Oznámenie 6928 - WYP

Obsah

6928 - WYP
Vestník č. 69/2016 - 11.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Dolná Krupá
IČO: 00312398
Dolná Krupá 139, 91965 Dolná Krupá

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Dolná Krupá, Námestie L. van Beethovena 139/1, Dolná Krupá 919 65
Kontaktná osoba: Ing. Teofil Mihalovič
Mobil: +421 905594439
Telefón: +421 335577101 / 335577253
Fax: +421 335577104
Email: starostadk@mail.t-com.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.dolnakrupa.coml
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia chodníka, rigolu a časti MK - Podhájska ulica Dolná Krupá.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: k. ú. obce Dolná Krupá, parcelné číslo 460 a 574
NUTS kód:
SK02
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zákazka sa zadáva na stavebné práce, ktoré riešia rekonštrukciu jestvujúceho chodníka a odstránenie jestvujúceho betónového žľabu v trase chodníka a nahradenie novým rigolom a opravu časti miestnej komunikácie pri chodníku v trase jestvujúcej kanalizácie, ktorá sa prepadáva, resp. je vo veľmi zlom technickom stave.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233161-5
Doplnkový slovník: IA13-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233253-7, 45233340-4, 45262300-4, 45233142-6, 45432112-2
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazka sa zadáva na stavebné práce, ktoré riešia rekonštrukciu jestvujúceho chodníka a odstránenie jestvujúceho betónového žľabu v trase chodníka a nahradenie novým rigolom a opravu časti miestnej komunikácie pri chodníku v trase jestvujúcej kanalizácie, ktorá sa prepadáva, resp. je vo veľmi zlom technickom stave.
Podrobný opis zákazky, špecifikácia a popis prác nevyhnutných na realizáciu diela tvorí prílohu č.1 - projektová dokumentácia s výkazom výmer v elektronickej forme.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 150 655,5400 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1 Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení:
a) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26, ods.1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26, ods. 2, ods. 4 a ods. 5, resp. podľa § 128, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

1.2 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2) ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
3) ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.

1.3 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 26, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar alebo poskytovať službu
f) písm. h) čestným vyhlásením
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.

Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. ak o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. ak o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento uchádzač preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Uchádzač , ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov môže v ponuke predložiť doklady podľa §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.

Upozornenie :
K reštrukturalizácií ako novej podmienke účasti týkajúcej sa osobného postavenia (viď. § 26, ods.1, písm. c) platí výkladové stanovisko č. 5/2015 zo dňa 15.05.2015 viď. www.uvo.gov.sk, sekcia Výkladové stanoviská:
Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZoVO v znení účinnom do 28.04.2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácií:
1.predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo
2.doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad) zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.

1.4 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 1.3 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.5 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.

1.6 Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž (§ 4 ods. 3 písm. f) zákona č. 136/2001 Z. z. o ochrane hospodárskej súťaže a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 347/1990 Zb. o organizácii ministerstiev a ostatných ústredných orgánov štátnej správy Slovenskej republiky v znení neskorších predpisov v znení zákona č. 465/2002 Z. z.) vo verejnom obstarávaní porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania (§ 2, ods. 2, ods. 4 a ods. 5 zákona č. 82/2005 Z. z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 223/2011 Z. z.), za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.

1.7 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie:
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.

1.8 Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu (§ 38, ods. 11 a ods. 12 zákona č. 136/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov).

1.9 Splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
1.10 Všetky požadované doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje na preukázanie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia doklady:
§ 27 ods. 1 písm. a) a § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byt prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Splnenie podmienok účasti ekonomického a finančného postavenia môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Všetky požadované doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje uvedený doklad za účelom preukázania, že záujemca je serióznym obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, ktorým preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky a to originál, alebo úradne osvedčená kópia. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť:
§ 28 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Za predchádzajúcich päť rokov sa na účely tejto zákazky považuje päť rokov predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom lehoty na predkladanie ponúk (ktorého skončením uplynie lehota na predkladanie ponúk). Verejný obstarávateľ požaduje za minimálnu požadovanú úroveň zoznam zmlúv (stavebných prác) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov rovnakého alebo podobného predmetu zákazky s minimálnym rozpočtovým nákladom 150 656,00 eur bez DPH na jednu stavbu alebo ekvivalent tejto hodnoty ( prepočítavací koeficient je: 1 € = 30,126 SK ). V tomto zozname záujemca uvedie názov (obchodné meno) a sídlo investora /objednávateľa/ predmetnej stavby, názov stavby, miesto stavby, charakteristiku stavby /stručný opis/, objem diela zrealizovaného záujemcom v eurách bez DPH, termín začatia a ukončenia výstavby, meno, tel. č., prípadne e-mail kontaktnej osoby investora, u ktorej si možno overiť uvedené informácie.
Uchádzač k zoznamu priloží minimálne 2 potvrdenia (referencie ) s minimálnym rozpočtovým nákladom 150 656,00 € bez DPH na jednu stavbu alebo ekvivalent tejto hodnoty. Potvrdenia ( referencie ) musia byť originál, alebo úradne overené kópie, ktoré budú obsahovať všetky náležitosti, ktoré sú vyššie uvedené. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže.
Odôvodnenie: preukázanie skúseností záujemcov resp. uchádzačov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku.
§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác alebo za poskytnutie služby. Verejný obstarávateľ požaduje doložiť doklad o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude vykonávať funkciu stavbyvedúceho podľa osobitného predpisu v zmysle zákona NR SR . č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení alebo iný, obsahom a rozsahom ekvivalentný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte v overenej fotokópii alebo vo fotokópii s originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu odborne spôsobilej osoby pre vykonávanie činnosti stavbyvedúceho pre odbor pozemné stavby.
Prehlásenie, že odborne spôsobilá osoba je jeho zamestnancom, ak odborne spôsobilá osoba nie je zamestnancom uchádzača, jej čestné vyhlásenie, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky.
Splnenie podmienok účasti technickej a odbornej spôsobilosti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Všetky požadované doklady a dokumenty musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie.
Odôvodnenie: preukázanie skúseností záujemcov resp. uchádzačov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.05.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena : 8,0000 EUR
Podmienky a spôsob úhrady: Cena za súťažné podklady bude uhradená v hotovosti v pokladni Obecného úradu Dolná Krupá, Námestie L. van Beethovena 139/1, 919 65 Dolná Krupá alebo prevodným príkazom do peňažného ústavu VUB a.s. pobočka Trnava, IBAN SK 07 0200 0000 0000 0342 4212.
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.05.2016 10:00
Miesto : Obecný úrad Dolná Krupá, Námestie L. van Beethovena 139/1, 919 65 Dolná Krupá, zasadačka starostu obce.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky v termíne na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukážu na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady, ktoré budú vyhotovené v listinnej a elektronickej forme na CD nosiči je možné požiadať do
uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a to písomne:
1.1 doručením žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov osobne, poštou alebo inou doručovateľskou službou na
adresu verejného obstarávateľa,
1.2 telefonicky alebo e-mailom, v danom prípade svoju žiadosť doplní záujemca doručením písomnej žiadosti podľa
bodu 1.1
2.1 Písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať:
- identifikačné údaje záujemcu
- kontaktné údaje záujemcu v rozsahu - kontaktná osoba, tel. číslo a e-mailová adresa identifikačné údaje.
2.2 Verejný obstarávateľ v súvislosti s podaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj napriek tomu, že kompletné súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk a majú možnosť si ich stiahnuť. Dané odporúčanie je za účelom evidencie záujemcov pre zabezpečenie doručovania vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky.
3. Záujemca, uchádzač môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie požiadaviek a podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch.
3.1 Verejný obstarávateľ vysvetlenie poskytne všetkým známym záujemcom podľa § 100 ods. 1 písm. e.) zákona o
verejnom obstarávaní, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk ak o to záujemca požiadal v primeranej lehote.
3.2 Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
4. Upozornenie uchádzačov a záujemcov viažúce sa k registrácií konečných užívateľov výhod :
Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov a uchádzačov, že v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk s úspešným uchádzačom ak táto zmluva nebude v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom a ktorý poskytne na jej uzavretie riadnu súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní.
4.1 Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona o verejnom obstarávaní, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy (s príslušným podielom subdodávok uvedených v danom ustanovení zákona o verejnom obstarávaní), nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
4.2 Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Iné požiadavky, upozornenia a informácie:
5. Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok alebo zálohové platby.
6. Úspešný uchádzač predloží ku dňu podpísania zmluvy doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škodu
spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa, ktoré bude platné
počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky.
7. Uzatvorenie zmluvy, platnosť a účinnosť:
Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom zmluvu v lehote viazanosti ponúk za dodržania podmienok
uvedených v § 45 zákona o verejnom obstarávaní.
Táto zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpísania oboma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s § 47a Občianskeho zákonníka.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité