Oznámenie 7092 - WYT

Obsah

7092 - WYT
Vestník č. 70/2016 - 12.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Bryndziareň, s.r.o.
IČO: 31614558
SNP 105, 03901 Turčianske Teplice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): E-VO, s.r.o., Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava
Kontaktná osoba: JUDr. Klaudia Korbová
Telefón: +421 221025897
Email: klient@tendersolution.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): podľa § 7
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 2
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Technológia na spracovanie mlieka
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Turčianske Teplice
NUTS kód:
SK031
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka technológie na spracovanie mlieka. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v súťažných podkladoch a ich prílohách.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42211000-8
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Uvedené v súťažných podkladoch
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 323 910,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 60
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok úcasti osobného postavenia podla § 26 ods. 1 zákona c. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní). Uchádzac preukazuje splnenie podmienok úcasti vo verejnom obstarávaní podla § 26 alebo § 128 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a výkladovým stanoviskom c. 10/2013 k osobnému postaveniu podla zákona o verejnom obstarávaní, uverejnenom na internetovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzaca, ktorého tvorí skupina dodávatelov zúcastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok úcasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého clena skupiny osobitne. Splnenie podmienky úcasti podla § 26 ods. 1písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje clen skupiny len vo vztahu k tej casti predmetu zákazky, ktorú má zabezpecit.
V zmysle § 32 ods. 11 zákona o VO: Splnenie podmienky úcasti možno preukázat cestným vyhlásením uchádzaca alebo záujemcu, pricom doklady, preukazujúce splnenie podmienok úcasti predkladá verejnému obstarávatelovi a obstarávatelovi úspešný uchádzac podla § 44 ods. 1 v case a spôsobom, urceným verejným obstarávatelom a obstarávatelom.
Ak v prípade podla § 32 ods. 11 zákona o VO nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok úcasti skôr, je verejný obstarávatel a obstarávatel povinný po vyhodnotení ponúk vyhodnotit splnenie podmienok úcasti úspešným uchádzacom alebo uchádzacmi, ktorí sa umiestnili na prvom až tretom mieste v poradí; ak dôjde k vylúceniu uchádzaca alebo uchádzacov, vyhodnotí následnej splnenie podmienok úcasti dalšieho uchádzaca alebo uchádzacov v poradí. Pri vyhodnotení splnenia podmienok úcasti podla prvej vety postupuje verejný obstarávatel a obstarávatel podla § 33, pricom vyzve uchádzacov na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok úcasti v lehote nie kratšej, ako desat pracovných dní odo dna dorucenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok úcasti.
Odôvodnenie primeranosti použitia každej urcenej podmienky úcasti podla § 26 zákona o verejnom obstarávaní vo vztahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky úcasti podla § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky úcasti na osobné postavenie vyplývajú z § 26, a § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok úcasti:
bod 1) podla § 27 ods. 1 písm. a) vyjadrením banky alebo pobocky zahranicnej banky, ktorým môže byt príslub banky alebo pobocky zahranicnej banky o poskytnutí úveru.
bod 2) podla § 27 ods. 1 pism. d) prehladom o celkovom obrate alebo prehladom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti, pricom požiadavka na výšku obratu za obdobie jedného hospodárskeho roku nesmie presiahnut trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky vypocítanej na obdobie 12 mesiacov, ak ide o podlimitnú zákazku alebo nesmie presiahnut predpokladanú hodnotu zákazky vypocítanú na obdobie 12 mesiacov, ak ide o nadlimitnú zákazku.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu 1) Schopnost uchádzaca plnit si svoje financné záväzky preukáže uchádzac predložením potvrdenia/vyjadrenia banky/všetkých bánk, v ktorých má uchádzac vedený úcet o tom, že jeho bankový úcet nie je za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dnu vystavenia dokladu predmetom exekúcie.Výpis z úctu sa nepovažuje za potvrdenie banky.Dátum vystavenia predmetného dokladu nesmie byt starší ako 3 mesiace ku dnu predloženia ponuky uchádzacom. Uchádzac zároven predloží cestné vyhlásenie o tom, že v inej/iných ako uvedenej/uvedených banke/bankách nemá žiadne záväzky.
K bodu 2) Uchádzac k prehladom o celkovom obrate predloží aj overené výkazy ziskov a strát alebo overené výkazy o príjmoch a výdavkoch, za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti.Uchádzac nemusí vyššie požadované doklady - výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch - predkladat, pokial má tieto požadované doklady zverejnené vo verejnej casti Registra úctovných závierok (dalej len "RUZ"), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR. Uchádzac na túto skutocnost upozorní vo svojej ponuke.Splnenie vyššie uvedeného uchádzac preukáže predložením prehladu o celkovom obrate za predchádzajúce tri hospodárske roky, resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo zacatia prevádzkovania cinnosti, a to minimálne sumárne vo výške: 1 000 000,00 EUR bez DPH.
V prípade, ak uchádzac predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehlade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR.V prípade cudzích mien v dokumentoch uchádzaca, ktorými preukazuje obrat, uchádzac použije pravidlo prepoctu na menu EUR podla kumulatívneho rocného kurzu relevantného roku obratu podla kurzového lístka ECB (dostupný tiež napr. na www.nbs.sk).
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok úcasti podla § 32 ods. 6 ZVO: Požiadavky osoby podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní sú primerané: osoba podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní si nou overuje stav ekonomickej a financnej situácie uchádzaca.
Uchádzac alebo záujemca môže na preukázanie financného a ekonomického postavenia využit financné zdroje inej osoby, bez ohladu na ich právny vztah. V takomto prípade musí uchádzac alebo záujemca verejnému obstarávatelovi alebo obstarávatelovi preukázat, že pri plnení zmluvy bude môct reálne disponovat so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie financného a ekonomického postavenia. Túto skutocnost preukazuje záujemca alebo uchádzac písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázat svoje financné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie pocas celého trvania zmluvného vztahu. Osoba, ktorej zdroje majú byt použité na preukázanie financného a ekonomického postavenia musí splnat podmienky úcasti podla § 26 ods. 1 vo vztahu k tej casti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzacovi poskytnuté. Ak uchádzac alebo záujemca preukázal financné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a pocas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzac alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnút len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnost zmeny subdodávatela tým nie je dotknutá.
Ak ponuku predkladá skupina dodávatelov, preukazuje splnenie podmienok úcasti - ekonomické a financné postavenie, spolocne.Osoba podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok úcasti - ekonomické a financné postavenie v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedcené kópie týchto dokladov, pokial nie je uvedené inak.
V zmysle § 32 ods. 11 zákona o VO: Splnenie podmienky úcasti možno preukázat cestným vyhlásením uchádzaca alebo záujemcu, pricom doklady, preukazujúce splnenie podmienok úcasti predkladá verejnému obstarávatelovi a obstarávatelovi úspešný uchádzac podla § 44 ods. 1 v case a spôsobom, urceným verejným obstarávatelom a obstarávatelom.
Ak v prípade podla § 32 ods. 11 zákona o VO nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok úcasti skôr, je verejný obstarávatel a obstarávatel povinný po vyhodnotení ponúk vyhodnotit splnenie podmienok úcasti úspešným uchádzacom alebo uchádzacmi, ktorí sa umiestnili na prvom až tretom mieste v poradí; ak dôjde k vylúceniu uchádzaca alebo uchádzacov, vyhodnotí následnej splnenie podmienok úcasti dalšieho uchádzaca alebo uchádzacov v poradí. Pri vyhodnotení splnenia podmienok úcasti podla prvej vety postupuje verejný obstarávatel a obstarávatel podla § 33, pricom vyzve uchádzacov na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok úcasti v lehote nie kratšej, ako desat pracovných dní odo dna dorucenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok úcasti.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa splnenie podmienok úcasti:
bod 1) podla § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutocnenia prác a zhodnotenia uskutocnených prác podla obchodných podmienok, ak odberatelom1. bol verejný obstarávatel alebo obstarávatel podla tohto zákona, dokladom je referencia,2. bola iná osoba ako verejný obstarávatel alebo obstarávatel podla tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberatel; ak také potvrdenie uchádzac alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzaca alebo záujemcu o ich uskutocnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutocnenie alebo zmluvný vztah, na základe ktorého boli uskutocnené,
bod 2) podľa § 28 ods. 1 písm. d) v nadväznosti na § 29 ak ide o dodanie tovaru alebo poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a jeho študijných a výskumných zariadení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : k bodu 1) Splnenie vyššie uvedeného uchádzac preukáže predložením zoznamu zmlúv (referencii), za predchádzajúce tri roky k poslednému dnu lehoty na predkladanie ponúk rovnakého alebo podobného charakteru, ako je tento predmet zákazky, pricom zmluvná cena referencií od odberatelov musí byt sumárne vo výške minimálne 800 000 EUR bez DPH za predchádzajúce tri roky.Z toho musí uchádzac predložit aspon 1 referenciu rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky, pricom bola s rozpoctovým nákladom minimálne 300 000,00 EUR bez DPH (za rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky sa rozumie dodávka akejkoľvek potravinárskej technológie).
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky úcasti podla § 32 ods. 6 zákona o VO: Požiadavka osoby podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia skúsenosti uchádzacov pre dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky. Kvantitatívna a kvalitatívna charakteristika dodávky tovaru, ktorého sa predmet zákazky týka poskytuje osobe podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní primeranú záruku, že uchádzac bude schopný plnit predmet verejného obstarávania, co do rozsahu a kvality. Cielom definovania minimálnej požadovanej úrovne štandardov je, aby osoba podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní mohla vyhodnotit splnenie podmienok úcasti a aby preukazované dodávky tovaru jednoznacne primerane súviseli s predmetom zákazky.
K bodu 2)Uchádzač predloží certifikát o zavedení systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 (dodávka technológii), vydaný nezávislou inštitúciou, pričom osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní uzná ako rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov.Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní uzná aj iné dôkazy, predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky úcasti podla § 32 ods. 6 zákona o VO: Osoba podľa § 7 zákona o verejnom obstarávaní predloženie uvedeného certifikátu požaduje za účelom overenia a potvrdenia splnenia noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Predložením certifikátu uchádzač preukáže dôveryhodnosť a spĺňanie noriem zabezpečenia kvality.
V zmysle § 32 ods. 11 zákona o VO: Splnenie podmienky úcasti možno preukázat cestným vyhlásením uchádzaca alebo záujemcu, pricom doklady, preukazujúce splnenie podmienok úcasti predkladá verejnému obstarávatelovi a obstarávatelovi úspešný uchádzac podla § 44 ods. 1 v case a spôsobom, urceným verejným obstarávatelom a obstarávatelom.Ak v prípade podla § 32 ods. 11 zákona o VO nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok úcasti skôr, je verejný obstarávatel a obstarávatel povinný po vyhodnotení ponúk vyhodnotit splnenie podmienok úcasti úspešným uchádzacom alebo uchádzacmi, ktorí sa umiestnili na prvom až tretom mieste v poradí; ak dôjde k vylúceniu uchádzaca alebo uchádzacov, vyhodnotí následnej splnenie podmienok úcasti dalšieho uchádzaca alebo uchádzacov v poradí. Pri vyhodnotení splnenia podmienok úcasti podla prvej vety postupuje verejný obstarávatel a obstarávatel podla § 33, pricom vyzve uchádzacov na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok úcasti v lehote nie kratšej, ako desat pracovných dní odo dna dorucenia výzvy a nepredloženie dokladov v tejto lehote sa považuje za nesplnenie podmienok úcasti.
Podla § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní uchádzac alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využit technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohladu na ich právny vztah. V takomto prípade musí uchádzac alebo záujemca verejnému obstarávatelovi alebo obstarávatelovi preukázat, že pri plnení zmluvy bude môct reálne disponovat s kapacitami osoby, ktorej spôsobilost využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutocnost preukazuje záujemca alebo uchádzac písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázat svoju technickú spôsobilost alebo odbornú spôsobilost, že táto osoba poskytne svoje kapacity pocas celého trvania zmluvného vztahu. Osoba, ktorej kapacity majú byt použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí splnat podmienky úcasti podla § 26 ods. 1 vo vztahu k tej casti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzacovi poskytnuté. Ak uchádzac alebo záujemca preukázal technickú spôsobilost alebo odbornú spôsobilost technickými a odbornými kapacitami inej osoby a pocas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzac alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnút len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnost zmeny subdodávatela tým nie je dotknutá.
V prípade, ak uchádzac predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehlade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR.V prípade cudzích mien v dokumentoch uchádzaca, ktorými preukazuje splnenie podmienky úcasti podla § 28 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, uchádzac použije pravidlo prepoctu na menu EUR podla kurzového lístka ECB (dostupný tiež napr. na www.nbs.sk).
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Najnižšia celková cena za predmet obstarávania uvedená v EUR bez DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Najnižšia lehota dodania predmetu obstarávania v kalendárnych dňoch
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
02/BR/2016/SP
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.05.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.05.2016 10:00
Miesto : E-VO, s.r.o., Námestie slobody 11, 811 06 Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : V súlade s § 41 ZVO.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Dodávka tovaru je realizovaná v rámci projektu RV SR 2014-2020, 4.2 Podpora pre investície na spracovanie/uvádzanie na trh a/alebo vývoj poľnohospodárskych výrobkov spolufinancovaného zo štrukturálnych fondov EÚ a Štátneho rozpočtu SR.
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadost o sútažné podklady môže záujemca dorucit na (e-mailovú) adresu kontaktného miesta osoby podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle tejto výzvy na predkladanie ponuk a sútažných podkladov (klient@tendersolution.sk). Žiadost o sútažné podklady musí obsahovat kompletné identifikacné údaje žiadatela (názov, adresa sídla, adresa dorucovania v prípade, ze je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (co sa žiada), meno osoby zodpovednej za žiadost a jej telefónne císlo. Žiadost musí byt napísaná v slovenskom alebo ceskom jazyku. Na žiadosti dorucené na inú adresu alebo v inom jazyku alebo nezrozumitelné žiadosti sa nebude reagovat. Po dorucení kompletnej žiadosti budu záujemcovi zaslané sútažné podklady.
2. Osoba podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní odporúca záujemcom, aby si o sútažné podklady požiadali aj vtedy, ak získali sútažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, ze záujemca nepožiada o sútažné podklady, osoba podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní nevie zabezpecit dorucenie vysvetlení, zmien a iných informácii, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto sútaži. V prípade, že potenciálny záujemca nepožiada o sútažné podklady zákazky, koná tak na vlastnú zodpovednost a vlastné riziko.
3. Sútažné podklady sú záujemcom k dispozícii i na profile osoby podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorý je zriadený v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Akákolvek komunikácia medzi osobou podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní a záujemcami/uchádzacmi bude výlucne v slovenskom jazyku. Zo strany záujemcu/uchádzaca bude akceptovaný aj ceský jazyk.
5. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov, ktorými preukazuje splnenie podmienok úcasti a iných dokladov súvisiacich s touto výzvou, znáša záujemca/uchádzac bez financného nároku voci verejnému obstarávatelovi, a to bez ohladu na výsledok.
6. Uchádzaci predložia originály alebo úradne osvedcené kópie požadovaných dokladov, ak nie je uvedené inak. Všetky doklady musia byt platné a odrážat skutocný stav v case, v ktorom sa uchádzac zúcastnuje verejnej sútaže. Doklady preukazujúce splnenie podmienok úcasti uchádzacov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byt predložené v pôvodnom jazyku a súcasne musia byt úradne predložene do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v ceskom jazyku. Ak sa zisti rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradny preklad v statnom (slovenskom) jazyku.
7. Uchádzac uvedie v ponuke zoznam subdodávatelov a ich podiel zákazky, ktoré má v úmysle zadat tretím osobám, ako aj navrhovaných subdodávatelov a predmety subdodávok a cestné vyhlásenie, že každý subdodávatel splna alebo najneskôr v case plnenia bude splnat podmienky podla § 26 ods. (1) a v prípade, ak podiel subdodávky presiahne 50% hodnoty zákazky, musí byt takýto subdodávatel zapísaný do zoznamu konecných užívatelov výhod. Akúkolvek zmenu týkajúcu sa subdodávatela je úspešný uchádzac bezodkladne povinný oznámit osobe podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní pricom subdodávatel, ktorého sa týka návrh na zmenu, musí splnat podmienky podla § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzac nemá v úmysle zadat podiel zákazky tretím osobám, je túto skutocnost povinný vyslovene uviest vo svojej ponuke.Osoba podla § 7 zákona o verejnom obstarávaní si vyhradzuje právo požiadat úspešného uchádzaca, v prípade, že tento v predmetnom verejnom obstarávaní využil subdodávky od iných dodávatelov, pri záverecnom financnom plnení o preverenie skutocnosti, ci si úspešný uchádzac vysporiadal všetky financné záväzky voci svojím subdodávatelom.
8. Verejný obstarávatel si vyhradzuje právo neprijat ani jednu ponuku a neuzavriet zmluvu so žiadnym uchádzacom v prípade, ak ceny v predložených ponukách budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky.
9. Ponuky je možné zasielat poštovou prepravou alebo osobne predkladat na vyššie uvedenom kontaktnom mieste, v pracovnom case od 08:00 do 16:00.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.04.2016

Redakčné opravy

7509 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 71/2016
V oznámení 07092-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bryndziareň, s.r.o., SNP 105, 039 01 Turčianske Teplice zverejnenom vo VVO č. 070/2016 zo dňa 12.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: bod 1) podla § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutocnenia prác a zhodnotenia uskutocnených prác podla obchodných podmienok, ak odberatelom 1. bol verejný obstarávatel alebo obstarávatel podla tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávatel alebo obstarávatel podla tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberatel; ak také potvrdenie uchádzac alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzaca alebo záujemcu o ich uskutocnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutocnenie alebo zmluvný vztah, na základe ktorého boli uskutocnené, Viď: bod 1) podla § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite dodania tovaru alebo poskytnutia služieb s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberatelom 1. bol verejný obstarávatel alebo obstarávatel podla tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávatel alebo obstarávatel podla tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberatel; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzaca alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vztah, na základe ktorého boli dodané IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 03.05.2016 10:00 Viď: 03.05.2016 11:00
8229 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2016
V oznámení 07092-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa Bryndziareň, s.r.o., SNP 105, 039 01 Turčianske Teplice zverejnenom vo VVO č. 070/2016 zo dňa 12.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 03.05.2016 09:00 Má byť: 10.05.2016 09:30 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.05.2016 09:00 Má byť: 10.05.2016 09:30 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 03.05.2016 10:00 Má byť: 10.05.2016 11:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité