Oznámenie 7144 - WYP

Obsah

7144 - WYP
Vestník č. 70/2016 - 12.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Stredná odborná škola
IČO: 17314895
Račianska 105 , 83102 Bratislava - Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Radoslav Hija
Telefón: +421 254653904
Fax: +421 254654044
Email: tender@process-management.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sosracianska105.edupage.org
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Stavebné práce – rekonštrukcia sociálnych zariadení, výmena PVC podláh a svietidiel.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Stredná odborná škola, Račianska 105, 831 02 Bratislava, mestská časť Bratislava Nové Mesto, Bratislavský samosprávny kraj.
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú stavebné práce, ktoré predstavujú rekonštrukciu sociálnych zariadení, kompletnú výmenu PVC podláh a svietidiel na objekte školy. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 - Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45214220-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44411000-4, 44112200-0, 31520000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 199 700,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 70
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní), ktoré preukazuje podľa §26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti je možné nahradiť podľa §128 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov.
Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa §31 zákona za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Podľa §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov podľa §27 zákona o verejnom obstarávaní uvedených podľa tohto bodu, vydaných najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, preukazujúcich splnenie finančného a ekonomického postavenia:

1. Podľa §27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - vyjadrenie banky/ bánk alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka), v ktorej má uchádzač vedený účet pričom banka potvrdí, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a že bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. Doklad bude predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená fotokópia - nie staršia ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladania ponúk.
K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému dokladu/om uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y.
Odôvodnenie:
Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 27 zákona o verejnom obstarávaní. Požiadavka predložiť vyjadrenie banky/bánk o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ vybrať schopného uchádzača pre vykonávanie služieb, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.

2. Podľa §27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - prehľad o celkovom obrate, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, pričom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnuť trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky (2013, 2014, 2015), za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti musí byť kumulatívne 340 000,00 EUR. V prípade, ak záujemca je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát a ak záujemca je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz príjmov a výdavkov.
Odôvodnenie:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Podľa §27 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní možno finančné a ekonomické postavenie preukázať prehľadom o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požiadavka na minimálnu úroveň celkového obratu neprevyšuje trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypočítanej na obdobie 12 mesiacov.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA:
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní za všetkých členov skupiny spoločne.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti (ekonomické a finančné postavenie), ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene EUR. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Podľa §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Je uvedená v bode III.1.2.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov podľa §28 zákona o verejnom obstarávaní uvedených podľa tohto bodu, vydaných najneskôr k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk, preukazujúcich splnenie technickej alebo odbornej spôsobilosti:

1. Podľa §28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač vo svojej ponuke predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov (predchádzajúcich lehote na predkladanie ponúk), ktorého finančný objem bol spolu za sledované obdobie v minimálnej výške 340 000,00 EUR bez DPH; z toho minimálne jedna zákazka (referencia), ktorej finančný objem bol v minimálnej výške 190 000 EUR bez DPH.
Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na stavbe alebo rekonštrukcii budov (napríklad budov pre kultúru a verejnú zábavu, vzdelávanie a zdravotníctvo, administratívnych a polyfunkčných budov, budov pre obchod a služby).
Zoznam stavebných prác má obsahovať:
a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa,
b) názov a stručný opis predmetu zákazky,
c) zmluvnú cenu zákazky bez DPH v EUR,
d) lehotu uskutočnenia prác,
e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom.
Ak budú v zmluvnej cene zákazky (v referenčnom liste) zarátané aj iné stavebné práce alebo činnosti ako požadované, uchádzač je povinný vyčísliť a uviesť cenu len za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uvedené v tomto bode.
Odôvodnenie:
Požadovaný zoznam uskutočnených prác má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s uskutočňovaním prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem, rozsah a charakter predmetu zákazky.

2. Podľa §28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie stavebných prác, a to:
- certifikátov, dokladov o odbornej spôsobilosti
- profesijných životopisov z ktorých bude vyplývať preukázanie praktických skúseností riadiacich zamestnancov uchádzača, ktorí budú zodpovední za riadenie stavebných prác.
Profesijný životopis musí obsahovať:
a) titul, meno a priezvisko,
b) údaje o priebehu vzdelania zamestnanca;, absolvované školenia,
c) história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia ktorú zamestnanec zastával),
d) praktické skúsenosti (názov a sídlo odberateľa, názov referencie, popis referencie, pozícia na projekte, rozsah činností, ktoré zamestnanec zabezpečoval, obdobie realizácie referencie v členení mesiacov a rokov od do, meno, priezvisko a číslo telefónu aspoň jednej kontaktnej osoby odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie),
e) podpis riadiaceho zamestnanca.
Minimálne požiadavky na riadiacich zamestnancov:
Riadiaci zamestnanec č. 1- Hlavný stavbyvedúci: počet min. 1
1. doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci, t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov odborné zameranie pozemné stavby (z dokladu musí byť zrejmé zameranie pozemné stavby); preukáže osvedčením,
2. minimálne 5-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho, preukáže životopisom,
3. minimálne jedna (1) preukázateľná praktická skúsenosť v oblasti riadenia stavieb v pozícií stavbyvedúceho obdobnej ako predmetu zákazky /t.j. pozemné stavby/ v minimálnej hodnote 190.000,00 EUR bez DPH, preukáže životopisom.
Odôvodnenie:
Podmienka účasti slúži pre overenie schopnosti záujemcu dodať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom experta, ktorý má vzdelanie a odbornú prax súvisiacu zo zabezpečovaním stavebných prác. Záujemca musí preukázať, že má k dispozícii experta, ktorý sa bude podieľať na dodaní predmetu zákazky a ktorý má nielen platné certifikáty/osvedčenia preukazujúce ich odbornú spôsobilosť vo svojom odbore, ale aj primerané praktické skúsenosti s realizáciou stavieb rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.

3. §30 zákona v spojení s §28 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní - certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom alebo záujemcom, možnosť využiť schému Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit alebo normy environmentálneho manažérstva vyplývajúce z príslušných európskych noriem alebo medzinárodných noriem certifikovaných orgánov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy (opis opatrení, použitých uchádzačom na zabezpečenie plnenia kritériá pre danú normu) predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Napr. doklad o splnení určitých noriem environmentálneho riadenia podľa normy ISO 14001.
Odôvodnenie:
Uchádzač preukáže a doloží, že je držiteľom platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 (alebo ekvivalent), pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, a z noriem členských štátov Európskych štátov spoločenstva. Certifikát je zárukou odbornej spôsobilosti uchádzača a je tiež zárukou, že uchádzač dodržiava pri práci ochranu životného prostredia.

VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, TÝKAJÚCE SA TECHNICKEJ ALEBO ODBORNEJ SPOSOBILOSTI:
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi poskytnuté.
Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou, s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní za všetkých členov skupiny spoločne.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti (technická alebo odborná spôsobilosť), ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene EUR. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok.
Podľa §32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Je uvedená v bode III.1.3.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.05.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 04.05.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.05.2016 09:00
Miesto : PROCESS MANAGEMENT, s.r.o., Gaštanová 13, 811 04 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. Ak sa uchádzač nepreukáže predmetnými požadovanými dokladmi, nebude mu umožnená účasť na otváraní ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Ďalšie osobitné podmienky pre plnenie zmluvy:
Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby záujemca ako súčasť časti ponuky Ostatné predložil originál alebo úradne osvedčenú kópiu záväzného súhlasu (čestného vyhlásenia), že v prípade ak sa stane úspešným uchádzačom pred podpisom zmluvy na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej verejným obstarávateľom uzatvorí a predloží originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa), vo výške poistného krytia minimálne vo výške zmluvného plnenia ktoré bude platné a účinné počas celého trvania zmluvy;
2. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom (v slovenskom) jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
3. Pokiaľ v tomto oznámení nie je uvedené inak, všetky dokumenty predložené v ponuke, a to vrátane plnomocenstiev, čestných vyhlásení alebo dokladov na preukázanie splnenia podmienok účasti musia byt v origináli alebo ako úradne osvedčené kópie originálu.
4. Žiadosť o vysvetlenie podmienok účasti uvedených v tejto výzve alebo informácií uvedených v súťažných podkladoch musí záujemca doručiť kontaktnej osobe na kontaktné miesto písomne najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely obstarávateľ určuje v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ oznámi vysvetlenia všetkým známym záujemcom bezodkladne, najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie.
5. Všetky informácie a dokumenty, ktoré je povinný verejný obstarávateľ zverejniť podľa § 49a zákona o verejnom obstarávaní budú zverejnené v Profile verejného obstarávateľa na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
6. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevezmú súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej v tejto Výzve v časti I.1).
7. Záujemcovia môžu požiadať o súťažné podklady na kontaktnom mieste uvedenom v Oddiele 1 tejto výzvy v termíne uvedenom v bode IV.2.2 tejto výzvy. V prípade záujmu o osobné prevzatie súťažných podkladov je potrebné si toto prevzatie dohodnúť vopred na kontaktnom mieste uvedenom v Oddiele 1 tejto výzvy. Úradné hodiny kontaktného miesta sú v pracovných dňoch pondelok až piatok, od 08.00 do 15.00 hod.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
08.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité