Oznámenie 6984 - MSS

Obsah

6984 - MSS
Vestník č. 70/2016 - 12.04.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36601284
Ondavská 8, 04011 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice
Kontaktná osoba: Magdaléna Suchá
Telefón: +421 557891626
Fax: +421 557891603
Email: msucha@vusch.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dezinfekcia, dezinsekcia a deratizácia
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 14 - Upratovanie budov a správa nehnuteľností
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. Ondavská 8, 040 11 Košice
Kód NUTS
SK042
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb dezinfekcie, dezinsekcie a deratizácie (ďalej len DDD) v celom objekte verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť vykonávaný v súlade s normami zabezpečenia kvality, s normami environmentálneho riadenia a v súlade s normami zabezpečenia bezpečnosti pri práci, čo preukazuje uchádzač v procese verejného obstarávania. Výkon služby zberu, odvozu odpadu vrátane zneškodnenia a odstránenia/likvidácie vzniknutého odpadu ako dôsledku výkonu služieb, použitých prípravkov, obalov a uhynutých tiel zvierat ako dôsledok deratizácie musí byť vykonávaný podľa platnej právnej legislatívy SR a EÚ v kategórii nebezpečný odpad vo vzťahu k nebezpečnému odpadu živočíšneho pôvodu, ktorých zber a zneškodnenie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy vedeného v Katalógu odpadov v súlade so zákonom č. 39/2007 Z. z. o veterinárnej starostlivosti v znení neskorších predpisov a s Vyhláškou MŽP SR č. 284/2001 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov. Výkon služieb zberu, odvozu a likvidácie vzniknutého odpadu živočíšneho pôvodu ako dôsledku výkonu služieb je potrebné zabezpečovať v súlade s opatreniami v oblasti nakladania s odpadmi živočíšneho pôvodu, na predchádzanie vzniku a šíreniu prenosných ochorení.
Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch.
Uchádzač preukáže, že predmet zákazky je zabezpečený v súlade s platnou legislatívou. Na preukázanie splnenia verejným obstarávateľom stanovenej požiadavky sa požaduje predložiť:
1. Overená fotokópia platného Rozhodnutia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o uvedení administratívnych priestorov a priestorov skladu DDD prípravkov do prevádzky,
2. Overená fotokópia platného Rozhodnutia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícii chemickým faktorom používaných pri výkone dezinfekcie a regulácii živočíšnych škodcov,
3. Overená fotokópia platného Rozhodnutia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícii biologickým faktorom používaných pri výkone dezinfekcie a regulácii živočíšnych škodcov,
4. Overená fotokópia platného Rozhodnutia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na skladovanie a manipuláciu s veľmi toxickými látkami a prípravkami vrátane ich použitia pri dezinfekcii, regulácii živočíšnych škodcov a na ochranu rastlín
5. Overená fotokópia platného Rozhodnutia Obvodného úradu životného prostredia na nakladanie s nebezpečným odpadom vrátane prepravy v danom obvode sídla firmy,
6. Overená fotokópia platného Súhlasu na prepravu nebezpečného odpadu presahujúcu územný obvod trvalého sídla,
7. Overená fotokópia platného Certifikátu o zavedení systému manažérstva kvality v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie zabezpečenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 9001 ako štandardu na certifikáciu systémov manažérstva kvality,
8. Overená fotokópia platného Certifikátu o zavedení systému enviromentálneho manažérstva v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie enviromentálneho manažérstva vyplývajúcej z normy ISO 14001 ako štandardu na certifikáciu systémov enviromentálneho manažérstva,
9. Overená fotokópia platného Certifikátu o zavedení systému bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany vyplývajúcej z normy ISO 18001,
10. Overená fotokópia platného Osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva,
11. Overená fotokópia platného Osvedčenia o odbornej spôsobilosti pre prácu s veľmi toxickými látkami a prípravkami a toxickými látkami a prípravkami vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva,
12. Overená fotokópia platného Potvrdenia resp. rozhodnutia o zbere, skladovaní a preprave zvoz vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1 uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti,
13. Overená fotokópia platného Dokladu o schválení prevádzkarne podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady ES č. 1069/2009, ktorým sú stanovené zdravotné predpisy podľa COLC/CAD.
Pre zabezpečenie plnenia predmetu zákazky verejný obstarávateľ požaduje predložiť nasledovné doklady:
1. Kópiu Zmluvy so zneškodňovateľom nebezpečného odpadu,
2. Zoznam všetkých prístrojov, ktoré uchádzač použije pri plnení premetu zákazky,
3. Zoznam všetkých prípravkov, ktoré uchádzač použije pri plnení predmetu zákazky,
4. Zoznam všetkých osôb (meno a priezvisko osoby a číslo osvedčenia), ktorí sa budú podieľať pri plnení predmetu zákazky,
5. Kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti všetkých osôb uvedených v Zozname osôb, ktorí sa budú podieľať pri plnení predmetu zákazky,
6. Kartu bezpečnostných údajov pre každú použitú nebezpečnú chemickú látku prípravok, ktorý sa uvádza na trh (údaje o podnikateľovi, o nebezpečnej chemickej látke prípravku a údaje potrebné na ochranu života a zdravia ľudí a životného prostredia),
7.Čestné vyhlásenie uchádzača, že v prípade, ak sa stane úspešným, uzavrie Poistnú zmluvu na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenej na poistnú sumu vo výške 10 000,- EUR (slovom: desaťtisíc EUR) na jednu a všetky poistné udalosti, ktoré budú platné a účinné počas trvania zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom. Počas celého trvania zmluvného vzťahu musí mať uchádzač platnú poistnú zmluvu. Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom predloží kópiu uvedenej zmluvy.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90921000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90922000-6, 90923000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
690 000 m3 (chemická dezinfekcia ovzdušia aerosolom); 120 000 m2 (dezinsekcia vnútorných a vonkajších priestorov ); 13 800 m2 (deratizácia priestorov); 336 ks (VZT jednotky a potrubia)
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 216 972,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 36
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ zábezpeku nepožaduje.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky ani zálohy na realizáciu predmetu zákazky.
Vlastná platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách na základe predložených faktúr podľa podmienok dohodnutých v zmluve. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií podľa § 26 ods. 2 až 4 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne:
1.1§ 26 ods. 1 písm. a) a b) zákona o verejnom obstarávaní:Výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
1.2§ 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní:Potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28.04.2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona - že nie je v reštrukturalizácii :
a) predložením potvrdenia príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk alebo
b) doplnením tohoto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov, ktorého vzor Úrad pre verejné obstarávania zverejňuje na svojom webovom sídle s priloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace.
1.3§ 26 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní:Potvrdením (potvrdeniami) príslušnej zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní), v ktorej (v ktorých) je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Potvrdením Sociálnej poisťovne, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
1.4§ 26 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní:Potvrdením miestne príslušného daňového úradu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
1.5§ 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní:Dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania, oprávňujúci uchádzača na dodanie tovaru, ktorý je predmetom zákazky v tejto verejnej súťaži. Predložený doklad o oprávnení podnikať musí byť aktuálny a musí vypovedať o skutočnom stave uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje procesu verejného obstarávania.
1.6 § 26 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní: Čestným vyhlásením.
1.7 § 26 ods. 1 písm. i) zákona o verejnom obstarávaní: Čestným vyhlásením.
1.8§ 26 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní: Čestným vyhlásením.
2. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie vedenom Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, požadované v bodoch 1.1.1 až 1.1.8 tejto časti SP, nahradiť predložením potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Podľa výkladového stanoviska ÚVO č. 10/2013 zo dňa 23.7. 2013, uchádzač môže predložiť čestné vyhlásenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
3. Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
4. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
5. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením vyhotoveným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
6. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
7. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej určenej podmienky účasti podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k predmetu: Uvedené doklady verejný obstarávateľ vyžaduje v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. Vo vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúce tri roky, resp. za tie roky, za ktoré je možné vyjadrenie banky vyhotoviť v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky:
a)nie je/nebol v nepovolenom prečerpaní,
b)v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
c)jeho bežný účet nie je/nebol predmetom exekúcie.
V prípade, ak má uchádzač účty vo viacerých bankách, verejný obstarávateľ požaduje bankovú informáciu od každej z týchto bánk, a to vo vyššie uvedenom rozsahu.
2. Čestné vyhlásenie podpísané jeho štatutárnym orgánom alebo iným oprávneným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v ktorom uvedie zoznam všetkých bánk, v ktorých má na podnikanie zriadenie účty a zároveň vyhlásenie, že nemá bankové účty v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyjadrenie banky.
3. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal, možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
5. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
6. Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač v ponuke preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie predložením vyššie uvedených dokladov, ktoré dokazujú, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť právne záväzky, akým je predmet zákazky a v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť právne vzťahy.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
1. Zoznam poskytnutých služieb (predmetu zákazky), resp. služieb podobného charakteru, (t. j. služby, ktorá je rovnocenná predmetu zákazky a spĺňa opis a požadované technické vlastnosti, parametre a hodnoty predmetu zákazky uvedené v Prílohe č. 5 Špecifikácia predmetu zákazky SP) v minimálnej hodnote 150 000,- EUR bez DPH (do hodnoty sa započítava výška skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH) zrealizovaných/poskytnutých spolu za predchádzajúce 3 (tri) roky (za predchádzajúce 3 (tri) roky sa pre účely tejto zákazky považujú 3 (tri) roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom pred dňom lehoty na predkladanie ponúk) s doplnenými potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov:
a)ak odberateľom bol verejný obstarávateľ dokladom je referencia,
b)ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ.
Ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplnené dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Povinnou prílohou zoznamu dodávok musí byť objednávateľom potvrdený doklad o plnení podľa písmena a) a b) bodu, z ktorého uchádzač dopĺňal informácie do zoznamu dodávok a ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s § 9a ods. 2 zákona o VO.
2.Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
3.Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne.
4.Podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Podmienku účasti verejný obstarávateľ zadefinoval a zahrnul medzi podmienky účasti striktne vo vzťahu k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si týmito podmienkami overuje skúsenosti uchádzačov pri realizácii predmetu zákazky s ohľadom na ich schopnosti, skúsenosti, efektívnosť a spoľahlivosť.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s ust. § 43 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Podrobné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
S/06033/OVO/2016
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.05.2016 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.05.2016 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SL
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.12.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.05.2016 14:00
Miesto: Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Ondavská 8, 040 11 Košice - riaditeľstvo, 2. poschodie - zasadačka
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Ponuku môže predložiť záujemca, ktorý požiadal o registráciu do zadávania zákazky prostredníctvom systému EVO.
2. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi v zmysle zákona o verejnom obstarávaní bude uskutočňovaná výhradne v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke, v návrhu a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie bude uskutočnené nasledovnými spôsobmi:
2.1 Elektronicky prostredníctvom systému EVO - programovej aplikácie umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek cez centrálny internetový používateľský portál systému EVO - www.evo.gov.sk v nasledovných krokoch procesu verejného obstarávania, ktorých súčasťou sú úkony spojené s komunikáciou medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom v systéme EVO:
-predkladanie žiadosti o účasť záujemcom, čím sa rozumie predloženie žiadosti o registráciu v predmetnom verejnom obstarávaní a jej schválenie verejným obstarávateľom prostredníctvom systému EVO,
-poskytnutie SP záujemcom, ktorým sa rozumie sprístupnenie SP a všetkých dokumentov zákazky záujemcom, ktorí sa zaregistrovali v predmetnej zákazke na portáli EVO,
-poskytnutie vysvetlení k oznámeniu o vyhlásení verejného obstarávania a k SP prostredníctvom portálu EVO, pokiaľ záujemca o vysvetlenie prostredníctvom portálu EVO požiadal,
-ak je to nevyhnutné, pri doplnení informácií uvedených v SP alebo inej sprievodnej dokumentácii, ktoré zverejnil
verejný obstarávateľ na portáli EVO,
-vykonanie nápravy v SP alebo v iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom, ak bola verejnému
obstarávateľovi doručená žiadosť o nápravu podľa § 136 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a ak verejný obstarávateľ žiadosti o nápravu vyhovel.
Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, ktorí sa pre účasť v predmetnom verejnom obstarávaní nezaregistrujú v systéme EVO, že sa vystavujú riziku neprijatia všetkých ďalších informácií týkajúcich sa uvedenej zákazky, poskytnutých verejným obstarávateľom výhradne prostredníctvom systému EVO.
Verejný obstarávateľ odporúča, aby sa záujemca pri práci v portáli EVO riadil min. používateľskou príručkou zverejnenou na tomto portáli, resp. bol vyškolený na prácu v tomto portáli, nakoľko ak sa dopustí chýb pri práci v systéme EVO, nesie za ne plnú zodpovednosť.
V prípade preukázateľného výpadku/nedostupnosti systému EVO je možné komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi uskutočňovať aj písomne prostredníctvom pošty, faxom, osobne, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou.
2.2 Elektronicky, prostredníctvom e-mailu v nasledovných krokoch procesu verejného obstarávania pri komunikácií súvisiacej:
2.2.1 zo strany verejného obstarávateľa:
-so zaslaním podrobností týkajúcich sa otvárania časti ponuky označenej ako Kritériá,
2.2.2 zo stany záujemcu/uchádzača:
-so zaslaním spätného potvrdenia o doručení oznámenia týkajúceho sa podrobností otvárania časti ponuky označenej ako Kritériá,
2.3 Poštovou zásielkou - v listinnej forme (mimo portálu EVO) v nasledovných krokoch procesu verejného obstarávania pri komunikácií súvisiacej:
2.3.1 zo strany verejného obstarávateľa:
-so žiadosťou o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov v rámci preukázania splnenia podmienok účasti,
-so žiadosťou o vysvetlenie ponuky,
-s oznámením o vylúčení uchádzača z postupu verejného obstarávania,
-s informáciou o výsledku vyhodnotenia ponúk zaslanou všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali,
-s oznámením výsledku vybavenia žiadosti o nápravu,
-s oznámením o zamietnutí žiadosti o nápravu,
-s oznámením vyplývajúcim z uplatnenia § 136 ods. 10 zákona o VO,
2.3.2 zo strany záujemcu/uchádzača:
-s predložením ponuky,
-s vysvetlením alebo doplnením predložených dokladov v rámci preukázania splnenia podmienok účasti,
-s vysvetlením ponuky,
-s uplatnením revíznych postupov,
-s predložením zmluvy a doplňujúcich dokladov k nej podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v Oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk.
3. Telefonická komunikácia s kontaktnou osobou uvedenou v bode 1 časti SP je možná v prípadoch overenia doručenia písomností, v prípade dohodnutia osobného doručenia písomností alebo ponuky a v prípade ak sa uplatňuje bod 11 časti SP. Telefonická komunikácia je možná iba v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 14:30 hod.
4. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavky ani zálohy na realizáciu predmetu zákazky. Vlastná platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách na základe predložených faktúr podľa podmienok dohodnutých v zmluve. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
5. Uchádzač predloží písomnú ponuku tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť ponuky týkajúcu sa
návrhu na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné".
6. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne.
7. Za včas doručenú žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie, doručená prostredníctvom
systému EVO najneskôr do termínu13.05.2016 do 14.30 hod.. Rozhodujúci je serverový čas uvedený na portáli EVO.
8. Dátum a čas otvárania ponúk uvedený v bode IV.3.8) tohto oznámenia sa týka časti ponúk označených ako
"Ostatné".
9. Presný dátum a čas otvárania časti ponúk označených ako "Kritéria", bude v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené.
Postup pri otváraní ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
10. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky uvedené v časti C. "Opis predmetu zákazky" súťažných podkladov, ktorými preukazuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a doklady podľa bodu 16 časti A "Pokyny pre záujemcov a uchádzačov" súťažných podkladov. Nepredloženie týchto dokladov sa bude považovať za nesplnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a náležitosti ponuky a uchádzač bude z verejnej súťaže vylúčený v zmysle § 42 ods.1.
11. V súvislosti s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní postupuje verejný obstarávateľ v tomto postupe
verejného obstarávania podľa § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10. 2015.
12. Úspešní uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie
zmluvy tak, aby zmluva mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa §45 ods. 2 až 7 ZVO, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešní uchádzači, ich subdodávatelia podľa §45 ods. 10 ZVO a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 ZVO sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na
subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača. Povinnosť mať v registri zapísaných konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania.
Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36601284
Ondavská 8 , 04011 Košice-Západ

Slovensko
Telefón: +421 557891626
Fax: +421 557891603
Email: msucha@vusch.sk
Internetová adresa (URL): http://www.vusch.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V súlade so zákonom č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité