Oznámenie 7381 - WYT

Obsah

7381 - WYT
Vestník č. 71/2016 - 13.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
IČO: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Kontaktná osoba: Ing. Peter Kočiško
Telefón: +421 517563700
Fax: +421 517563711
Email: obstaravanie@sucpsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sucpsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Rozpočtová organizácia vyššieho územného celku
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. d)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Cestné smerové stĺpiky vrátane príslušenstva
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Určené sídla oblastí verejného obstarávateľa, uvedené v súťažných podkladoch v časti B.2 Opis predmetu zákazky.
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodanie cestných smerových stĺpikov vrátane príslušenstva a dopravy do sídiel jednotlivých oblastí verejného
obstarávateľa v rámci Prešovského samosprávneho kraja.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34996000-5
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dodanie cestných smerových stĺpikov cca 18 400 ks, zvodidlových smerových stĺpikov cca 3 900 ks,zvodidlových
odrážačov cca 3 000 ks a ich príslušenstva, vrátane dopravy do sídiel siedmych oblastí Správy a údržby ciest
Prešovského samosprávneho kraja podľa druhov a množstva technickej špecifikácie uvedenej v súťažných podkladoch.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 196 745,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 24
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
2. Podnikateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom od 01. 07.2013 (t. j. podnikateľ, ktorý o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30.06.2013 a ktorému Úrad pre verejné obstarávanie vydal výpis zo zoznamu podnikateľov vo forme elektronického odpisu, nie je povinný v procesoch verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.3.1 § 28 ods. 1, písm. a) -
zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané.
Za rovnaký alebo podobný charakter ako je predmet zákazky bude verejný obstarávateľ považovať, cestný smerový stĺpik a zvodidlový smerový stĺpik rôznych dĺžok, ktoré uchádzač dodal odberateľom ako tovar.
Uchádzač predloží za roky 2013, 2014 a 2015, t.j. referenčné obdobie, objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením údajov podľa odporúčanej prílohy č. 1 súťažných podkladov: odberateľ: názov, sídlo, IČO; dodávateľ: názov, sídlo IČO; obchodný názov tovaru, zmluvná cena vrátane DPH, lehoty dodania, kontaktnej osoby a telefonického kontaktu. Referencie s uvedením vyjadrenia ku kvalite dodania, musia byť opatrené pečiatkou a podpisom oprávneného zástupcu objednávateľa. Verejný obstarávateľ doporučuje uchádzačovi v ponuke zoznam predložiť podľa odporúčanej predlohy v prílohe č. 1súťažných podkladov Zoznam dodávok.
1.3.2. § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. - vyhlásenia zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami,
1.3.3. § 29 - certifikát systému riadenia kvality podľa noriem ISO radu 9001 (systém manažérstva kvality) v oblasti
predmetu zákazky prezentujúci zavedený systém zabezpečenia kvality uchádzača.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : 1.3.1. Uchádzač musí predloženými dôkazmi o plnení (referenciami)
preukázať dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v rozsahu cestný smerový stĺpik a zvodidlový smerový stĺpik rôznych dĺžok, v objeme minimálne 18 000 ks stĺpikov spolu za obdobie troch rokov 2013, 2014 a 2015, resp. vo finančnom vyjadrení 140 000 € vrátane DPH spolu za tri kalendárne roky 2013, 2014 a 2015.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi
podmienky účasti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v dostatočné
skúsenosti s dodaním tovaru.
1.3.2.Uchádzač musí požadovanými dokladmi preukázať, že výrobky cestný smerový stĺpik, zvodidlový smerový stĺpik a zvodidlový odrážač spĺňajú požiadavky zák. č. 90/1998 Z.z. o stavebných výrobkoch v znení neskorších predpisov a
ďalších súvisiacich zákonov.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi
podmienky účasti: Preukázanie schopnosti realizovania dodávok podľa druhu predmetu zákazky a posúdenie
požadovanej technickej špecifikácie a parametrov predmetu zákazky.
1.3.3. Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov manažérstva podľa platných
noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem EN ISO 9001:2008.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba zahrnutia medzi
podmienky účasti: Preukázanie zabezpečenia postupov riadenia kvality počas realizovania dodávok predmetu zákazky.
2. Ak uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti kapacity inej osoby, preukáže splnenie podmienok účasti inej osoby podľa § 26 ods. 1 zákona vo väzbe na § 28 ods. 2 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. V prípade ak uchádzač na splnenie podmienok § 28 zákona využíva kapacity inej osoby, uvedie túto skutočnosť v ponuke a zároveň v ponuke predloží zmluvu podľa § 28 ods. 2 zákona (Písomná zmluva obsahujúca záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu), a to bez ohľadu na to, či na preukázanie splnenia dotknutých podmienok účasti využíva ustanovenie § 32 ods. 11 zákona.
3. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v tomto čestnom vyhlásení uviedol:
a) že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 písm. a) až j) zákona o verejnom
obstarávaní;
b) ktoré doklady v zmysle § 26 ods. 2 zákona menovite preukazuje/nahrádza predložením daného čestného vyhlásenia;
c) že spĺňa podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 28 zákona a § 29 zákona o
verejnom obstarávaní;
d) ktoré doklady menovite preukazuje/nahrádza predložením daného čestného vyhlásenia.
Čestné vyhlásenie musí obsahovať všetky údaje požadované v podmienkach účasti. Toto čestné vyhlásenie bude
podpísané oprávnenou osobou uchádzača.
4. V prípade uplatnenia predloženia čestného vyhlásenia uchádzačom bude verejný obstarávateľ postupovať v zmysle § 44 ods. 1 zákona. Verejný obstarávateľ bude na preukázanie splnenia podmienok účasti akceptovať predloženie originálnych dokladov a dokumentov resp. úradne overených kópií takto:
dokladov preukazujúcich osobné postavenie uchádzača s dátumom vydania originálnych dokumentov podľa ustanovení § 26, ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, dokladov preukazujúcich technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzača a zabezpečenie kvality bez obmedzenia termínu vystavenia originálneho dokladu.
Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav v čase predloženia ponuky vo verejnej súťaži.
5. V prípade predloženia čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 11 zákona si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa výkladového stanoviska ÚVO č. 3/2014 a č.16/2013 požiadať uchádzačov o predloženie konkrétnych dokladov, ktorými by sa preukázala pravdivosť tvrdení uvádzaných v čestnom vyhlásení.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
08VS2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.05.2016 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2016 09:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.05.2016 10:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú poskytované na základe žiadosti záujemcu o registráciu, po prihlásení sa pomocou voľby
Registrácia portál www.evo.gov.sk a následnom schválení záujemcu verejným obstarávateľom. Systém EVO následne vygeneruje informačný e-mail o schválení používateľa a pošle ho záujemcovi elektronickou poštou. Záujemca si po prihlásení do systému www.evo.gov.sk môže prevziať súťažné podklady prostredníctvom položky Súťažné podklady v elektronickej forme. Bez vyplnenia elektronického formulára o registráciu nemôže byť záujemcom zriadený prístup k elektronickému verejnému obstarávaniu, t. j. k poskytovaniu súťažných podkladov, vysvetľovaniu, resp. doplneniu súťažných podkladov a e-aukcii.
Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom zaregistrovať sa v systéme EVO najneskôr jeden deň pred lehotou na
predkladanie ponúk. V prípade neúspešnej registrácie záujemcu v odporúčanej lehote nebude možné zaradiť uchádzača do vyhlasovanej e-aukcie.
Lehota na podanie žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania uplynie dňa 26.04.2016 o 15:00 hod. Záujemcom sa doporučuje žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov zaslať dostatočne vopred, aby mohli využiť inštitút vysvetľovania súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzavrieť zmluvný vzťah v
prípade, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Všetkým uchádzačom súčasne, ktorí splnili podmienky účasti a splnili
požiadavky na predmet zákazky verejný obstarávateľ zašle po úplnom úvodnom vyhodnotení výzvu na účasť
elektronickými prostriedkami v on-line výberovom konaní. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii verejný obstarávateľ uvedie termín konania elektronickej aukcie (ďalej e-aukcia), podmienky a podrobné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie v zmysle § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní najneskôr dva pracovné dni pred konaním e-aukcie. Z dôvodu aplikácie IS EVO na uskutočnenie elektronickej aukcie pre účely odoslania výzvy na účasť v on-line výberovom konaní verejný obstarávateľ použije e-mailovú adresu uchádzača, prostredníctvom ktorej sa prihlásil do verejnej súťaže a požiadal o účasť vo verejnom obstarávaní resp. o poskytnutie podkladov.
Lehota viazanosti ponúk do 31.07.2016.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité