Oznámenie 6931 - WYP

Obsah

6931 - WYP
Vestník č. 69/2016 - 11.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Stredná odborná škola, Ul. sv. Michala 36
IČO: 00352098
Ul. sv. Michala 36, 93480 Levice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Trnáková
Telefón: +421 376925915
Email: dagmar.trnakova@unsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.soslevice.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zníženie energetickej náročnosti dielní SOŠ Levice
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Stredná odborná škola, dielne Ul. Kálnická 1/A, Levice a dielne - cukrárenská výrobňa na Ul. 29. augusta 18 v Leviciach
NUTS kód:
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je zabezpečenie zníženia energetickej náročnosti dielní SOŠ Levice v rozsahu zateplenia uvedených objektov, výmeny okenných a dverných otvorov a solárnej prípravy energií podľa predložených technických podkladov a výkazov výmer.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214310-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45321000-3, 45262700-8, 45421100-5, 44221000-5, 45410000-4, 45442100-8, 09332000-5, 45450000-6
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa predložených výkazov výmer a technických podkladov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 109 765,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

-Uchádzač musí predložiť doklad podľa § 26 ods. 1 písmeno c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. .
Verejný obstarávateľ bude pri posudzovaní splnenia podmienok účasti postupovať v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 10/2013, 04/2015 a 05/2015 a novelou zákona 252/2015.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nepožaduje sa
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok;
a)Zoznam stavebných prác je zoznam uskutočnených prác zodpovedajúci predmetu zákazky za predchádzajúcich päť rokov, t.j. za roky, 2011, 2012, 2013, 2014 a 2015 vo forme - tabuľka s uvedením : názov a sídlo objednávateľa; názov stavby, poprípade zrealizovaných prác; termín realizácie; zmluvná cena v € s DPH; kontakt na osobu objednávateľa, u ktorej je možné preveriť uvedené údaje:
-ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní doplnený dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
b) Uchádzač k zoznamu predloží referenčné listy totožné alebo podobné predmetu obstarávania z uvedených rokov, s minimálnym rozpočtovým nákladom 109.765,00 € bez DPH. Rozpočtový náklad je v súlade s predpokladanou hodnotou zákazky. Referenčné listy musia byť originál alebo úradne overené kópie s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje:
Primeranosť: Získať prehľad o solídnosti záujemcu na trhu s možnosťou preverenia kvality záujemcu, výška požadovaného množstva je primeraná predpokladanému množstvu predmetu obstarávania.
Potreba: Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované dodávky tovarov a súvisiace služby

§ 28 ods. 1 písm. c) údaje o technikoch, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom sú zmluvnom vzťahu k uchádzačovi
Verejný obstarávateľ požaduje, aby min. 1 z osôb priamo zodpovedných za riadenie stavebných prác predložila údaje o odbornej kvalifikácii so spôsobilosťou stavbyvedúci so zameraním na pozemné stavby. Uchádzač predloží overené fotokópie osvedčení potvrdzujúcich odbornú spôsobilosť týchto osôb vydaných podľa slovenskej legislatívy alebo legislatívy krajiny pôvodu odborne spôsobilej osoby. Súčasťou dokladov bude aj prehlásenie, že odborne spôsobilé osoby sú jeho zamestnancom, ak odborne spôsobilá osoba nie je zamestnancom, jej čestné vyhlásenie, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky. Súčasne preukáže prax odborne spôsobilej osoby minimálne 5 rokov v odbore formou profesného životopisu.
Primeranosť: Dielo bude zhotovované v zmysle zmluvných podmienok na výstavbu pre stavebné a inžinierske diela, z toho dôvodu sa od záujemcu vyžaduje preukázanie, že má odborné kapacity na uskutočnenie stavebných prác a teda, že majú potrebnú odbornú prax. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti zabezpečuje kvalitné dodanie predmetu zákazky v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky.
Potreba: Preukázanie skúseností záujemcov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku.

§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie prác
Verejný obstarávateľ požaduje, aby min. 1 z osôb priamo zodpovedných za riadenie stavebných prác mala:
a)odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho doložené dokladom o odbornej spôsobilosti vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním technické, technologické a energetické vybavenie stavieb.
b)Uchádzač predloží úradne overené fotokópie osvedčení potvrdzujúcich odbornú spôsobilosť osoby vydaných podľa slovenskej legislatívy alebo legislatívy krajiny pôvodu odborne spôsobilej osoby, v rozsahu montážne práce na vykurovanie a zdravotechniku a oprávnenia preukazujúceho splnenie požiadaviek kvality kladených na činnosti pri zváraní
Súčasťou dokladov bude aj prehlásenie, že odborne spôsobilé osoby sú jeho zamestnancom, ak odborne spôsobilá osoba nie je zamestnancom, jej čestné vyhlásenie, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky.
Primeranosť: Dielo bude zhotovované v zmysle zmluvných podmienok na výstavbu pre stavebné a inžinierske diela, z toho dôvodu sa od záujemcu vyžaduje preukázanie, že má odborné kapacity na uskutočnenie stavebných prác a teda, že majú potrebnú odbornú prax. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti zabezpečuje kvalitné dodanie predmetu zákazky v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky.
Potreba: Preukázanie skúseností záujemcov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku.

§ 28 ods.1 písm. l) - uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením uvedených dokladov alebo dokumentov:
ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať:
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2.vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami.

Odôvodnenie primeranosti podmienky v zmysle § 32 ods. 6:
Potrebné z hľadiská dodržania kvality dodaných tovarov.
Uchádzač predloží opisy alebo fotografie požadovaných druhov okien a dverí podľa technickej správy a VV, aby verejný obstarávateľ mohol posúdiť splnenie podmienok kladených na predmet obstarávania. Uchádzač predloží podrobný opis alebo fotografie typu solárneho rozvodu TÚV na posúdenie splnenia podmienok predmetu obstarávania.

§ 29 certifikát kvality a § 30 vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality. Uchádzač v spojení podľa § 28 ods. 1 písm. h) zákona - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva predkladá doklady, ktoré použije pri plnení zmluvy. Splnenie podmienky účasti preukáže platným Certifikátom systému environmentálneho manažérstva ISO 14001 na zabezpečenie dodržiavania ochrany životného prostredia. Certifikát systému riadenia kvality podľa ISO 9001 predkladá uchádzač na činnosti, ktoré bude vykonávať v rámci realizácie predmetu zákazky v spojení podľa § 28 ods. 1 písmeno c). Certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci OHSAS 18001 verejný obstarávateľ požaduje z dôvodu, že musí mať preukázané, že budúci poskytovateľ služby, má dostatočne zabezpečené opatrenia na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy v spojení podľa § 28 ods. 1 písmeno c).
Uchádzač môže predložiť aj iný relevantný dôkaz o vykonaných opatreniach na zabezpečenie kvality (napr. potvrdenie príslušného certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému manažérstva kvality, ale z nejakých dôvodov nestihol vydať samotný certifikát za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania plnenia požiadaviek normy; resp. správa z auditu, vykonaného podľa požiadaviek príslušnej normy verejným obstarávateľom alebo ním poverenou organizáciou za predpokladu, že by z tejto správy vyplývalo, že preverovaná spoločnosť spĺňa požiadavky príslušnej normy).
Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, príp. iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Primeranosť:Vlastnenie uvedeného dokladu dáva reálny predpoklad o dlhodobej a kvalitnej práci záujemcu, ktorým uchádzač predkladá dôkaz o pravdivosti vyhlásení a potvrdzuje splnenie požiadaviek podľa platných právnych predpisov.
Potreba: Cieľom je výber schopného dodávateľa. Uchádzač preukazuje kvalitatívnu a technickú spôsobilosť na uskutočnenie stavebných prác v požadovanej kvalite
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2016-PL-0012
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.05.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.05.2016 09:00
Miesto : Nitriansky samosprávny kraj, Rázusova 2A, 949 01 Nitra, zasadacia miestnosť II. poschodie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk bude v súlade s § 100 ods. 6 písmeno a) zákona. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Na otváraní ponúk za účasti uchádzačov sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie určených kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania ponúk, pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov v rámci ŽoNFP pre operačný program Kvalita životného prostredia OPKZP-PO4-2015-6). Prioritná os 4: Energeticky efektívne nízkouhlíkové hospodárstvo vo všetkých sektoroch, Investičná priorita 4.3: Podpora energetickej efektívnosti, inteligentného riadenia energie a využívanie energie z obnoviteľných zdrojov vo verejných infraštruktúrach, vrátane verejných budov a v sektore bývania, Špecifický cieľ 4.3.1: Zníženie spotreby energie pri prevádzke verejných budov
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady spolu s doplňujúcou dokumentáciou budú sprístupnené všetkým záujemcom na profile verejného obstarávateľa od dňa zverejnenia Výzvy na predloženie ponuky.
Záujemca môže o súťažné podklady a doplňujúce podklady požiadať ELEKTRONICKOU FORMOU na e-mailovej adrese: dagmar.trnakova@unsk.sk.
Verejný obstarávateľ bude pred podpisom zmluvy požadovať doklad o vydaní oprávnenia na nakladanie s nebezpečným odpadom v rozsahu nakladanie s azbestocementom vydaným Úradom verejného zdravotníctva SR alebo platnú zmluvu uzatvorenú so spoločnosťou, ktorá takéto oprávnenie vlastní.

Zhotoviteľ bude povinný strpieť výkon kontroly / auditu súvisiaceho s predmetom zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon kontroly / auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, v zmysle všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité