Oznámenie 7438 - WYP

Obsah

7438 - WYP
Vestník č. 71/2016 - 13.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Chorvátsky Grob
IČO: 00304760
Nám. Josipa Andriča č. 17 , 90025 Chorvátsky Grob

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Chorvátsky Grob, Chorvátsky Grob, Námestie Josipa Andriča 17, 900 25 Chorvátsky Grob
Kontaktná osoba: Ing. Radovan Benčík, starosta
Telefón: +421 232223002 / 232223001
Fax: +421 245996320
Email: starosta@chorvatskygrob.sk; maria.tomanova@chorvatskygrob.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.chorvatskygrob.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4126
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Areálové parkovisko, chodníky a spevnené plochy
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Chorvátsky Grob - Čierna Voda,
NUTS kód:
SK010
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je realizácia objekzu SO 08 - Areálové parkovisko, chodníky a spevnené plochy. Podrobnosti o predmete zákazky sú uvedené v sútažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45223300-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45233161-5, 45233160-8, 45233200-1, 45000000-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je realizácia objektu SO 08 - Areálové parkovisko, chodníky a spevnené plochy:
SO 08.1 Areálové parkovisko
Celková zastavaná plocha parkovisko : 841,0 m2
SO 08.2 Areálové chodníky a spevnené plochy
Celková zastavaná plocha spevnené plochy chodníky, terasy: 1.715,0 m2
SO 08.3 Vjazd a výjazd z areálu
Celková zastavaná plocha spevnené plochy chodníky, terasy: 653,0 m2
Podrobnosti o predmete zákazky sú uvedené v sútažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 308 800,3500 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 80
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (A) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za
trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za
trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené
konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku alebo žiadosť o účasť,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je
alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, bola
2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo ktorej
štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne
uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia, j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na
ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
(B) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1:
a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
(C) Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
(D) Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
(E) Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž 9a) vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania,9ab) za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Porušenie záväzku, ak ide o bezpečnosť a ochranu utajovaných skutočností alebo bezpečnosť dodávok, možno preukázať aj iným prostriedkom.
(F) Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie
a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu,
b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba,
c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá
alebo konanie zastavené alebo
d) iný právoplatný rozsudok súdu.
(G) Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená
pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.9b)
(H) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti
týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovanie majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie
podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako
Slovenská.republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť
vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
(CH) Všetky doklady musia byť predložené v origináli alebo v úradne overenej kópii. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní bude vyhodnocované v súlade s § 26 a § 128 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, v ponuke predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 tohto zákona.
Odôvodnenie: Predmetné podmienky účasti a doklady na ich preukázanie sú taxatívne stanovené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: a) Uchádzač musí predložit doklady podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. - predloženie vyjadrenia banky/bánk o schopnosti uchádzača si plnit financčné záväzky.
b) Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá v iných bankách ako uviedol v bode a) ďalšie účty alebo finančné záväzky.
c) Čestné vyhlásenie uchádzača, že v prípade úspešnosti v tomto verejnom obstarávaní uzatvorí na zabezpečovaný
predmet zákazky príslušné poistenie min. v hodnote plnenia predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Pre body III.1.2.a) až c) sa požaduje:
a) Doklady musia byť predložené, ako aktuálne platné originály alebo úradne overené kópie.
b) Predložené doklady pre bod III.1.2.a) - Splnenie týchto podmienok preukazuje uchádzač predložením vyjadrenia
banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčená kópia tohto dokumentu. Vyjadrenie musí obsahovať informácie o tom, že:
- uchádzač nebol za predchádzajúce obdobie za roky od 04/2014 až po 03/2016 v nepovolenom debete,
- riadne a včas plní svoje finančné záväzky,
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,
- jeho bežný účet nebol a nie je predmetom exekúcie.
Dátum vystavenia vyjadrenia banky ku dňu ich predloženia nesmie byť starší ako 3 mesiace.
c) Doklady musia byt predkladané spôsobom a formou uvedenou v bode VI.2) - Dalšie informácie.
d) Doklady pre bod III.1.2.b) a III.1.2.c) musia byť právne platne podpísané štatutárnym orgánom uchádzača (doklady musia byť podpísané, tak ako má uchádzač uvedené v platnom doklade o oprávnení podnikať).
Odôvodnenie: Požadované doklady uchádzač predloží ako dôkaz, že je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia dostatočne spoľahlivým a pre verejného obstarávateľa serióznym zmluvným partnerom, že má po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s riadnym plnením svojich zmluvných záväzkov. Potreba predloženia dokladu o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača vyplýva zo skutočnosti, že verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Z uvedeného vyplýva, že uchádzač musí byť schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky svojimi vlastnými finančnými zdrojmi až do uplynutia lehoty splatnosti faktúr a zároveň bude vedieť zabezpečiť bezpečnosť predmetu zákazky príslušným poistením.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: a) podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z.z.
b) podľa § 28 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z.z.
c) podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona č. 25/2006 Z.z.
d) podľa § 28 ods. 1 písm. i) zákona č. 25/2006 Z.z.
e) podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona č. 25/2006 Z.z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : a) Doklady v bodoch III.1.3.a), b), c), d) a e) musia byť predložené ako aktuálne platné originály alebo úradne overené kópie.
b) V bode III.1.3.a) je potrebné uvádzať zákazku/zákazky nad á 50.000,00 € bez DPH za roky od 04/2012, 2013, 2014, 2015 až do 03/2016 v celkovej cene za toto dané obdobie v sumárnej hodnote min. 300.000,00 € bez DPH v rozsahu stanovenom zákonom pre tento bod a požiadavkám tohto predmetu zákazky. Doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní musia obsahovať
minimálne vlastný zoznam a jednotlivé potvrdenia od uvádzaných odberateľov:
1) názov a sídlo odberateľa dodaných prác,
2) názov predmetu dodávky,
3) stručný opis predmetu dodávky,
4) čas realizácie/plnenia dodávky, t.j. mesiac a rok, hodnotenie prác odberateľom,
5) cena predmetu dodávky
6) kontaktnú osobu odberateľa a jej telefónne číslo, kde si možno tieto informácie overiť. (poznámka: ak predkladaná referencia bude vystavená napr. za prácu vykonávanú v rokoch 2011 až 2012 je potrebné uviesť 1) až 6) pripadajúce na rok 04/2012 až 12/2012 z tejto práce)
c) V bode III.1.3.c) je potrebné predložiť v rámci plnenia textu § 28 ods. 1 písm. g) zákona č. 25/2006 Z. z. aj certifikát kvality podľa § 29 zákona č. 25/2006 Z.z. a doklad min. od jedného pracovníka o možnosti vykonávať funkciu stavbyvedúci, t.j. minimálne jedna z osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác uvedená v zozname uchádzača predloží aj doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilost na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnost stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby,
d) Minimálne technické požiadavky predmetu zákazky sú podrobne uvedené v sútažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie.
e) Do zoznamu stavebných prác záujemca uvedie len zákazky s realizačným nákladom minimálne v hodnote á
50.000,00 € bez DPH za rovnaký alebo podobný predmet zákazky.
f) Predložené doklady musia byť predložené spôsobom a formou uvedenou v bode VI.2 - Dalšie informácie.
g) V bode III.1.3.d) je potrebné predložiť v rámci plnenia textu § 28 ods. 1 písm. i) zákona č. 25/2006 Z. z. doklad za
roky 2013, 2014 a 2015.
h) Doklady vystavené uchádzačom musia byt právne platne podpísané štatutárnym orgánom uchádzača (doklady musia byť podpísané, tak ako má uchádzač uvedené v platnom doklade o oprávnení podnikať)..
Odôvodnenie: verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dodávok rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky z
dôvodu, že uchádzač musí preukázať dostatok skúseností a mať predpoklady k úspešnému plneniu predmetu zákazky. Podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní je schopný relevantne preukázať predošlé skúsenosti uchádzača v predchádzajúcom období vykonaním obdobných plnení ako je predmet zákazky, ako predpoklad budúceho dodávania predmetu zákazky, vie preukázať pre budúce plnenie predmetu zákazky odpovedajúci potenciál pri zabezpečovaní kvality budúcich prác, vie preukázať pre budúce plnenie predmetu zákazky odpovedajúce vzdelanie, odbornú praxi alebo odbornú kvalifikáciu riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác predmetu zákazky vrátane úrovne kvality riadenia podľa certifikátu ISO 9001, vie preukázať pracovný potenciál za predchádzajúce roky a vie preukázať dostupný technický potenciál. Podmienky účasti sú verejným obstarávateľom stanovené v každom bode v zmysle zákona primerane k stanovenému obsahu a rozsahu predmetu tejto zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Cena predmetu zákazky
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Výhodnost zmluvných podmienok predmetu zákazky
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
01/04/2016/VOMN/OCHG
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.05.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.05.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.05.2016 10:00
Miesto : V sídle verejného obstarávateľa.Podrobnosti podmienok otvárania ponúk sú uvedené v súťažných podkladoch
pre toto verejné obstarávanie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk ako aj podrobnosti k oprávneným osobám sú uvedené v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Predpokladaná hodnota zákazky v tomto verejnom obstarávaní bola stanovená v súlade s § 5 zákona o verejnom
obstarávaní na základe jednotlivých potrebných položiek rozpočtu, ktoré boli ako podklad pre rozsah a obsah predmetu zákazky. Podrobnosti a požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. Žiadost o súťažné podklady v tomto verejnom obstarávaní je možné verejnému obstarávateľovi predložit poštou alebo osobne v uzavretom zalepenom samostatnom obale na adresu verejného obstarávatela najneskôr do uplynutia lehoty uvedenej v bode IV.2.2) tohto oznámenia. Na tomto obale musí byt zreteľne, viditelne uvedené obchodné meno a sídlo uchádzača a zvýraznené heslo: ,,Areálové parkovisko, chodníky a spevnené plochy". Všetky doklady v tomto verejnom obstarávaní musia byt predložené ako platné a aktuálne originály alebo úradne overené kópie originálnych dokladov, ak nie je uvedené inak, apri určení nie starší ako 3 mesiace sa požaduje, aby predložený doklad nebol od svojho vystavenia starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania dokladov, a nie 3 mesiace od jeho overenia. Všetky doklady, ktoré vystavuje uchádzač musia byť platne podpísané štatutárnym orgánom uchádzača spôsobom stanoveným v príslušných dokladoch, kde je uvedený právne platný spôsob podpisovania záväzkov v mene uchádzača (napr. výpis z obchodného registra alebo živnostenský list uchádzača). Predkladané doklady v ponuke uchádzača majú byť zoradené v poradí, ako sú uvedené v tomto oznámení, majú byť zviazané do jedného uceleného sumárneho materiálu, majú obsahovať všetky požadované údaje a ako prvý list aj podpísaný kompletný zoznam všetkých predkladaných dokladov. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti ako aj ponuku je potrebné predložiť v slovenskom jazyku v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ako aj predloženie ponuky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov. Podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní plne primerané a v súlade s ustanovením § 26, § 27, § 28 a § 29 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle potrieb predmetu zákazky, vzhľadom na minimálne požadovanú úroveň štandardov potrebných na tento požadovaný predmet zákazky tohto verejného obstarávania. V zmysle uvedeného sa
verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa stanovené podmienky účasti týkajúce sa zákonom stanoveného osobného postavenia záujemcu podľa § 26 zákona, ktoré sú taxatívne určené zákonom, podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní vie preukázať požadovanú finančnú serióznost uchádzača, ktorá je potrebná pre plnenie predmetu zákazky a vie dostatočne zabezpečiť realizáciu prác na predmete zákazky a podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní je schopný relevantne preukázať predošlé skúsenosti uchádzača v predchádzajúcom období vykonaním obdobných plnení ako je predmet zákazky, ako predpoklad budúceho dodávania predmetu zákazky, vie preukázať pre budúce plnenie predmetu zákazky odpovedajúci potenciál pri zabezpečovaní kvality budúcich prác, vie preukázať pre budúce plnenie predmetu zákazky odpovedajúce vzdelanie, odbornú praxi alebo odbornú kvalifikáciu riadiacich zamestnancov a osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác predmetu zákazky vrátane úrovne kvality riadenia podľa certifikátu ISO 9001, vie preukázať pracovný potenciál za predchádzajúce roky a vie preukázať dostupný pracovný (pracovníci) a technický potenciál. Podmienky účasti sú verejným obstarávateľom stanovené v každom bode v zmysle zákona primerane k stanovenému predmetu tejto zákazky. Každý list ponuky má byť predkladaný v nerozoberatelnej väzbe očíslovaný podľa počtu číslami 1 až x, a to bez rozdielu, o aký list ponuky ide. Spôsob použitej väzby má jednoznačne zabezpečiť trvalú nerozoberatelnosť (napr. tepelná väzba, špirálová väzba zapečatená špagátom a pečaťou alebo iné podobné trvalé väzby). Záujemci môžu požiadat o vysvetlenie písomne podľa § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní osobne alebo poštou, na adrese verejného obstarávateľa. Komunikácia a dorozumievanie v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výlučne iba písomne v listovej forme prostredníctvom doručenia poštou alebo osobne na adrese verejného obstarávateľa. Komunikáciu a dorozumievanie telefónom, e-mailom alebo faxom treba potvrdiť do 3 pracovných dní písomne v listovej forme, a to ale najneskôr v stanovenom termíne na požiadanie o vysvetlenie alebo na daný úkon. Verejný obstarávateľ až na takto doručený doklad, ak bol riadne doručený do podatelne verejného obstarávateľa v stanovenom termíne, poskytne v písomnej listovej forme požadovaný úkon. Sútažné podklady poskytne verejný obstarávateľ v zmysle bodu IV.2.2. tohto oznámenia. Ponuky uchádzačov musia byť vypracované v rozsahu a forme podľa všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa podrobne stanovených v tomto oznámení a v sútažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. Ponuky uchádzačov musia jednoznačne obsahovať všetky požadované náležitosti uvedené v sútažných podkladoch bez výluk alebo výhrad. Na vykonanie prác (na splnenie zmluvných záväzkov) si verejný obstarávateľ ponechá 5 % z každej fakturovanej čiastkovej ceny do skolaudovania časti diela a odstránenia prípadných vád skolaudovanej tejto časti diela. Verejný obstarávateľ požaduje bezodkladne po uzatvorení zmluvy zložiť kauciu vo výške 20 000,- Eur, ktorá bude na účte verejného obstarávateľa zložená počas zhotovovania diela a uvoľňovaná priebežne počas záručnej doby. Podmienky jej priebežného uvoľňovania sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Všetky ďalšie informácie sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak budú nad rámec finančných možností verejného obstarávateľa uvedených v predpokladanej hodnote zákazky, budú neregulárne alebo inak neprijatelné, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám
určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky. Minimálne požiadavky verejného obstarávateľa na predmet
zákazky, ako aj požiadavky na vypracovanie ponuky sú podrobne uvedené v sútažných podkladoch. V prípade účasti skupiny dodávateľov je potrebné predložit pri plnení podmienok účasti s dokladmi aj čestné vyhlásenie všetkých jej členov, s určením jednej kontaktnej spoločnosti skupiny a následne s predkladanou ponukou potom aj čestné vyhlásenie všetkých jej členov, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom budú postupovať podla § 31 zákona o verejnomobstarávaní, t.j., že všetci členovia skupiny dodávateľov vytvoria požadovanú právnu formu a zároveň v tomto čestnom vyhlásení delegujú plnú moc jednému z členov tejto skupiny dodávateľov, ktorý ju bude oprávnený zastupovať a konať v jej mene. Uvedené čestné vyhlásenia musia byť podpísané štatutárnymi orgánmi jednotlivých subjektov. Úradné hodiny v podatelni verejného obstarávateľa sú: Pondelok 8:00 hod.- 12:00 hod. a 12:30 hod. - 16:00 hod., Utorok 8:00 hod. - 12:00 hod. a 12:30 hod. - 16:00 hod., Streda 7:00 hod. - 12:00 hod. a 13:00 hod. - 18:00 hod., Štvrtok nestránkový deň a Piatok 8:00 hod. - 13:00 hod.. Splnenie podmienok účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. V prípade ak preukáže uchádzač splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením, doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, ktoré predkladá úspešný uchádzač podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní nesmú byť staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Podľa § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní platného od 1.11.2015 verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní bude postupovať podľa § 18 zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. Verejný obstarávateľ odporúča pre všetkých záujemcov do
predloženia ponúk priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa pre túto zákazku na https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pzakazky/4126
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.04.2016

Redakčné opravy

8106 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 81/2016
V oznámení 07438-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Chorvátsky Grob, Nám. Josipa Andriča č. 17, 900 25 Chorvátsky Grob zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 06.05.2016 09:00 Má byť: 18.05.2016 09:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 06.05.2016 09:00 Má byť: 18.05.2016 09:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 06.05.2016 10:00 Má byť: 18.05.2016 10:00
8224 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2016
V oznámení 07438-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Chorvátsky Grob, Nám. Josipa Andriča č. 17, 900 25 Chorvátsky Grob zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: Časť textu, ktorej sa to týka: ........ Na vykonanie prác (na splnenie zmluvných záväzkov) si verejný obstarávateľ ponechá 5 % z každej fakturovanej čiastkovej ceny do skolaudovania časti diela a odstránenia prípadných vád skolaudovanej tejto časti diela. Verejný obstarávateľ požaduje bezodkladne po uzatvorení zmluvy zložiť kauciu vo výške 20 000,- Eur, ktorá bude na účte verejného obstarávateľa zložená počas zhotovovania diela a uvoľňovaná priebežne počas záručnej doby. Podmienky jej priebežného uvoľňovania sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Všetky ďalšie informácie sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. ............................. Má byť: Časť textu, ktorej sa to týka: ........ Na vykonanie prác (na splnenie zmluvných záväzkov) si verejný obstarávateľ ponechá 5 % z každej fakturovanej čiastkovej ceny. Podmienky jej ponechania a uvoľňovania sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje bezodkladne po uzatvorení zmluvy zložiť kauciu vo výške 20 000,- Eur. Podmienky jej zloženia a priebežného uvoľňovania sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Všetky ďalšie informácie sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. ....................
8345 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2016
V oznámení 07438-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Chorvátsky Grob, Nám. Josipa Andriča č. 17, 900 25 Chorvátsky Grob zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Namiesto: Časť textu, ktorej sa to týka: ........ Na vykonanie prác (na splnenie zmluvných záväzkov) si verejný obstarávateľ ponechá 5 % z každej fakturovanej čiastkovej ceny do skolaudovania časti diela a odstránenia prípadných vád skolaudovanej tejto časti diela. Verejný obstarávateľ požaduje bezodkladne po uzatvorení zmluvy zložiť kauciu vo výške 20 000,- Eur, ktorá bude na účte verejného obstarávateľa zložená počas zhotovovania diela a uvoľňovaná priebežne počas záručnej doby. Podmienky jej priebežného uvoľňovania sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Všetky ďalšie informácie sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. ............................. Má byť: Časť textu, ktorej sa to týka: ........ Na vykonanie prác (na splnenie zmluvných záväzkov) si verejný obstarávateľ ponechá 5 % z každej fakturovanej čiastkovej ceny. Podmienky jej ponechania a uvoľňovania sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ požaduje bezodkladne po uzatvorení zmluvy zložiť kauciu vo výške 20 000,- Eur. Podmienky jej zloženia a priebežného uvoľňovania sú uvedené v návrhu zmluvy o dielo, ktorý je súčasťou súťažných podkladov. Všetky ďalšie informácie sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch pre toto verejné obstarávanie. ....................
8825 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 92/2016
V oznámení 07438-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Chorvátsky Grob, Nám. Josipa Andriča č. 17, 900 25 Chorvátsky Grob zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.2 Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Namiesto: 18.05.2016 09:00 Má byť: 31.05.2016 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.3 Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 18.05.2016 09:00 Má byť: 31.05.2016 09:00 OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.2.4 Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 18.05.2016 10:00 Má byť: 31.05.2016 10:00
9181 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 99/2016
V oznámení 07438-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Chorvátsky Grob, Nám. Josipa Andriča č. 17, 900 25 Chorvátsky Grob zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: c) V bode III.1.3.c) je potrebné predložiť v rámci plnenia textu § 28 ods. 1 písm. g) zákona č. 25/2006 Z. z. aj certifikát kvality podľa § 29 zákona č. 25/2006 Z.z. a doklad min. od jedného pracovníka o možnosti vykonávať funkciu stavbyvedúci, t.j. minimálne jedna z osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác uvedená v zozname uchádzača predloží aj doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - odborná spôsobilost na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, t. j. osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky pre činnost stavbyvedúci s odborným zameraním pozemné stavby, Má byť: c) V bode III.1.3.c) je potrebné predložiť v rámci plnenia textu § 28 ods. 1 písm. g) zákona č. 25/2006 Z. z. aj certifikát kvality podľa § 29 zákona č. 25/2006 Z.z. a doklad min. od jedného pracovníka o možnosti vykonávať funkciu stavbyvedúci, t.j. minimálne jedna z osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác uvedená v zozname uchádzača predloží aj doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho vydaný na základe osobitného predpisu - stavbyvedúci v oblasti inžinierskych stavieb - odborná spôsobilosť podľa Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch, predložiť fotokópiu osvedčenia stavbyvedúceho s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky a originál životopisu, čestné vyhlásenie, že v prípade úspešnosti bude uchádzačovi k dispozícii počas stavebných prác.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité