Oznámenie 6800 - WYP

Obsah

6800 - WYP
Vestník č. 68/2016 - 08.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Šaľa
IČO: 00306185
Nám. Sv. Trojice 7, 92715 Šaľa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Šaľa - Mestský úrad, Nám. Sv. Trojice 7
Kontaktná osoba: Bc. Margita Simighová, Jaroslav Rácz
Telefón: +421 317705981
Fax: +421 317706021
Email: mesto@sala.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sala.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia plynovej kotolne
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Šaľa
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia plynovej kotolne na futbalovom štadióne v rozsahu výmeny kotlov a súvisiacich stavebných prác podrobne uvedených v súťažných podkladoch, výkaze výmer a v projektovej dokumentácii stavby vypracovanej projektantom Ing. Karolom Petrovičom ALPE, Budovateľská 544/22, 927 01 Šaľa.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45300000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45331110-0, 45331100-7, 45310000-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dielo sa bude realizovať v rozsahu podľa výkazu výmer, projektovej dokumentácie a podmienok zmluvy o dielo.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 55 441,3900 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 42
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: a) Vyžaduje sa splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 100 ods. 1 písm. b) vo väzbe na § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon). Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 100 ods. 1 písm. b) vo väzbe na § 26 zákona v súlade s ustanoveniami zákona.
Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
b) Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 t.j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 28.4.2015 (vrátane) a tento zápis nepreukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona v plnom rozsahu (že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku) predloží doklad z príslušného súdu, že nie je v reštrukturalizácii.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 100 ods. 1 písm. b) vo väzbe na § 26 ods. 1 zákona dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, vyžaduje sa
predloženie originálov alebo úradne overených kópií týchto dokladov.
c) Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky môže nahradiť niektorý z požadovaných dokladov čestným vyhlásením v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z požadovaných dokladov nevydávajú. Uchádzač v takomto prípade postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a 5.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Upozornenie pre záujemcov/uchádzačov:
Úrad pre verejné obstarávanie zriadil ku dňu 1.11.2015 register konečných užívateľov výhod podľa § 134a zákona. Zápis do registra konečných užívateľov výhod sa vykonáva na dobu neurčitú a nie je spoplatnený. Je povinnosťou uchádzačov vykonať zápis do registra konečných užívateľov výhod vedenom na ÚVO, nakoľko bez tohto zápisu nie je možné uzatvoriť s úspešným uchádzačom zmluvu.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti osobného postavenia vo vzťahu k predmetu zákazky:
Podmienky účasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že uchádzač nebol za obdobie od 01.01.2015 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol (neboli) predmetom exekúcie - doklad musí byť predložený v origináli, prípadne jeho osvedčená kópia, nie starší ako tri mesiace ku dňu dátumu na predkladanie ponúk. K potvrdeniu musí uchádzač predložiť čestné vyhlásenie, že má otvorené účty iba v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie a vyhlásenie musí byť podpísané osobou/osobami oprávnenými vystupovať v jeho mene. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a verejný obstarávateľ ho neuzná.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Predloženie dokladov má garantovať schopnosť uchádzača pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Uchádzač predloží doklady ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : nie
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred apríl/2011, alebo nebola skončená do konca marec/2015, uchádzač vyčísli a do referencie alebo do zoznamu uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v požadovanom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Potvrdenia vydané v inej mene ako v eurách je potrebné prepočítať a to tak, že sumy uvedené v iných menách budú prepočítané kurzom ECB platným ku dňu 31.12. v roku, v ktorom boli stavebné práce ukončené (odovzdané).
Zoznam bude predložený v origináli alebo úradne osvedčenej fotokópii a podpísaný uchádzačom.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ požaduje uvedené doklady za účelom preukázania, že uchádzač má dostatočné skúsenosti pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v požadovanej kvalite.
§ 28 ods. 1 písm. h) - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Požiadavka predložiť uvedené doklady sa vyžaduje z dôvodu, aby uchádzač preukázal, že vykonáva svoju činnosť tak, aby minimalizovala environmentálnu záťaž a znečisťovanie životného prostredia a z procesného a systémového hľadiska pravidelne preskúmava a rozvíja činnosť a efektívnosť environmentálnych opatrení organizácie.
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Doklad bude predložený v originálu alebo v úradne osvedčenej fotokópii.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Pre splnenie podmienky sa požaduje preukázanie realizácie aspoň jednej stavby v minimálnom rozpočtovom náklade stavby (zmluvy) 55 000,00 EUR bez DPH.
Uchádzač predloží doklad - Certifikát kvality vydaný certifikačnou organizáciou, ktorým sa potvrdzuje, že firma má zavedený a udržiavaný systém environmentálneho manažérstva zodpovedajúci požiadavkám STN EN ISO 14001:2005 vo vzťahu k predmetu zákazky. Budú akceptované aj iné rovnocenné certifikáty orgánmi z členských štátov, ktoré zaručujú rovnocenné dôkazy o zabezpečení environmentálneho manažérstva.
Uchádzač doloží, že je držiteľom platného certifikátu kvality podľa § 29 STN EN ISO 9001:2001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom, pričom môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem.
Uchádzač doloží , že je držiteľom platného certifikátu OHSAS 18001:2008 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom, pričom môže využiť systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti zdravia pri práci vyplývajúce z európskych noriem.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
nie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.05.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 02.05.2016 13:00
Miesto : Mesto Šaľa, Mestský úrad v Šali, Námestie Sv. Trojice č.7, 927 15 Šaľa.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
a) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
b) Ponuky budú doručené osobne alebo poštou na adresu uvedenú v bode I.1 a musia byť doručené v lehote podľa bodu IV.3.4. Obálka musí byť uzatvorená a zapečatená proti nežiaducemu otvoreniu a označená Verejná súťaž neotvárať s heslom: Rekonštrukcia plynovej kotolne. Na vonkajšej strane obálke uchádzač taktiež uvedie názov/obchodné meno a sídlo/adresu uchádzača. V prípade skupiny dodávateľov musí byť predložené osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov ako aj prijatie uvedeného poverenia štatutárneho zástupcu vedúceho člena skupiny, ktorý má právnu subjektivitu na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a na právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu obstarania. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané štatutárnymi orgánmi všetkých členov skupiny dodávateľov. Súčasťou dokladu o vytvorení skupiny bude rozdelenie predmetu zákazky s uvedením, ktorú časť zákazky budú zabezpečovať jednotliví členovia skupiny a to v náväznosti na kontrolu splnenia podmienok účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) v súlade s ust. §31 ods. 3 ZVO.
c) Verejný obstarávateľ vylúči skupinu dodávateľov z procesu obstarávania, ak v období od uplynutia lehoty na predloženie žiadosti o účasť až do dňa uzavretia zmluvy dôjde k zmene zloženia tejto skupiny dodávateľov.
d) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení a naskenovanú ponuku na neprepisovateľnom CD/DVD nosiči vo formáte Portable Document Format (.pdf) (v jednom súbore, ktorého veľkosť môže byť max. 50 MB za účelom jej vloženia do profilu verejného obstarávateľa v súlade s § 9 ods. 6 písm. b) ZVO) v strojovo čitateľnom tvare (textové a tabuľkové výstupy), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky (§ 18a ZVO) a výkaz výmer aj na CD nosiči vo formáte Excel.
e) Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania.
f) Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov-výkazu výmer, ale odporúča záujemcom požiadať o súťažné podklady/registráciu s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
g) Súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie, odkiaľ si ich môže záujemca stiahnuť: https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4251.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom po stiahnutí SP následne zaslať elektronicky žiadosť o zaregistrovanie do zoznamu záujemcov na adresu: simighova@sala.sk, s uvedením kontaktných údajov na ktoré bude záujemcovi zaslaný neocenený výkaz výmer a prípadné vysvetlenie SP, ktoré bude uverejnené aj v profile verejného obstarávateľa: https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4251.
h) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade, ak ju uchádzač neprevezme v lehote do troch dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky na pošte, tzn. päť dní po jej odoslaní.
i) Verejný obstarávateľ na komunikáciu so záujemcami resp. uchádzačmi použije § 18 ZVO v znení účinnom do 31. 10. 2015. Verejný obstarávateľ zverejní vo svojom profile všetky relevantné informácie súvisiace s predmetom zákazky pre záujemcov resp. uchádzačov.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
07.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité