Oznámenie 6799 - WYP

Obsah

6799 - WYP
Vestník č. 68/2016 - 08.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Štiavnička
IČO: 00315770
Štiavnička 78, 03401 Štiavnička

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Štiavnička 78, 034 01 Štiavničkaa,
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Jaroš, Ladislav Zvara
Mobil: +421 911024144
Telefón: +421 907870067
Fax: +421 415252000
Email: jaros.jozefvo@gmail.com; oustiavnicka@stonline.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
2.1Výstavba ľavostranného chodníka v obci Štiavnička
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Kataster obce Štiavnička
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Výstavba chodníka vedľa miestnej komunikácie 1,5 m širokého a 733 m dlhého so zámkovou dlažbou
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233161-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dĺžka chodníka cca 733 m, šírka 1,5 m,
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 142 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Začatie: 01.06.2016
Ukončenie: 31.12.2018
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukázať ich splnenie predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní:

1.§ 26 ods. 1 písm. a) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2.§ 26 ods. 1 písm. b) - nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - uchádzač preukazuje výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3.§ 26 ods. 1 písm. c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - uchádzač preukazuje potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace
4.§ 26 ods. 1 písm. d) - nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5.§ 26 ods. 1 písm. e) - nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6.§ 26 ods. 1 písm. f) - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku - uchádzač preukazuje dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby
7.§ 26 ods. 1 písm. h) - nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má pravoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní
-uchádzač preukazuje čestným vyhlásením
8.§ 26 ods. 1 písm. i) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením
9.§ 26 ods. 1 písm. j) - nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - uchádzač preukazuje čestným vyhlásením

Podnikateľ/uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, ktorý preukázal spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo verejnom obstarávaní a ktorý o zapísanie požiadal, môže preukázať splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 zákona sa vyhodnocuje spôsobom podľa § 128 ods. 3 zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a) a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Súčasne má uchádzač povinnosť predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu, že má zriadený účet/účty iba v banke/bankách, od ktorých predložil požadované vyjadrenie.
Zdôvodnenie: Požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti u uchádzača, t.j., že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom.
§ 27 ods. 1 písm. d) prehľad o celkovom obrate alebo prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej za obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku alebo nesmie presiahnuť predpokladanú hodnotu zákazky vypočítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku
Uchádzač predloží zoznam prác za predchádzajúce tri roky pričom celková čiastka vykonaných prác musí byť minimálne 400 000 ,- € bez DPH. Zdôvodnenie: Podmienka zisťuje skúsenosti s poskytnutím predmetu zákazky. Je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku trvania tejto zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; 1. ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené uchádzač preukáže realizáciu minimálne dvoch stavebných prác obdobnej predmetu zákazky s rozpočtovým nákladom min. 140 000,- EUR bez DPH. Referenčné listy budú originál, alebo úradne osvedčené kópie. Zdôvodnenie: Požiadavka zisťuje uchádzačove praktické skúsenosti s premetom zákazky a je primeraná z dôvodu kvalitného vykonania zákazky.

§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby.
Uchádzač predloží
1.a). Profesijný životopis min.1 osoby s min. 3 rokmi odbornej praxe stavbyvedúceho v oblasti inžinierskych stavieb, vrátane úradne overenej kópie dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku so zameraním na inžinierske stavby.
b) Zoznam prác v pozícii stavbyvedúci pre inžiniersku činnosť s min. 1 skúsenosťou v investičnej hodnote 140 000,- bez DPH
2.a). Profesijný životopis min.1 osoby s min. 5 rokmi odbornej praxe v pozícii hlavný majster v oblasti inžinierskych stavieb.
b) Zoznam prác v pozícii hlavného majstra pre inžiniersku činnosť s min. 1 skúsenosťou v investičnej hodnote 140 000,- bez DPH.
Predložený profesijný životopis každej z vyššie uvedených osôb, ktorá bude zodpovedať za riadenie a výkon stavebných prác musí obsahovať minimálne: meno a priezvisko tejto osoby, najvyššie dosiahnuté vzdelanie, pracovnú skúsenosť, vrátane názvu objednávateľa/zamestnávateľa, pracovnej pozície a obdobia pôsobenia v danej funkcii (od - do, mesiac/rok). Zoznam stavebných prác každej z vyššie uvedených osôb, ktorá bude zodpovedať za riadenie a výkon stavebných prác musí obsahovať: a) meno a priezvisko osoby; b) funkcia, názov zastávanej funkcie osoby pri plnení zmluvy/projektu, c) stručný opis predmetu/rozsahu činností v rámci zmluvy/projektu, ktoré zodpovedná osoba vykonávala; d) obdobie poskytovania príslušnej služby (od - do, mesiac/rok); e) kontaktná osoba za objednávateľa/zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť tieto údaje (meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, aktuálny e-mail); f) dátum, miesto, podpis osoby.
Zdôvodnenie: Požadované doklady majú garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúseností uchádzača s dodávkou prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky a predpokladanú dobu plnenia
.
§ 29 certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom. Uchádzač predloží certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001.Verejný obstarávateľ prijme aj iné/ekvivalentné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní stačí predložiť certifikát jedného dodávateľa. Zdôvodnenie: Preukázanie odbornosti uchádzača kvalitne zrealizovať zákazku.
§ 30 certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom alebo záujemcom. Uchádzač predloží certifikát o zavedení systému enviromentu v zmysle požiadaviek normy ISO 14001 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie. Verejný obstarávateľ prijme aj iné/ekvivalentné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní stačí predložiť certifikát jedného dodávateľa.
Zdôvodnenie: Preukázanie schopnosti uchádzača zrealizovať zákazku bez následkov na
životné prostredie.
§ 30 certifikát o zavedení systému riadenia BOZP v zmysle normy OHSAS 18001, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom alebo záujemcom Uchádzač predloží certifikát o zavedení systému riadenia BOZP v zmysle požiadaviek normy OHSAS 18001vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie. Verejný obstarávateľ prijme aj iné/ekvivalentné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní stačí predložiť certifikát jedného dodávateľa.
Zdôvodnenie: Preukázanie schopnosti uchádzača zrealizovať zákazku v súlade so zákonmi a vyhláškami BOZP.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2016-01CHL
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.04.2016 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 27.04.2016 14:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 27.04.2016 15:00
Miesto : Obec Štiavnička, Obecný úrad Štiavnička 78, 034 01 Štiavnička, zasadačka obecného úradu
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : 18.2Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1)Vysvetlenia, prípadne opravy súťažných podkladov budú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a na www.stiavnicka.sk. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným informáciám elektronickými prostriedkami na profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a na www.stiavnicka.sk. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile najvhodnejšie až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke www.uvo.gov.sk a na www.stiavnicka.sk. Po takomto zverejnení verejný obstarávateľ považuje informáciu za doručenú všetkým záujemcom - uchádzačom
2)Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku v súlade s § 19 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z.z.. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
3) Záujemca musí podať žiadosť o vysvetlenie oznámenia a súťažných podkladov tak, aby bolo možné poskytnúť
vysvetlenie v lehote určenej zákonom o verejnom obstarávaní.
4). Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy:
4.1) Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami
kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými
osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú:
a) Poskytovateľ a ním poverené osoby,
b)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby;
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov,
f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
06.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité