Oznámenie 7451 - WYP

Obsah

7451 - WYP
Vestník č. 71/2016 - 13.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
IČO: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košicemestská časť Staré Mesto, Slovensko
Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Görčöšová, Ing. Terézia Nagyová
Mobil: +421 918919521
Telefón: +421 552341597 / 552341143
Fax: +421 556786959
Email: tatiana.gorcosova@upjs.sk; terezia.nagyova@upjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.upjs.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/private/profily/detail/1036/zakazky
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
OP - Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rekonštrukcia UK a hydraulické vyregulovanie UK v skleníkoch Botanickej záhrady
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Botanická záhrada, Mánesova 23, 043 52 Košice, Slovenská republika
NUTS kód:
SK042
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je rekonštrukcia vykurovania (vykurovacích telies) v objektoch veľkých skleníkov Botanickej záhrady (BZ) UPJŠ v Košiciach z dôvodu morálnej a technickej zastaranosti existujúcich registrov z rebrových rúr, ich korozívnym poškodením, veľkým vodným objemom a predimenzovaním vzhľadom na obnovené presklenie skleníkov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45331100-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je rekonštrukcia vykurovania (vykurovacích telies) v objektoch veľkých skleníkov Botanickej záhrady (BZ) UPJŠ v Košiciach z dôvodu morálnej a technickej zastaranosti existujúcich registrov z rebrových rúr, ich korozívnym poškodením, veľkým vodným objemom a predimenzovaním vzhľadom na obnovené presklenie skleníkov.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 92 661,5600 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Uchádzač, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia v zmysle § 26 zákona o verejnom
obstarávaní, ktoré preukazuje dokladmi podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a spôsobom podľa § 128 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní, a to:
- Výpismi z registra trestov alebo rovnocenným dokladom, nie staršími ako tri mesiace, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním.
- Potvrdením príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako tri mesiace, že nebol naň vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku a ani nie je v obdobnom konaní podľa zákonov a predpisov platných v krajine svojho sídla.
- Potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní), v ktorej je uchádzač vedený v
evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
- Potvrdenie Sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov sociálneho poistenia a
príspevkov na starobné dôchodkové sporenie nie staršie ako tri mesiace, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
- Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie starší ako tri mesiace, že nemá evidované v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby, ktorým je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorú predkladá ponuku, originál alebo úradne overenú kópiu dokladu.(Poznámka: Doklad musí byť aktuálny a musí odrážať skutočný stav v času, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejného obstarávania.)
- Čestným vyhlásením, že nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejným obstarávaní alebo, že nie je osobou, ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom alebo, ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom alebo, ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je alebo v čase, kedy prebiehalo verejné obstarávanie vi vzťahu, ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní bola spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34% akcií tejto spoločnosti alebo členom alebo, ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, kedy k
nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní, ktorá sa stala právnym nástupcom
osoby, ktorá mala v čase, kedy k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní.
- Čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy a osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom
rozhodnutia.
- Čestným vyhlásením, že nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu,náhrady mzdy alebo odstupného, na ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
- Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01.
07. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013, a ktorému Úrad pre
verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
- Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. uchádzač, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal do 30. 06. 2013, a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v listinnej podobe) nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať toto potvrdenie. Je potrebné, aby tento uchádzač preukázal v procese verejného obstarávania, že spĺňa aj podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. i) a j), príp. aj podľa písm. h) zákona o verejnom obstarávaní, ak tento údaj potvrdenie neobsahuje.
Splnenie týchto podmienok účasti môže uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom
obstarávaní v znení účinnom do 30. 06. 2013 preukázať tým, že v ponuke predloží doklady na preukázanie splnenia týchto podmienok čestným vyhlásením podľa požadovaných dokladov uvedených v tejto časti oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania.
- Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom
obstarávaní podľa § 26 ods. zákona o verejnom obstarávaní a to predložením dokladov v zmysle § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
-Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 28. 4. 2015 môže preukázať splnenie podmienky účasti, že nie je v reštrukturalizácii predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v procese verejného obstarávania priamo verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi alebo doplnením tohto údaja do zoznamu podnikateľov.
- Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky a krajina jeho sídla nevydáva, niektoré z požadovaných
dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo krajine sídla uchádzača.
Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, podľa zákona o verejnom obstarávaní preukazuje splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v tejto časti oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania predkladá doklady každý člen skupiny dodávateľov osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne v súlade s § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky,ktorú má zabezpečiť. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie, nie staršie ako tri mesiace.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez
ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou, s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (bánk) s vyjadrením banky/bánk že je schopný platiť si svoje finančné záväzky, a že jeho účet nie je predmetom exekúcie. Doklad sa predkladá originál alebo úradne osvedčená kópia dokladu nie starší ako tri mesiace.
Odôvodnenie primeranosti:
Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, spôsob úhrad faktúr a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, alebo obstarávateľ dokladom je referencia,
ak bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení dohody bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru alebo zložitosti, ako je predmet zákazky, ktorý musí byť doplnený ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa §9a zákona o verejnom obstarávaní a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní možné aj potvrdeným dôkazom o plnení. Dôkazy o plnení potvrdené odberateľom musia obsahovať nasledovné údaje:
meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, názov odberateľa - verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo inej osoby ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ, stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, miesto, cenu a lehoty plnenia podľa zmluvy, zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, meno kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné si overiť predložené informácie.
Hodnoteným obdobím je obdobie predchádzajúcich piatich kalendárnych rokov (2011, 2012, 2013, 2014, 2015) s dôkazmi o plnení/referenciami v celkovom finančnom objeme zrealizovaných zákaziek rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky úhrne v minimálnej hodnote 90 000,00 EUR s DPH (alebo ekvivalent v inej mene). Za zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru alebo zložitosti ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať rekonštrukčné práce pozemných stavieb. Ak referencie/dôkazy o plnení budú obsahovať aj iné práce ako sú verejný obstarávateľom požadované, uchádzač je povinný vyčísliť finančný objem zodpovedajúci len prácam, ako sú verejným obstarávateľom požadované.
V prípade dokladov vystavených v inej mene ako euro, prepočet bude uchádzačom vykonaný kurzom uvedeným v ECB platným v deň rozhodujúcej skutočnosti. Doklady sa predkladajú ako originály alebo osvedčené kópie dokladov.
Odôvodnenie primeranosti:
Verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje skúsenosť pri uskutočňovaní predmetu zákazky rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti Požiadavka nie je diskriminačná a postačuje verejnému obstarávateľovi k prevereniu schopnosti uchádzača poskytovať verejnému obstarávateľovi obdobný objem predmetu plnenia.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
R-151/VO-2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 10.05.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 10.05.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.05.2016 10:00
Miesto : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice,
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie.Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení dodávať tovar a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Verejný obstarávateľ v zmysle § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zverejňuje v elektronickej forme súťažné podklady a ďalšiu doplňujúcu dokumentáciu v profile verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036,. Verejný obstarávateľ komunikáciu a výmenu informácií uskutočňuje podľa prechodného ustanovenia §155q ods. 6 a postupuje podľa §18 v znení účinnom do 31. októbra 2015.zároveň verejný obstarávateľ, ponúka priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ich častiam, ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli www.ezakazky.sk./upjs . Je potrebné, aby sa záujemcovia pre príslušnú zákazku pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov zaregistrovali nasledovným postupom: záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/upjs klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému ak záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo ak záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na "Registrácia" a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk/upjs, po prihlásení si záujemca vygeneruje príslušnú Žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty, vygenerovanú žiadosť o účasť záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako konanie menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky), takto vygenerovanú a podpísanú Žiadosť o účasť z elektronického systému z portálu www.ezakazky.sk/upjs záujemca doručí v stanovenej lehote na predkladanie ponúk uvedenej v bode IV.2.2 výzvy na predkladanie ponúk osobne, poštovou zásielkou alebo iným, prepravcom listových zásielok. Vysvetľovanie bude prebiehať elektronicky pomocou portálu www.ezakazky.sk/upjs .
Záujemca zadá text otázky pomocou príslušného formulára portálu. Následne otázku (kliknutím na tlačidlo Odoslať) odošle. Týmto úkonom sa otázka považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ svoju odpoveď taktiež odošle na portál www.ezakazky.sk/upjs , pričom bude zverejnená všetkým záujemcom a prístupná na portáli. Portál zároveň všetkým záujemcom odošle e-mailovú notifikáciu o tom, že odpoveď bola sprístupnená.Verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom odpoveď na dotazy o vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v inej sprievodnej dokumentácii alebo iných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom bezodkladne v elektronickej forme na profil http://www.uvo.gov.sk/profily/ /profil/pdetail/1036 a pre záujemcov, ktorí sa zaregistrovali na portáli www.ezakazky.sk,najneskôr však päť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že záujemca o vysvetlenie požiada dostatočne vopred Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si súťažné podklady stiahli z profilu verejného obstarávateľa http://www.uvo.gov.sk/profily/- /profil/pdetail/1036, alebo súťažné podklady získali od inej fyzickej alebo právnickej osoby resp. záujemcu, aby sa zaregistrovali ako záujemcoviana portáli verejného obstarávateľa www.ezakazky.sk/upjs , pretože v prípade dotazov zo strany záujemcov je potrebné predkladať svoje dotazy v elektronickej forme na portáli, verejného obstarávateľa a verejný obstarávateľ bude odpovede na dotazy zverejňovať na profile http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036, alebo portáli www.ezakazky.sk/upjs záujemcovia, ktorí sa na portáli pre príslušnú zákazku zaregistrovali budú o pridaní dokumentov upovedomení notifikačným e-mailom.
Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku, t. j. v slovenskom
jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom alebo miestom podnikania mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené úradným prekladom do štátneho jazyka (t.j. do slovenského jazyka), okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa alebo predložená ponuka presiahne objem finančných prostriedkov vyčlenených verejným obstarávateľom na požadovaný predmet. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná .
Verejný obstarávateľ nebude poskytovať preddavky ani zálohové platby. Úhrada ceny diela sa uskutoční v dvoch splátkach na základe faktúr za dodávky a práce, ktoré boli v rámci realizácie reálne vykonané a to po ukončení a odovzdaní diela ako celku objednávateľovi a to 50% celkovej dohodnutej ceny verejný obstarávateľ uhradí po odovzdaní a prevzatí predmetu zákazky 50% celkovej dohodnutej ceny verejný obstarávateľ uhradí do 31. 12. 2017.Podkladom pre vystavenie faktúr bude súpis vykonaných prác a dodávok potvrdený objednávateľom.
Zmluva o dielo môže byť uzavretá najskôr šestnásty deň odo dňa odoslania oznámenia o výsledku vyhodnotenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorých ponuky boli vyhodnocované. Záujemcovia, ktorí prejavia záujem o vykonanie obhliadky miesta uskutočnenia predmetu zákazky sa prihlásia k obhliadke u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa do 20.04.2016 do 15:00 hod. Kontaktná osoba zodpovedná za vykonanie obhliadky je uvedená v súťažných podkladoch.
Verejný obstarávateľ môže vypovedať zmluvu o dielo uzavretú s uchádzačom, ktorý nemal v čase uzavretia tejto zmluvy o dielo v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ak bolo právoplatne rozhodnuté o vyčiarknutí uchádzača z registra konečných užívateľov výhod alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu troch rokov v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.04.2016

Redakčné opravy

7725 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 75/2016
V oznámení 07451-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.1. Názov zákazky Namiesto: Rekonštrukcia UK a hydraulické vyregulovanie UK v skleníkoch Botanickej záhrady Má byť: Rekonštrukcia UK v skleníkoch Botanickej záhrady

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité