Oznámenie 6919 - WYS

Obsah

6919 - WYS
Vestník č. 69/2016 - 11.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Skalica
IČO: 00309982
Nám. Slobody 145/10, 90901 Skalica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prvá Komunálna Finančná, a. s., Samova 11, 949 01 Nitra.
Kontaktná osoba: Ing. Karina Bartakovičová
Mobil: +421 377769624
Telefón: +421 910842193
Fax: +421 376529555
Email: karina.bartakovicova@pkfsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.skalica.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.uvo.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Obstarávanie poistných služieb pre Mesto Skalica
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
6 - Finančné služby a) poisťovacie služby b) bankové a investičné služby
Hlavné miesto poskytovania služieb: Sídlo Mesta Skalica a sídla organizácií v jeho zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti.
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmet zákazky tvorí poistenie majetku, poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb, poistenie zodpovednosti za škodu štatutárnych zástupcov organizácií, poistenie motorových vozidiel, poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla a poistenie úrazu osôb pre Mesto Skalica a pre organizácie v jeho zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 66510000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 66515200-5, 66516400-4, 66514110-0, 66516100-1, 66512100-3
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Zákazku tvorí obstarávanie služieb poistenia pre Mesto Skalica a pre organizácie v jeho zriaďovateľskej alebo zakladateľskej pôsobnosti na nasledovné poistné riziká:
1. Živelné a vodovodné poistenie nehnuteľného majetku
2. Živelné a vodovodné poistenie hnuteľného majetku
3. Živelné a vodovodné poistenie peňazí a cenín
4. Poistenie pre prípad krádeže a lúpeže
5 Poistenie skla
6. Poistenie proti vandalizmu NM a HM
7. Poistenie elektroniky a strojov
8. Poistenie zodpovednosti za škodu právnických osôb
9. Poistenie za škodu štatutárnych zástupcov organizácií
10. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže osobných motorových vozidiel
11. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže nákladných motorových vozidiel
12. Poistenie proti poškodeniu, zničeniu a krádeže pracovných strojov a prívesných zariadení
13. Poistenie osôb prepravovaných v osobnom motorovom vozidle
14. Poistenie osôb prepravovaných v nákladnom motorovom vozidle
15. Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla
16. Poistenie úrazu žiakov
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 87 045,8800 Do: 150 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 48
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 Zákona a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods.2, ods. 4 a ods. 5, alebo podľa § 128 ods.1 Zákona, v zmysle ktorého podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
Splnenie podmienky účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 Zákona.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie:
Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za predchádzajúce tri hospodárske roky - zdaňovacie obdobia (2013, 2014 a 2015), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia. Uchádzač predloží:
- Výkaz ziskov a strát (alebo ekvivalentný doklad používaný v členskej krajine EÚ) za uzavretý hospodársky rok 2013 podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača a
- Účtovnú závierku (alebo ekvivalentný doklad používaný v členskej krajine EÚ) za uzavreté hospodárske roky 2014 a 2015 podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
Uchádzač predloží aj prehľad o objeme celkového hrubého predpísaného poistného v neživotnom poistení formou samostatného listu na ktorom uvedie celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za predchádzajúce tri uzatvorené hospodárske roky (2013, 2014 a 2015), za ktoré predložil Výkaz ziskov a strát resp. Účtovnú závierku (v prípade kratšieho obdobia poskytovania poisťovacích služieb za uzatvorené hospodárske roky jej poskytovania) podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
Celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za tri uzatvorené hospodárske roky spolu (2013, 2014 a 2015) musí byť v minimálnej výške 70.000,00 Eur, v prípade kratšieho obdobia poskytovania poisťovacích služieb pomerná suma prepočítaná na počet uzatvorených hospodárskych rokov poskytovania poisťovacích služieb.
Uchádzač nie je povinný predložiť verejnému obstarávateľovi Výkaz ziskov a strát (za uzatvorený hospodársky rok 2013) resp. Účtovné závierky (za uzatvorené hospodárske roky 2014 a 2015), ktoré sú uložené v registri účtovných závierok a ktoré tvoria jeho verejnú časť. Na túto skutočnosť uchádzač upozorní verejného obstarávateľa vo svojej ponuke.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 Zákona.
Zdôvodnenie: Predmetné doklady sa požadujú z dôvodu preukázania ekonomickej stability uchádzača vzhľadom na jeho činnosť vo vzťahu k realizácií zmluvy na zadávaný predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Celkové hrubé predpísané poistné v neživotnom poistení za tri uzatvorené hospodárske roky spolu (2013, 2014 a 2015) musí byť v minimálnej výške 70.000,00 Eur, v prípade kratšieho obdobia poskytovania poisťovacích služieb pomerná suma prepočítaná na počet uzatvorených hospodárskych rokov poskytovania poisťovacích služieb.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na poskytnutie služieb uvedených v predmete obstarávania :
1. § 28 ods. 1 písm. a.) - Zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia majetku a zodpovednosti za škodu za predchádzajúce tri roky (2013, 2014 a 2015), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača.
V zozname uchádzač uvedie:
a) názov alebo obchodné meno odberateľa,
b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
c) druh poistných rizík tvoriacich predmet poskytnutých služieb poistenia
d) lehota (obdobie) poskytovania služby poistenia,
e) ročný predpis poistného
K zoznamu priloží potvrdenie o plnení zmluvy v zmysle predloženého zoznamu minimálne k jednej položke s ročným predpisom poistného minimálne 12.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením údajov požadovaných v zozname (v zmysle vyššie uvedených odsekov a až e) vrátane dátumu, mena, funkcie, tel. kontaktu na oprávnenú osobu odberateľa, podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa.
Ak odberateľom bol(a):
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní dňa 01.03.2014.
2. § 28 ods. 1 písm. a.) - Zoznam poskytnutých služieb v oblasti poistenia motorových vozidiel proti poškodeniu, zničeniu, krádeži a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla za predchádzajúce tri roky (2013, 2014 a 2015), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača.
V zozname uchádzač uvedie:
a) názov alebo obchodné meno odberateľa,
b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania,
c) druh poistných rizík tvoriacich predmet poskytnutých poistných služieb
d) lehota (obdobie) poskytovania služby poistenia,
e) ročný predpis poistného
K zoznamu priloží potvrdenie o plnení zmluvy v zmysle predloženého zoznamu minimálne k jednej položke s ročným predpisom poistného minimálne 5.000,00 EUR pre jedného klienta s uvedením údajov požadovaných v zozname (v zmysle vyššie uvedených odsekov a až e) vrátane dátumu, mena, funkcie, tel. kontaktu na oprávnenú osobu odberateľa, podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa.
Ak odberateľom bol(a):
a. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Podľa § 155m ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a zákona o verejnom obstarávaní dňa 01.03.2014.
Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 Zákona.
Zdôvodnenie: Zoznam úspešne realizovaných zmlúv má garantovať schopnosť uchádzača odborne a kvalitne plniť budúci zmluvný záväzok so zadávaným predmetom zákazky resp. preukázanie doterajších skúseností uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky so zreteľom na jej predpokladaný finančný objem.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1. V zozname poskytnutých služieb v oblasti poistenia majetku a zodpovednosti za škodu za predchádzajúce tri roky (2013,2014 a 2015), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia žiadame uviesť a odberateľom potvrdiť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 12.000,00 EUR pre jedného klienta.
2. V zozname poskytnutých služieb v oblasti poistenia motorových vozidiel proti poškodeniu, zničeniu, krádeži a zodpovednosti za škodu spôsobenú prevádzkou motorového vozidla za predchádzajúce tri roky (2013,2014 a 2015), prípadne od obdobia vzniku podnikania v oblasti poskytovania služieb poistenia žiadame uviesť a odberateľom potvrdiť minimálne jednu položku s ročným predpisom poistného minimálne 5.000,00 EUR pre jedného klienta.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
PKF/VO/01-2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.05.2016 11:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2016 11:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.05.2016 10:00
Miesto : Prvá Komunálna Finančná, a.s., Samova č.11, 949 01 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk, označených ako "Ostatné" je neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Cena za služby poistenia nepodlieha dani z pridanej hodnoty.
2. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov žiadame doručiť osobne, prostredníctvom pošty alebo elektronickou poštou.
3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi bude prebiehať prevažne písomne elektronickou formou. Záujemca v žiadosti o súťažné podklady uvedie poverenú kontaktnú osobu a jej e - mailovú adresu, prostredníctvom ktorej bude prebiehať komunikácia s verejným obstarávateľom.
4. Otváranie častí ponúk, označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
5. Výsledkom zadávania podlimitnej zákazky bude Rámcová dohoda uzatvorená s úspešným uchádzačom na obdobie 48 mesiacov.
6. Predpokladaná hodnota zákazky v bode II.2.2. tejto Výzvy je vyjadrená cenovým rozpätím, ktorá predstavuje celkovú predpokladanú hodnotu všetkých poistných zmlúv uzatvorených počas platnosti Rámcovej dohody, tj. počas 48 mesiacov.
7. Oprávnenosť poskytovania jednotlivých druhov poistných služieb je vyhradená pre subjekty uvedené v § 2 Zákona č. 8/2008 Z. z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov a je viazaná na udelenie povolenia na vykonávanie poisťovacej činnosti.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité