Oznámenie 7227 - MSS

Obsah

7227 - MSS
Vestník č. 71/2016 - 13.04.2016

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914921
Drieňová 24, 82009 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s., Drieňová 24, Bratislava-Ružinov, 820 09
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Botlóová
Telefón: +421 220294219
Fax: +421 243420901
Email: botloova.katarina@zscargo.sk
Internetová adresa (internetové adresy)
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: podľa § 6 ods. 1 písm. f zákona o verejnom obstarávaní
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: vykonávanie dopravnej činnosti na dráhe
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Vypracovanie projektových dokumentácií skutočného stavu silnoprúdovej inštalácie a bleskozvodu vo vybraných objektoch ZSSK CARGO
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 12 - Architektonické služby;inžinierske služby a kompexné inžinierske služby; mestské plánovanie a krajinná architektúra; súvisiace odborné a technické poradenské služby, technické testovanie a analýzy
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Slovenská republika
Kód NUTS
SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa uzavretie rámcovej dohody
II.1.4) Informácie o rámcovej dohode
Hodnota: 24
Predpokladaná celková hodnota nákupov na celé obdobie trvania rámcovej dohody
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vypracovanie projektových dokumentácií skutočného stavu silnoprúdovej inštalácie a bleskozvodu vo vybraných objektoch ZSSK CARGO v súlade s § 13 ods.2 zákona NR SR č.124/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov, v nadväznosti na § 19 ods.2 písm. a.) vyhlášky MDPaT SR č.205/2010 Z. z.. Projektové dokumentácie budú spracovávané pre objekty v regiónoch Bratislava, Žilina, Zvolen a Košice.
Verejný obstarávateľ uzavrie 4 rámcové dohody s úspešným/úspešnými uchádzačom/uchádzačmi v lehote viazanosti ponúk, samostatne pre každú časť predmetu zákazky.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71320000-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 4
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladaný počet projektových dokumentácií v regióne Bratislava, Žilina, Zvolen a Košice
( spolu za časti 1,2,3 a 4) je 71 projektových dokumentácii silnoprúdovej inštalácie a 47 projektových dokumentácií bleskozvodov počas trvania zmluvného vzťahu.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 24
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Vypracovanie projektových dokumentácií v regióne Bratislava
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je vypracovanie projektových dokumentácií skutočného stavu silnoprúdovej inštalácie a bleskozvodu vo vybraných objektoch ZSSK CARGO v súlade s § 13 ods.2 zákona NR SR č.124/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov, v nadväznosti na § 19 ods.2 písm. a.) vyhlášky MDPaT SR č.205/2010 Z. z.. Projektové dokumentácie budú spracovávané pre objekty v regiónoch Bratislava.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71320000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet projektových dokumentácií v regióne Bratislava je 21 projektových dokumentácii silnoprúdovej inštalácie a 14 projektových dokumentácií bleskozvodov počas trvania zmluvného vzťahu.
Časť: 2
NÁZOV
Vypracovanie projektových dokumentácií v regióne Žilina
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je vypracovanie projektových dokumentácií skutočného stavu silnoprúdovej inštalácie a bleskozvodu vo vybraných objektoch ZSSK CARGO v súlade s § 13 ods.2 zákona NR SR č.124/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov, v nadväznosti na § 19 ods.2 písm. a.) vyhlášky MDPaT SR č.205/2010 Z. z.. Projektové dokumentácie budú spracovávané pre objekty v regióne Žilina.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71320000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet projektových dokumentácií v regióne Žilina je 29 projektových dokumentácii silnoprúdovej inštalácie a 17 projektových dokumentácií bleskozvodov počas trvania zmluvného vzťahu.
Časť: 3
NÁZOV
Vypracovanie projektových dokumentácií v regióne Zvolen
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je vypracovanie projektových dokumentácií skutočného stavu silnoprúdovej inštalácie a bleskozvodu vo vybraných objektoch ZSSK CARGO v súlade s § 13 ods.2 zákona NR SR č.124/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov, v nadväznosti na § 19 ods.2 písm. a.) vyhlášky MDPaT SR č.205/2010 Z. z.. Projektové dokumentácie budú spracovávané pre objekty v regióne Zvolen.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71320000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet projektových dokumentácií v regióne Zvolen je 11 projektových dokumentácii silnoprúdovej inštalácie a 7 projektových dokumentácií bleskozvodov počas trvania zmluvného vzťahu.
Časť: 4
NÁZOV
Vypracovanie projektových dokumentácií v regióne Košice
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom zákazky je vypracovanie projektových dokumentácií skutočného stavu silnoprúdovej inštalácie a bleskozvodu vo vybraných objektoch ZSSK CARGO v súlade s § 13 ods.2 zákona NR SR č.124/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov, v nadväznosti na § 19 ods.2 písm. a.) vyhlášky MDPaT SR č.205/2010 Z. z.. Projektové dokumentácie budú spracovávané pre objekty v regióne Košice.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71320000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Predpokladaný počet projektových dokumentácií v regióne Košice je 10 projektových dokumentácii silnoprúdovej inštalácie a 9 projektových dokumentácií bleskozvodov počas trvania zmluvného vzťahu.
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných prostriedkov verejného obstarávateľa. Preddavok na cenu verejný
obstarávateľ nebude poskytovať. Verejný obstarávateľ požaduje splatnosť faktúr 60 dní odo dňa jej riadneho
vystavenia. V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši pridelené finančné prostriedky, verejný obstarávateľ má právo danú ponuku neprijať.
Na tento predmet zákazky sú pridelené finančné prostriedky celkom vo výške 210 000,00 EUR bez DPH,
z toho:
pre časť č. 1. Vypracovanie projektových dokumentácií v regióne Bratislava
vo výške 59 000,00 EUR bez DPH;
pre časť č. 2 Vypracovanie projektových dokumentácií v regióne Žilina
vo výške 88 000,00 EUR bez DPH;
pre časť č. 3. Vypracovanie projektových dokumentácií v regióne Zvolen
vo výške 36 000,00 EUR bez DPH;
pre časť č. 4. Vypracovanie projektových dokumentácií v regióne Košice
vo výške 27 000,00 EUR bez DPH;
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb či právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi, vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky alebo aby vytvorila iný právny vzťah za tých istých podmienok.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Dodávateľ musí mať platné:
osvedčenia o odbornej spôsobilosti elektrotechnik špecialista na projektovanie a konštruovanie elektrických zariadení podľa § 27 vyhlášky č. 205/2010 Z. z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach na určených technických zariadeniach elektrických v rozsahu vykonávania: E2 (elektrické siete dráh a elektrické rozvody dráh do 1 000 V AC a 1 500 V DC vrátane), E11 (zariadenia na ochranu pred účinkami atmosférickej a statickej elektriny). Všetky osvedčenia a oprávnenia musia byť obnovované a platné počas trvania rámcovej dohody.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok

1.Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 26 Zákona o
verejnom obstarávaní
1.1Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného
postavenia:
a)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za
trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za
trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo
podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b)nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c)nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené
konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d)nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e)nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f)je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g)nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ preukázať,
h)nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2.ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je
alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, bola
2a.spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej
štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b.právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3.ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz
účasti vo verejnom obstarávaní.
i)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom
vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa Zákona o verejnom obstarávaní, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j)nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na
ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáha výkonom rozhodnutia.
1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1
a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar,
f)písm. h) čestným vyhlásením,
g)písm. i) a j) čestným vyhlásením.

Čestné vyhlásenie podľa písm. h), i) a j) môže uchádzač predložiť podľa príslušných vzorov, ktoré tvoria Prílohu súťažných podkladov.
1.3 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v
odseku 1.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných
v krajine jeho sídla.
1.4 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje
inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou
odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla
uchádzača alebo záujemcu.
1.5Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom
obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé
porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím
príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1.1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane
konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok,
možno preukázať aj iným prostriedkom.
1.6 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie
a)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b)právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c)právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá
alebo konanie zastavené alebo
d)iný právoplatný rozsudok súdu.
1.7Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1.1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená
pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu (§ 38 ods. 11 a 12 zákona č. 136/2001 Z. z. v
znení neskorších predpisov).
V doplnení nasledovných bodov:
I. Ak viac osôb tvorí štatutárny orgán, alebo sú členmi štatutárneho orgánu doklady podľa bodov 1.1 a 1.2 predkladajú
všetky osoby štatutárneho orgánu.
II.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa
preukázanie podmienok účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní za každého člena skupiny osobitne. Splnenie
podmienky účasti podľa § 26 ods.1 písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej
časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od
01. 07. 2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013, a ktorému úrad vydal
výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procesoch verejného obstarávania
predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2
Zákona o verejnom obstarávaní (ods. 1.2).
IV.Uchádzač alebo záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov v ponuke predloží doklady podľa § 26 ods. 2
Zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom
obstarávaní.
V.Zmenou Zákona o verejnom obstarávaní sa doplnilo ustanovenie § 26 ods. 1 písm. c) Zákona o verejnom obstarávaní
o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. Táto skutočnosť
sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov
podľa Zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 04. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že
nie je v reštrukturalizácii,
1.predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo
verejnému obstarávateľovi alebo
2.doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov.

VI.Splnenie podmienok účasti podľa § 26 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópii.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom
obstarávaní: Uchádzač preukazuje vo verejnom obstarávaní, že má vyrovnané povinné platby voči štátu, zdravotným poisťovniam a ďalším orgánom, ktoré zabezpečujú politiku štátu v daných oblastiach.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
2.1 Podľa § 27 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní:
Vyjadrením/vyjadreniami tej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky/bánk, v ktorej je uchádzač klientom a má otvorený/vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky. Doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Túto skutočnosť doloží originálom alebo úradne osvedčenou fotokópiou.
Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky.
Minimálna požadovaná úroveň:
Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že

- uchádzač v predchádzajúcich troch rokoch (2013, 2014 a 2015) nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete,
- jeho podnikateľský účet nebol v predchádzajúcich 3 rokoch (2013, 2014 a 2015) a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie;
2.2Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba
poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1.
Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy dôjde k plneniu,ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
2.3 Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a
ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
2.4 Splnenie podmienok účasti podľa § 27 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnychdokladov alebo ich úradne osvedčených kópii.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Vyjadrenie banky musí obsahovať údaje o tom, že

- uchádzač v predchádzajúcich troch rokoch (2013, 2014 a 2015) nebol a ani v súčasnosti nie je v nepovolenom debete,

- jeho podnikateľský účet nebol v predchádzajúcich 3 rokoch (2013, 2014 a 2015) a ani v súčasnosti nie je predmetom exekúcie;

Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ si potrebuje overiť platobnú schopnosť uchádzača a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Ide o ochranu verejného obstarávateľa, aby sa neuzavrela zmluva s uchádzačom, ktorý má problémy s plnením svojich záväzkov napr. pre dlhy voči veriteľom. Verejný obstarávateľ je toho názoru, že vyššie uvedené požadované doklady sú primerané predmetu zákazky a poskytnú relevantné informácie o tom, či je uchádzač spôsobilý poskytnúť služby, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovne:
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní:

Zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb s uvedením lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Referenciou je elektronický dokument, obsahujúci potvrdenie o poskytnutí služieb na základe zmluvy alebo rámcovej dohody uzatvorenej podľa Zákona o verejnom obstarávaní, ktorý obsahuje náležitosti podľa § 9a ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní.
Podľa § 155m ods. 11 Zákona o verejnom obstarávaní splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do troch rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a Zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013. Úrad pre verejné obstarávanie dňa 01. 03. 2014 zriadil evidenciu referencií a zverejnil vzor referencie podľa § 9a v nadväznosti na §155m Zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje za uvedené obdobie, t. j. za predchádzajúce tri roky ku dňu predloženia ponúk predložiť zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky, a to:
- pre časť č. 1 predmetu zákazky minimálne 2 referencie (za roky 2013, 2014 a 2015 spolu) doplnené potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 2 predmetu zákazky minimálne 2 referencie (za roky 2013, 2014 a 2015 spolu) doplnené potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 3 predmetu zákazky minimálne 2 referencie (za roky 2013, 2014 a 2015 spolu) doplnené potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
- pre časť č. 4 predmetu zákazky minimálne 2 referencie (za roky 2013, 2014 a 2015 spolu) doplnené potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb;
V prípade účasti uchádzača vo viacerých častiach predmetu zákazky, uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky v minimálnom objeme, ktorý je súčtom minimálnych objemov požadovaných pri častiach predmetu zákazky (napríklad, ak uchádzač predkladá ponuku pre časť č. 1, 3 a 4 predmetu zákazky, predloží zoznam služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je tento predmet zákazky minimálne 6 referencií (za všetky tri roky spolu) doplnený potvrdeniami o kvalite poskytnutia služieb).
Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne tieto informácie:
- názov alebo obchodné meno uchádzača,
- názov alebo obchodné meno zmluvného partnera uchádzača (odberateľa), adresu jeho sídla
alebo miesta podnikania,
- predmet zmluvy na poskytnutie služieb - uviesť podrobne, čo bolo predmetom plnenia,
- platnosť zmluvy (od - do, deň, mesiac, rok),
- skutočnú lehotu poskytnutia služby (kedy bola poskytnutá),
- zhodnotenie poskytnutia služieb podľa obchodných podmienok (potvrdenie o kvalite poskytnutia
služieb),
- kontaktnú osobu zmluvného partnera, u ktorej je možné overiť uvedené údaje (meno a priezvisko, funkciu, telefón, fax).
Potvrdenie o plnení zmlúv môže predložiť uchádzač podľa vzoru formulára Potvrdenie o plnení zmluvy, ktorý tvorí Prílohu súťažných podkladov. Uchádzač musí predložiť každé potvrdenie o plnení zmluvných zákaziek jednotlivo, za každú zmluvu na samostatnom doklade.
Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií.
Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní:
Verejný obstarávateľ vzhľadom na predmet zákazky si potrebuje overiť, že uchádzač je schopný poskytnúť službu a má skúsenosti v oblasti predmetu zákazky. Zoznam poskytnutých služieb má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Požadovaný minimálny počet zákaziek realizovaných v predchádzajúcich troch rokoch je primeraný k početnosti predmetu zákazky a má preukázať, či uchádzač je schopný poskytnúť predmet zákazky v požadovanom rozsahu.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.06.2016 09:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 07.06.2016 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2016
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 07.06.2016 09:15
Miesto: Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 07.6.2016 o 9:15 hod. na adrese:
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava. Otváranie ponúk
časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné bez účasti uchádzačov.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritéria" je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 43 ods. 3 Zákona o verejnom obstarávaní.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku a/alebo českom jazyku.
2. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému
obstarávateľovi.
3. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady záujemcovi na základe písomnej žiadosti predloženej v slovenskom jazyku na adresu uvedenú v bode I.1) oznámenia a v lehote podľa IV.3.3). V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca uvedie svoju presnú adresu a kontakty (číslo telefónu, e-mail, číslo faxu).
4. V prípade skupiny dodávateľov predloží uchádzač vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude
oprávnený prijímať pokyny za všetkých členov skupiny a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
5. Verejný obstarávateľ odporúča, aby všetky strany originálu ponuky, okrem nepozmenenej tlačovej literatúry
(prospekty a pod.), boli parafované osobou, resp. osobami podpisujúcimi ponuku. Verejný obstarávateľ
odporúča, aby záujemca všetky strany ponuky očísloval a ponuku pevne zviazal.
6. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní musia byť predložené v slovenskom alebo v českom jazyku.
7. Uchádzač je povinný pri elektronickej komunikácii prostredníctvom e-mailu, používať emailovú adresu, ktorú oznámi verejnému obstarávateľovi v ponuke.
8. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať rámcovú dohodu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka prevýši pridelené finančné prostriedky, ktoré mal na túto zákazku vyhradené.
9. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo podpísať rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na druhom mieste privyhodnotení ponúk v tom prípade, ak úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky. V prípade, že by nebolo možné uzavrieť rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý skončil na druhom mieste vyhradzuje si verejný obstarávateľ právo podpísať rámcovú dohodu s uchádzačmi na ďalších miestach podľa poradia v zápisnici z vyhodnotenia ponúk.
10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o
vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
11. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, ktoré predloží v rámci časti ponuky "Ostatné", pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa, a to spôsobom a v čase stanoveným v tejto písomnej výzve a v súťažných podkladoch. Z predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom (rozsahom, obsahom aj spôsobom) ku dňu predkladania ponúk.
12. Dátum a čas otvárania uvedený v bode IV.3.8 tohto oznámenia sa týka častí ponúk označených ako "Ostatné". Presný dátum a čas otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ust. § 41 ods. 2 a 3 Zákona o verejnom obstarávaní oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Detailný popis požiadaviek na predkladanie ponúk, ako aj postup pri otváraní častí ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
Miesto: Otváranie časti ponúk označených ako "Ostatné" sa uskutoční dňa 07.6.2016 o 9:15 hod. na adrese:
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava. Otváranie ponúk
časti ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné bez účasti uchádzačov.
Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Otváranie časti ponúk, označených ako "Kritéria" je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie v súlade s § 43 ods. 3 Zákona o verejnom obstarávaní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Nie
13. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky sa vyžaduje, verejný obstarávateľ nemá možnosť poskytnúť žiadne dokumentácie na vypracovanie ponuky a preto je potrebné aby si záujemcovia sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky.
Presný harmonogram a miesta obhliadok sa nachádza v prílohe súťažných podkladov.
Predmetom obhliadky sú jednotlivé objekty ZSSK CARGO, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch.
Kontaktná osoba za verejného obstarávateľa, u ktorej je potrebné nahlásiť účasť na obhliadke je:
Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a. s.
Odbor riadenia logistiky a nákupu
Drieňová 24, 820 09 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr Katarína Botlóová
Telefón: +421 220294219
E-mail: botloova.katarina@zscargo.sk
Na obhliadke sa môže zúčastniť uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), ktorá sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri). Na obhliadke sa môžu zúčastniť záujemcom poverení zástupcovia. Zástupcovia zúčastnení na obhliadke sa preukážu preukazom totožnosti a musia mať písomné poverenie, že sú oprávnení zúčastniť sa obhliadky a sú oprávnení oboznámiť sa v danej veci a v požadovanom rozsahu s informáciami nevyhnutnými na prípravu a spracovanie ponuky. Jedná sa o plnú moc na zastupovanie podpísanú štatutárnym orgánom.
Všetky náklady a výdavky spojené s obhliadkou znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
V prípade potreby objasniť podmienky účasti záujemcov vo verejnom obstarávaní alebo akékoľvek iné informácie po
uskutočnení obhliadky sú záujemcovia povinní postupovať podľa bodu 10. súťažných podkladov.
14. Úspešný/í uchádzač/i je/sú povinný/í poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa zákona, ak bol/i na jej uzavretie písomne vyzvaný/í. Úspešný/í uchádzač/i, jeho/ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 Zákona o verejnom obstarávaní a jeho/ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní je/sú povinný/í na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie rámcovej dohody mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Ak úspešný/í uchádzač/i odmietne/u uzavrieť rámcovú dohodu alebo nie sú splnené povinnosti podľa prvej vety alebo podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť rámcovú dohodu s uchádzačom/mi, ktorý/í sa umiestnil/i ako druhý/í v poradí. Ak uchádzač/i, ktorý/í sa umiestnil/i ako druhý/í v poradí odmietne/u uzavrieť rámcovú dohodu, neposkytne/ú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa, keď bol/i na je uzavretie písomne vyzvaný/í alebo ak uchádzač/i, ktorý/í sa umiestnil/i ako druhý/í v poradí, jeho/ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 Zákona o verejnom obstarávaní a jeho/ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní nesplní/ia povinnosť podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť rámcovú dohodu s uchádzačom/i ktorý/í sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač/i, ktorý/í sa umiestnil/i ako tretí v poradí, jeho/ich subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 Zákona o verejnom obstarávaní a jeho/ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, je/sú povinný/í splniť povinnosť podľa druhej vety a poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie rámcovej dohody tak, aby mohla byť uzavretá do 30 dní odo dňa, keď bol/i na jej uzavretie písomne vyzvaný/í. Verejný obstarávateľ môže v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania pri zadávaní zákazky určiť, že lehota podľa prvej, štvrtej a piatej vety je dlhšia, než 30 dní.
15. Verejný obstarávateľ neuzavrie rámcovú dohodu s uchádzačom/i, ktorý/í nemá/ajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého/ých subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 Zákona o verejnom obstarávaní, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia rámcovej dohody, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň neuzavrie rámcovú dohodu s uchádzačom/i, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, ktorých finančné zdroje uchádzač/i využil/i na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač/i využil/i na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov.
16. V prípade ak bude uplatnená žiadosť o nápravu alebo námietka proti postupu verejného obstarávateľa, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť rámcovú dohodu v predĺženej lehote viazanosti ponúk.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 82004 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
11.04.2016

Redakčné opravy

8068 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 80/2016
V oznámení 07227-MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Železničná spoločnosť Cargo Slovakia, a.s., Drieňová 24, 820 09 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Pôvodný text: § 28 ods. 1. písm. a Zákona o verejnom obstarávaní - ostáva Má byť: Pôvodný text sa dopĺňa: Podľa § 28 ods. 1 písm. k) Zákona o verejnom obstarávaní a ďalšie informácie:Uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov, prostredníctvom ktorých má v úmysle zabezpečovať plnenie predmetu zmluvy s uvedením podielu plnenia zo zmluvy v % a stručným opisom časti zákazky, ktorá bude predmetom subdodávky spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa, ak je známy, v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo. III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Pôvodný text: § 28 ods. 1. písm. a Zákona o verejnom obstarávaní - ostáva Má byť: Túto podmienku účasti uchádzač preukazuje vtedy, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača dosahuje sumu najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. V prípade, ak súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov je nižší ako 50 % z hodnoty plnenia, uchádzač predloží čestné vyhlásenie, podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača o tom, súčet podielov všetkých zamýšľaných subdodávateľov uchádzača je nižší ako 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Uchádzač predloží zoznam subdodávateľov aj v prípade, ak nebude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov (uvedie, že predmet zákazky nebude plniť prostredníctvom subdodávateľov). Zoznam subdodávateľov môže uchádzač predložiť podľa vzoru formulára, ktorý tvorí Prílohu súťažných podkladov. III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Pôvodný text: § 28 ods. 1. písm. a Zákona o verejnom obstarávaní - ostáva Má byť: Zoznam subdodávateľov musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch, v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. V prípade, ak uchádzač bude zabezpečovať plnenie predmetu zákazky prostredníctvom subdodávateľov predloží aj čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 Zákona o verejnom obstarávaní: Podmienka účasti je stanovená na základe ustanovenia § 32 ods. 3 písm. b) Zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti podľa § 28 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Pôvodný text: § 28 ods. 1. písm. a Zákona o verejnom obstarávaní - ostáva Má byť: Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Pôvodný text: § 28 ods. 1. písm. a Zákona o verejnom obstarávaní - ostáva Má byť: spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Z predkladaných dokladov uchádzačom, preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 a § 28 Zákona o verejnom obstarávaní musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom a rovnako musí byť zrejmé, že preukazovanie sa týka osoby uchádzača. III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: Pôvodný text: § 28 ods. 1. písm. a Zákona o verejnom obstarávaní - ostáva Má byť: Splnenie podmienok účasti podľa časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 Zákona o verejnom obstarávaní (vzor formulára v Prílohe č. 6 týchto súťažných podkladov), ktoré predloží v rámci svojej ponuky, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní v čase po vyhodnotení ponúk na základe písomnej výzvy verejného obstarávateľa, a to spôsobom a v čase stanoveným v tejto písomnej výzve a v tejto časti súťažných podkladov, t.j. časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov. Z predloženého predmetného čestného vyhlásenia musí byť jednoznačne zrejmé, že uchádzač spĺňa ku dňu predkladania ponúk všetky podmienky účasti stanovené verejným obstarávateľom v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov (rozsahom, obsahom aj spôsobom). IV.3.3) Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom Namiesto: 07.06.2016 09:00 Má byť: 07.07.2016 09:00 IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadosti o účasť Namiesto: 07.06.2016 09:00 Má byť: 07.07.2016 09:00 IV.3.8) Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 07.06.2016 09:15 Má byť: 07.07.2016 09:15 III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo osobných registrov Namiesto: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: f) je oprávnený dodávať tovar vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku, Má byť: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: f) je oprávnený dodávať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku, III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo osobných registrov Namiesto: 1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1 a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, f)písm. h) čestným vyhlásením, g)písm. i) a j) čestným vyhlásením. Má byť: 1.2 Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1.1 a)písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b)písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, c)písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, d)písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, e)písm. f) dokladom o oprávnení dodávať službu, f)písm. h) čestným vyhlásením, g)písm. i) a j) čestným vyhlásením. VI.3) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE V časti III.2.3 Technická spôsobilosť za § 28 ods. 1 písm. a Zákona o verejnom obstarávaní dopĺňa § 28 ods. 1 písm. k) Zákona o verejnom obstarávaní a ďalšie informácie. Text je rozdelený na 6 časti z technických možností a kapacít tohto formulára. V časti III.2.1 Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo osobných registrov v zmysle § 26 sa mení bod 1.1 písm. f) a bod 2.1 e) písm. f) Tieto zmeny boli vykonané aby oznámenie bolo zosúladené so súťažnými podkladmi a zákonom o verejnom obstarávaní.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité