Oznámenie 7454 - WYP

Obsah

7454 - WYP
Vestník č. 71/2016 - 13.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Dlhé nad Cirochou
IČO: 00322938
Hlavná 187, 06782 Dlhé nad Cirochou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad, Hlavná 187, 067 82 Dlhé nad Cirochou
Kontaktná osoba: Ing. Ján Kníž, starosta
Telefón: +421 577622242
Email: obecdlhe@stonline.sk; obstaravanie@outlook.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.dlhenadcirochou.ocu.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Chodník pre peších
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Intravilán obce Dlhé nad Cirochou, zahŕňa časť Hlavnej ulice.
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Chodník sa prispôsobí existujúcej komunikácii štátna cesta Humenné Snina, oploteniu jednotlivých parciel a trase budovanej dažďovej kanalizácie. Do telesa nového chodníka sa organicky zakomponujú prvky budovanej dažďovej kanalizácie - uličné vpuste pre odvod zrážkovej vody z telesa štátnej cesty a kontrolné šachty kanalizácie.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233161-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 114 603,9800 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 120
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov podľa § 128 zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname podnikateľov, v ponuke predloží doklady podľa § 26 ods. 2 zákona.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vyplývajú z § 100 ods. 1 písm. b) zákona.
Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu výzvy, bude z verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ písomne oznámi uchádzačovi jeho vylúčenie s uvedením dôvodu.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a preukáže ich:
E1) § 27 ods. 1 písm. a) zákona - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná, verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si finančných záväzkov voči banke. Podmienka vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
E2) § 27 ods. 1 písm. d) zákona - Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Požiadavka predložiť prehľad o celkovom obrate za posledné tri
hospodárske roky je primeraná, verejný obstarávateľ si touto podmienkou overuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť. Podmienka vychádza z potreby uzatvoriť zmluvný vzťah s finančne a ekonomicky stabilným partnerom, s cieľom vyhnutia sa riziku pri plnení si budúceho zmluvného záväzku.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom,
verejný obstarávateľ v zmysle § 27 ods. 3 zákona uzná aj iný rovnocenný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a
ekonomické postavenie ak ním preukázateľne dokladuje požadované skutočnosti. Verejný obstarávateľ prijme aj
ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách EÚ.
Uchádzač v zmysle § 27 ods. 2 zákona môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať doklad, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na
preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické
postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť
použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu výzvy, bude z verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ písomne oznámi uchádzačovi jeho vylúčenie s uvedením dôvodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu E1) Uchádzač predloží pozitívne vyjadrenie banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad sa predkladá v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia tohto dokladu a musí byť nie starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
K bodu E2) Uchádzač predloží na samostatnom liste prehľad o celkovom obrate za požadované posledné tri hospodárske roky podpísaný štatutárnym zástupcom. V prípade ak uchádzač predkladá dokumenty v inej mene ako EUR, v predloženom prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v EUR. Minimálny vyžadovaný celkový obrat musí byť 2 500 000 EUR (slovom: dvamiliónypäťstotisíc EUR) kumulatívne za posledné tri hospodárske roky spolu alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný podľa kurzu inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený Európskou centrálnou bankou (ďalej len ECB) v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk. Zároveň sa požaduje pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu v prípade, ak uchádzač je osoba, ktorá vedie podvojné účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz ziskov a strát, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V prípade ak uchádzač je osoba, ktorá vedie jednoduché účtovníctvo, predloží z účtovnej závierky výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Všetky účtovné výkazy musia byť predložené ako kópie overené miestne príslušným správcom dane.
Uchádzač nemusí vyššie požadované doklady - výkazy ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch - predkladať, pokiaľ má tieto požadované doklady zverejnené vo verejnej časti Registra účtovných závierok (ďalej len RÚZ), ktorého správcom je Ministerstvo financií SR. Verejný obstarávateľ pre jednoznačné vyhodnotenie celkového obratu si vyhradzuje právo overiť uchádzačom predložený prehľad o celkovom obrate podľa údajov zverejnených v RÚZ.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti a preukáže ich:
T1) § 28 ods. 1 písm. b) zákona - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Odôvodnenie primeranosti podľa § 32 ods. 6 zákona: Zoznamom stavebných prác a ich potvrdeniami odberateľmi
uchádzač preukazuje spôsobilosť uskutočňovať práce rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je
predmet zákazky.
T2) § 28 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich
zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Odôvodnenie primeranosti podmienok podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preverenia technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača, oprávnenia /uchádzača na realizovanie zákazky, potrebných skúseností a zabezpečenia kvality obstarávaných stavebných prác.
T3) § 28 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 30 zákona - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré
uchádzač použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
Odôvodnenie primeranosti podmienok podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 30 zákona o verejnom obstarávaní prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie určitých noriem zabezpečenia kvality má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky.
T4) § 28 ods. 1 písm. j) zákona - údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícií na
uskutočnenie stavebných prác. Odôvodnenie primeranosti podmienok podľa § 32 ods. 6 zákona: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených údajov za účelom preverenia strojovej a technickej odbornej spôsobilosti uchádzača, potrebnej na zabezpečenie kvality obstarávaných stavebných prác.
Uchádzač v zmysle § 28 ods. 2 zákona môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne
disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej
spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať technickú a odbornú spôsobilosť určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje technická a odborná spôsobilosť. Verejný obstarávateľ prijme aj ekvivalentný doklad používaný v členských krajinách EÚ.
V zmysle § 155m ods. 11 zákona splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. b), ak odberateľom bol verejný
obstarávateľ alebo obstarávateľ, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu výzvy, bude z verejného obstarávania vylúčený. Verejný obstarávateľ písomne oznámi uchádzačovi jeho vylúčenie s uvedením dôvodu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : K bodu T1) Uchádzač predloží zoznam realizovaných stavebných prác za požadované obdobie predchádzajúcich päť rokov, ktorý musí obsahovať minimálne 1 zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je obstarávaná zákazka, v minimálnej hodnote jednej zákazky 100 000 EUR bez DPH (slovom: jednostotisíc EUR). Pod stavebnými prácami rovnakého alebo podobného charakteru sa rozumie realizácia stavieb ciest, chodníkov, spevnených plôch a podobne. Pod obdobím predchádzajúcich päť rokov sa rozumie časový úsek minulých 60 mesiacov odo dňa zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk. Zoznam dodávok musí byť doplnený potvrdením odberateľov o ich realizácii, čiže v ponuke musí byť predložený potvrdený referenčný list od každej takejto uvedenej dodávky, alebo ak potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané. Verejný obstarávateľ odporúča uviesť požadované údaje v členení: názov stavby, miesto uskutočnenia stavebných prác, zmluvnú cena bez DPH, termín realizácie, objednávateľ (názov alebo obchodné meno, adresa jeho sídla alebo miesto podnikania, meno i priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby objednávateľa).
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť každú referenciu a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v
referenčnom liste neuznať takúto referenciu. V prípade, ak budú doklady podľa tohto bodu oznámenia predložené v inej mene, musia byť prepočítané kurzom inej meny k EUR, ktorý bol zverejnený ECB v deň zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk.
K bodu T2) Uchádzač predloží: II-1. Doklad o odbornej spôsobilosti vydaný na základe osobitného predpisu - odborná
spôsobilosť na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona č.
138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním inžinierske stavby. Uchádzač predloží úradne overenú kópiu osvedčenia stavbyvedúceho o vykonaní odbornej skúšky.
II-2. Minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác - stavbyvedúci musí spĺňať
nasledovné minimálne požiadavky:
- musí mať odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho pre inžinierske stavby
- 10 rokov praxe pri pozemných stavbách
- 5 rokov praxe vo funkcii stavbyvedúceho
- 1 zrealizovanú zákazku rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v pozícii manažéra stavby za predchádzajúcich 5 rokov, pričom zmluvná cena zákazky bola minimálne 100 000,- EUR bez DPH. Pod obdobím predchádzajúcich päť rokov sa rozumie časový úsek minulých 60 mesiacov odo dňa zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk.
II-3. Minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za bezpečnosť na stavenisku musí spĺňať nasledovné
minimálne požiadavky:
- musí mať odbornú spôsobilosť na výkon tejto činnosti, preto sa predkladá úradne overená kópia osvedčenia o
odbornej spôsobilosti alebo ekvivalentné doklady - doklad o odbornej kvalifikácii ako osoby zodpovednej za bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP v znení neskorších predpisov alebo adekvátny ekvivalent vydaný mimo územia SR, na základe ktorého môže táto osoba vykonávať uvedené činnosti
- 5 rokov praxe v predmetnej funkcii
- 1 zrealizovaná zákazka rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v pozícii manažéra bezpečnosti stavby za predchádzajúcich 5 rokov, pričom zmluvná cena zákazky bola minimálne 100 000,- EUR bez DPH. Pod obdobím predchádzajúcich päť rokov sa rozumie časový úsek minulých 60 mesiacov odo dňa zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk.
III-3. Uchádzač ako dôkazový prostriedok za každú osobu predloží štruktúrovanú informáciu/životopis obsahujúcu údaje:
- funkcia: meno a priezvisko, funkcia na stavbe,
- vzdelanie: najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a dátum ukončenia školy,
- iné odborné vzdelanie: škola/vzdelávacia inštitúcia, dosiahnuté vzdelanie, dátum,
- odborná prax: celková prax (roky), prax na podobných zmluvách (roky, finančný objem), prax vo funkcii manažéra
stavby resp. hlavného stavbyvedúceho (roky),
- súčasný zamestnávateľ od/do (roky), pracovné zaradenie, funkcia, kontakt (tel., e-mail)
- predchádzajúci zamestnávateľ od/do (roky), pracovné zaradenie, funkcia, kontakt (tel., e-mail)
IV-3. Uchádzač predloží úradne overenú kópiu platného certifikátu manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v oblasti predmetu zákazky minimálne podľa normy OHSAS 18001, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa
potvrdzuje splnenie určitých noriem riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
K bodu T3) Uchádzač predloží úradne overenú kópiu platného certifikátu environmentálneho manažérstva v oblasti
predmetu zákazky minimálne podľa normy ISO 14001, vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
K bodu T4) Uchádzač predloží zoznam strojného a technického vybavenia potrebného pre stavebné práce, presun hmôt a materiálov, uskutočnenie montážnych prác, realizáciu hlavných a pomocných stavebných prác. V zozname uchádzač uvedie k jednotlivým zariadeniam výrobcu, typ, rok výroby, vlastníka a k mechanizmom a automobilom predloží aj kópiu platného osvedčenia o evidencii (tzv. technický preukaz). Verejný obstarávateľ odporúča, aby zoznam bol podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača a požaduje ho predložiť minimálne v rozsahu: mechanizmus na výkop a nakladanie zeminy s dosahom do hĺbky min. 2,0 m - 1 ks; nákladné auto vyklápacie s nosnosťou min. 10,0 t - 1 ks; vibračná doska s výkonom min. 3,5 kW - 1 ks; vibračný valec s odstredivou silou min. 80 kN - 1 ks; sekacie kladivo s príkonom min. 1,5 kW - 1 ks; uhlová brúska 230 mm s príkonom min. 2,0 kW - 1 ks; rezačka asfaltu s príkonom min. 13,0 kW - 1 ks; .
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
084/BGS/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 03.05.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 03.05.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.05.2016 10:00
Miesto : Obecný úrad, Hlavná 187, 067 82 Dlhé nad Cirochou
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a dokladom (napr. kópiou výpisu z obchodného registra), z ktorého jednoznačne vyplýva, že daná osoba je uchádzačom alebo môže v mene uchádzača konať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa ohľadom predloženia ponuky, hodnotenia predložených ponúk a
uzatvorenia zmluvy sú uvedené v Súťažných podkladoch.
2. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti na adrese kontaktného miesta uvedeného v bode I.1.
tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Záujemcovia predkladajú žiadosti o súťažné podklady v originálnom listinnom
vyhotovení poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:00 - 14:00 hod. Záujemcom, ktorí si prevezmú
Súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa, v záujme zabezpečenia informovania v tomto procese verejného
obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť správou zaslanou na elektronickú adresu obecdlhe@stonline.sk.
3. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky je potrebné vopred dohodnúť s kontaktnou osobou uvedenou v Oddiely I. tejto Výzvy na predkladanie ponúk.
4. V ponuke uchádzača všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa
zúčastňuje na verejnom obstarávaní.
5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku a zároveň oznamuje, že podľa § 155q ods. 6
zákona bude postupovať podľa § 18 zákona v znení účinnom do 31. októbra 2015.
6. V zmysle § 19 ods. 3 zákona doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia
Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka
okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo/možnosť neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať
finančný limit uvedený v bode II.2.2 (predpokladanú hodnotu zákazky).
8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie
ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v
znení platnom do 17.04.2016.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.04.2016

Redakčné opravy

8118 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 81/2016
V oznámení 07454-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Dlhé nad Cirochou, Hlavná 187, 067 82 Dlhé nad Cirochou zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti Namiesto: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti a preukáže ich: T1) § 28 ods. 1 písm. b) zákona ... T2) § 28 ods. 1 písm. g) zákona ... T3) § 28 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 30 zákona ... T4) § 28 ods. 1 písm. j) zákona ... Má byť: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti a preukáže ich: T1) § 28 ods. 1 písm. b) zákona ... T2) § 28 ods. 1 písm. g) zákona ... T3) § 28 ods. 1 písm. j) zákona ... UPOZORNENIE: Požiadavka podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 30 zákona sa vynecháva! Čiže označenie pôvodného bodu T4 sa mení na T3. III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Minimálna požadovaná úroveň štandardov Namiesto: K bodu T1) Uchádzač predloží zoznam realizovaných stavebných prác ... K bodu T2) Uchádzač predloží: II-1. Doklad o odbornej spôsobilosti ... II-2. Minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác - stavbyvedúci ... II-3. Minimálne jedna osoba, ktorá bude priamo zodpovedať za bezpečnosť na stavenisku ... III-3. Uchádzač ako dôkazový prostriedok za každú osobu predloží štruktúrovanú informáciu/životopis ... IV-3. Uchádzač predloží úradne overenú kópiu platného certifikátu manažérstva bezpečnosti ... K bodu T3) Uchádzač predloží úradne overenú kópiu platného certifikátu environmentálneho manažérstva ... K bodu T4) Uchádzač predloží zoznam strojného a technického vybavenia ... Má byť: K bodu T1) Uchádzač predloží zoznam realizovaných stavebných prác ... K bodu T2) Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti (pre činnosť stavbyvedúci s odborným zameraním inžinierske stavby) ... UPOZORNENIE: Požiadavky podľa pôvodných bodov II-2., II-3., III-3., IV-3 sa vynechávajú! K bodu T3) Uchádzač predloží zoznam strojného a technického vybavenia ... UPOZORNENIE: Označenie pôvodného bodu T4 sa mení na T3. IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 03.05.2016 12:00 Má byť: 06.05.2016 12:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 04.05.2016 10:00 Má byť: 09.05.2016 10:00
8192 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 83/2016
V oznámení 07454-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Dlhé nad Cirochou, Hlavná 187, 067 82 Dlhé nad Cirochou zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 03.05.2016 12:00 Má byť: 06.05.2016 12:00
8324 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 84/2016
V oznámení 07454-WYP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Dlhé nad Cirochou, Hlavná 187, 067 82 Dlhé nad Cirochou zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH Namiesto: 114 603,9800 EUR Má byť: 130 974,0000 EUR IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov, Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 06.05.2016 12:00 Má byť: 13.05.2016 12:00 IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk Namiesto: 06.05.2016 12:00 Má byť: 13.05.2016 12:00 IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 09.05.2016 10:00 Má byť: 16.05.2016 10:00 VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie Predmetná redakčná oprava je vykonaná za účelom vytvorenia dostatočného času na spracovanie ponuky v dôsledku zmeny Prílohy C - Zadanie v Súťažných podkladoch.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité