Oznámenie 7467 - WYP

Obsah

7467 - WYP
Vestník č. 71/2016 - 13.04.2016

VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Formulár: Formulár č. 7 podľa Vyhlášky č. 171/2013 Z. z.
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Stará Kremnička
IČO: 00321010
Stará Kremnička 198, 96501 Stará Kremnička

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad
Kontaktná osoba: Ing. Stanislav Rigo, Mgr. Gabriela Šedová
Mobil: +421 908767595
Telefón: +421 908767595
Email: gabriela.sedova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.starakremnicka.sk
Ďalšie informácie možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky budú doručené na už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa/obstarávateľa
RO - Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie obstarávajúceho subjektu podľa zákona: § 6 ods. 1 písm. b)
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II. OPIS
II.1. Názov zákazky
Zníženie emisií prostredníctvom rekonštrukcie vykurovacieho systému MŠ, ZŠ a telocvične
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Stará Kremnička
NUTS kód:
SK
II.1.3. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je realizácia diela "Zníženie emisií prostredníctvom rekonštrukcie vykurovacieho systému MŠ, ZŠ a telocvične v súlade s vypracovanou projektovou dokumentáciou. Projekt stavby rieši rekonštrukciu plynoinštalácie kotolne a telocvične základnej a materskej školy v Starej Kremničke nasledovne:
a)v plynovej kotolni:
- demontáž existujúcich plynových kotlov,
- demontáž existujúceho napájajúceho potrubia pre plynové kotly určené na demontáž,
- demontáž existujúcich akumulačného potrubia,
- montáž nového plynového potrubia s napojením dvoch novo osadených plynových kondenzačných kotlov,
- montáž nového akumulačného potrubia,
- montáž nového odvzdušňovacieho potrubia,

b)v telocvični:
- montáž nového plynového potrubia s napojením 6 ks tmavých infražiaričov a 1 ks teplovzdušného plynového ohrievača vzduchu,
- montáž skrinky podružného merania.
Podrobný opis predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky Súťažných podkladov.
II.1.4. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45000000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45232141-2, 44620000-2, 44621220-7
II.1.5) Časti
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dielo sa bude realizovať v rozsahu projektovej dokumentácie, podľa výkazu výmer a v súlade so zmluvou o dielo.
II.2.2. Predpokladaná hodnota predmetu zákazky bez DPH
Hodnota 143 518,1700 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania
Zadajte hodnotu: 3
ODDIEL III. OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky účasti
III.1.1. Osobné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.1.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 predložením dokladov v súlade s § 26 ods. 2 ZVO, teda predložením nasledovných dokladov, nie starších ako tri mesiace (s výnimkou písm. f):
a)Výpis (výpisy) z registra trestov alebo rovnocenný doklad (doklady) vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, za trestný čin založenia, zosnovania podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním:
podnikateľ - fyzická osoba predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
podnikateľ - právnická osoba predloží výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa.
b)Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, že na uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku.
c)Potvrdenie Sociálnej poisťovne, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
d)Potvrdenie zdravotnej poisťovne, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Uchádzač predloží potvrdenie za všetky zdravotné poisťovne, v ktorých sú poistení jeho zamestnanci.
e)Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
f)Doklad o oprávnení uskutočňovať stavebné práce:
živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra,
výpis z obchodného registra (predkladá napríklad podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri),
iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.
g)Čestné vyhlásenie v súlade s § 26 ods. 1 písm. h) i) a j).

1.1.2.Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov môže doklady požadované v bode 1.1.1 písm. a) až g) nahradiť predložením dokumentu preukazujúceho, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov podľa ZVO, a to:
a)ak bol zapísaný v zozname podnikateľov podľa Zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZVO) v znení účinnom od 01. 07. 2013 (t. j. o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal po 30. 06. 2013 a Úrad pre verejné obstarávanie mu vydal len elektronický odpis) preukáže splnenie podmienok len čestným vyhlásením, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov,
b)ak bol zapísaný v zozname podnikateľov podľa ZVO v znení účinnom do 30. 06. 2013 (t. j. o zapísanie do zoznamu podnikateľov požiadal pred 30. 06. 2013 a Úrad pre verejné obstarávanie mu vydal potvrdenie v listinnej podobe) preukáže splnenie podmienok jedným z nasledujúcich spôsobov:
potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov a zároveň čestným vyhlásením v súlade s § 26 ods. 1 písm. i) a j) prípadne aj h), ak tieto čestné vyhlásenia nie sú súčasťou potvrdenia,
čestným vyhlásením, že je zapísaný do zoznamu podnikateľov a zároveň čestným vyhlásením v súlade s § 26 ods. 1 písm. i) a j) prípadne aj h) ak tieto čestné vyhlásenia nepredložil pri zápise do zoznamu podnikateľov.

1.1.3.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov podľa § 26 ods. 2 ZVO, požadované v bode 1.1.1 písm. a) až f) alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.

1.1.4.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.

1.1.5.V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a preukazovania majetkovej účasti za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.

1.1.6.Doklady uvedené v bode 1.1.1 musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk. Doklad uvedený v bode 1.1.1 písm. f), ktorý bude predložený v ponuke, musí byť aktuálny a musí byť predložený ako úradne osvedčená kópia.
Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu, bude z verejného obstarávania vylúčený.
Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti
Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 100 ods. 1 písm. b) ZVO.
III.1.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.2.1 Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa jeho finančného a ekonomického postavenia predložením nasledovných dokladov v súlade s § 27 ods. 1 písm. d):
a)Verejný obstarávateľ požaduje predložiť čestné vyhlásenie uchádzača o dosiahnutom celkovom obrate (definícia obratu podľa § 4 ods. 9 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov) v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka (stavebné práce na rekonštrukcii vykurovacieho systému), najviac za posledné tri uzatvorené hospodárske roky kumulatívne, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti podpísané štatutárnym orgánom uchádzača.
Minimálna požadovaná výška obratu za uvedené obdobie je 1 200 000 EUR bez DPH.
b)Výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo iný dostupný doklad preukazujúci obrat za posledné 3 hospodárske roky alebo údaje z nich podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, ak je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
V prípade, že sú požadované výkazy zverejnené v Registri účtovných závierok, ktorý vedie Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk), uchádzač nie je povinný výkaz ziskov a strát v ponuke predložiť. Zároveň však odporúčame, skontrolovať túto skutočnosť na webe a stručnú informáciu o zverejnení priložiť do cenovej ponuky.
Na vyčíslenie dosiahnutého obratu sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk na predmetnú podlimitnú zákazku na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.

1.2.2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

1.2.3. Na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia musí uchádzač v ponuke predložiť všetky doklady podľa bodu 1.2.1 ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu, bude z verejného obstarávania vylúčený.
Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti
Potvrdenia sa vyžadujú z dôvodu uistenia sa, že uchádzač, s ktorým bude podpísaná zmluva, nemá finančné problémy, má skúsenosti s uskutočnením stavebných prác súvisiacich s našim predmetom zákazky a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky a stanovené zmluvné podmienky.
Preukázanie Výkazu ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch alebo iného dostupného dokladu, ktorý preukáže obrat uchádzača za posledné 3 hospodárske roky slúži na orientačnú kontrolu výšky obratu v oblasti, ktorej sa týka predmet zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná výška obratu v pre preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodu 1.2.1 je 1 200 000 EUR bez DPH
III.1.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: 1.3.1 Uchádzač musí preukázať splnenie nasledujúcich podmienok účasti týkajúcich sa jeho technickej alebo odbornej spôsobilosti:

1.3.1.1 V súlade s § 28 ZVO ods. 1 písm. b):
uchádzač splnenie podmienky preukáže zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov v súlade s prílohou č. 4 súťažných podkladov. Uvedený zoznam uchádzač doplní potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok v súlade s prílohou č. 5 súťažných podkladov.
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť referencie na všetky zákazky v zozname poskytnutých služieb podľa bodu 1.3.1.1
Ak odberateľom bol:
- verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, tak dokladom o plnení je referencia podľa § 9a ods. 2 ZVO resp. ním potvrdená referencia,
- iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
V zmysle § 32 ods. 6 ZVO verejný obstarávateľ má záujem uzatvoriť zmluvu s dodávateľom, ktorý vie preukázať skúsenosti s plnením predmetu rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky. Hotové dielo bude slúžiť deťom predškolského a školského veku, preto je nevyhnutné zabezpečiť vysokú odbornú úroveň uskutočnenia diela. Podmienky ako výška a počet skutočne zrealizovaného nákladu sú vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky primerané.

1.3.1.2 V súlade s § 28 ZVO ods. 1 písm. c):
uchádzač splnenie podmienky preukáže údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi alebo záujemcovi; ak ide o zákazku na stavebné práce, tých, na ktorých sa môže uchádzač alebo záujemca obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác.
Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Verejný obstarávateľ primerane preveruje, že uzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý je oprávnený a schopný zabezpečiť v maximálnej možnej miere kvalitu riadenia a efektivitu procesov vo svojej firme a je a schopný uskutočniť stavebné práce v požadovanom rozsahu a kvalite bez vád a nedorobkov.

1.3.1.3 V súlade s § 28 ZVO ods. 1 písm. g):
uchádzač splnenie podmienky preukáže predložením údajov o vzdelaní a odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Verejným obstarávateľom požadovaná odborná kvalifikácia osôb zodpovedných za plnenie zmluvy je primeraná a potrebná s ohľadom na predmet zákazky a miesto realizácie, ktorým je ZŠ a MŠ, telocvičňa. Určením podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO verejný obstarávateľ zabezpečuje uskutočnenie stavebných prác v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky a na požadovanej odbornej úrovni. Potreba preukázania odborných kapacít uchádzača súvisí s kvalitou vykonaného diela.

1.3.1.4 V súlade s § 28 ZVO ods. 1 písm. h):
uchádzač splnenie podmienky preukáže uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác.
Zdôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti:
Podmienka vyplýva z plnenia príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky a slúži k preukázaniu riadneho nakladania s odpadom, toku odpadu a k preukázaniu jeho ekologickej likvidácie v súlade s platnou legislatívou.

1.3.2 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.

1.3.3 Na preukázanie splnenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzačov, musí uchádzač v ponuke predložiť všetky doklady podľa bodov 1.3.1 a

1.3.2. Doklady, uvedené v bodoch 1.3.1 a 1.3.2 musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Ak uchádzač nesplní požiadavky podľa tohto bodu, bude z verejného obstarávania vylúčený.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov : Minimálna požadovaná výška obratu v pre preukázanie splnenia podmienok účasti podľa V súlade s § 28 ZVO ods. 1 písm. b):
Minimálna požiadavka na zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov a nadväzujúce referencie je, aby v zozname stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (stanovených k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk) a nadväzujúce referencie boli:
- aspoň 3 (tri) diela rovnakého alebo podobného predmetu zákazky; pričom rovnakým alebo podobným predmetom zákazky sa rozumie dielo na rekonštrukciu vykurovacieho systému,
- minimálna súhrnná hodnota zákaziek rovnakého alebo podobného predmetu má byť najmenej trojnásobok predpokladanej hodnoty zákazky, tzn 430 554,51 Eur.
Odporúča sa, aby z predložených referencií podľa §9 a ods. 2 ZVO alebo referenčných listov, resp. predloženého zoznamu alebo vyhlásení uchádzača bolo možné, už okrem vyššie uvedených zákonných údajov (cena, miesto a lehota uskutočnenia prác a zhodnotenie uskutočnených prác), zistiť aj dostupné údaje v zmysle § 9a ods. 2 ZVO, teda minimálne tieto údaje:
- názov stavby/diela,
- stručný popis predmetu zmluvy,
- čas realizácie, t. j. od do (mesiac, rok),
- dátum úspešného odovzdávacieho a preberacieho konania,
- cena stavby/diela v EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene (zmluvná a skutočná). Ak bude v referencii uvedená cena vrátane DPH, musí byť zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. Pri prepočte cudzej meny na EUR uchádzač použije prepočítací koeficient zverejnený Európskej centráknej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk na predmetnú podlimitnú zákazku na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania.
- V prípade rôznych stavebných objektov stavebného diela, musí byť z uvedených cien zrejmá cena zmluvná a skutočná po realizácii rovnakých alebo podobných objektov predmetu zákazky. Ak zákazku realizoval ako člen združenia/skupiny, uvedená minimálna hodnota musí predstavovať ním skutočne fakturované práce.

Minimálna požadovaná výška obratu v pre preukázanie splnenia podmienok účasti podľa V súlade s § 28 ZVO ods. 1 písm. c):
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač splnenie podmienky preukáže predložením úradne overenej kópie platného certifikátu a/alebo licencie:
V nadväznosti na § 29 ZVO certifikát systému manažérstva kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001, alebo ekvivalentný pre oblasť predmetu zákazky.
Platnosť certifikátu, od vydania ktorého uplynul viac než rok, je potrebné preukázať správou z aktuálneho dozorného auditu. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.

Minimálna požadovaná výška obratu v pre preukázanie splnenia podmienok účasti podľa V súlade s § 28 ZVO ods. 1 písm. g):
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
minimálne 1 osoby uchádzača, ktorá bude zodpovedná za realizáciu stavebných prác - stavbyvedúceho. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti vydaný podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, v rozsahu: inžinierske stavby, technické, technologické a energetické vybavenie stavieb
minimálne 1 osoby, ktorá bude zodpovedať za rekonštrukciu plynoinštalácie kotolne a telocvične. Uchádzač predloží doklad o odbornej spôsobilosti vydaný podľa § 14 a § 15 zákona č. 124/2006 Z.z. pre vyhradené technické zariadenia plynové a tlakové v rozsahu odborné prehliadky a skúšky technických zariadení, opravy, údržba, rekonštrukcia a montáže.

Minimálna požadovaná výška obratu v pre preukázanie splnenia podmienok účasti podľa V súlade s § 28 ZVO ods. 1 písm. h):
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Verejný obstarávateľ v nadväznosti na § 30 ZVO vyžaduje predložiť platný certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001. Verejný obstarávateľ uzná aj iné rovnocenné certifikáty vydané príslušnými orgánmi krajín Európskej únie, resp. iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Tieto dôkazy však musia byť rovnocenné s požadovaným certifikátom, teda mali by spĺňať minimálne požiadavky, ktoré zaručujú uvedené vydané osvedčenie. Platnosť certifikátu, od vydania ktorého uplynul viac než rok, je potrebné preukázať správou z aktuálneho dozorného auditu.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
IV.1.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Voľba Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených nižšie (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
Časť: 1
Názov: Kritérium 1: celková cena s DPH
Váha: 70
Časť: 2
Názov: Kritérium 2: lehota výstavby v dňoch od prevzatia staveniska do ukončenia (odovzdania) diela v kalendárnych dňoch. Ukončením (odovzdaním) diela sa rozumie ukončenie diela vrátane odstránenia všetkých vád a nedorobkov a podpísanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami.
Váha: 30
IV.1.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.2. Administratívne informácie
IV.2.2. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 06.05.2016 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.2.3. Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 06.05.2016 12:00
IV.2.4. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 10.05.2016 10:30
Miesto : Obec Stará Kremnička, Stará Kremnička č. 198
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Na otváraní ponúk môžu byť účastní všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a fotokópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, úradne overeným splnomocnením na zastupovanie v tejto veci.
Na otváraní ponúk za účasti uchádzačov sa všetkým zúčastneným zverejnia obchodné mená, adresy alebo sídla všetkých uchádzačov, ktorých ponuky boli doručené v lehote na predkladanie ponúk a na adresu uvedenú na doručenie ponúk a ich návrhy na plnenie kritérií určených verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk.
Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk bude v lehote do 5 dní odo dňa otvárania ponúk odoslaná zápisnica z otvárania ponúk, s uvedením zoznamu uchádzačov vrátane ich obchodných mien, adries alebo sídiel a ich návrhov na plnenie kritérií určených na hodnotenie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.2. Ďalšie doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky v súlade s § 46 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. (zmena okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie).

2. súťažné podklady a doplňujúce dokumenty v PDF formáte budú bez obmedzenia k dispozícii na profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie
(linka: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/5394).

3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom po stiahnutí súťažných podkladov z profilu verejného obstarávateľa následne zaslať elektronicky žiadosť o zaregistrovanie do zoznamu záujemcov na adresu: gabriela.sedova@gmail.com s uvedením kontaktných údajov aby im mohol byť zaslaný neocenený výkaz výmer a prílohy súťažných podkladov v editovateľnom formáte.

4. Verejný obstarávateľ za účelom získania potrebných informácií pre správne a úplne vypracovanie ponuky dôrazne odporúča účasť na obhliadke miesta realizácie stavebných prác. Obhliadka je stanovená na 25.4. 2016 o 14:00 hod. V súlade s bodom 11.2 súťažných podkladov je možné dohodnúť aj iný termín obhliadky miesta realizácie prác.

5. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že pokiaľ sú v projektovej dokumentácii, alebo opise predmetu zákazky použité obchodné názvy výrobkov a materiálov, nie sú tieto pre uchádzača záväzné. V súlade s ustanovením § 34 ods. 9 ZVO je možné použiť aj iné (vo výkaze výmer uvedené poznámkou ekv.), ale musia spĺňať rovnaké alebo vyššie kvalitatívne a technické parametre a vlastnosti ako uvedené v projektovej dokumentácii. Zoznam použitých ekvivalentných výrobkov (zariadení a materiálov) uchádzač uvedie v prílohe č. 11 súťažných podkladov a zároveň preukáže, že ekvivalentné výrobky (zariadenia, materiály) sú vhodné a majú rovnaké alebo vyššie kvalitatívne a technické parametre a vlastnosti ako uvedené v projektovej dokumentácii.

6. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že stavebné práce budú prebiehať čiastočne za plnej prevádzky základnej a materskej školy.
VI.3. Dátum odoslania tejto výzvy
12.04.2016

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité