Oznámenie 7155 - WYP

Obsah

7155 - WYP
Vestník č. 70/2016 - 12.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Nitriansky samosprávny kraj
IČO: 37861298
Rázusova 2/A , 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Úrad NSK, Rázusova 2A, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: JUDr. Daniela Paulovičová
Telefón: +421 376922915
Email: daniela.paulovicova@unsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.unsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. c)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Gymnázium Topoľčany -Rekonštrukcia športového areálu zdravia
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Gymnázium, Ul. 17. novembra 1180,955 01 Topoľčany
NUTS kód:
SK02
SK023
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
- vybudovanie atletického oválu dĺžky 150m s dvoma dráhami (jedna dráha šírky 1,22m) a rozbehovou rovinkou dĺžky 50m s dvoma dráhami
- basketbalové ihrisko 13x24 m
- betónová dlažba
- oporný múr
- doskočisko -skok do diaľky s rozbehovou dráhou
- dodávka a montáž lavičiek 8 ks
- demontáž a montáž konštrukcie pre basketbalový kôš
- osadenie líniového žľabu
- výmena umelého trávnatého povrchu multifunkčného ihriska za nový - umelý trávnik výška vlasu 40 mm
- ostatné plochy okolo multifunkčného ihriska a atletického oválu - umelý trávnik výška vlasu 20 mm
- vyvýšenie ochranných sietí na 5 m
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45236110-4, 45236119-7, 37535200-9, 50870000-4, 45112723-9
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa výkazu výmer.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 157 575,8300 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 6
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon), preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) zákona predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 zákona nasledovne:
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len úrad") vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013 a ktorému úrad vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Avšak je potrebné, aby tento podnikateľ preukázal v procesoch verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak ani tento údaj potvrdenie neobsahuje. Splnenie týchto podmienok účasti môže podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok [§ 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. čestné vyhlásenia podľa § 26 ods. 2 písm. g), príp. aj písm. f) tohto zákona.
Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

-Uchádzač musí predložiť doklad podľa § 26 ods. 1 písmeno c) - nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku

Verejný obstarávateľ pri posudzovaní splnenia podmienok účasti bude postupovať v súlade s Výkladovým stanoviskom ÚVO č. 10/2013, 04/2015 a 05/2015 a novelou zákona č. 252/2015.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 28 ods. 1 písm. b) zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok;
a)Zoznam stavebných prác je zoznam uskutočnených prác zodpovedajúci predmetu zákazky za predchádzajúcich päť rokov, t.j. za roky 2011, 2012, 2013, 2014 a 2015 vo forme - tabuľka s uvedením : názov a sídlo objednávateľa; názov stavby, poprípade zrealizovaných prác; termín realizácie; zmluvná cena v € s DPH; kontakt na osobu objednávateľa, u ktorej je možné preveriť uvedené údaje:
-ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia
-bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak takéto potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní doplnený dokladom preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané
b) Uchádzač k zoznamu predloží referenčné listy z uvedených rokov, s minimálnym rozpočtovým nákladom 157.575,83 € bez DPH. Rozpočtový náklad je v súlade s predpokladanou hodnotou zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby minimálne jedna referencia súvisiaca s predmetom obstarávania bola vystavená za realizáciu zákazky na vybudovaní alebo rekonštrukcii športového areálu alebo ihriska. Referenčné listy musia byť originál alebo úradne overené kópie s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, kontaktnej osoby objednávateľa, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť uvedené údaje:
Primeranosť: Získať prehľad o solídnosti záujemcu na trhu s možnosťou preverenia kvality záujemcu, výška požadovaného množstva je primeraná predpokladanému množstvu predmetu obstarávania.
Potreba: Uvedený doklad dáva možnosť preverenia záujemcu na trhu a ním poskytované dodávky tovarov a súvisiace služby

§ 28 ods. 1 písm. g) údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie prác
Verejný obstarávateľ požaduje,aby min. 1 z osôb priamo zodpovedných za riadenie stavebných prác predložila údaje o odbornej kvalifikácii so spôsobilosťou stavbyvedúci so zameraním na pozemné stavby. Uchádzač predloží overené fotokópie osvedčení potvrdzujúcich odbornú spôsobilosť týchto osôb vydaných podľa slovenskej legislatívy alebo legislatívy krajiny pôvodu odborne spôsobilej osoby. Súčasťou dokladov bude aj prehlásenie, že odborne spôsobilé osoby sú jeho zamestnancom, ak odborne spôsobilá osoba nie je zamestnancom, jej čestné vyhlásenie, že bude k dispozícii na plnenie tejto zákazky. Súčasne preukáže prax odborne spôsobilej osoby minimálne 5 rokov odbore formou profesného životopisu.
Primeranosť : Dielo bude zhotovované v zmysle zmluvných podmienok na výstavbu pre stavebné a inžinierske diela, z toho dôvodu sa od záujemcu vyžaduje preukázanie, že má odborné kapacity na uskutočnenie stavebných prác a teda, že majú potrebnú odbornú prax. Verejný obstarávateľ určenou podmienkou účasti zabezpečuje kvalitné dodanie predmetu zákazky v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky vo vzťahu k určeným požiadavkám na predmet zákazky
Potreba : Preukázanie skúseností záujemcov vo vzťahu k predmetu zákazky a tým schopnosti úspešne realizovať zákazku.
§ 28 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní - údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží podpísaný zoznam strojného vybavenia, ktoré bude mať k dispozícii na realizáciu zákazky v minimálnom rozsahu:
-Gréder s laserovým zameriavaním
-Finišér na pokládku polyuretanových povrchov
-Miešacie zariadenie na polyuretanové povrchy
-Striekací mechanizmus na EPDM povrch
-Mechanizmus na zásyp umelého trávnika kremičitým pieskom
Odôvodnenie:
Verejný obstarávateľ považuje za potrebné preukázať, či je uchádzač schopný plniť predmet zákazky v požadovanej kvalite a technicky primeraným spôsobom podľa požiadaviek a parametrov kladených na predmet zákazky.
§ 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality:
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží minimálne tieto dokumenty:
1.Originál alebo úradne overená kópia platného certifikátu Európskej organizácie pre zhotoviteľov a výrobcov umelých trávnikov (ESTO), kategória INŠTALÁTOR / DODÁVATEĽ pre aktuálny kalendárny rok, vydaná na meno uchádzača s pečiatkou uchádzača
2.Originál alebo úradne overená kópia platného certifikátu Európskej organizácie pre zhotoviteľov a výrobcov umelých trávnikov (ESTO), kategória VÝROBCA pre aktuálny kalendárny rok, vydaná na meno výrobcu ponúkaného typu umelého trávnika s pečiatkou výrobcu
3.Originál alebo úradne overená kópia platného oprávnenia vydaného výrobcom alebo autorizovaným predajcom ponúkaného typu umelého trávnika k pokládke umelého trávnika
4.Originály alebo úradne overené kópie technických listov oboch typov umelého trávnika
5.Originál alebo úradne overená kópia platného prehlásenia REACH podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 z 18.decembra 2006, vydaná výrobcom ponúkaného typu umelého trávnika a preukazujúca, že ponúkaný typ umelého trávnika neobsahuje substancie uvedené na kandidátskom zozname látok SVHC (Látky vzbudzujúce veľmi veľké obavy)
6.Originál alebo úradne overená kópia platného oprávnenia vydaného výrobcom alebo autorizovaným predajcom ponúkaného typu polyuretanového povrchu k pokládke polyuretanových povrchov
7.Originál alebo úradne overená kópia technických listov oboch typov drenážnych syntetických vrstiev a striekaného dvojvrstvového priepustného tartanového povrchu

§ 28 ods. 1 písm. l) zákona o verejnom obstarávaní ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať:
1.vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2.vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Uchádzač predloží minimálne tie dokumenty a vzorky:
a.)umelý trávnik, typ 1: (v. 20mm, fibrilované vlákno, minimálny dTex: 8.800, minimálna hustota: 27.000/m2, minimálna hmotnosť: 2.200g/m2, minimálna hrúbka vlákna: 80 mikrónov), formát A5, farba zelená
b.)umelý trávnik typ 2: (v.40mm, monofilné vlákno, minimálny dTex: 18.000, minimálna hustota: 8.650/m2, minimálna hmotnosť: 2.600g/m2, minimálna hrúbka vlákna: 320 mikrónov), formát A5, farba zelená
c.)drenážna syntetická vrstva (zmes gumovej drte a kameniva fr. 2/4 v pomere 90:10, hr.20mm), minimálny rozmer 30cm x 30cm
d.)drenážna syntetická vrstva (zmes gumovej drte a kameniva fr. 4/8 v pomere 70:30, hr. 30mm), minimálny rozmer 30cm x 30cm
e.)striekaný dvojvrstvový priepustný tartanový povrch hr.13mm, farba tehlovo-červená, minimálny rozmer 30cm x 30cm
f.)textové logo v minimálne 3-farebnom vyhotovení z umelého trávnika (v.24mm, monofilné textúrované vlákno), minimálny rozmer 50cm x 15cm

Odôvodnenie:
Požadované dokumenty majú preukázať, že uchádzač má skúsenosti s prácami podobného charakteru ako je predmet zákazky a že spĺňa požiadavky technické požiadavky na splnenie predmetu zákazky. Predloženými vzorkami si verejný obstarávateľ overí kvalitu inštalovaných a dodaných základných prvkov športoviska. Z dôvodu posúdenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa požaduje predloženie vzoriek spolu s ponukou uchádzača v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
2016-PL-0013
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 02.05.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 02.05.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 03.05.2016 10:00
Miesto : Nitriansky samosprávny kraj, Rázusova 2A, 949 01 Nitra, zasadacia miestnosť 2. posch.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk bude v súlade s § 100 ods. 6 písmeno a) zákona. Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra alebo živnostenským listom. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Na otváraní ponúk za účasti uchádzačov sa všetkým zúčastneným z predložených ponúk zverejnia obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov a ich návrhy na plnenie určených kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktoré sa dajú vyjadriť číslicou.
Verejný obstarávateľ a obstarávateľ najneskôr do piatich dní odo dňa otvárania ponúk, pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Suťažné podklady spolu s podkladovou dokumentáciou budú spístupnené na profile verejného obstarávateľa odo dňa zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO.
Záujemcovia môžu požiadať o súťažné podklady elektronickou formou na mailovej adrese daniela.paulovicova@unsk.sk
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
11.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité