky účasti neuplatňuje.
Uchádzač predloží zoznam dodávok doplnený potvrdeniami o kvalite dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania, odberateľov a uvedenie kontakt na odberateľa.
Každá referencia o uskutočnenej dodávke bude na samostatnom liste, ktorým uchádzač preukáže dodávku rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie tejto časti podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. (6) ZÁKONA O VEREJNOM
OBSTARÁVANÍ: Obstarávateľská organizácia požaduje, aby uchádzač mal v danej oblasti skúsenosti s realizovaním dodávok a kvality tovaru, ktorý je predmetom zákazky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
13/2016
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 063-108069
z: 31.03.2016
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 23.05.2016 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 23.05.2016 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.10.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 23.05.2016 10:00
Miesto: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, Olejkárska 1,814 52 Bratislava, Slovenská republika. Otváranie
časti ponúk "Ostatné" bude neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Súťažné podklady sú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk,
http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/6484. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať
zákazku v profile verejného obstarávateľa najvhodnejšie až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke.Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti (poštou, faxom, emailom, osobne) na adresu obstarávateľskej organizácie uvedenú v bode I.) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania s uvedením spôsobu prevzatia súťažných podkladov (osobne, poštou) a s uvedením čísla telefónu a e-mailovej adresy kontaktnej osoby.
Žiadosť musí byť doručená (nestačí, že bude odoslaná) do termínu uvedeného v bode IV.3.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Spôsob prevzatia súťažných podkladov: osobne na adrese Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť, Olejkárska 1, 814 52 Bratislava na 3. poschodí v kancelárii č. 315 každý pracovný deň od zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v čase od 9:00 do 15:00 hod., alebo budú zaslané poštou.
2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného
nároku voči obstarávateľskej organizácii, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Pre potreby spracovania ponuky poskytne obstarávateľská organizácia na požiadanie záujemcu aj pracovné verzie súťažných podkladov vo formáte .pdf, resp. docx.
3.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj vystavené plnomocenstvo pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľskej organizácii záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené.
4.Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov záujemca musí doručiť obstarávateľskej organizácii v termíne najneskôr do 11.5.2016.
5. Celková predpokladaná hodnota zákazky je 236 500,00 EUR bez DPH. Predpokladaná hodnota 1. časti zákazky je 172 000,00 EUR bez DPH. Predpokladaná hodnota 2. časti zákazky je 43 000,00 EUR bez DPH. Predpokladaná hodnota 3. časti zákazky je 21 500,00 EUR bez DPH.
6.V zmysle § 33 ods. (4) zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľská organizácia uzná rovnocenné potvrdenie
vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Obstarávateľská organizácia prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Obstarávateľská organizácia vyhodnocuje splnenie podmienok účasti podľa § 26 spôsobom podľa § 128 ods. (3) zákona o verejnom obstarávaní.
7.Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady,
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá obstarávateľskej organizácii úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným obstarávateľskou organizáciou. Z predloženého čestného vyhlásenia musí byť zrejmé splnenie požadovanej podmienky účasti, najmä čo sa týka minimálnych úrovní štandardov.
8.Obstarávateľská organizácia si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym
uchádzačom v prípade, ak ceny bez DPH v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
9.Uchádzač uvedie v ponuke zoznam subdodávateľov a ich podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadať tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní; tým nie je dotknutá zodpovednosť úspešného uchádzača za plnenie zmluvy. Akúkoľvek zmenu týkajúcu sa subdodávateľa je úspešný uchádzač bezodkladne povinný oznámiť obstarávateľskej organizácii, pričom subdodávateľ, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí spĺňať podmienky podľa § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám, je túto skutočnosť povinný vyslovene uviesť vo svojej ponuke.
10.V zmysle § 155q ods. 6 zákona postupuje verejný obstarávateľ podľa § 18 zákona v znení účinnom do 31.10.2015.
11.Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa §45 odsekov 2 až 9, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa § 45 odseku 11 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy, mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a splnené všetky súvisiace povinnosti v zmysle zákona č. 252/2015 Z.z.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité