Oznámenie 7109 - WYP

Obsah

7109 - WYP
Vestník č. 70/2016 - 12.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Pečeňady
IČO: 00312878
Pečeňady 93, 92207 Pečeňady

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Pečeňady
Kontaktná osoba: Ladislav Boháčik
Telefón: +421 337781115
Email: starosta@pecenady.sk; info@pecenady.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Tenisové dvorce a multifunkčné ihrisko
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Pečeňady park na juhovýchodnom okraji zastavaného územia obce, parc. č. 831/5, 831/1, 831/2
NUTS kód:
SK021
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Prípravné stavebné práce; vybudovanie dvoch tenisových dvorcov (36x36 m) s povrchom z umelej trávy druhej generácie a jedného multifunkčného ihriska (18x36 m) s tartanovým povrchom, uloženým finišérom; vybavenie základným športovým príslušenstvom pre navrhované športy vybavené príslušnými atestami; zriadenie oplotenia; plocha s povrchom z betónovej dlažby hr. 80 mm; prístupový chodník šírky 1,30 m z betónovej dlažby hr. 80 mm ukončený betónovým záhonovým obrubníkom, zriadenie NN rozvodov a vonkajšieho osvetlenia pričom každé z osvetľovaných športovísk bude možné spíňať samostatne.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45236110-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45212200-8, 45233161-5, 45233222-1, 45311000-0, 45316100-6, 37450000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa spracovanej projektovej dokumentácie a výkazu výmer.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 255 743,8100 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukazuje dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 alebo 5 zákona, predložením originálnych dokladov, alebo ich úradne overených kópií. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi zapísanými v zozname podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa ust. § 128 zákona. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 04. 2015 môže predložiť potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nie je v reštrukturalizácii, niektorým zo spôsobov vymedzených vo Výkladovom stanovisku úradu pre verejné obstarávanie č. 5/2015 (predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace alebo doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov prostredníctvom oznámenia o zmene údajov).
Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, môže v ponuke predložiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona.
- Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
- Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti podľa § 32 ods. 6: podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia sa vyžadujú podľa § 26 a § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní obligatórne.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Ekonomické a finančné postavenie uchádzač preukáže:
Predložením vyjadrenia banky/bánk, alebo pobočky zahraničnej banky/bank v ktorej/v ktorých má vedený účet o schopnosti plniť si finančné záväzky (ako dlho je klientom banky/bánk, či si riadne plní svoje záväzky, či v prípade úveru dodržuje splátkový kalendár, či nie je v nepovolenom debete, ...) potvrdenie musí byť originál, resp. úradne overená fotokópia, nie staršie ako 3 mesiace. (Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky).
K vyjadreniu banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk uchádzač doloží čestné vyhlásenie, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie - doklad podpísaný uchádzačom, alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. (V prípade skupiny dodávateľov musí byť čestné vyhlásenie podpísané každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny).
Uchádzač môže preukázať podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 ods. 2 zákona.
Ak uchádzač, alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie (§27 ods. 3)
Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 32 ods. 6: požiadavka je primeraná, jej potreba vyplynula za účelom overenia si ekonomickej a finančnej stability uchádzača, či je predpoklad, že bude spôsobilý úspešne plniť zmluvu, aj napriek tomu, že verejný obstarávateľ vykoná úhradu za skutočne vykonané práce a dodávky iba jednou platbou (po úspešnej kolaudácii stavby).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač splní požadované finančné a ekonomické postavenie ak z predloženého vyjadrenia banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorej/v ktorých má vedený účet a priloženého čestného vyhlásenia vyplýva, že je schopný plniť si finančné záväzky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledovné doklady a dokumenty (originály, alebo ich úradne overené kópie), vzorky a fotografie, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona:

1) Podľa § 28 ods. 1 písm. j) - Údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác

2) Podľa § 28 ods. 1 písm. b) - Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (r. 2011, 2012, 2013, 2014, 2015), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok (originál alebo úradne overená kópia), ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.

3) ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na posudzovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami (§ 28 ods. 1 písm. l).

- Všetky doklady potrebné k splneniu podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní, predložené uchádzačom musia byť originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Všetky doklady musia byť predložené v Slovenskom jazyku. Doklady vydané v inom než slovenskom jazyku musia byť úradne preložené do slovenského jazyka a predložené spolu s originálom alebo jeho úradne osvedčenou kópiou (to neplatí pre doklady predložené v Českom jazyku);
- Uchádzač môže preukázať podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 2 zákona;
- Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
- Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača podľa § 32 ods. 11, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
- Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti bude postupovať podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní.

Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v zmysle § 100 ods. 1 písm. b) a § 36 ods. 6 zákona:
- Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona - minimálna požadovaná úroveň je vzhľadom na charakter a rozsah stavebných prác primeraná. Dostatočné strojové a technické zázemie uchádzača je predpokladom bezproblémového a plynulého zvládnutia prác a dodávok v rozsahu predmetu zákazky.
- Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona - minimálna požadovaná úroveň je primeraná vo vzťahu k predpokladanej hodnote zákazky. Preukázanie úspešnej realizácie zákaziek na rovnaký alebo podobný predmet obstarávania vedie k výberu dodávateľa garantujúceho profesionálnu, plynulú a bezproblémovú realizáciu zákazky bez zbytočných prieťahov a jej úspešné dokončenie v zmluvne dohodnutom termíne. Verejný obstarávateľ touto podmienkou účasti overuje tiež preukázanie praktických skúseností uchádzača s uskutočňovaním stavieb rovnakého, alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
- Podmienka účasti podľa § 28 ods. 1 písm. l) zákona - minimálna požadovaná úroveň je primeraná. Vyžaduje sa za účelom overenia si kvality a bezpečnosti dodaných a inštalovaných základných prvkov, materiálov a výrobkov na tenisové dvorce a multifunkčné ihrisko ako aj schopnosti uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky v rovnakej alebo vyššej technickej, bezpečnostnej a kvalitatívnej úrovni než je vyžadované v súťažných podkladoch a v prílohách k nim.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač splní požadovanú odbornú a technickú spôsobilosť:

1) ak z poskytnutých údajov o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác v rozsahu predmetu zákazky vyplýva, že zodpovedajú požiadavkám na realizáciu predmetu zákazky (nakladač; miešačka na granulát; finišer; zasypávací stroj, ..., a pod.);

2) ak z predloženého zoznamu stavebných prác a priložených potvrdení o ich uspokojivom vykonaní vyplýva, že v období predchádzajúcich piatich rokov (r. 2011 - 2015) úspešne realizoval minimálne tri stavby na rovnaký alebo podobný predmet zákazky, ktorých finančné plnenie s DPH presiahlo 200 000 EUR (myslí sa každú v objeme minimálne 200 000 EUR s DPH) a ak z predložených referencií a potvrdení od odberateľov vyplýva, že uchádzač je technicky a odborne spôsobilý na realizáciu predmetu zákazky a že má dostatočné praktické skúsenosti: a) s vybudovaním tenisových dvorcov s povrchom z umelej trávy druhej generácie, a zároveň b) s vybudovaním multifunkčných ihrísk s tartanovým povrchom kladeným finišérom.

Definícia: Pod pojmom rovnaký, alebo podobný predmet zákazky sa rozumie výstavba športovísk s vybudovaním tenisových dvorcov s povrchom z umelej trávy druhej generácie a s vybudovanie multifunkčných ihrísk s tartanovým povrchom, uloženým finišérom.

Prepočet inej meny na Euro sa bude odvíjať nasledovne: pri slovenských korunách 1€/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk.

Poznámka:
- V prípade zmlúv s viacročným plnením, presahujúcim vymedzené obdobie napr. plnenia od roku 2010, resp. plnenia i po roku 2015 - do plnenia zmlúv za obdobie rokov 2011 až 2015 sa zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv plnené v stanovenom období (t.j. v období rokov 2011 - 2015), preto ich treba finančne vyčísliť.

- V prípade, že v rámci predložených referencií boli realizované aj stavebné práce na iný, ako rovnaký alebo podobný predmet zákazky, musí byť z dokladu (pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti) zrejmá finančná hodnota stavebných prác, ktoré sú na rovnaký, alebo podobný predmet zákazky.

- V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v zákonom stanovenej lehote realizoval zákazku stavebných prác, ktoré sú predmetom zákazky uchádzač alebo jeho osoba podľa § 28, ods. 2 zákona.

- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov predložených na posúdenie technickej a odbornej spôsobilosti, preto je potrebné v predloženom zozname stavebných prác uviesť okrem identifikačných údajov zmluvného partnera (obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania), predmetu zmluvy (názov a stručný opis, z ktorého musí byť preukázaný rovnaký alebo podobný predmet zákazky), miesta a lehoty uskutočnenia stavebných prác, skutočne fakturovanej ceny s DPH v sledovanom období (r. 2011 - 2015) aj meno, priezvisko a telef. číslo kontaktnej osoby, prípadne i e-mail odberateľa (pokiaľ tieto informácie nie sú uvedené v Potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác).

- V zákonom stanovených prípadoch uchádzač postupuje podľa ustanovenia § 155m ods. 11 zákona.

3) uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledovné vzorky, doklady a dokumenty:
a) Tenisové dvorce s umelým trávnikom 2. generácie:
- technický list ponúkaného výrobku umelej trávy;
- vzorku umelej trávy farby olivovo zelenej a červenej vo formáte A4;
- laboratórnu správu z nezávislej certifikovanej skúšobne na ponúkanú umelú trávu, ktorá bude potvrdzovať dosiahnutie parametrov ITF;
- certifikát ITF na ponúkanú umelú trávu na kategóriu 3 MEDIUM;
- splnomocnenie od výrobcu, že môže používať, predávať a inštalovať ponúkanú obchodnú značku a výrobky, pričom výrobca ponúkaného výrobku v splnomocnení uvedie, že uchádzač disponuje školeným personálom so zodpovedajúcimi skúsenosťami s pokládkou umelých trávnikov.
b) Multifunkčné ihrisko - podkladná vrstva pod tartan:
- technický list ponúkaného výrobku;
- vzorku ET podložky hrúbky 35 mm vo formáte A4;
- potvrdenia o zdravotnej nezávadnosti použitého gumového granulátu a spojiva.
Tartanový povrch EPDM:
- technický list ponúkaného výrobku tartanového povrchu EPDM;
- vzorku tartanového povrchu EPDM farby zelenej a červenej vo formáte A4;
- splnomocnenie od výrobcu, že môže používať, predávať a inštalovať ponúkanú obchodnú značku a výrobky, pričom výrobca ponúkaného výrobku v splnomocnení uvedie, že uchádzač disponuje školeným personálom so zodpovedajúcimi skúsenosťami s pokládkou tartanových povrchov kladených finišérom.
Mantinelové oplotenie v. 4,0 a stĺpiky:
- technické osvedčenie ponúkaného výrobku;
- certifikát o hygiene;
- prehlásenie o zhode, CE podľa EN 14509;
- predloženie skúšok odolnosti proti nárazu sendvičového panelu (min. 1,1kN);
- predloženie skúšok zvukovej izolácie sendvičového panelu (Rw min.24dB);
- vzorku sendvičového panela v hrúbke 40 mm RAL 6011 vo formáte A4;
- fotodokumentáciu navrhovaného oplotenia na už zrealizovanom ihrisku, ktorá bude obsahovať na formáte A4 fotku rezu stĺpika.

Uchádzač splní požadovanú odbornú a technickú spôsobilosť, ak z uchádzačom poskytnutých dokladov, dokumentov, vzoriek, vyhlásení a certifikátov vyplýva, že uchádzačom ponúknuté výrobky, materiály, tovary, ... , spĺňajú požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky vymedzené v súťažných podkladoch a v ostatných dokumentoch, ktoré tvoria prílohu k súťažným podkladom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
3/2016/Bo
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.05.2016 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2016 10:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.05.2016 17:00
Miesto : Obecný úrad Pečeňady, spoločenská miestnosť.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Termín otvárania ponúk platí pre otváranie časti ponúk označených ako Ostatné. Otváranie časti ponúk Ostatné je podľa § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené. Uchádzačom, ktorých ponuky nebudú vylúčené, verejný obstarávateľ odošle oznámenie, v ktorom uvedie miesto, dátum a hodinu otvárania časti ponúk označených ako Kritériá. Medzi odoslaním oznámenia a otváraním časti ponúk označených ako Kritériá musí byť aspoň 5 pracovných dní.
Na otváraní časti ponúk označených ako Kritériá sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní časti ponúk označených ako Kritériá preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady sa záujemcom o účasť vydávajú v elektronickej podobe. Je možné ich získať:
- stiahnutím priamo z profilu verejného obstarávateľa, zriadeného na stránke úradu pre verejné obstarávanie, kde je k nim neobmedzený priamy prístup elektronickými prostriedkami. Adresa profilu:
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4754 ,

alebo prostredníctvom poštového prepravcu, prípadne osobným prevzatím od vereného obstarávateľa, na základe predchádzajúcej písomnej žiadosti o účasť v tomto verejnom obstarávaní, doručenej na adresu verejného obstarávateľa, uvedenú v bode 1 tejto výzvy.
Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je:
-Doručenie písomnej žiadosti záujemcu o účasť vo verejnom obstarávaní na predmetnú zákazku (poštou, v prílohe e-mailu alebo osobne) s uvedením poštovej adresy záujemcu, kontaktnej osoby vo verejnom obstarávaní zákazky, jej čísla telefónu a mailovej adresy a s uvedením spôsobu prevzatia súťažných podkladov (či si súťažné podklady záujemca stiahol z profilu verejného obstarávateľa a ich zaslanie nepožaduje, alebo si ich v elektronickej podobe na CD prevezme osobne, alebo ich požaduje zaslať poštou);
-V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi;
-Žiadosť o účasť je potrebné predložiť v tom istom jazyku ako sa požaduje predloženie ponuky;
-Písomná žiadosť o účasť musí byť doručená (nestačí, že bude odoslaná) v lehote na predkladanie ponúk;
-Pri osobnom prevzatí súťažných podkladov sa odporúča vopred si telefonicky dohodnúť termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa;

-Osobné prevzatie súťažných podkladov záujemcami (v elektronickej podobe na CD) aj osobné odovzdávanie ponúk (v listinnej forme v zapečatenej obálke) na Obecnom úrade v Pečeňadoch je možné v pracovných dňoch (okrem utorka) , v pracovnom čase od 8,00 hod. do 12,00 hodiny a v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk do 10,00 hodiny;
-Všetky vysvetlenia a doplnenia súťažných podkladov, rovnako ak kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile na webovom portáli úradu pre verejné obstarávanie
http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4754 .

-V záujme dodržania princípu transparentnosti a rovnakého zaobchádzania verejný obstarávateľ vyžaduje nasledovné: Ak nie je uchádzačovi umožnené predložiť na preukázanie požadovanej technickej a odbornej spôsobilosti podľa časti III.1.3 bodu b) tejto výzvy (k zoznamu realizovaných prác za predchádzajúcich päť rokov) potvrdenie/potvrdenia o ich uspokojivom vykonaní (originál, alebo úradne overená kópia), verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač uviedol vo svojom vyhlásení o ich uskutočnení aj dôvod, prečo nebolo možné požadované potvrdenie/potvrdenia o uspokojivom vykonaní prác (uvedených v zozname) predložiť.
- Lehota zhotovenia predmetu zákazky nie je 60 dní od zadania zákazky, ale 60 dní odo dňa odovzdania staveniska, v súlade s časovým a vecným harmonogramom prác odsúhlaseným verejným obstarávateľom v deň podpisu zmluvy.
- Spôsob financovania a platobné podmienky sú podrobne rozpísané v časti 6 súťažných podkladov a v zmluve o dielo.
- Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.
-Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
10.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité