Oznámenie 7385 - WYT

Obsah

7385 - WYT
Vestník č. 71/2016 - 13.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
MAPOMA, s.r.o.
IČO: 36664634
Duklianska 47/B , 05201 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): MAPOMA, s.r.o., Duklianska 47/B, 052 01 Spišská Nová Ves
Kontaktná osoba: Ing. Peter Vodžák
Mobil: +421 907804150
Telefón: +421 533219911
Fax: +421 534299171
Email: pvodzak@vodzak.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.mapoma.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/detail/13990
Ďalšie informácie možno získať na inom mieste
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
EVO Trade s.r.o.
IČO: 48067504
Kominárska 141/2-4 , 83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EVO Trade s.r.o., Kominárska 141/2-4, 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kontaktná osoba: Mgr. Marek Patarák
Mobil: +421 915493406
Telefón: +421 238104778
Email: vo@evotrade.sk
Internetová adresa (URL): http://www.evotrade.sk
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na inom mieste
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
EVO Trade s.r.o.
IČO: 48067504
Kominárska 141/2-4 , 83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EVO Trade s.r.o., Kominárska 141/2-4, 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kontaktná osoba: Mgr. Marek Patarák
Mobil: +421 915493406
Telefón: +421 238104778
Email: vo@evotrade.sk
Internetová adresa (URL): http://www.evotrade.sk
Ponuky budú doručené na inom mieste
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky
EVO Trade s.r.o.
IČO: 48067504
Kominárska 141/2-4 , 83104 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): EVO Trade s.r.o., Kominárska 141/2-4, 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Kontaktná osoba: Mgr. Marek Patarák
Mobil: +421 915493406
Telefón: +421 238104778
Email: vo@evotrade.sk
Internetová adresa (URL): http://www.evotrade.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
iné - Iný verejný obstarávateľ
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): súkromná obchodná spoločnosť
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 7 ods. 1
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Rozšírenie relaxačných a oddychových služieb penziónu Vila Méry - technologické zariadenie kuchyne a práčovne
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Penzión VILA MERY, ul. Brežný riadok 5, 058 01 Poprad, k.ú. Poprad.
NUTS kód:
SK041
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o zákazku na dodanie technologického zariadenia kuchyne a práčovne objektu Vila Méry, ktoré tvoria nasledovné tovary:
1. časť predmetu zákazky s názvom "Technologické zariadenie kuchyne": el. parný konvektomat nástrekový s príslušenstvom 1ks, varná doska elektrická - sklokeramická 1ks, odsávač pár/ nástenný s príslušenstvom 1ks, umývačka riadu s príslušenstvom 1ks, chladiaci stôl na gastronádoby 2ks, pracovný stôl so zásuvkami 1ks, dvojdrez nerezový s policou 1ks, trojpolice nástenné 2ks, police nástenné 2 ks, profesionálna mikrovlnná rúra nerezová 1ks, elektrická fritéza stolová s príslušenstvom 1ks, chladiaca stolová vitrína 1ks, vyhrievaná stolová vitrína 1ks, nerezový regál 5-policový 1ks,
2. časť predmetu zákazky "Technologické zariadenie práčovne": práčka 1ks, sušička 1ks. Podrobné technické požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42215200-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42716110-2, 51542100-4, 60000000-8
II.1.5) Časti
Počet častí: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
"Technologické zariadenie kuchyne"
1) STRUČNÝ OPIS
1. časť predmetu zákazky s názvom "Technologické zariadenie kuchyne": el. parný konvektomat nástrekový s príslušenstvom 1ks, varná doska elektrická - sklokeramická 1ks, odsávač pár/ nástenný s príslušenstvom 1ks, umývačka riadu s príslušenstvom 1ks, chladiaci stôl na gastronádoby 2ks, pracovný stôl so zásuvkami 1ks, dvojdrez nerezový s policou 1ks, trojpolice nástenné 2ks, police nástenné 2 ks, profesionálna mikrovlnná rúra nerezová 1ks, elektrická fritéza stolová s príslušenstvom 1ks, chladiaca stolová vitrína 1ks, vyhrievaná stolová vitrína 1ks, nerezový regál 5-policový 1ks. Podrobné technické požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42215200-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 51542100-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
el. parný konvektomat nástrekový s príslušenstvom 1ks, varná doska elektrická - sklokeramická 1ks, odsávač pár/ nástenný s príslušenstvom 1ks, umývačka riadu s príslušenstvom 1ks, chladiaci stôl na gastronádoby 2ks, pracovný stôl so zásuvkami 1ks, dvojdrez nerezový s policou 1ks, trojpolice nástenné 2ks, police nástenné 2 ks, profesionálna mikrovlnná rúra nerezová 1ks, elektrická fritéza stolová s príslušenstvom 1ks, chladiaca stolová vitrína 1ks, vyhrievaná stolová vitrína 1ks, nerezový regál 5-policový 1ks,
Hodnota/Od: 44 798,0000 Do: 45 261,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 30
Časť: 2
NÁZOV
"Technologické zariadenie práčovne"
1) STRUČNÝ OPIS
2. časť predmetu zákazky s názvom "Technologické zariadenie práčovne": práčka 1ks, sušička 1ks.
Podrobné technické požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 42716000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 60000000-8
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
práčka 1ks, sušička 1ks.
Hodnota/Od: 3 792,0000 Do: 3 830,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 30
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1. časť predmetu zákazky s názvom "Technologické zariadenie kuchyne": el. parný konvektomat nástrekový s príslušenstvom 1ks, varná doska elektrická - sklokeramická 1ks, odsávač pár/ nástenný s príslušenstvom 1ks, umývačka riadu s príslušenstvom 1ks, chladiaci stôl na gastronádoby 2ks, pracovný stôl so zásuvkami 1ks, dvojdrez nerezový s policou 1ks, trojpolice nástenné 2ks, police nástenné 2 ks, profesionálna mikrovlnná rúra nerezová 1ks, elektrická fritéza stolová s príslušenstvom 1ks, chladiaca stolová vitrína 1ks, vyhrievaná stolová vitrína 1ks, nerezový regál 5-policový 1ks,
2. časť predmetu zákazky "Technologické zariadenie práčovne": práčka 1ks, sušička 1ks. Podrobné technické požiadavky sú uvedené v Súťažných podkladoch, najmä v časti D - Opis predmetu zákazky.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 48 590,0000 Do: 49 061,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 30
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. a) až j) zákona NR SR č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj "zákon"), a to:
a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za
trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za
trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo
podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme,
b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého
skutková podstata súvisí s podnikaním,
c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené
konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné
dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu aspoň k jednému
predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku,
g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže
verejný obstarávateľ preukázať,
h) nemá právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní alebo nie je osobou,
1. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá má
právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2. ktorej spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti alebo členom, alebo
ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou je osoba, ktorá je
alebo v čase, keď prebiehalo verejné obstarávanie vo vzťahu ku ktorému bol právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní, bola 2a. spoločníkom, známym akcionárom, ktorý vlastní najmenej 34 % akcií tejto spoločnosti
alebo členom, alebo ktorej štatutárnym orgánom, členom štatutárneho orgánu, prokuristom alebo ovládajúcou osobou
osoby, ktorá má právoplatne uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní,
2b. právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz účasti vo
verejnom obstarávaní,
3. ktorá sa stala právnym nástupcom osoby, ktorá mala v čase, keď k nástupníctvu došlo, právoplatne uložený zákaz
účasti vo verejnom obstarávaní.
i) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia odmeny alebo odplaty zo zmluvy s osobou, ktorá je alebo bola subdodávateľom vo vzťahu k zákazke, zadanej podľa tohto zákona, ktorá sa vymáha výkonom rozhodnutia,
j) nemá nesplnenú povinnosť vyplatenia mzdy, platu alebo inej odmeny za prácu, náhrady mzdy alebo odstupného, na
ktorých vyplatenie má zamestnanec nárok, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
(2) Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie
starším ako tri mesiace,
b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace,
c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace,
d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace,
e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu,
f) písm. h) čestným vyhlásením,
g) písm. i) a j) čestným vyhlásením.
(3) Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v
odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v
krajine jeho sídla.
(4) Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje
inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou
odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla
uchádzača.
(5)Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného
postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen
skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
(6) Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
(7) Úrad vedie zoznam podnikateľov, ktorí preukázali spôsobilosť na uzavieranie zmlúv alebo rámcových dohôd vo
verejnom obstarávaní a ktorí o zapísanie požiadali. Podnikateľ vo verejnom obstarávaní preukazuje splnenie podmienok vo verejnom obstarávaní podľa § 26 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname podnikateľov.
(8)Všetky doklady požadované v tejto časti III.1.1 musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie
alebo ako iná forma dokumentu/odpisu s platnosťou originálu.
(9) Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa §32 ods. 6
zákona: Podmienky účasti III.1.1, týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením
podľa § 26 ods. 1 a sú teda primerané a povinné pri zadávaní podlimitnej zákazky.
(10) Vyššie uvedené podmienky platia pre obe časti predmetu zákazky.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Nevyžaduje sa.
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Platí pre 1.časť predmetu zákazky:
(1) Uchádzač preukáže vponuke splnenie podmienok pre technickú alebo odbornú spôsobilosť len pre 1. časť predmetu zákazky dokladmi v zmysle § 28 ods. 1 zákona, písm. a):
1.1 § 28 ods. 1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky doplneným potvrdeniami o kvalite
dodania tovaru s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní, doplneným dokladom, preukazujúcim ich dodanie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli dodané,
(2) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi
preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na
preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou
zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni
preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej
spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli
kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač preukázal technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť technickými a odbornými kapacitami inej osoby a počas trvania zmluvy, dôjde k plneniu, ktorého sa toto preukázanie týka, uchádzač alebo záujemca je oprávnený toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal; možnosť zmeny subdodávateľa tým nie je dotknutá.
(3) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo
odbornej spôsobilosti spoločne.
(4) Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb
podľa § 28 ods. 2. zákona o verejnom obstarávaní.
(5) Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa §44 ods.1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
(6) Všetky doklady požadované v tejto časti III.1.3 musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie
alebo ako iná forma dokumentu/odpisu s platnosťou originálu.
(7) Na prepočet cudzej meny na EUR sa použije kurz ECB - Európska centrálna banka, platný v deň odoslania tejto
výzvy na zverejnenie, dátum je uvedený na konci tejto výzvy.
(8) Splnenie podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. a) viď bod 1.1, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo
obstarávateľ podľa zákona, je do piatich rokov odo dňa nasledujúceho po dni zriadenia evidencie referencií podľa § 9a zákona a zverejnenia vzoru referencie podľa § 9a ods. 6 zákona možné aj potvrdeným dôkazom o plnení, ak ide o
zákazky, ktoré boli realizované postupom podľa tohto zákona v znení účinnom do 30. júna 2013.
(9) Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa §32 ods. 6
zákona: Splnením podmienky účasti, uvedenej v článku III.1.3. bod 1.1 uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a
technickú spôsobilosť pre dodanie predmetu zákazky obdobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. technologické
zariadenie - gastro, dodané v predchádzajúcich 3 rokoch ktoré sú v min. hodnote 40 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene (ďalej len "predmetná referenčná zákazka"). Uvedená požiadavka je primeraná, nakoľko sa požadujú obdobné tovary ako 1.časť predmetu zákazky a požadovaný finančný objem neprevyšuje predpokladanú hodnotu 1.časti predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Platí pre 1.časť predmetu zákazky:
K ods. (1) bodu 1.1 v zmysle § 28 ods. 1 písm. a) pre splnenie danej podmienky sa požaduje, aby uchádzač predložil v ponuke Zoznam dodávok tovaru, ktorý bude obsahovať zákazky obdobného charakteru ako 1. časť predmetu zákazky, t.j. technologické zariadenie - gastro, dodané za predchádzajúce 3 roky (t.j. 2013 - 2015), ktoré sú v min. hodnote 40 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme realizoval zákazku uchádzač. K uvedenému dodaniu tovaru uchádzač predloží potvrdenia o uspokojivom dodaní tovarov s uvedením cien, miest a lehôt dodania tovarov a zhodnotenia dodania tovaru podľa obchodných podmienok a potvrdené dôkazy o plnení alebo iné uvedené doklady v súlade s bodom
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Najnižšia cena
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ/obstarávateľ
EVO-MAP-5/2016
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.05.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 05.05.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.05.2016 14:00
Miesto : EVO Trade s.r.o., Kominárska 141/2-4, 831 04 Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie ponúk časť "Ostatné" je neverejné. Otvárania ponúk časť "Kritériá" je neverejné - elektronická aukcia.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): V prípade uzatvorenia Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku (NFP) s Ministerstvom poľnohospodárstva a rozvoja vidieka SR bude projekt spolufinancovaný z prostriedkov EÚ v rámci operačného programu: Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020, Opatrenie 6: Rozvoj poľnohospodárskych podnikov a podnikateľskej činnosti, Podopatrenie 6.4 - Podpora na investície do vytvárania a rozvoja nepoľnohospodárskych činností
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne na adresu Kontaktného miesta pre zaslanie
Súťažných podkladov v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu: vo@evotrade.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných
podkladov (SP) odporúčame uviesť min. nasledovné: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel. kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre
elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov .
2. Súťažné podklady sa zasielajú e-mailom v el. podobe na kontaktnú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné
podklady. Zároveň budú súťažné podklady zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na webstránke ÚVO, avšak v predpísaných formátoch pre zverejňovanie v profile (PDF), na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/ detail/13990.
3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti, Súťažných podkladov a inej
sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v štátnom jazyku. Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom.
4.Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46 zákona.
5. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač môže predložiť ponuku na jednu alebo viac častí predmetu
zákazky. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.
6. Uchádzač predloží ponuku v 1 uzavretom obale, ktorý bude označený podľa pokynov v súťaž. podkladoch a bude
obsahovať obaly "Ostatné" a "Kritériá". Podrobne viď v súťažných podkladoch.
7.Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk).
Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuky aj v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti
uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a
súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
8. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač.
9. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, niektoré formuláre ako i ďalšie
požiadavky stanovené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a predkladanú ponuku.
10.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený v tejto výzve ako "zákon"), najmä
ustanovenia §100 a nasl. týkajúce sa postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska.
11.V kúpnej zmluve sa dodávateľ okrem iného zaviaže, že bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania
súvisiaceho s uskutočnenými dodanými tovarmi kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP (nenávratnom
finančnom príspevku), a to oprávnenými osobami SR a EÚ v zmysle zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú
súčinnosť.
12.Predmet zákazky by mal byť spolufinancovaný v prípade schválenia žiadosti o nenávratný finančný príspevok
(Žiadosť o NFP) z prostriedkov EÚ, štátneho rozpočtu SR a prostriedkov verejného obstarávateľa v rámci operačného
programu: Program rozvoja vidieka SR 2014 - 2020, Opatrenie 6: Rozvoj poľnohospodárskych podnikov a podnikateľskej činnosti, Podopatrenie 6.4 - Podpora na investície do vytvárania a rozvoja nepoľnohospodárskych činností.
13. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postup zadávania tejto zákazky zrušiť v prípade ak nepríde k uzatvoreniu zmluvy o NFP. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky aj v prípade ak riadiaci orgán schváli proces verejného obstarávania s prípadnými finančnými korekciami v závislosti od ich výšky a rovnako aj v prípade ak ceny úspešného/ných uchádzača/čov za obidve časti predmetu zákazky dohromady presiahnu 42 121 EUR bez DPH.
14. Verejný obstarávateľ v tejto zákazke bude postupovať podľa §18 zákona v znení účinnom do 31.10.2015.
15. MAPOMA s.r.o. je osobou podľa §7 ods.1 zákona t.j. vo verejnom obstarávaní postupuje ako "verejný obstarávateľ" podľa §6 ods.1 zákona. Z tohto dôvodu môže byť v tejto výzve ako aj v súťažných podkladoch uvádzaná ako "osoba podľa §7 zákona" alebo aj ako "verejný obstarávateľ". Tieto pojmy sa chápu ako ekvivalentné.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.04.2016

Redakčné opravy

7754 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 75/2016
V oznámení 07385-WYT verejného obstarávateľa/obstarávateľa MAPOMA, s.r.o., Duklianska 47/B, 052 01 Spišská Nová Ves zverejnenom vo VVO č. 071/2016 zo dňa 13.04.2016 boli nesprávne zverejnené údaje III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: (9) Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa §32 ods. 6 zákona: Splnením podmienky účasti, uvedenej v článku III.1.3. bod 1.1 uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a technickú spôsobilosť pre dodanie predmetu zákazky obdobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. technologické zariadenie - gastro, dodané v predchádzajúcich 3 rokoch ktoré sú v min. hodnote 40 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene (ďalej len "predmetná referenčná zákazka"). Uvedená požiadavka je primeraná, nakoľko sa požadujú obdobné tovary ako 1.časť predmetu zákazky a požadovaný finančný objem neprevyšuje predpokladanú hodnotu 1.časti predmetu zákazky. Má byť: (9) Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti podľa §32 ods. 6 zákona: Splnením podmienky účasti, uvedenej v článku III.1.3. bod 1.1 uchádzač preukáže skúsenosti, schopnosť a technickú spôsobilosť pre dodanie predmetu zákazky obdobného charakteru ako 1.časť predmetu zákazky, t.j. technologické zariadenie - gastro, dodané v predchádzajúcich 3 rokoch (t.j. 2013-2015 ) ktoré sú v min. hodnote 40 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Uvedená požiadavka je primeraná, nakoľko sa požadujú obdobné tovary ako 1.časť predmetu zákazky a požadovaný finančný objem neprevyšuje predpokladanú hodnotu 1.časti predmetu zákazky. VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie, bod 2. Namiesto: ...Zároveň budú súťažné podklady zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na webstránke ÚVO, avšak v predpísaných formátoch pre zverejňovanie v profile (PDF), na adrese www.uvo.gov.sk/vyhladavanieprofilov/ detail/13990. Má byť: ...Zároveň budú súťažné podklady zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na webstránke ÚVO, avšak v predpísaných formátoch pre zverejňovanie v profile (PDF), na adrese www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/ detail/13990. VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ Namiesto: V prípade uzatvorenia Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku (NFP) s Ministerstvom poľnohospodárstva a rozvoja vidieka SR... Má byť: V prípade uzatvorenia Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku (NFP) s Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR...

Profil Obstarávateľa


Dôležité